quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je dat in de Wiki gedaan?
Kerstliedjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
Mag ik jullie alvast warmmaken voor kerstmis?![]()
Leuk stukje, leest wel makkelijk wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Dat mag altijd, maar dit is wel héél vroegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
* Lezen gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Ik ga het straks nog een keer proberen, ik meende een groot gewei te zien in het beginshot en haakte af om commentaar te gevenquote:
Je mag doorklikken naar haar niet-kerstnummers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Dat mag altijd, maar dit is wel héél vroeg
Wel een goed stukjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Heb je daar nou zo tegenop gezien? Is toch prima geschreven? Ondanks dat je het concert niet geweldig vindt, heb je er een goed stuk over kunnen schrijven; niet alleen maar negatief.quote:
Wil je een doos kerstballen naar je kop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
Dank jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Leuk stukje, leest wel makkelijk weg![]()
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel een goed stukje
Wat is trouwens moshen?
Wel leuk geschrevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Oh, dat ken ik welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwen
Als je 16 bent en je bent op een festivalletje waar het de week van tevoren veel geregend heeft en ze hebben geen vloer in de tent, waardoor het 1 grote baggerbende wordt, dan is het wel leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel
Nooit gedaan en ook geen behoefte toe
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daar nou zo tegenop gezien? Is toch prima geschreven? Ondanks dat je het concert niet geweldig vindt, heb je er een goed stuk over kunnen schrijven; niet alleen maar negatief.
Wel eens gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel
Nooit gedaan en ook geen behoefte toe
Geef mij deze maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
quote:
Vrouwen weten ook niet beter dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ligt aan jou, Yuri.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren: u zijt gegroet!
Ik ga een stuk lopen want "de rest" heeft het af laten weten
En aangezien ik nog wel even de deur uit wil vandaag ga ik maar even lopen. Wellicht dat ik in het dorp nog even de kroeg induik
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren: u zijt gegroet!
Nu ook nog stoppen met roken en het is compleetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
Wow ik heb net mijn H&M bestelling binnen en er zit toch eenjurkje bij
Ben de laatste tijd echt een meisjes-meisje aan het worden. Was ik altijd al wel maar de laatste tijd nog meer: schoenen met hakken (nooit gedaan wegens mijn lengte) en steeds jurkjes en rokjes aan. Voelt goed
En nu weer bij de H&M aan het shoppen, werkt wel verslavend
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ook nog stoppen met roken en het is compleet
Hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
de jeugd van tegenwoordig
(even klikken)
[ afbeelding ]
Ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dan ben je op de goede weg
En hoeveel paar schoenen heb je nu in totaal? Want daar draait het allemaal om hebben we vanavond kunnen zien
Misschien ken je me ondertussen iets te goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je de 4e gelaten dan?
/Hawaii_Tim
Hey!quote:
Ik heb twee broeken gesloopt in twee opeenvolgende jaren bij een vergelijkbare activiteit: zo'n hindernisbaan met allemaal van die opblaasbare obstakels. Zo snel mogelijk een hele zooi van die dingen doen en aan het eind er achter komen dat je bij een van de 8 onderdelen je kleding gescheurd hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben een keer uit een broek gescheurd![]()
Ik vond de Levi's Twisted heel fijn, die zijn een paar jaar weggeweest. Ondertussen weer terug in Nederland, maar ik weiger 130 euro te betalen voor een spijkerbroekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de Relax Fit van Levi heel fijn. Maar nu was ik in de VS de winkel binnengestapt en had erom gevraag. Hebben ze daar alleen van die versies waar het kruis op je knieen hangt. Ik zie er toch niet uit als een gangster-neger toch?
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwen
Wowquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kom ik toch echt op 9 paar.
Dat vind ik niet weinig heur
Maar Wyccie kwam op 12 paar.
Mwah als je met name 1 paar draagt dan is een jaar niet zo kort. Hoewel je met een beetje goede kwaliteit schoen wel wat langer zou moeten kunnen doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik 1 paar schoenen die ik veel gebruik. Daarnaast heb ik nog 1 paar afgetrapte schoenen voor noodgevallen, maar eigenlijk gebruik ik maar een paar. Heb het er wel es eerder over gehad en Soempie vond een jaar doen met een paar schoenen nogal kort. Maar als je maar een paar hebt valt het wel mee
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik 1 paar schoenen die ik veel gebruik. Daarnaast heb ik nog 1 paar afgetrapte schoenen voor noodgevallen, maar eigenlijk gebruik ik maar een paar. Heb het er wel es eerder over gehad en Soempie vond een jaar doen met een paar schoenen nogal kort. Maar als je maar een paar hebt valt het wel mee
Ik kan me echt niet voorstellen wat er fijn aan die dingen isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of panty´s, daar heb ik er wel 1000 vanLeggings heb ik er nu ook veel van, stuk of 6 geloof ik
Wat dacht je van een stuk warmerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen wat er fijn aan die dingen is
Vind zo ook niet mooi eigenlijk
Ik bedoelde beide, maar vooral panty'squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stuk warmerPanty´s zijn vrij koud hoor
En ik vind ze wel mooi, vooral als je nog een heel stuk onderbeen ziet en dan een hakje eronder
Ah okquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide, maar vooral panty's
Ik denk dat tegen de tijd dat sheep zonder panty op hakken loopt, het gesprek idd heel ergens anders over gaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okNou de reden is dus omdat we niet met blote benen gaan lopen in de winter
Bovendien zit het een stuk lekkerder in je schoenen. Probeer maar eens een dag op hakken te lopen zonder panty, ik denk niet dat ik je dan nog over pantys hoor
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QGMuIyBK5P4
9 vrienden en een snowboardquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee....
is het niet zo dat apen bananen andersom pellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
Ik had het filmpje al eens gezien(iets langer ook) en het is natuurlijk dikke onzinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
Dat zou de man in het filmpje aangrijpen als hét bewijs dat we niet van de apen afstammenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
is het niet zo dat apen bananen andersom pellen
Eerst naar mijn paps in het ziekenhuis, dan een beetje rommelen in huis, en dan stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wat staat er vandaag op de planning?
en dat is simpelweg onweerlegbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou de man in het filmpje aangrijpen als hét bewijs dat we niet van de apen afstammen
Oeh foto´s? Ik heb vannacht ook een jas besteld bij de H&M, en gelijk ook een hele rits truien en rokjes enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorguhvandaag m'n nieuwe jas ophalen
dag 90 euro
Dank jequote:@ MaJo leuk stukkiehet lijkt echt niet of je de muziek niks vindt
oh en nu weet ik eindelijk je echte naam
![]()
ik dacht altijd Marjolein ofzo
Helaas nog niet neequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat is simpelweg onweerlegbaar
laat ik het anders stellen: ik vind dat onweerlegbaarquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen de tijd dat sheep zonder panty op hakken loopt, het gesprek idd heel ergens anders over gaat
Volgens mij heb ik die hier ook ooit gepost.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
Tja..zo ik denk ik ook over hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik het anders stellen: ik vind dat onweerlegbaaren als later blijkt dat het niet zo is, dan heb ik pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |