Kleedquote:
Ik was in Belgenmodusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
KleedKleed
Noem je dit een kleed:
[ afbeelding ]
Yep 2 namenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:Ik wist niet dat jij 2 namen had
Ik moet nog even een kleinigheidje regelen voor iamredleader en tuniviel. Lastig
Ik was van plan om naar beiden te gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep 2 namenMaar niet een dubbele naam hoor, gewoon een tweede naam
Ga je morgen alleen naar de meet of ook naar red's verjaardag? Ik moet nog even kijken wat ik doe, ik zou het liefst naar beiden gaan maar ik wil ook naar mijn paps in het ziekenhuis en ik móét echt studeren. Dus misschien dat ik één laat vallen...
Jij bent wel heeel praktischquote:
pak een fiets danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij bent wel heeel praktischOnze dichtbij Albert Heijn is dicht en dan moet ik naar die helemaal een stuk verderop in de straat
(Grote straat = twee appies
)
![]()
Hmmmm misschien geen slecht ideequote:
klinkt lekker en idd erg veelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht er iemand benieuwd zijn wat ik klaar ga maken: het wordt pasta met een tomaten/paprikasaus met daarin in elk geval zongedroogde tomaten en gegrillde paprika en zeer waarschijnlijk komt daar ook nog prei bij. Ik heb een kilo paprika's gekocht en toen ik dat eenmaal had begon ik me af te vragen of het niet misschien een tikje overdreven was voor ongeveer 6 personen, ook omdat andere mensen ook wat klaar maken
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AHquote:
dan heb je geen overlekkerenietteversmadenchocoladekruidnotenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmmm misschien geen slecht idee
Ik ben alleen moe enzo en en en en ik ben gewoon lui
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Zwangere vrouw van fiets getrapt what the fucking hell![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AH
Ik denk ook niet dat ik alle paprika's daarvoor ga gebruiken, en je moet het verlies tijdens het koken ook meerekenenquote:
Oh je bent gemeenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb je geen overlekkerenietteversmadenchocoladekruidnoten
en mss wordt je wat wakkerder als je een stukje fietsthier is het heerlijk weer in elk geval, weet niet hoe het bij jou is
Ik las je post niet al te aandachtig en dacht dat je het over verse maden hadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb je geen overlekkerenietteversmadenchocoladekruidnoten
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AH
Jij begon over zwangere vrouwen die van fietsen afgetrapt wordenquote:
ah,da's wat andersquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh je bent gemeen
Ik heb alleen al geschaatst en gefysioot vandaag, dus ben meer lichamelijk moe
Hier desalniettemin ook mooi weer
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las je post niet al te aandachtig en dacht dat je het over verse maden had
ja maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij begon over zwangere vrouwen die van fietsen afgetrapt worden
Ik bespeur een tegenstrijdigheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die heb ik niet direct nodig maar ik moet vanavond voedsel ergens mee naar toe nemen
Gevulde paprikas maken. Dan ben je er zo doorheen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik alle paprika's daarvoor ga gebruiken, en je moet het verlies tijdens het koken ook meerekenen
Ik kan eventueel ook een paprika ergens mee naar toenemen (in de trein of zoiets) en die dan als een appel gaan afhappen, kijken wat de reacties zijn
Klopt, maar wat ik bedoel is dat als ik vanavond geen voedsel hoefde te vervoeren ik ze niet gekocht zou hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bespeur een tegenstrijdigheid
Het gaat helemaal snel als je paprika's vult met paprikaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gevulde paprikas maken. Dan ben je er zo doorheen.
Die treingrap lijkt me geweldig
En dan kijken hoe snel er een topic op Fok geopend wordt met:
"Wat ik nou weer had in de trein"
Ik ben ook een keer heel verkouden geweest en toen ben ik een ui gaan afhappen alsof het een appel is. Dan is je neus zo leegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paprika los eten is toch niet heeel gek? Alleen doen de meeste mensen ze in reepjes snijden, maar verder
Ik vind ook dat ie het moet doen, vet grappigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gevulde paprikas maken. Dan ben je er zo doorheen.
Die treingrap lijkt me geweldig
En dan kijken hoe snel er een topic op Fok geopend wordt met:
"Wat ik nou weer had in de trein"
Iehquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer heel verkouden geweest en toen ben ik een ui gaan afhappen alsof het een appel is. Dan is je neus zo leeg
Dat kan bestquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat helemaal snel als je paprika's vult met paprika
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer heel verkouden geweest en toen ben ik een ui gaan afhappen alsof het een appel is. Dan is je neus zo leeg
whahaha dan verwacht ik meer reacties dan bij paprikaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ie het moet doen, vet grappigOf iets nog randoms, een prei ofzo
Oeh niiiicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan best
Beetje gehakt met een uitje, knoflook, paprika, tomaatje en komijn bakken. Beetje gekookte rijst erdoor. Dat in je paprika stoppen, aftoppen met oude kaas of een Gruyère en in de oven stoppen. Afmaken met wat zure room op top
Ik geef je net een receptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niiiiceWat voor exquise gerecht zal ik vanavond koken?
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Alhoewel..met een prei kun je behoorlijk obscene gebaren maken
Dat schiet lekker op, klinkt een beetje als mijn dokterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht: nog even snel langs de kapper...kan ik een donderdag pas terecht
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef je net een recept
Je kunt natuurlijk je filmfestivalmaaltijd nabootsen
Maar jij hebt maar één dokter. Ik zou een dinsdag bij een andere kapster terecht kunnen maar dat wil ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op, klinkt een beetje als mijn dokter
Als het goed zit...waarom zou alleen puntjes eraf dan suf zijn?quote:Ik wil ook volgende week naar de kapper toe maar zit nu te twijfelen hoe ik het zal knippen. Ik wilde het eerst een stuk korter hebben (boven mijn schouders) maar krijg nu allemaal complimenten dat mijn haar zo leuk zit op het moment... Maar alleen puntjes knippen is ook weer zo suf. Mja misschien een stukkie eraf dan maar toch lang houden...
Ah..getracht. Niet gelukt dus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik heb zin in iets anders
De festivalmaaltijd heb ik laatst al getracht na te bootsen, misschien kan ik mijn andere lekkere festivalmaaltijd nabootsen (stukjes biefstuk in rode wijnsaus
)
Of jij bent fantasieloosquote:
Mwah zou ook wel bij een vervangend arts kunnen maar die zijn slecht...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij hebt maar één dokter. Ik zou een dinsdag bij een andere kapster terecht kunnen maar dat wil ik niet
Dat is een ramp gebleken de vorige keer. Daarbij was ze ook niet leuk
Ik vind het leuk dat als je naar de kapper bent geweest dat je ook echt iets ervan ziet. Anders is het zo zonde van het geldquote:Als het goed zit...waarom zou alleen puntjes eraf dan suf zijn?
Niet helemaal nee maar het was wel erg lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..getracht. Niet gelukt dus?
Ga je nog boodschappen doen of moet het met de ingredienten die je in huis hebt?
Dan maken we er een soort Ready, Steady, Cook van
Ik vraag me alleen af of we hetzelfde bedoelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of jij bent fantasieloos
Ik wil best wat plaatjes ter illustratie opzoeken heur
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't askquote:
De basismove:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of we hetzelfde bedoelen![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden van wel
![]()
Doe Maar concertje? Dat was wel goed trouwensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't ask) maar dat lukte niet...
Ok we zijn even obsceenquote:
Maak een risotto met ham, rozemarijn, witte wijnazijn, parmezaanse kaas en mozzarellaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee maar het was wel erg lekkerMaar wat ik vooral met getracht bedoel is dat ik alleen de pesto zelf gemaakt heb en de rest al een kant en klare stoommaaltijd was
![]()
Ik moet nog boodschappen doen, anders had ik een gerecht moeten maken van witbrood en eiersalade
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een preiquote:
Ik snap je reactie nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe Maar concertje? Dat was wel goed trouwens
Oeh nicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak een risotto met ham, rozemarijn, witte wijnazijn, parmezaanse kaas en mozzarella
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een prei
En dan vraagt of je ook een hapje wilt
mjah ok, rood haar zou ik niet verven (al is het maar alleen omdat rood haar een uitstervende haarkleur isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't ask) maar dat lukte niet...
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een prei
En dan vraagt of je ook een hapje wilt
Groen en paars(of neon rozequote:
Complete recept hebben? Dat is wel handigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niceDie ga ik misschien wel uitproberen
Ah ok dan snap ik het welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Groen en paars(of neon roze). Die kleuren gebruikte men om hun haar te verven als ze naar een Doe Maar concert gingen.
Daarbij melde ik dat de Doe Maar concerten van enkele jaren geleden erg goed waren
Gaarnequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Complete recept hebben? Dat is wel handig
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Ik ga nu aan de studie trouwens en even in badTot later
Ik wilde het recept overtypen maar er stond een URL onderquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Ik ga nu aan de studie trouwens en even in badTot later
Jij mag helemaal niet op internet zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen vlaaiPunt
Oeh dat klinkt echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde het recept overtypen maar er stond een URL onder
www.lifeandcooking.nl/recepten/recept_print.php?objid=1497576
Maak er kip bij. Kip bakken met een uitje en een beetje paprika. Dan balsamico erover en even in laten koken zodat de kip echt bruin is. Dat er doorheen mikken.
Inderdaad. Het IS ook heel lekker kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt echtIk hoop dat ik er vanavond tijd voor heb aangezien ik ook druk ben met studeren. Maar aangezien ik zo'n kokerel ben de laatste dagen zal ik er misschien wel wat tijd voor vrijmaken
Ik heb geen echte oven, misschien zit er een ovenfunctie in de magnetron maar daar houdt het mee opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan best
Beetje gehakt met een uitje, knoflook, paprika, tomaatje en komijn bakken. Beetje gekookte rijst erdoor. Dat in je paprika stoppen, aftoppen met oude kaas of een Gruyère en in de oven stoppen. Afmaken met wat zure room op top
Wat je dan zou kunnen doen is je paprikas blancheren en vervolgens een tijdje grillen in je grillpan. Daarna vullen. Wordt het alleen iets minder met je kaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen echte oven, misschien zit er een ovenfunctie in de magnetron maar daar houdt het mee op
Bij paprika HOEFT het niet echt maar ik doe het meestal wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Nem, als ik paprika wil bereiden in de grillpan, zijn er dan nog speciale dingen die echt moeten gebeuren? (Zoals insmeren met een beetje olie)
Vanaf een uurtje of 5quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja Red: van hoe laat tot hoe laat stond de meet ook weer in de planning? Ik moet namelijk vanuit Leeuwarden komen en dat is een best end...
Okay, bedankt. Dan ga ik nu snijden en zometeen proberen of ik met of zonder olie beter vind gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij paprika HOEFT het niet echt maar ik doe het meestal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |