qftquote:Op woensdag 26 september 2007 09:41 schreef thaWarhead het volgende:
die dingen halen het niet bij de Takashi's.
Kan ik wel voor je doen, alleen als je me dan eerst het bedrag over kan maken, voorschieten gaat me op dit moment niet lukken.. Ik kom sowieso elke dag in het centrum van Enschede, dus zo gauw ik je geld heb zal ik direct langs de winkel gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:12 schreef Noddie het volgende:
sapstengel kan je ook ni voor mij ff die c&k's oppikken
ze hebben nog 1 paarjte US 10, heb ik al gereserveerd
maar ze sturen gvd niet op
quote:Sneaker Freaker previews three Nike Court Forces for the ladies that will soon be dropping. All three are actually pretty exciting in terms of colors and materials and are definitely something to look out for.
There is one Court Force that reminds of the Easter force, comes with a black leather/patent leather upper and accents in purple, pink and white. Then there is a Safari Force that features a leopard fur design with black premium leather and last but not least the Tweed Force, which mixes tweed with grey suede.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:51 schreef Jeltos het volgende:
Vandaag binnen gehad![]()
adidas-consortium-forum-high
[afbeelding]
quote:
Niceeequote:Op woensdag 26 september 2007 15:51 schreef Jeltos het volgende:
[afbeelding]
Was het wel van plan service zal wel goed zijn maar hou er rekening mee ze kunnen je schoenen niet als GIFT verzenden dus dat betekend invoerrechten betalenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Mindstate het volgende:
Op zondag 23 september 2007 18:32 schreef Mindstate het volgende:
Iemand al is iets besteld bij DrJays? Is het snel binnen en hoe duur is shipping rates?
dat alle buitenlanders op AM90 lopen is true, ik zie ook genoeg "Nederlanders" op AM90 lopen. Maar speciaal voor Xaverius1337:quote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef Xaverius1337 het volgende:
kunnen jullie hier niet beter een nike topic van maken?kzie alleen maar nikie's en alle buitenlanders lopen ook op nike air max 90's
quote:Adidas released the Decade Lo "Dia De Los Muertos". The Decade Lo comes in all black and features a skull print all over the back of the shoe. The print consists of skulls in Mexican style and colors. Also the inner sole features these graphics. The limited edition sneaker is now available at Sold Out.
Het is gewoon een feit dat nike en vooral nike sb erg populair is bij sneakerfreaks. Ik ben zelf meer van de adidas maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef Jeltos het volgende:
@ WARHEAD Inderdaad mee eens + feit dat sneaker freaks meestal van meer als 1 merk houden![]()
![]()
Dus aparte nike topic geen optie![]()
Die vind ik zo vetquote:Op woensdag 26 september 2007 15:51 schreef Jeltos het volgende:
[afbeelding]
die basket is wel strakquote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat nike en vooral nike sb erg populair is bij sneakerfreaks. Ik ben zelf meer van de adidas maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik twijfel nog tussen:
Puma Basket
[afbeelding]
Puma clyde (niet speciaal in deze kleur maar gewoon een mooi andere kleurstelling.
[afbeelding]
De clyde heeft qua model mijn voorkeur alleen de kleurstelling van de basket vind ik ook wel erg mooi.
Eigelijk niet hequote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef De_Brandweer het volgende:
ik zie echt geen verschil tussen het model van die basket en clyde. en ik heb hier suedes staan. zien er ook precies hetzelfde uit
Niet alleen buitenlanders dus, ben 100% Nederlander, en ook helemaal Nike AM90 addict. Ben persoonlijk geen fan van bijvoorbeeld de adidas en puma die hierboven genoemd worden. Heb inmiddels 8 paar air max 90's versleten, en kans is vrij groot dat ik weer am90's ga halen, terwijl ik stiekem ook wel op zoek ben naar een stel toffe air max 1's... Ieder zn ding zegmaar, en zoals al eerder gezegd, Nike komt gewoon veel vaker met nieuwe colorways dan andere merken...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef Xaverius1337 het volgende:
kunnen jullie hier niet beter een nike topic van maken?kzie alleen maar nikie's en alle buitenlanders lopen ook op nike air max 90's
ze zijn beide wel vetquote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat nike en vooral nike sb erg populair is bij sneakerfreaks. Ik ben zelf meer van de adidas maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik twijfel nog tussen:
Puma Basket
[afbeelding]
Puma clyde (niet speciaal in deze kleur maar gewoon een mooi andere kleurstelling.
[afbeelding]
De clyde heeft qua model mijn voorkeur alleen de kleurstelling van de basket vind ik ook wel erg mooi.
hoe duur zijn die?quote:Op woensdag 26 september 2007 08:55 schreef Sapstengel het volgende:
Straks na mijn college's maar even langs Shifty, zag dat ze gisteren de Takashi 2 binnen hebben gekregen:
[afbeelding]
Staat een paar van die lights bij exclusives in Enschede volgens mij, doe ermee wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand wel eens iets bij citysole besteld?
wat voor maat heb je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:11 schreef Z het volgende:
Die Stabs kan ik alleen niet op Ebay vinden.
ik vind de am1 vetterquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:13 schreef jovink het volgende:
bedankt ik schreeuwde alweer te snel, ik zit te twijfelen tussen die stabs en die am1;s lastig lastig
en die bamboos zijn helemaal niet zo lomp aan de voet als dat ze zo los lijken vind ik.
keer o.7 dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef sjeppert het volgende:
op hoeveel staat de dollar nu tov de euro
ligt eraan of je pakketje onderschept worden, maar dat is de laatste tijd wel het geval. Vraag aan de seller of hij als gift wil versturen en als waarde $30.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef sjeppert het volgende:
hoe zit het met de invoerrechten als je via ebay besteld vanuit amerika
Deluxe, laatste paartje, zat er ook al lang op te loeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
AM Light uit de "Flamingo pack", je kan ze voor cheap uit de US halen -->LINK<--
Chrishop: dope pickups, waar heb je die AM1 gehaald?
yea bij mij ook.. tot ik nixon horloge kocht bij een moraalridder uit wisconsin.. pakje ligt al 4 dagen bij de douanequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef SHOOOTO het volgende:
voorlopig gaat het nog goed..![]()
* SHOOOTO klopt even op tafel...
Dat zijn emo-vansquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
slipons met blokjes
quote:The real Pigeon SB Dunks made a mark in sneaker history that cannot be erased. They dropped in 2005 exclusively in NYC, and the pairs produced were extremely limited. Since then the Pigeon Dunks hold one of the highest values in the Nike SB line. In 2006 Nike SB released another Dunk which favors the Pigeon colorway. Instead of red these Dunks came with purple, and were later dubbed the “Purple Pigeon” Dunks. Now Nike SB takes a step back to the 2005 Pigeon colorway. This time around they will use the medium grey, dark grey, and red make up on the Zoom Air Paul Rodriguez II aka P-Rod II. As of right now we don’t have any exact release info, but they should hit Nike SB accounts sometime in November.
quote:Each color set uses the Puma Clyde, Puma RS-100, and the Puma First Round. Each colorway has an animal skin used on the three shoes: the bone/blue colorway uses reptile skin, the brown/green uses crocodile skin, and the black/purple uses ostrich skin.
Lockwood verkoopt een hoop Nike SBquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:44 schreef KimetJ het volgende:
Weet iemand of er ook goeie sneakershops in antwerpen zijn ?
http://www.avenuestore.be/ (site is down, 509 Bandwidth Limit Exceeded)quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:44 schreef KimetJ het volgende:
Weet iemand of er ook goeie sneakershops in antwerpen zijn ?
Duur 140 man maja men chick wou ze zo graagquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Pietjuh: fijne schoenen
Jeltos: dope, prijs?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:07 schreef yosander het volgende:
Heb vanmiddag de Adidas ZX500 gekocht!![]()
Post zo wel wat foto's.![]()
Bij Sneakers in Zwollequote:Op zondag 30 september 2007 13:15 schreef SHOOOTO het volgende:
yosander: dope, waar heb je ze gehaald?
gekekwerkquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:14 schreef Jeltos het volgende:
had men vriendin weer dikke sneakers op internet gezien (heeft ze net nieuwe dunks gekocht) ik vandaag op en neer race van breda na tilburg om ze op te halen
maar ik vind ze zekers dik voor men vriendin (ze begint ook al verslaaft te worden
![]()
)
Dus adidas metro attitude Ladies
[afbeelding]
Onder een bepaalde waarde (ik dacht EUR 22,=) zijn zendingenquote:Op zondag 30 september 2007 18:52 schreef jovink het volgende:
als je schoenen voor 135 dollar incl shipping hebt iut de us hoeveel kan dan max de naheffing van de douane worden?
Naaah denk niet man het is maar 1 paar he als je ze gewoon aandoet of in je koffer geen probleem als je nu 2 koffers vol met 20 nike dunks hebt dan word het andere verhaaltjequote:Op zondag 30 september 2007 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ben benieuwd of zo moeilijk gaan doen als ik m'n shoes straks weer meeneem naar NL...
ja maar meoten zer dat wel willen, dus in case.. was ik wel weten hoeveel ik ongeveer erbij kan verwahcten.quote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Onder een bepaalde waarde (ik dacht EUR 22,=) zijn zendingen
vrij van invoerrechten en BTW.
Daarboven moet je afhankelijk van het soort goederen een bepaald percentage invoerrechten betalen en over de totale waarde (inclusief verzendkosten) BTW.![]()
Dus reken op dat je dit dus moet betalen over 135 dollar 19% btw + importheffing (weet niet wat deze voor schoenen zal zijn) moet betalen
OPLOSSING LAAT JE SCHOENEN ALS GIFT VERSTUREN heb ik zelf laast ook gedaan en dan hoor je niks van de douane![]()
True. Probleem is dat ik in m'n vrijetijdskloffie kan reizen en dat ik de originele dozen graag wil houden. Ik gok er maar op dat ze niet moeilijk doen over 2 dozen met daarin vrijwel ongedragen SB's.quote:Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Naaah denk niet man het is maar 1 paar he als je ze gewoon aandoet of in je koffer geen probleem als je nu 2 koffers vol met 20 nike dunks hebt dan word het andere verhaaltje![]()
![]()
Purchaze, House of Thatcher en boardlordsquote:Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef stijn_ het volgende:
vast al een keer gevraagd, maar zijn er ook 'exclusievere' sneakerwinkels in Groningen afgezien van p-leisure & exclusivo?
Ik denk dat dat de beste oplossing is idd.quote:Op zondag 30 september 2007 20:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
HAL9000S: stuur alleen de lege dozen op naar NL, zal wel geen drol kosten denk ik..![]()
naja wel slim maar volgens mij mag je max 3 paar invoeren ofzo dus lijkt me dat ze niet moeilijk over doen En inderdaad dozen moet je houden dus gewoon opvouwen en in de koffer of id opsturenquote:Op zondag 30 september 2007 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat dan als je de schoenen uit de doos haalt en de doos voorzichtig uit elkaar haalt en ergens tussen je kleding verstopt, ze zijn niet gelijmd namelijk dus je kan ze thuis zo weer in elkaar drukken.
Is wel erg overbodig misschien.
wat heb je nog meer gehaald dan, naast die Cali's?quote:Op zondag 30 september 2007 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de beste oplossing is idd.
¤80,-quote:
Nog niks, maar voordat ik hier weg ben ga ik nog C&K's/Futura's/Takashis/Hemp Bonsai's fixen. (of/of, niet en/enquote:Op zondag 30 september 2007 20:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat heb je nog meer gehaald dan, naast die Cali's?
3 paar invoeren? Is dat niet gekoppeld aan een bepaald bedrag ipv aantal paartjes?quote:Op zondag 30 september 2007 20:25 schreef Jeltos het volgende:
[..]
naja wel slim maar volgens mij mag je max 3 paar invoeren ofzo dus lijkt me dat ze niet moeilijk over doen En inderdaad dozen moet je houden dus gewoon opvouwen en in de koffer of id opsturen![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef jovink het volgende:
jeltos is dr niet wat korting te regelen voor die witte adidasjes van je op marktplatz?
30 incl mits goede staat want ze zein dr een beetje schmutzig uit en pas ik dr in met mn 9,5 ?quote:Op zondag 30 september 2007 21:01 schreef Jeltos het volgende:
[..]
je hebt me gevonden wil je niet liever men skywalkers
![]()
![]()
Maar 25 + 6.20 verzendkosten lager ga ik niet man![]()
30 incl is goed ze zijn echt goede staat geen vlekken ofzo wat jij ziet is het suede erop denk dat is wat donkerder van kleur ik heb zelf ook 9,5 43 en pas ze makkelijk zool is 29 cm maar mail me ff man is wat makkelijker als fokquote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef jovink het volgende:
[..]
30 incl mits goede staat want ze zein dr een beetje schmutzig uit en pas ik dr in met mn 9,5 ?
Post maar als je wat moois hebt gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
Oeh, ff kijken, ik heb nog een waardebon van Nike liggen plus korting, vorige ID mogelijkheden vond ik wat te beperkt, kijken of ik er nu iets tofs van kan bakken.
een goede vriend van me heeft ze ook en ze zijn echt relaxtquote:
Vind ze opzich wel owkay ben alleen nooit zo van de donkere kleurequote:
Shit je hebt me eigelijk 24 euro (vanuit UK) totaal maar dat vond ik nog niet veelquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
inc. verzenden?
yessur jovinkquote:
Nice, al is dat verzenden bijna net zoveel als de schoenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Shit je hebt me eigelijk 24 euro (vanuit UK) totaal maar dat vond ik nog niet veel![]()
wat floyd zegt, een weekje duurt het meestal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef wes55 het volgende:
@ henk of shooto
hoelang duurt het meestal als je pakketje vanuit usa bij de douane ligt voordat ze het beoordelen, importkosten bepalen en doorsturen.. ligt er nu namelijk al 5 dagen..
het is sowieso een damesschoen, en dat komt goed uit want dat ben ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef SHOOOTO het volgende:
tja, je moet het toch zelf bepalen welke je leuk vindt..ik vind de tweede wel iets hebben. De laatste is meer voor dames, lijkt mij.
ga je kamer opruimen jij boefquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1602.jpg]afbeelding][/url]
met dank aan jeltos
waar dan? dan denk ik er even over naquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:20 schreef jovink het volgende:
kom langs dan 5 eu hadnje contantje
ik ken je schoenen en ik weet je naamquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:17 schreef jovink het volgende:
hoe ken jij jovink?
Via ebay valt mee...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Vanaf volgende maand wat rustiger aan doen, dan moet het schoolgeld ook weer betaald worden enzo.
UnderTheWingsOfLove heeft ook geld over, aan die Supreme's hangt een flink prijskaartje.
En hoe kan ik zoeen echeck aan iemand geven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef thaWarhead het volgende:
Als iemand een rekening naar je stuurt kun je betalen met eCheck. Volgens Paypal gaat dat veel sneller, leugenaars.
Hoe weet je trouwens zo zeker dat je Supreme's legit zijn?
Nou ben ik weer outbiddedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:58 schreef HAL9000S het volgende:
De tong ziet er niet goed uit (te recht) en barcode raakt de datum niet
Tr00, echt een fokking handige database. ALTIJD even raadplegen voordat je sneakers koopt, helemaal bij dit soort sneakers voor een belachelijk lage prijs. Dan weet je bij voorbaat al dat het niet legit is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:06 schreef thaWarhead het volgende:
Edit: Post HAL9000S net hetzelfde. Shit komt allemaal van NikeSB.org, niet Solepedia
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:04 schreef thaWarhead het volgende:
Hoe erg valt het mee?
@ Genuz Nerd: Engeland is ook EuropaWat zoek je precies?
quote:A couple months back we posted a picture of the Nike Dunk SB What the Dunk, which we believed are fake but knew Nike SB is actually releasing a legit pair. Here we have a real picture of the Nike Dunk SB What the Dunk worn on one of the Team Nike SB riders.
The Dunks will take the last 6 years of great releases and add them into one sneaker. Although we do not have a specific release date, What the Dunks will release exclusively to Nike SB stores with a Premier account.
Inderdaad ik dacht eerst whooo echeck de uitvinding nauw duurt het soms wel 10 dagen eer dat je geld gecleard is vaak haalt pay pal de verwachte clearingsdatum niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef thaWarhead het volgende:
Ja niet normaal meer, ik schaam me er echt voor dat als ik iets bij iemand koop ik er bij moet melden dat het 6 dagen duurt voordat ie zn geld krijgt...
De mijne:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
3 paar gekocht de afgelopen week:
[afbeelding]
"Adidas Superstar 2 B/W" (m'n 6e paar alweer)![]()
Nice!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht eerst whooo echeck de uitvinding nauw duurt het soms wel 10 dagen eer dat je geld gecleard is vaak haalt pay pal de verwachte clearingsdatum niet eens![]()
vroeger stond het geld gewoon binnen 3 dagen op je rekening maar tegen woordig slapen ze bij pay pal![]()
Gistreren deze sneakers gewonnen 10 oktober pas de clearings datum damnz zeg![]()
[afbeelding]
Ps voor 60 euro totaal (inclusief verzending) vond ik ze zekers dope aangezien ze hier 120 kosten ofzo
@SHOOOTO DIK DIE ZIJN ECHT DOPE(ben nog steeds opzoek naar paar sbtjes dusjaa
)
"What the Dunks will release exclusively to Nike SB stores with a Premier account."quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB What the Dunk
[..]
[afbeelding]
BRON: Sneaker Files
Floyd, krijg je deze ook? Zo ja, 10.5 please?![]()
dopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedope!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB What the Dunk
[..]
[afbeelding]
BRON: Sneaker Files
Floyd, krijg je deze ook? Zo ja, 10.5 please?![]()
via leyp, neejij hooked me up!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
erg kejjer shoooto! ebay? iss?
thanks floyd, anders ga ik je wel mailenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
dopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedope!![]()
ze zouden ons de komende maanden wat premiums flowen maar zeker weten doe k t niet.
ik hou je in gedachte!
Nice jovink, welk model is dit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1602.jpg]afbeelding][/url]
met dank aan jeltos
Ze hebben nog veel meer modellen klaar staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:32 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Retro van 1 van de Reebok topmodellen, oorspronkelijk uit '92. Release 1-1-2008. Vind ze een stuk beter dan Ventilator's.
In leusden zit ook een redelijk groot kantoor van Reebok. Dus of dat direct een winkel met zich meebrengt denk ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:19 schreef Z het volgende:
Ik las ook ergens dat Reebok z'n HQ van London naar Amsterdam gaat verplaatsten, wellicht levert dat nog een winkel op in A'dam, er is zelfs al die Fila winkel ...
Volgens mij is reebok van adidas.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En Reebok is van Nike, zullen we dit dan maar het Nike topic noemen?
o ja my bad, converse is van nikequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij is reebok van adidas.
die tweede is zeker pimpinquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg goed bezig, die reebok![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef Broezer het volgende:
Jup zijn zeker Nice.
Reebok heeft ook al een skateboardlijn, DKGDGK.
Sommige zijn wel nice, maar de meeste vind ik niet.
wat een aardige kerelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:22 schreef thaWarhead het volgende:
Van de tofste skateshopeigenaar van NL
Ja klopt, zijn idd van Thyz, hij had ook goede feedback dus had wel legit verwacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:50 schreef floydvisser het volgende:
ff gechecked! ja is thyz, zijn legit!
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef jovink het volgende:
ze zijn alleen vies lelijk alleen leuk als je weet welke er allemaal in zitten
nou, dat ik ze niet mooi vind maar wel leuk bedacht omdat er van verschillende schoenen dingen zijn in verwerktquote:
errug tof!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag eindelijk m'n sneakers vanuit VS binnengekregen
[afbeelding]
Samba 85 met zwarte onderkant en groene stippenquote:
Zien er tof uit, welke zijn het precies?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef arneaux het volgende:
[[url=http://xs220.xs.to/xs220/07404/Afb060.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Eindelijk, na 3 weken wachten, binnen.
Air Max Light (Black smooth leather, Sky Blue accents, and pinstripe patterns)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:24 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Zien er tof uit, welke zijn het precies?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
morgane loop niet zo hard! heb ik eindelijk moed gevonden om je aan te spreken ben je al weg![]()
![]()
Ja, dat staat er toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef Noddie het volgende:
fakes??
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:45 schreef Pie.cr het volgende:
Yo,
Als ik Adidas in US 9.5 (43) draag, welke US maat moet ik dan in Nike stab's (of air max) kopen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:35 schreef Pie.cr het volgende:
aight.
Ik twijfel tussen
[afbeelding]
Voor 70 euro
en
[afbeelding]
115 euro.
Prijs speelt in principe geen rol.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:43 schreef Pie.cr het volgende:
Ik twijfel nog even door. Ik koop ze eigenlijk gewoon voor feestjes omdat ik dan mijn goede schoenen niet hoef te verneuken dus opzich zijn die 70 euro air's wel nice.....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg goed bezig, die reebok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |