ze zijn beide wel vetquote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat nike en vooral nike sb erg populair is bij sneakerfreaks. Ik ben zelf meer van de adidas maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik twijfel nog tussen:
Puma Basket
[afbeelding]
Puma clyde (niet speciaal in deze kleur maar gewoon een mooi andere kleurstelling.
[afbeelding]
De clyde heeft qua model mijn voorkeur alleen de kleurstelling van de basket vind ik ook wel erg mooi.

hoe duur zijn die?quote:Op woensdag 26 september 2007 08:55 schreef Sapstengel het volgende:
Straks na mijn college's maar even langs Shifty, zag dat ze gisteren de Takashi 2 binnen hebben gekregen:
[afbeelding]

Staat een paar van die lights bij exclusives in Enschede volgens mij, doe ermee wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand wel eens iets bij citysole besteld?

wat voor maat heb je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:11 schreef Z het volgende:
Die Stabs kan ik alleen niet op Ebay vinden.

ik vind de am1 vetterquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:13 schreef jovink het volgende:
bedankt ik schreeuwde alweer te snel, ik zit te twijfelen tussen die stabs en die am1;s lastig lastig
en die bamboos zijn helemaal niet zo lomp aan de voet als dat ze zo los lijken vind ik.

keer o.7 dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef sjeppert het volgende:
op hoeveel staat de dollar nu tov de euro

ligt eraan of je pakketje onderschept worden, maar dat is de laatste tijd wel het geval. Vraag aan de seller of hij als gift wil versturen en als waarde $30.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef sjeppert het volgende:
hoe zit het met de invoerrechten als je via ebay besteld vanuit amerika

Deluxe, laatste paartje, zat er ook al lang op te loeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
AM Light uit de "Flamingo pack", je kan ze voor cheap uit de US halen -->LINK<--
Chrishop: dope pickups, waar heb je die AM1 gehaald?

yea bij mij ook.. tot ik nixon horloge kocht bij een moraalridder uit wisconsin.. pakje ligt al 4 dagen bij de douanequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef SHOOOTO het volgende:
voorlopig gaat het nog goed..![]()
* SHOOOTO klopt even op tafel...

Dat zijn emo-vansquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
slipons met blokjes

quote:The real Pigeon SB Dunks made a mark in sneaker history that cannot be erased. They dropped in 2005 exclusively in NYC, and the pairs produced were extremely limited. Since then the Pigeon Dunks hold one of the highest values in the Nike SB line. In 2006 Nike SB released another Dunk which favors the Pigeon colorway. Instead of red these Dunks came with purple, and were later dubbed the “Purple Pigeon” Dunks. Now Nike SB takes a step back to the 2005 Pigeon colorway. This time around they will use the medium grey, dark grey, and red make up on the Zoom Air Paul Rodriguez II aka P-Rod II. As of right now we don’t have any exact release info, but they should hit Nike SB accounts sometime in November.
quote:Each color set uses the Puma Clyde, Puma RS-100, and the Puma First Round. Each colorway has an animal skin used on the three shoes: the bone/blue colorway uses reptile skin, the brown/green uses crocodile skin, and the black/purple uses ostrich skin.

Lockwood verkoopt een hoop Nike SBquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:44 schreef KimetJ het volgende:
Weet iemand of er ook goeie sneakershops in antwerpen zijn ?

http://www.avenuestore.be/ (site is down, 509 Bandwidth Limit Exceeded)quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:44 schreef KimetJ het volgende:
Weet iemand of er ook goeie sneakershops in antwerpen zijn ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |