Duur 140 man maja men chick wou ze zo graagquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Pietjuh: fijne schoenen
Jeltos: dope, prijs?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:07 schreef yosander het volgende:
Heb vanmiddag de Adidas ZX500 gekocht!![]()
Post zo wel wat foto's.![]()
Bij Sneakers in Zwollequote:Op zondag 30 september 2007 13:15 schreef SHOOOTO het volgende:
yosander: dope, waar heb je ze gehaald?
gekekwerkquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:14 schreef Jeltos het volgende:
had men vriendin weer dikke sneakers op internet gezien (heeft ze net nieuwe dunks gekocht) ik vandaag op en neer race van breda na tilburg om ze op te halen
maar ik vind ze zekers dik voor men vriendin (ze begint ook al verslaaft te worden
![]()
)
Dus adidas metro attitude Ladies
[afbeelding]
Onder een bepaalde waarde (ik dacht EUR 22,=) zijn zendingenquote:Op zondag 30 september 2007 18:52 schreef jovink het volgende:
als je schoenen voor 135 dollar incl shipping hebt iut de us hoeveel kan dan max de naheffing van de douane worden?
Naaah denk niet man het is maar 1 paar he als je ze gewoon aandoet of in je koffer geen probleem als je nu 2 koffers vol met 20 nike dunks hebt dan word het andere verhaaltjequote:Op zondag 30 september 2007 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ben benieuwd of zo moeilijk gaan doen als ik m'n shoes straks weer meeneem naar NL...
ja maar meoten zer dat wel willen, dus in case.. was ik wel weten hoeveel ik ongeveer erbij kan verwahcten.quote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Onder een bepaalde waarde (ik dacht EUR 22,=) zijn zendingen
vrij van invoerrechten en BTW.
Daarboven moet je afhankelijk van het soort goederen een bepaald percentage invoerrechten betalen en over de totale waarde (inclusief verzendkosten) BTW.![]()
Dus reken op dat je dit dus moet betalen over 135 dollar 19% btw + importheffing (weet niet wat deze voor schoenen zal zijn) moet betalen
OPLOSSING LAAT JE SCHOENEN ALS GIFT VERSTUREN heb ik zelf laast ook gedaan en dan hoor je niks van de douane![]()
True. Probleem is dat ik in m'n vrijetijdskloffie kan reizen en dat ik de originele dozen graag wil houden. Ik gok er maar op dat ze niet moeilijk doen over 2 dozen met daarin vrijwel ongedragen SB's.quote:Op zondag 30 september 2007 19:53 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Naaah denk niet man het is maar 1 paar he als je ze gewoon aandoet of in je koffer geen probleem als je nu 2 koffers vol met 20 nike dunks hebt dan word het andere verhaaltje![]()
![]()
Purchaze, House of Thatcher en boardlordsquote:Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef stijn_ het volgende:
vast al een keer gevraagd, maar zijn er ook 'exclusievere' sneakerwinkels in Groningen afgezien van p-leisure & exclusivo?
Ik denk dat dat de beste oplossing is idd.quote:Op zondag 30 september 2007 20:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
HAL9000S: stuur alleen de lege dozen op naar NL, zal wel geen drol kosten denk ik..![]()
naja wel slim maar volgens mij mag je max 3 paar invoeren ofzo dus lijkt me dat ze niet moeilijk over doen En inderdaad dozen moet je houden dus gewoon opvouwen en in de koffer of id opsturenquote:Op zondag 30 september 2007 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat dan als je de schoenen uit de doos haalt en de doos voorzichtig uit elkaar haalt en ergens tussen je kleding verstopt, ze zijn niet gelijmd namelijk dus je kan ze thuis zo weer in elkaar drukken.
Is wel erg overbodig misschien.
wat heb je nog meer gehaald dan, naast die Cali's?quote:Op zondag 30 september 2007 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de beste oplossing is idd.
¤80,-quote:
Nog niks, maar voordat ik hier weg ben ga ik nog C&K's/Futura's/Takashis/Hemp Bonsai's fixen. (of/of, niet en/enquote:Op zondag 30 september 2007 20:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat heb je nog meer gehaald dan, naast die Cali's?
3 paar invoeren? Is dat niet gekoppeld aan een bepaald bedrag ipv aantal paartjes?quote:Op zondag 30 september 2007 20:25 schreef Jeltos het volgende:
[..]
naja wel slim maar volgens mij mag je max 3 paar invoeren ofzo dus lijkt me dat ze niet moeilijk over doen En inderdaad dozen moet je houden dus gewoon opvouwen en in de koffer of id opsturen![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef jovink het volgende:
jeltos is dr niet wat korting te regelen voor die witte adidasjes van je op marktplatz?
30 incl mits goede staat want ze zein dr een beetje schmutzig uit en pas ik dr in met mn 9,5 ?quote:Op zondag 30 september 2007 21:01 schreef Jeltos het volgende:
[..]
je hebt me gevonden wil je niet liever men skywalkers
![]()
![]()
Maar 25 + 6.20 verzendkosten lager ga ik niet man![]()
30 incl is goed ze zijn echt goede staat geen vlekken ofzo wat jij ziet is het suede erop denk dat is wat donkerder van kleur ik heb zelf ook 9,5 43 en pas ze makkelijk zool is 29 cm maar mail me ff man is wat makkelijker als fokquote:Op zondag 30 september 2007 21:13 schreef jovink het volgende:
[..]
30 incl mits goede staat want ze zein dr een beetje schmutzig uit en pas ik dr in met mn 9,5 ?
Post maar als je wat moois hebt gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2007 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
Oeh, ff kijken, ik heb nog een waardebon van Nike liggen plus korting, vorige ID mogelijkheden vond ik wat te beperkt, kijken of ik er nu iets tofs van kan bakken.
een goede vriend van me heeft ze ook en ze zijn echt relaxtquote:
Vind ze opzich wel owkay ben alleen nooit zo van de donkere kleurequote:
Shit je hebt me eigelijk 24 euro (vanuit UK) totaal maar dat vond ik nog niet veelquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
inc. verzenden?
yessur jovinkquote:
Nice, al is dat verzenden bijna net zoveel als de schoenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Shit je hebt me eigelijk 24 euro (vanuit UK) totaal maar dat vond ik nog niet veel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |