Ja klopt, zijn idd van Thyz, hij had ook goede feedback dus had wel legit verwacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:50 schreef floydvisser het volgende:
ff gechecked! ja is thyz, zijn legit!
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef jovink het volgende:
ze zijn alleen vies lelijk alleen leuk als je weet welke er allemaal in zitten
nou, dat ik ze niet mooi vind maar wel leuk bedacht omdat er van verschillende schoenen dingen zijn in verwerktquote:
errug tof!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag eindelijk m'n sneakers vanuit VS binnengekregen
[afbeelding]
Samba 85 met zwarte onderkant en groene stippenquote:
Zien er tof uit, welke zijn het precies?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef arneaux het volgende:
[[url=http://xs220.xs.to/xs220/07404/Afb060.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Eindelijk, na 3 weken wachten, binnen.
Air Max Light (Black smooth leather, Sky Blue accents, and pinstripe patterns)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:24 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Zien er tof uit, welke zijn het precies?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
morgane loop niet zo hard! heb ik eindelijk moed gevonden om je aan te spreken ben je al weg![]()
![]()
Ja, dat staat er toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef Noddie het volgende:
fakes??
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:45 schreef Pie.cr het volgende:
Yo,
Als ik Adidas in US 9.5 (43) draag, welke US maat moet ik dan in Nike stab's (of air max) kopen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:35 schreef Pie.cr het volgende:
aight.
Ik twijfel tussen
[afbeelding]
Voor 70 euro
en
[afbeelding]
115 euro.
Prijs speelt in principe geen rol.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:43 schreef Pie.cr het volgende:
Ik twijfel nog even door. Ik koop ze eigenlijk gewoon voor feestjes omdat ik dan mijn goede schoenen niet hoef te verneuken dus opzich zijn die 70 euro air's wel nice.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |