wat floyd zegt, een weekje duurt het meestal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:36 schreef wes55 het volgende:
@ henk of shooto
hoelang duurt het meestal als je pakketje vanuit usa bij de douane ligt voordat ze het beoordelen, importkosten bepalen en doorsturen.. ligt er nu namelijk al 5 dagen..
het is sowieso een damesschoen, en dat komt goed uit want dat ben ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef SHOOOTO het volgende:
tja, je moet het toch zelf bepalen welke je leuk vindt..ik vind de tweede wel iets hebben. De laatste is meer voor dames, lijkt mij.
ga je kamer opruimen jij boefquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1602.jpg]afbeelding][/url]
met dank aan jeltos
waar dan? dan denk ik er even over naquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:20 schreef jovink het volgende:
kom langs dan 5 eu hadnje contantje
ik ken je schoenen en ik weet je naamquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:17 schreef jovink het volgende:
hoe ken jij jovink?
Via ebay valt mee...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Vanaf volgende maand wat rustiger aan doen, dan moet het schoolgeld ook weer betaald worden enzo.
UnderTheWingsOfLove heeft ook geld over, aan die Supreme's hangt een flink prijskaartje.
En hoe kan ik zoeen echeck aan iemand geven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:45 schreef thaWarhead het volgende:
Als iemand een rekening naar je stuurt kun je betalen met eCheck. Volgens Paypal gaat dat veel sneller, leugenaars.
Hoe weet je trouwens zo zeker dat je Supreme's legit zijn?
Nou ben ik weer outbiddedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:58 schreef HAL9000S het volgende:
De tong ziet er niet goed uit (te recht) en barcode raakt de datum niet
Tr00, echt een fokking handige database. ALTIJD even raadplegen voordat je sneakers koopt, helemaal bij dit soort sneakers voor een belachelijk lage prijs. Dan weet je bij voorbaat al dat het niet legit is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:06 schreef thaWarhead het volgende:
Edit: Post HAL9000S net hetzelfde. Shit komt allemaal van NikeSB.org, niet Solepedia
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:04 schreef thaWarhead het volgende:
Hoe erg valt het mee?
@ Genuz Nerd: Engeland is ook EuropaWat zoek je precies?
quote:A couple months back we posted a picture of the Nike Dunk SB What the Dunk, which we believed are fake but knew Nike SB is actually releasing a legit pair. Here we have a real picture of the Nike Dunk SB What the Dunk worn on one of the Team Nike SB riders.
The Dunks will take the last 6 years of great releases and add them into one sneaker. Although we do not have a specific release date, What the Dunks will release exclusively to Nike SB stores with a Premier account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |