Inderdaad ik dacht eerst whooo echeck de uitvinding nauw duurt het soms wel 10 dagen eer dat je geld gecleard is vaak haalt pay pal de verwachte clearingsdatum niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef thaWarhead het volgende:
Ja niet normaal meer, ik schaam me er echt voor dat als ik iets bij iemand koop ik er bij moet melden dat het 6 dagen duurt voordat ie zn geld krijgt...
De mijne:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
3 paar gekocht de afgelopen week:
[afbeelding]
"Adidas Superstar 2 B/W" (m'n 6e paar alweer)![]()
Nice!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht eerst whooo echeck de uitvinding nauw duurt het soms wel 10 dagen eer dat je geld gecleard is vaak haalt pay pal de verwachte clearingsdatum niet eens![]()
vroeger stond het geld gewoon binnen 3 dagen op je rekening maar tegen woordig slapen ze bij pay pal![]()
Gistreren deze sneakers gewonnen 10 oktober pas de clearings datum damnz zeg![]()
[afbeelding]
Ps voor 60 euro totaal (inclusief verzending) vond ik ze zekers dope aangezien ze hier 120 kosten ofzo
@SHOOOTO DIK DIE ZIJN ECHT DOPE(ben nog steeds opzoek naar paar sbtjes dusjaa
)
"What the Dunks will release exclusively to Nike SB stores with a Premier account."quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB What the Dunk
[..]
[afbeelding]
BRON: Sneaker Files
Floyd, krijg je deze ook? Zo ja, 10.5 please?![]()
dopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedope!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB What the Dunk
[..]
[afbeelding]
BRON: Sneaker Files
Floyd, krijg je deze ook? Zo ja, 10.5 please?![]()
via leyp, neejij hooked me up!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
erg kejjer shoooto! ebay? iss?
thanks floyd, anders ga ik je wel mailenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
dopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedope!![]()
ze zouden ons de komende maanden wat premiums flowen maar zeker weten doe k t niet.
ik hou je in gedachte!
Nice jovink, welk model is dit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1602.jpg]afbeelding][/url]
met dank aan jeltos
Ze hebben nog veel meer modellen klaar staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:32 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Retro van 1 van de Reebok topmodellen, oorspronkelijk uit '92. Release 1-1-2008. Vind ze een stuk beter dan Ventilator's.
In leusden zit ook een redelijk groot kantoor van Reebok. Dus of dat direct een winkel met zich meebrengt denk ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:19 schreef Z het volgende:
Ik las ook ergens dat Reebok z'n HQ van London naar Amsterdam gaat verplaatsten, wellicht levert dat nog een winkel op in A'dam, er is zelfs al die Fila winkel ...
Volgens mij is reebok van adidas.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En Reebok is van Nike, zullen we dit dan maar het Nike topic noemen?
o ja my bad, converse is van nikequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij is reebok van adidas.
die tweede is zeker pimpinquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg goed bezig, die reebok![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:05 schreef Broezer het volgende:
Jup zijn zeker Nice.
Reebok heeft ook al een skateboardlijn, DKGDGK.
Sommige zijn wel nice, maar de meeste vind ik niet.
wat een aardige kerelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:22 schreef thaWarhead het volgende:
Van de tofste skateshopeigenaar van NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |