nee zat maar te dollen, k zie een kruisje!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:50 schreef De_Brandweer het volgende:
de header doet het niet bij mij, maar bij jou wel floyd?
ik ga ook niet want ik heb geen zin
godver wat zijn die lelijk zeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Deze halen zodra ik weer mobiel ben:
[afbeelding]
Of misschien een van hun adidas collabo's, al zijn die volgens mij wel flink prijzig.
Undrcrwn (Y)
gefixtquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dr missen ook wat topics in de op
Chill, is dat dan geldig in elk filiaal? Kan het nl niet vinden in de folderquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef sjeppert het volgende:
[..]
bij de makro
ze moesten er vanaf, daarom flink afgeprijsd![]()
Nice!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
Ben momenteel aan het wachten op deze:
[afbeelding]
Nike SB - Zoom air regime
Ik had ze al eerder gezien in een skateshop, maar daar hadden ze mijn maat niet meer. Afgelopen weekend even rondgekeken op internet en meteen maar besteld!quote:
Dope! Jij had toch ook die Dia De La Muertos gekocht? Wanneer krijg je ze binnen?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef wes55 het volgende:
@shooto / floyd
ja die futuras beetje krap maar lukt net ze waren 140 incl. verzending bij opperbest.nl
[afbeelding]
voor de rest allemaal koopjes van ebay.. stabs 80$ incl safaris 85$ incl. de lights samen met ventilators incl. 120$ en de am1's waren 100$ incl.
nee is niet geldig in elk filiaal, er zat echt een afprijs sticker opquote:Op woensdag 19 september 2007 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Chill, is dat dan geldig in elk filiaal? Kan het nl niet vinden in de folder
MusicMeter. Maar als je em daar niet vandaan hebt, dan heb je em geript van iemand die hem weer van mij geript heeft. Of je moet net toevallig ook op de pixels precies dat stukje uit de Midnight Marauders cover hebben geknipt welke ik ook gebruikt heb. Maar die kans lijkt me nogal klein.quote:
ja klopt man bleken fake te zijn terug gestuurd geld terug gekregenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:47 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dope! Jij had toch ook die Dia De La Muertos gekocht? Wanneer krijg je ze binnen?
dontrelle's zijn zo lelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 23:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee nep/echt?
Dat kan misschien nog wel kloppen ookquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef MFPascal het volgende:
[..]
MusicMeter. Maar als je em daar niet vandaan hebt, dan heb je em geript van iemand die hem weer van mij geript heeft. Of je moet net toevallig ook op de pixels precies dat stukje uit de Midnight Marauders cover hebben geknipt welke ik ook gebruikt heb. Maar die kans lijkt me nogal klein.
Weer een TVPtje.
Hmm en jij bent zeker in duiven gegaan? iemand enig idee wat de prijzen zijn in Delft?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nee is niet geldig in elk filiaal, er zat echt een afprijs sticker op
je moet gewoon mazzel hebben of ze het afprijzen of niet
mijn header is mooooierquote:
En binnen!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
[afbeelding]
nee nijmegen....quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm en jij bent zeker in duiven gegaan? iemand enig idee wat de prijzen zijn in Delft?
Ze hadden het beter Christmas Drunks kunnen noemen ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Fezie het volgende:
De opkomende freddy krueger dunks, de eerste sample...
[afbeelding]
Wat zijin de gevoelens? Van mij zijn nogal gemixt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]
Die hebben ze gewoon in de winkel leggen..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
[afbeelding]
gaan waarschijnlijk niet door.. info van nikesb.orgquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]
quote:mental_therapy has on ebay a pair of the upcoming Freddy Kruger SB Low, Sample #1 Version. Ones that are going to be GR appear much diffrent and there have been a few significant changes. Under the hype/rumor mill the info posted below was mentioned by ChipSB.
I heard from a source today that these WILL NOT RELEASE due to trademark infringements and possible lawsuit brought on by Cinamax Pictures or something like that. I did not hear this myself from the Nike Rep but a friend of mine did. Nike was ordered not to release them or face a lawsuit. So with that, if you can cop a sample pair - Id suggest not too sleep on them. Im not trying to KILL THE HYPE but Im just passing on what I heard. Take it for what its worth.
Vind ze zelf ook erg tof, simpel maar degelijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:20 schreef Broezer het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon in de winkel leggen..
(bij Left, dus jah ook bij al die andere shops die nu van Forties is)..
Ik was ook van plan deze te halen, met bij behorend shirt..
ik zeg foto aan de voetquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Chrishop het volgende:
Bamboo trainers binnen. Eindelijk.
Dat is dit model toch:quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Chrishop het volgende:
Bamboo trainers binnen. Eindelijk.
YEPquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:28 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat is dit model toch:
[afbeelding]
Die fake bears kosten in China 23 dollarquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:42 schreef Luie-princes het volgende:
Bears mid.
En ik heb 't al geplaatst op Kok.
Wel leuk voor de handel idd, mooi te koop zetten op marktplaats en ebay voor 75eurquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
NOU GELIjk 10101 PAAR MEE NEMEN DAN!!1!!!!
Handel is handel. De echte freaks halen de echten er wel tussen uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zulke mensen mogen ze aan de hoogste boom opknopen. Zo help je een hele scene naar de klote.
Zieke hosselaar dat je bentquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik onthouden als ik aan je kinderen heroïne verkoop
whehehehhehehehequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik onthouden als ik aan je kinderen heroïne verkoop
Oke jij mag m'n bears dan wel voor 50 euro en dan zet jij ze maar op MP voor 75 euro!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:41 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wel leuk voor de handel idd, mooi te koop zetten op marktplaats en ebay voor 75eur
Zat mensen die het kopen. Heb er wel over nagedacht maar met namaak is het altijd maar afwachten of het door de douane komt.
puike sneakers! waar vandaan?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
[afbeelding]
Ja, Invito Breda. In het echt zo mogelijk nog lelijker als op de foto.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:50 schreef Xaverius1337 het volgende:
iemand deze al in de winkel zien liggen?
[afbeelding]
er stonden wel kypskies op bovengenoemde site(s)quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:00 schreef Noddie het volgende:
zijn er btw al fakes van c&k dunks?? Want ik ben op zoek maar wil geen fakes natuurlijk
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:19 schreef Xaverius1337 het volgende:
dat zoek ik niet... wil de diesel schoenen hebben met het flapje met : only the brave
Ik zoek ook nog een paar van die leuke krengenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:03 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand een site waar ze nog wat mooie puma clydes verkopen??
Balen van van je feaks luie_princes.
Neuh, moet min. voor het dubbele verkopen dus voor 35 wil ik ze wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:57 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Oke jij mag m'n bears dan wel voor 50 euro en dan zet jij ze maar op MP voor 75 euro!![]()
![]()
![]()
yep, zelfs een jaar voor de release. Iemand op King Of Kicks verkoopt een 10.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:00 schreef Noddie het volgende:
zijn er btw al fakes van c&k dunks?? Want ik ben op zoek maar wil geen fakes natuurlijk
Was een redelijk snelle levering. Maandag besteld, donderdag in huisquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:17 schreef taart het volgende:
[..]
puike sneakers! waar vandaan?
-edit-
zie het al in de link
damnquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef SHOOOTO het volgende:
ze moeten toch iets doen in China, die schoenen worden toch wel verkocht.
Nog bedankt, jovink![]()
hej dr voor betaald dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[afbeelding]
net hoogste bod op ebay, ik ben benieuwd wat ik binnen krijg aangezien ze werkelijk helemaal geen fuck kosten...
zijn die op king of kicks fake of real??quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
yep, zelfs een jaar voor de release. Iemand op King Of Kicks verkoopt een 10.
net ontvangen voor $100: AM90 Major Taylor
[afbeelding]
Fezie: leuke stappers![]()
Zet je negatieve reactie maar vast neer dan, 100% fake.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
42 pond en van een ebayer met 270 positieve reacties, voor dat bedrag neem ik wel het risico dat ze nep zijn. En als ze nep zijn dan krijgt die verkoper zijn eerste hele negatieve reactie....
ik ben benieuwd...
ik weet ook dat het te weinig is voor zulke schoenen, mrja eerst maar even afwachten, hij heeft tenslotte al 270 schoenen verkocht en 270 positieve reacties. En kan ze ook altijd nog terugsturen....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef mijnietbellen het volgende:
[..]
Zet je negatieve reactie maar vast neer dan, 100% fake.
die zijn legit, komen van opperbest dacht ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef Noddie het volgende:
[..]
zijn die op king of kicks fake of real??
weet ook wel dat het veel te weinig was, maar zijn ze nep dan stuur ik ze weer terugquote:Op zondag 23 september 2007 10:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die zijn legit, komen van opperbest dacht ik.
TheSwooshdockSaints: 9/10 Clots op Ebay zijn fake. Voor een legit paartje moet je wel meer dan 42 pond neerleggen.
Warhead: dope, die Mike's is wel relax. En morgen weer een paartje?![]()
Gast, kanker toch op uit dit topic met je fake zooiquote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Elwood1802 het volgende:
http://www.china-dropship(...)0%20NK67885686.shtml
Hier staat MP en Ebay dus vol mee
Ik weet niet of je het week maar die zijn nep hoorquote:Op zondag 23 september 2007 13:49 schreef revolutionx het volgende:
aight thx, van de week ff kijken welke maat ik meot hebben dan.
Kanker heb ik niet, dus gebruik alsjeblieft niet zulks vuige taal.quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Gast, kanker toch op uit dit topic met je fake zooi
toch maar even een mailtje gestuurd en kijken of hij eerlijk is. Als het goed is zijn ze nog niet verstuurd. Vind het dan toch wel apart dat hij al zoveel schoenen verkocht heeft op ebay en nog geen enkel negatieve reactie heeft gehad/.quote:Op zondag 23 september 2007 11:22 schreef SHOOOTO het volgende:
no offence, maar bespaar jezelf de moeite![]()
ik ga binnenkort weer naar utrecht, waar zit de lock and load? en el chupa cabra ken ik niet..quote:Op zondag 23 september 2007 17:30 schreef Stansfield het volgende:
IK liep gisteravond langs lock and load in Utrecht, ziet er goed uit.
Zag ook nog El Chupa Cabra kennen jullie die winkel?? zag er ook erg strak uit.
is ie weer open? Lock & Load is wel aardig ja.quote:Op zondag 23 september 2007 17:30 schreef Stansfield het volgende:
IK liep gisteravond langs lock and load in Utrecht, ziet er goed uit.
Zag ook nog El Chupa Cabra kennen jullie die winkel?? zag er ook erg strak uit.
heb je een link naar die auction? Misschien heb je wel een legit paar te pakken, je weet maar nooitquote:Op zondag 23 september 2007 17:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
toch maar even een mailtje gestuurd en kijken of hij eerlijk is. Als het goed is zijn ze nog niet verstuurd. Vind het dan toch wel apart dat hij al zoveel schoenen verkocht heeft op ebay en nog geen enkel negatieve reactie heeft gehad/.
mrjaa ff het antwoord afwachten
Geen idee ik liep er om 3 uur snachts langs.quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
is ie weer open? Lock & Load is wel aardig ja.
de link:quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
is ie weer open? Lock & Load is wel aardig ja.
[..]
heb je een link naar die auction? Misschien heb je wel een legit paar te pakken, je weet maar nooit![]()
Ze lijken ook zo veel op de echtequote:Op zaterdag 22 september 2007 14:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
lol @ freshkicks sbtg's als stussy x nike online zetten
Hij verkoopt ook fake Crepe AM1s dus ik zou het niet doen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de link:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260161776234&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:31
Hij heeft het al gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij verkoopt ook fake Crepe AM1s dus ik zou het niet doen.
heb mailtje teruggekregen:quote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij verkoopt ook fake Crepe AM1s dus ik zou het niet doen.
dus gewoon kopen en als ze nep zijn gewoon dragen en dan ziet toch niemand het en als ze echt zijn op ebay gooien voor 300 euro?quote:Op zondag 23 september 2007 18:40 schreef Modus het volgende:
Ik heb ooit eens (weet niet meer waar) gelezen hoe fake Clot's afweken van originele en dat was vrij lastig te zien.
Ms komt dat wel doordat Clot's er van zichzelf al als hele slechte fakes uitzien..
dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 23 september 2007 18:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
This model i got for same price like a rest of shoes. Lekker bulk inkopen, al je Clots, kid robots etc voor nijs prijs, special for you!
Authentic, das hetzelfde als 100 % goede namaak. Veel van die schoenen kun je in 2 vormen kopen. Goede namaak van inkoop 35dollar (AAA+) En de goedkope en slechte versie van een dollar of 20.quote:Op zondag 23 september 2007 18:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb mailtje teruggekregen:
Hi. I'm getting shoes from US seller as authentic, This model i got for same price like a rest of shoes. The price is low because I'm a private seller and I don't pay any duty tax etc,. These models 1 SP were designed by Edison Chen and MC Yan , and I see this first time. Please let me know if you still want it or not.If not I will relist it shortly. Thank's
Hij heeft ook een 100 % positieve reactie, zouden die mensen het dan allemaal oke vinden dat ze nepsneakers hebben gekregen? Ik weet dat het ook te mooi klinkt om waar te zijn maar het ziet er allemaal wel ok uit....![]()
Meestal zijn bij goedkope sneakers de verzendkosten hoger waardoor hij plus minus 5 pond extra pakt.quote:Op zondag 23 september 2007 20:29 schreef jovink het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260157006707#ebayphotohosting
20 eu!!!!
hoe moet die kerel hier ooit winst opmaken
en dat ze fake zijn dan staat buiten kijf (H)
geen idee, volgens mij vliegt ie heen en weer..mail hem evenquote:Op zondag 23 september 2007 20:21 schreef Modus het volgende:
Zit die niet in Australië?
We raden de sites in de OP aanquote:Op zondag 23 september 2007 14:32 schreef revolutionx het volgende:
dat vraag ik niet...tuurlijk heb ik de sites in de op meerdere malen bekeken
Sorry dat ik het zeg maar ik vind je nu echt een peanut hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou mailtje terug gekregen, de schoenen worden opgestuurd en mocht ik ontevreden zijn dan kan ik ze terugsturen en krijg ik het totale bedrag + verzendkosten naar hem weer teruggestort. Kan ik in ieder geval even zien hoe ze er nep uitzien dan
ik had ze al betaald en ik zeg niet dat ik ze hou, ik wil ze wel eens zien, verschil tussen echte en neppe.quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar ik vind je nu echt een peanut hoor.
Heel veel zeggen hier dat ze fake zijn en dan koop je ze nog.![]()
betaling kan je terugdraaien, heb ik gehoord/gelezen. Gewoon even vragen bij Paypal/Ebay.quote:Op zondag 23 september 2007 21:25 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar ik vind je nu echt een peanut ei hoor.
Heel veel zeggen hier dat ze fake zijn en dan koop je ze nog.![]()
quote:Though the Air Max Light releases have recently slowed after their initial retro earlier this year, Nike is back with a new psychedelic Air Max Light. The "Crystal Blue" Nike Air Max Lights are reminiscent of last year's "Bling Bling" Pack as they feature a Black base with bright color pops. The "Crystal Blue" Nike Air Max Light features color pops of Pink, Bright Cactus (Neon Yellow), and Dark Crystal Blue (Neon Blue). The "Crystal Blue" Nike Air Max Light should be available now, if not very soon, at select Nike accounts.
wat heb je eraan om fakes te kopen, dan kan ik gelijk alle grails bij elkaar kopen, Iron Maiden, floms, astroboys etc..quote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ajoh... als ze er toch bijna hetzelfde uitzien maakt het niet uit toch? Dan ze moeten kwalitatief ook nagenoeg hetzelfde zijn als de originelen.
zijn de fakes niet al te koop? kan ze gewoon die halen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef SHOOOTO het volgende:
^^serieus joh? Ik vind ze op een ID lijken..
parselmouth: nog geen release data, misschien dit jaar nog.
komt vast nog wel, Nike Design komt met de raarste kleuren.quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Modus het volgende:
Het wachten is nog op AM Lights met paardenhaar en/of Louis Vuitton motiefje..
Nog een shitload aan fakes.
kijk op ebay, staan vast genoeg fakes.quote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
weet iemand waar die paashaas stabbs te koop zijn? uhmm of 180's zie ik nu
je loopt te zeiken over fakes terwijl je zelf niet eens weet of je eigen schoenen echt zijn, ik heb geen fakes en zal ze ook nooit gaan dragen ookquote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
kijk op ebay, staan vast genoeg fakes.
Ik kan me serieus niet indenken dat Globe in Arnhem fake shit verkoopt! Die lui mogen bij de bekendere merken (adidas, nike etc.) de exclusieve lijnen bestellen e.d. Plus hebben ze ook een aardige reputatie... Dat zullen ze toch echt niet op het spel gaan zetten door het verkopen van fakes.quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
ja ik kocht ze bij een echte winkel, dus ik ging er vanuit dat het geen fakes waren. maarja sinds ik een fake hoodie heb gekocht bij een winkel vroeg ik me af of the globe wel legit was. maar dat zal wel goed zitten.
Hij vraagt naar 180s.quote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
geen idee, TheSwooshdockSaints..misschien dit jaar nog
alsik jou was had ik er een topic over geopend!quote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ga morgen mijn Ralph Lauren overhemd aandoen met me Nikesb LEGIT jewaits
bumpquote:Op zondag 23 september 2007 18:32 schreef Mindstate het volgende:
Iemand al is iets besteld bij DrJays? Is het snel binnen en hoe duur is shipping rates?
ja zieje dat er ook stabbs waren in die easterlijn, die 180's had ik al op ebay gezien ja maar niet in mijn maat . Dan gaan we maar even wachtenquote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
geen idee, TheSwooshdockSaints..die stabs misschien dit jaar nog
EDIT Die easters 180, ebay![]()
je hebt pech.. mn broer heeft ook alles op en afgezocht naar dezelfde tuscany's zonder succes, dus heeft ie maar genoegen moeten nemen met racer low's (beetje zelfde verhaal als jij eig)quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef KhaZ het volgende:
E-bay heeft ze ook niet : (
Dat is niet leuk om te horenquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
je hebt pech.. mn broer heeft ook alles op en afgezocht naar dezelfde tuscany's zonder succes, dus heeft ie maar genoegen moeten nemen met racer low's (beetje zelfde verhaal als jij eig)
nee idd.. oude tuscany model is nog het tofst van de hele serie van die schoenen (al is de monza ook heel erg gaaf) dus ga er maar nie van uit dat je ze nog vindt. (tenzij je veel mazzel hebt)quote:
44 of 45.. denk erover om Adidas te bellen, ik verwacht er alleen niets mee op te schieten, dus veel nut zal 't niet hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef SHOOOTO het volgende:
Khaz, welke maat zoek je eigenlijk?
Thanks, maar deze had ik zelf ook al gevonden. Allemaal een ander model, waarvan 2 gedragen (no-go). Wil meteen 2-3 paar bestellen, beetje afhankelijk v/d prijs.quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef SHOOOTO het volgende:
altijd positief blijven:
resultaat 1, wel gedragen
resultaat 2
resultaat 3
-edit: die tweede is wel ernstig gedragen. Misschien moet je via Sneaker Finder bij Foot Locker eens proberen.
vette shcoentejs maar ben nooooit zo kapot van witte zoolquote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef Jeltos het volgende:
Onderweg uit de US of A![]()
Adidas consortium forum high
![]()
[afbeelding]
Wat is op met je veters achter je tong strikken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef d-lx het volgende:
Nieuwe sneakers![]()
[afbeelding]
Air max light.
das ook de reden waarom ik afhaak.. prijs + verzending is me uiteindelijk gewoon teveel en ik moet nu sparen voor andere zakenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef SHOOOTO het volgende:
reken maar dat je voor Miami's veel moet neerleggen, komt uit de Brazil Custom Series..(ik vind die stiekem ook nice, alleen een beetje prijzig)
3 wekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef NITR0 het volgende:
Via Nike ID kun je ze natuurlijk namaken, kost 125euro.
Weet iemand wat de levertijden van Nike id zijn?
Team edition kan ik niet in dezelfde kleuren vinden.
Zijn er officiele verkoopkanalen voor de sb Miami?
nice, ik vind wel dat je ze opnieuw moet lacen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef d-lx het volgende:
Nieuwe sneakers![]()
[afbeelding]
Air max light.
tegen 50%quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef NITR0 het volgende:
ik ook, deze kleurenset is echt perfect,
jammer dat je met de dunks via nike id de zoolkleur
niet kan bepalen.
over hoeveel % korting heb je het? anders
ga ik ook even connecties aanboren..
mazeskateshop is zker wel legitquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:16 schreef NITR0 het volgende:
Dit vind ik aardig in de buurt komen,
[afbeelding]
van: (geen idee of deze orgineel zijn)
[afbeelding]
Ik moet ook nog even die turquoise veters erin doen ja...quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Broezer het volgende:
[afbeelding]
lekker matchend.
Ik doe trouwens die zwarte vervangen door die turquoise, wist vanochtend niet welke ik beter vond staan..
Ja ruzie met digi cam etc, het zit wel flex, beetje krap voorin maar dat is m'n eigen voeten probleempje niks met de maat te maken lopen we er wel uit. uiteindelijk hebben ze me ¤84.95 gekost dus ik ben er ziels gelukkig meequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice, ik vind wel dat je ze opnieuw moet lacen.
Chrishop: hoe zitten die Bamboo's?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Broezer het volgende:
[afbeelding]
lekker matchend.
Ik doe trouwens die zwarte vervangen door die turquoise, wist vanochtend niet welke ik beter vond staan..
Goeie lijst.. C&K en awayguns moeten toch makkelijk te scoren zijn... respect voor die Hemp Bonsai ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:41 schreef HAL9000S het volgende:
De la soul low
low dunk SB C-mon & Kypsi
Raygun away dunk
low dunk SB Dia De Los Muertos
Futuras
Takashis
Hemp Bonsai
Medicom 3M
Medicom
Chocolate
Black Denim A.K.A. Medicom 2 Dunk
Zoo York
Denim
vertel me maar waar de c&k's nog te krijgen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:25 schreef Fezie het volgende:
[..]
Goeie lijst.. C&K en awayguns moeten toch makkelijk te scoren zijn... respect voor die Hemp Bonsai ook![]()
Chocolate gaat denk ik moeilijk worden... de rest kan je zo krijgen, als je er maar voor dokt![]()
helaaas alleen US8 en US13quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef thaWarhead het volgende:
Ezone als je geluk hebt.
gewoon extra sokken aandoen dan en gaan met die banaanquote:
haha word lastig met mn US 9,5 US10quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
gewoon extra sokken aandoen dan en gaan met die banaan
ja ze hebben US 9,5 maar wel voor 200 dollarquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Modus het volgende:
Solestop heeft nog 1 paar C&Ks.
haha iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
oh dan moet je gewoon die schoenen aandoen als je al je normale schoenen aanhebt. dan past het wel
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:47 schreef Modus het volgende:
Sneakerhead.com heeft ook nog meerdere maten, ja ook $199 maar voor veel minder zal je ze echt niet meer vinden denk ik, ook niet op Ebay.
http://www.sneakerhead.com/313170-031.htmlquote:Nike dunk Low premium skateboard shoes. C&K edition released in Asia Nike skateboarding stores Only.
Ik geloof dat Shifty in Enschede ze ook nog heeft. Msschien ff een mailtje sturen ofzo..quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef Noddie het volgende:
[..]
ja ze hebben US 9,5 maar wel voor 200 dollar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |