nee zat maar te dollen, k zie een kruisje!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:50 schreef De_Brandweer het volgende:
de header doet het niet bij mij, maar bij jou wel floyd?
ik ga ook niet want ik heb geen zin
godver wat zijn die lelijk zeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Deze halen zodra ik weer mobiel ben:
[afbeelding]
Of misschien een van hun adidas collabo's, al zijn die volgens mij wel flink prijzig.
Undrcrwn (Y)
gefixtquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dr missen ook wat topics in de op
Chill, is dat dan geldig in elk filiaal? Kan het nl niet vinden in de folderquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef sjeppert het volgende:
[..]
bij de makro
ze moesten er vanaf, daarom flink afgeprijsd![]()
Nice!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
Ben momenteel aan het wachten op deze:
[afbeelding]
Nike SB - Zoom air regime
Ik had ze al eerder gezien in een skateshop, maar daar hadden ze mijn maat niet meer. Afgelopen weekend even rondgekeken op internet en meteen maar besteld!quote:
Dope! Jij had toch ook die Dia De La Muertos gekocht? Wanneer krijg je ze binnen?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef wes55 het volgende:
@shooto / floyd
ja die futuras beetje krap maar lukt net ze waren 140 incl. verzending bij opperbest.nl
[afbeelding]
voor de rest allemaal koopjes van ebay.. stabs 80$ incl safaris 85$ incl. de lights samen met ventilators incl. 120$ en de am1's waren 100$ incl.
nee is niet geldig in elk filiaal, er zat echt een afprijs sticker opquote:Op woensdag 19 september 2007 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Chill, is dat dan geldig in elk filiaal? Kan het nl niet vinden in de folder
MusicMeter. Maar als je em daar niet vandaan hebt, dan heb je em geript van iemand die hem weer van mij geript heeft. Of je moet net toevallig ook op de pixels precies dat stukje uit de Midnight Marauders cover hebben geknipt welke ik ook gebruikt heb. Maar die kans lijkt me nogal klein.quote:
ja klopt man bleken fake te zijn terug gestuurd geld terug gekregenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:47 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dope! Jij had toch ook die Dia De La Muertos gekocht? Wanneer krijg je ze binnen?
dontrelle's zijn zo lelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 23:19 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee nep/echt?
Dat kan misschien nog wel kloppen ookquote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef MFPascal het volgende:
[..]
MusicMeter. Maar als je em daar niet vandaan hebt, dan heb je em geript van iemand die hem weer van mij geript heeft. Of je moet net toevallig ook op de pixels precies dat stukje uit de Midnight Marauders cover hebben geknipt welke ik ook gebruikt heb. Maar die kans lijkt me nogal klein.
Weer een TVPtje.
Hmm en jij bent zeker in duiven gegaan? iemand enig idee wat de prijzen zijn in Delft?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nee is niet geldig in elk filiaal, er zat echt een afprijs sticker op
je moet gewoon mazzel hebben of ze het afprijzen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |