ik ga binnenkort weer naar utrecht, waar zit de lock and load? en el chupa cabra ken ik niet..quote:Op zondag 23 september 2007 17:30 schreef Stansfield het volgende:
IK liep gisteravond langs lock and load in Utrecht, ziet er goed uit.
Zag ook nog El Chupa Cabra kennen jullie die winkel?? zag er ook erg strak uit.
is ie weer open? Lock & Load is wel aardig ja.quote:Op zondag 23 september 2007 17:30 schreef Stansfield het volgende:
IK liep gisteravond langs lock and load in Utrecht, ziet er goed uit.
Zag ook nog El Chupa Cabra kennen jullie die winkel?? zag er ook erg strak uit.
heb je een link naar die auction? Misschien heb je wel een legit paar te pakken, je weet maar nooitquote:Op zondag 23 september 2007 17:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
toch maar even een mailtje gestuurd en kijken of hij eerlijk is. Als het goed is zijn ze nog niet verstuurd. Vind het dan toch wel apart dat hij al zoveel schoenen verkocht heeft op ebay en nog geen enkel negatieve reactie heeft gehad/.
mrjaa ff het antwoord afwachten
Geen idee ik liep er om 3 uur snachts langs.quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
is ie weer open? Lock & Load is wel aardig ja.
de link:quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
is ie weer open? Lock & Load is wel aardig ja.
[..]
heb je een link naar die auction? Misschien heb je wel een legit paar te pakken, je weet maar nooit![]()
Ze lijken ook zo veel op de echtequote:Op zaterdag 22 september 2007 14:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
lol @ freshkicks sbtg's als stussy x nike online zetten
Hij verkoopt ook fake Crepe AM1s dus ik zou het niet doen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de link:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260161776234&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:31
Hij heeft het al gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij verkoopt ook fake Crepe AM1s dus ik zou het niet doen.
heb mailtje teruggekregen:quote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij verkoopt ook fake Crepe AM1s dus ik zou het niet doen.
dus gewoon kopen en als ze nep zijn gewoon dragen en dan ziet toch niemand het en als ze echt zijn op ebay gooien voor 300 euro?quote:Op zondag 23 september 2007 18:40 schreef Modus het volgende:
Ik heb ooit eens (weet niet meer waar) gelezen hoe fake Clot's afweken van originele en dat was vrij lastig te zien.
Ms komt dat wel doordat Clot's er van zichzelf al als hele slechte fakes uitzien..
dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 23 september 2007 18:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
This model i got for same price like a rest of shoes. Lekker bulk inkopen, al je Clots, kid robots etc voor nijs prijs, special for you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |