mijn header is mooooierquote:
En binnen!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
Ben momenteel aan het wachten op deze:
[afbeelding]
Nike SB - Zoom air regime
nee nijmegen....quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm en jij bent zeker in duiven gegaan? iemand enig idee wat de prijzen zijn in Delft?
Ze hadden het beter Christmas Drunks kunnen noemen ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Fezie het volgende:
De opkomende freddy krueger dunks, de eerste sample...
[afbeelding]
Wat zijin de gevoelens? Van mij zijn nogal gemixt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]
Die hebben ze gewoon in de winkel leggen..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
Ben momenteel aan het wachten op deze:
[afbeelding]
Nike SB - Zoom air regime
gaan waarschijnlijk niet door.. info van nikesb.orgquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]
quote:mental_therapy has on ebay a pair of the upcoming Freddy Kruger SB Low, Sample #1 Version. Ones that are going to be GR appear much diffrent and there have been a few significant changes. Under the hype/rumor mill the info posted below was mentioned by ChipSB.
I heard from a source today that these WILL NOT RELEASE due to trademark infringements and possible lawsuit brought on by Cinamax Pictures or something like that. I did not hear this myself from the Nike Rep but a friend of mine did. Nike was ordered not to release them or face a lawsuit. So with that, if you can cop a sample pair - Id suggest not too sleep on them. Im not trying to KILL THE HYPE but Im just passing on what I heard. Take it for what its worth.
Vind ze zelf ook erg tof, simpel maar degelijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:20 schreef Broezer het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon in de winkel leggen..
(bij Left, dus jah ook bij al die andere shops die nu van Forties is)..
Ik was ook van plan deze te halen, met bij behorend shirt..
ik zeg foto aan de voetquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Chrishop het volgende:
Bamboo trainers binnen. Eindelijk.
Dat is dit model toch:quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Chrishop het volgende:
Bamboo trainers binnen. Eindelijk.
YEPquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:28 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat is dit model toch:
[afbeelding]
Die fake bears kosten in China 23 dollarquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:42 schreef Luie-princes het volgende:
Bears mid.
En ik heb 't al geplaatst op Kok.
Wel leuk voor de handel idd, mooi te koop zetten op marktplaats en ebay voor 75eurquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
NOU GELIjk 10101 PAAR MEE NEMEN DAN!!1!!!!
Handel is handel. De echte freaks halen de echten er wel tussen uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zulke mensen mogen ze aan de hoogste boom opknopen. Zo help je een hele scene naar de klote.
Zieke hosselaar dat je bentquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik onthouden als ik aan je kinderen heroïne verkoop
whehehehhehehehequote:Op zaterdag 22 september 2007 01:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik onthouden als ik aan je kinderen heroïne verkoop
Oke jij mag m'n bears dan wel voor 50 euro en dan zet jij ze maar op MP voor 75 euro!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:41 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wel leuk voor de handel idd, mooi te koop zetten op marktplaats en ebay voor 75eur
Zat mensen die het kopen. Heb er wel over nagedacht maar met namaak is het altijd maar afwachten of het door de douane komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |