Wat is op met je veters achter je tong strikken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef d-lx het volgende:
Nieuwe sneakers![]()
[afbeelding]
Air max light.
das ook de reden waarom ik afhaak.. prijs + verzending is me uiteindelijk gewoon teveel en ik moet nu sparen voor andere zakenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef SHOOOTO het volgende:
reken maar dat je voor Miami's veel moet neerleggen, komt uit de Brazil Custom Series..(ik vind die stiekem ook nice, alleen een beetje prijzig)
3 wekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef NITR0 het volgende:
Via Nike ID kun je ze natuurlijk namaken, kost 125euro.
Weet iemand wat de levertijden van Nike id zijn?
Team edition kan ik niet in dezelfde kleuren vinden.
Zijn er officiele verkoopkanalen voor de sb Miami?
nice, ik vind wel dat je ze opnieuw moet lacen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef d-lx het volgende:
Nieuwe sneakers![]()
[afbeelding]
Air max light.
tegen 50%quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef NITR0 het volgende:
ik ook, deze kleurenset is echt perfect,
jammer dat je met de dunks via nike id de zoolkleur
niet kan bepalen.
over hoeveel % korting heb je het? anders
ga ik ook even connecties aanboren..
mazeskateshop is zker wel legitquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:16 schreef NITR0 het volgende:
Dit vind ik aardig in de buurt komen,
[afbeelding]
van: (geen idee of deze orgineel zijn)
[afbeelding]
Ik moet ook nog even die turquoise veters erin doen ja...quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Broezer het volgende:
[afbeelding]
lekker matchend.
Ik doe trouwens die zwarte vervangen door die turquoise, wist vanochtend niet welke ik beter vond staan..
Ja ruzie met digi cam etc, het zit wel flex, beetje krap voorin maar dat is m'n eigen voeten probleempje niks met de maat te maken lopen we er wel uit. uiteindelijk hebben ze me ¤84.95 gekost dus ik ben er ziels gelukkig meequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice, ik vind wel dat je ze opnieuw moet lacen.
Chrishop: hoe zitten die Bamboo's?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Broezer het volgende:
[afbeelding]
lekker matchend.
Ik doe trouwens die zwarte vervangen door die turquoise, wist vanochtend niet welke ik beter vond staan..
Goeie lijst.. C&K en awayguns moeten toch makkelijk te scoren zijn... respect voor die Hemp Bonsai ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:41 schreef HAL9000S het volgende:
De la soul low
low dunk SB C-mon & Kypsi
Raygun away dunk
low dunk SB Dia De Los Muertos
Futuras
Takashis
Hemp Bonsai
Medicom 3M
Medicom
Chocolate
Black Denim A.K.A. Medicom 2 Dunk
Zoo York
Denim
vertel me maar waar de c&k's nog te krijgen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:25 schreef Fezie het volgende:
[..]
Goeie lijst.. C&K en awayguns moeten toch makkelijk te scoren zijn... respect voor die Hemp Bonsai ook![]()
Chocolate gaat denk ik moeilijk worden... de rest kan je zo krijgen, als je er maar voor dokt![]()
helaaas alleen US8 en US13quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef thaWarhead het volgende:
Ezone als je geluk hebt.
gewoon extra sokken aandoen dan en gaan met die banaanquote:
haha word lastig met mn US 9,5 US10quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
gewoon extra sokken aandoen dan en gaan met die banaan
ja ze hebben US 9,5 maar wel voor 200 dollarquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Modus het volgende:
Solestop heeft nog 1 paar C&Ks.
haha iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
oh dan moet je gewoon die schoenen aandoen als je al je normale schoenen aanhebt. dan past het wel
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:47 schreef Modus het volgende:
Sneakerhead.com heeft ook nog meerdere maten, ja ook $199 maar voor veel minder zal je ze echt niet meer vinden denk ik, ook niet op Ebay.
http://www.sneakerhead.com/313170-031.htmlquote:Nike dunk Low premium skateboard shoes. C&K edition released in Asia Nike skateboarding stores Only.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |