komt vast nog wel, Nike Design komt met de raarste kleuren.quote:Op zondag 23 september 2007 22:03 schreef Modus het volgende:
Het wachten is nog op AM Lights met paardenhaar en/of Louis Vuitton motiefje..
Nog een shitload aan fakes.
kijk op ebay, staan vast genoeg fakes.quote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
weet iemand waar die paashaas stabbs te koop zijn? uhmm of 180's zie ik nu
je loopt te zeiken over fakes terwijl je zelf niet eens weet of je eigen schoenen echt zijn, ik heb geen fakes en zal ze ook nooit gaan dragen ookquote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
kijk op ebay, staan vast genoeg fakes.
Ik kan me serieus niet indenken dat Globe in Arnhem fake shit verkoopt! Die lui mogen bij de bekendere merken (adidas, nike etc.) de exclusieve lijnen bestellen e.d. Plus hebben ze ook een aardige reputatie... Dat zullen ze toch echt niet op het spel gaan zetten door het verkopen van fakes.quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
ja ik kocht ze bij een echte winkel, dus ik ging er vanuit dat het geen fakes waren. maarja sinds ik een fake hoodie heb gekocht bij een winkel vroeg ik me af of the globe wel legit was. maar dat zal wel goed zitten.
Hij vraagt naar 180s.quote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
geen idee, TheSwooshdockSaints..misschien dit jaar nog
alsik jou was had ik er een topic over geopend!quote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ga morgen mijn Ralph Lauren overhemd aandoen met me Nikesb LEGIT jewaits
bumpquote:Op zondag 23 september 2007 18:32 schreef Mindstate het volgende:
Iemand al is iets besteld bij DrJays? Is het snel binnen en hoe duur is shipping rates?
ja zieje dat er ook stabbs waren in die easterlijn, die 180's had ik al op ebay gezien ja maar niet in mijn maat . Dan gaan we maar even wachtenquote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef SHOOOTO het volgende:
geen idee, TheSwooshdockSaints..die stabs misschien dit jaar nog
EDIT Die easters 180, ebay![]()
je hebt pech.. mn broer heeft ook alles op en afgezocht naar dezelfde tuscany's zonder succes, dus heeft ie maar genoegen moeten nemen met racer low's (beetje zelfde verhaal als jij eig)quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef KhaZ het volgende:
E-bay heeft ze ook niet : (
Dat is niet leuk om te horenquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
je hebt pech.. mn broer heeft ook alles op en afgezocht naar dezelfde tuscany's zonder succes, dus heeft ie maar genoegen moeten nemen met racer low's (beetje zelfde verhaal als jij eig)
nee idd.. oude tuscany model is nog het tofst van de hele serie van die schoenen (al is de monza ook heel erg gaaf) dus ga er maar nie van uit dat je ze nog vindt. (tenzij je veel mazzel hebt)quote:
44 of 45.. denk erover om Adidas te bellen, ik verwacht er alleen niets mee op te schieten, dus veel nut zal 't niet hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef SHOOOTO het volgende:
Khaz, welke maat zoek je eigenlijk?
Thanks, maar deze had ik zelf ook al gevonden. Allemaal een ander model, waarvan 2 gedragen (no-go). Wil meteen 2-3 paar bestellen, beetje afhankelijk v/d prijs.quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef SHOOOTO het volgende:
altijd positief blijven:
resultaat 1, wel gedragen
resultaat 2
resultaat 3
-edit: die tweede is wel ernstig gedragen. Misschien moet je via Sneaker Finder bij Foot Locker eens proberen.
vette shcoentejs maar ben nooooit zo kapot van witte zoolquote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef Jeltos het volgende:
Onderweg uit de US of A![]()
Adidas consortium forum high
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |