quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dat feestje begint beetje officieel te worden heh....![]()
Klussen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou wat gaat iedereen doen vandaag? Denk dat ik naar de stad ga of toch maar lekker thuis blijf....
stel jezelf es voorquote:
polen en geen werkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
heb ik al meerdere keren gedaan![]()
maar het zou wel moeten heh, ben 19, woon in den haag, heb net me HAVO en ga Commerciele Economie studeren op de Haagse Hoge enneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb 2 broertjes en een zusje. Ben geboren in Polen dus zonder drank kom je sowieso me huis niet binnen![]()
En heb eigenlijk geen werk nu![]()
Wat is de rooster?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb laatst nog 4 weken in krakow in de rooster gezeten![]()
mm, ik lees net dat je 19 bent...... de rooster is een tent waar lekkere wijfen je bier en burgers brengen in kleine bikiniesquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, ik zal ff wat fotootjes verkleinen en hier ff neerplempen, hebben we dat ook weer gehad![]()
quote:
ow wat een homos zijn het ook zegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik je heul veul gemist!En ze gingen maar heel weinig posten hier, en dat vond ik helemaal niet leuk
![]()
Ik had ff echt werk, dus postte niet meer, maar nou niet meer, dus ik kan ook weer..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow wat een homos zijn het ook zeg![]()
maar nu ben ik er weer![]()
ga nu eerst ff roken, dan de eerste fotootjes ff uploaden, wat scenic pics etc, en dan vanavond nog ff op de camera vam mn vriendin kijken, of daar nog wat leuks op staat![]()
dus back in een sec![]()
ben je ook poolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had ff echt werk, dus postte niet meer, maar nou niet meer, dus ik kan ook weer..![]()
Denk maar niet dat je zo makkelijk wegkomt nu je het idee onder ons heb gebrachtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dat feestje begint beetje officieel te worden heh....![]()
Je mag nu nog blij zijn dat de meeste boffers half slapen, als ze het nog een keer doorlezen kan je je borst nat maken. Want heel bof is dan opeens geintereseerd in jong vleesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
heb 2 broertjes en een zusje.
Verkleinen met PS..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ben je ook pool![]()
pics nu aant verkleinen in PS, maar als je nog een 26k6modem hebt is dit het moment om over te gaan stappen![]()
pf, handwerk jongen > artist doen dat zo, dat jij machinaal complete batches converteert zal me aan mn reet roestenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Verkleinen met PS..
Ik verklein ze altijd in gehele batches met dit proggie.
Even ervoor zorgen dat alle foto's gelijk staan (rechtop staand) Watermerk toevoegen, batch converteren naar 640*480 even met windows viewer liggende plaatjes kantelen en uppen maar.
Zorgen dat je een webserver hebt en alles met FTP knallen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ps ursel, weet je een site waar je alles tegelijk kan uppen, xs moet 1 voor 1![]()
ga ik in de tt ff roken![]()
mag je inmiddels users hier met STERF!!!! uitschelden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Zorgen dat je een webserver hebt en alles met FTP knallen..
Pas op he.. Ik hebquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mag je inmiddels users hier met STERF!!!! uitschelden?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas op he.. Ik heb [afbeelding] al vast he..![]()
Desalniettemin ben ik wel weer blij dat je thuis bent hoor..![]()
Ze is pas 5quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Je mag nu nog blij zijn dat de meeste boffers half slapen, als ze het nog een keer doorlezen kan je je borst nat maken. Want heel bof is dan opeens geintereseerd in jong vlees![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist alleen niet dat ijsberen groen waren..![]()
Als die uiteindelijk alleen roze strepen geeft kan ik je uit ervaring vertellen dat die dan ten einde is..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef Stefan740 het volgende:
Leuke foto's neger
Zeg me pc geeft voor de helft goed beeld de andere helft geeft ie 1000 kleuren door elkaar en dan word scherm half blauw met de bekende fout van fout bestand gevonden blabla
Help
Dan weet je nog niet wat ze bij BoF op de TS zeggenquote:
Kan je veel over zeggen maar nvidia bezorgt de meeste BSOD'squote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ati.....
Godver Ijsventquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
het begin, in de wijnstreek van canada, bij okinaka lake (oid) abrikoosje plukken![]()
[afbeelding]
klaarmaken voor 50km hike naar mt robson, met BoF jekkie![]()
[afbeelding]
onderweg naar mt robson bij een of ander meer (komen er meer van)
[afbeelding]
na 25km hiken, voor 30dollar aan tenten net op de boomgrens![]()
[afbeelding]
maar wat een plekje, frazer river 10 cm naast de deur en mt robson er achter![]()
[afbeelding]
het doel van de hike, de glaciers waaruit de frazer river begint![]()
[afbeelding]
emperor falls, lekker nat plekje![]()
[afbeelding]
maligne canyon, nadat ik 600bussen met bejaarde jappen had weggevloekt![]()
[afbeelding]
pyto lake, nu over de omheining geklommen om de jappen te ontwijken![]()
[afbeelding]
duik in horseshoe lake aan de icefield parkway, brrrrrr koud!!![]()
[afbeelding]
angel glacier, hier heb ik steentjes gezocht om zelf zon in-ook-shook te bouwen thuis![]()
[afbeelding]
colombian glaciers, of ik ze niet al genoeg gezien had![]()
[afbeelding]
spirit island, hier wilde we in 2 dagen heen kano-en, maar hebben toch maar de boot genomen![]()
[afbeelding]
hee, leuk, nog een lake, gelukkig lijkt het ook niet op elkaar![]()
[afbeelding]
hee, nog een meernog maar een foto dan, dit keer met mn liefje
![]()
[afbeelding]
nog meer merengelukkig bijna niet te zien dit keer
![]()
[afbeelding]
scenic plaatje van een rivier, die heb je daar ook![]()
[afbeelding]
toch nog ff de kajak in, dagje peddelen in banff![]()
[afbeelding]
souvenir winkeltje bij zon meer, gok es hoe duur, post ik zo de pricetag![]()
hint: ruim, ruim boven een ton....
[afbeelding]
zo dat was het, misschien post ik nog wel wat sulletjes voor kef later vandaag![]()
ik heb precies denzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Vet!
Dat jekkie ook![]()
![]()
BoF!fers, je komt ze overal tegen!![]()
Zaterdag-avond een geen drank hebben..quote:
Nee, maar omdat ik geen bier voor niks weg geef..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
haha alleen maar omdat ik pools ben![]()
Da's de tweede primitieve gedachte dat een man behoort te hebben toch, bier is heilig..quote:
Ik denk dat ik die ook maar even ga "kopen" dan als die zo goed is..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag Blood Diamond op DVD gekocht en net maar gelijk gekeken. Wat een indrukwekkend meesterwerk. Echt een hele mooie film met zowel keiharde actie als emtionele scenes!
Recensie
vond hem redelijk lafjes....de acteerprestatie van leonardo is op sommige momenten goed tijdens de emo momenten. maar een echte slechterik kan die niet echt spelen. behalve in the departed.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag Blood Diamond op DVD gekocht en net maar gelijk gekeken. Wat een indrukwekkend meesterwerk. Echt een hele mooie film met zowel keiharde actie als emtionele scenes!
Recensie
Lafjes in welk opzicht? Hij was juist heel erg realistisch.... damn met die kindsoldatenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
vond hem redelijk lafjes....de acteerprestatie van leonardo is op sommige momenten goed tijdens de emo momenten. maar een echte slechterik kan die niet echt spelen. behalve in the departed.
Mijn achtergrond op het werkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
pyto lake, nu over de omheining geklommen om de jappen te ontwijken![]()
[afbeelding]
Daar heb ik een wandeling van 3 uur opgemaaktquote:
quote:
Die heb ik ook gezienquote:souvenir winkeltje bij zon meer, gok es hoe duur, post ik zo de pricetag![]()
hint: ruim, ruim boven een ton....
[afbeelding]
Ik zei toch dat je hierheen moest komen..quote:
I am staying out of this onequote:Op zondag 29 juli 2007 00:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je hierheen moest komen..
Oohja, voor de liefhebbers hier..
http://www.anuslaptops.com/
Als ik Evans had geheten wist ik wel wat ik zou doen. Ineens met me hele team gas geven en de tour winnen, fuck die dopingzondaard van een Contadorquote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef jpjedi het volgende:
Ijs!! ouwe schapebeffer.Welcome back.
@Frank: Blood diamond vind ik ook erg gaaf!
Tourflits:
Morgen schijnbaar renners staking..ze stoppen voor de meet en gaan de laatste meter langzaam finishen. Of het ook werkelijk zo uitkomt moeten we nog maar zien.![]()
Nog 2 weken en dan wordt ik elke ochtend wakker op zee, met uitzicht op bergenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
klokje anderhalf keer rond geslapenen weet je, vanochtend toen ik wakker werd:
GEEN BERGEN & MEREN!!!!!![]()
nu ga ik maar es alles teruglezen en een mega-groeps reply maken![]()
laat ook maar, geen beginnen aan
@ JP, ben je al in india ??
met je neus tussen twee noorse bergen wakker wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog 2 weken en dan wordt ik elke ochtend wakker op zee, met uitzicht op bergen![]()
Tussen deze bergen graagquote:Op zondag 29 juli 2007 11:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
met je neus tussen twee noorse bergen wakker worden![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
wrmquote:Op zondag 29 juli 2007 15:13 schreef Sickert het volgende:
wakker worree
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:28 schreef Sickert het volgende:Sulletje
je eerste foto heb ik nu als achtergrond
het is zeker de moeite waard om te gaan, is echt een prachtig landquote:Op zondag 29 juli 2007 15:37 schreef Sickert het volgende:
zeg ijs je bent 2 weken weggeweest?
en hoeveel was je ongv kwijt?
in totaal
ben er over na aan het denken
1800 maar pp?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard om te gaan, is echt een prachtig land(vraag jorrit maar) ik was er 2 weken ongeveer en was in totaal met zn drieen (vriendin broer en ik) ongeveer 2700 CAD (zonder ticket) kwijt :
11 dagen auto: 850 CAD
Lodges/hotel etc : ongeveer 170 CAD per nacht
campings 15 CAD per nacht (3 pp)
ik vond het eten in de supermarkten alleen te duur, je kan goedkoper uit eten gaan.
tickets zijn het duurst, als je met zn 4-en ofzo zou gaan kun je de auto en de lodges etc delen, das goed te doen.
ik was incl ticket ongeveer 1800 euro kwijt, veel geld, maar voor 2 weken canada + eigen auto = vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, vind ik het wel meevallen![]()
ja valt mee hequote:Op zondag 29 juli 2007 16:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
1800 maar pp?
en dan heb je nog ergens 6 dagen gezet
ik wil zelf iets van een klein campertje huren en 2 weken rond cruisen
thnx voor de info men!
Ik gisteren nog een uurtje..quote:Op zondag 29 juli 2007 15:21 schreef Egamer het volgende:
Ha jongens, misschien kennen jullie me nog.Spelen jullie nog BF2? En zijn jullie nog actief met wars? Want ik overweeg om BF2 weer te installeren.
Ene kant veel geld, andere kant aan de foto's te zien zeker de moeite waard.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard om te gaan, is echt een prachtig land(vraag jorrit maar) ik was er 2 weken ongeveer en was in totaal met zn drieen (vriendin broer en ik) ongeveer 2700 CAD (zonder ticket) kwijt :
11 dagen auto: 850 CAD
Lodges/hotel etc : ongeveer 170 CAD per nacht
campings 15 CAD per nacht (3 pp)
ik vond het eten in de supermarkten alleen te duur, je kan goedkoper uit eten gaan.
tickets zijn het duurst, als je met zn 4-en ofzo zou gaan kun je de auto en de lodges etc delen, das goed te doen.
ik was incl ticket ongeveer 1800 euro kwijt, veel geld, maar voor 2 weken canada + eigen auto = vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, vind ik het wel meevallen![]()
dat is te grootquote:Op zondag 29 juli 2007 16:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja valt mee hemet camper wordt het wel een stukje duurder, maar das wel ubergaaf
![]()
![]()
check die 19"deluxe van![]()
![]()
http://www.go-west.com/cfm/index.cfm?It=919&Id=1
die reden daar rond en zijn echt perfect voor zn tweeen!
[afbeelding]
die wil ik volgende keer ook hurenniet zo lomp groot als een echte camper en toch super praktisch
![]()
Dat zou ik dus niet doen. Die Van van IJs is echt niet veel groter, dan die pickup (als hij al groter is)quote:Op zondag 29 juli 2007 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is te groot
zo'n pickup met oplegger is goed zat
[afbeelding]
hmmzquote:Op zondag 29 juli 2007 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet doen. Die Van van IJs is echt niet veel groter, dan die pickup (als hij al groter is)
Ik kan het je ook absoluut aanraden, zeker met een auto
Ik was wel iets meer kwijt, maar ik had een georganiseerde reis, plus de alcohol is niet heel goedkoop daar
Ook een aantal dure excursies gedaan, maar geen seconden spijt gehad.
Bijvoorbeeld met een vliegtuigje mee
[afbeelding]
Ik twijfel momenteel nog wat ik ga doen aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:07 schreef ursel het volgende:
Ja, en nu is het wel weer genoeg geweest met al die mooie foto's. Ik moet het voorlopig nog met een vakantie belgië doen ja..![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel nog wat ik ga doen aan het einde van het jaar.
Nu eerst naar Noorwegen en dan misschien eind december naar Pategonie (Chili&Argentinie)
[afbeelding]
en voor de zomervakantie van 2008 staat de west kust van amerika op het programma
[afbeelding]
sorry kon het niet laten
pategonie en de westkustquote:Op zondag 29 juli 2007 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel nog wat ik ga doen aan het einde van het jaar.
Nu eerst naar Noorwegen en dan misschien eind december naar Pategonie (Chili&Argentinie)
[afbeelding]
en voor de zomervakantie van 2008 staat de west kust van amerika op het programma
[afbeelding]
sorry kon het niet laten
komt dat je hem hier alleen kunt rijden met groot rijbewijs.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
F350 is trouwens de Ford 350 super duty![]()
[afbeelding]
hier erg zeldzaam, daar de meest verkochte "auto"![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
als je trouwens voor een echte camper gaat, deze rijden daar overal rond en zijn groter dan een huis![]()
[afbeelding]
met zon ding ben je echt het mannetje![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
als je trouwens voor een echte camper gaat, deze rijden daar overal rond en zijn groter dan een huis![]()
[afbeelding]
met zon ding ben je echt het mannetje![]()
EAquote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok jongens ik wil hier echt heel erg graag antwoord op....
Had net problemen met BF wordt door Punkbuster gekicked vanwege packet flow/violation of queries..... Spel opnieuw geinstalleerd met pact en updat van Pb enzo.... EN HET GEBEURT WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER VERDOMD KUTSPEL ok dus kan iemand mij uitleggen door wat het kan komen onwijs bedankt![]()
forma ...laat ook maarquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
alsjeblieft een oplossing anders moet ik me sociale contacten gaan onderhouden en ik wil bf2![]()
quote:
Denk dat iemand hem op het grote geld heeft gewezen..quote:Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Morgen eens een megareply bouwen
Trouwens, is Danny bijna failliet ofzo dat ie Google ads onder z'n forum gooit
Wel in mijn teamquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef jpjedi het volgende:
Waar is Bennati nou?
Niet in mijn team in ieder geval!![]()
Reden: Gewoon vergeten!!![]()
Je hebt het nieuws zeker niet helemaal gevolgd in Frankrijk, aangezien hij echt in Italie was. Rasmussen heeft dat zelf direcrt toegegeven tegenover De Rooy.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef FJD het volgende:
Ik ben nog steeds kotsmisselijk van het hele Rasmussen verhaal![]()
Ik geloof er nog geen flikker van. Omdat een commentator zegt Rasmussen in Italie te hebben gezien wordt ie direct uit de Tour genomen door de Rabobank....
We konden de day after alleen een Telegraaf krijgen en die had het nieuws nog nietquote:Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je hebt het nieuws zeker niet helemaal gevolgd in Frankrijk, aangezien hij echt in Italie was. Rasmussen heeft dat zelf direcrt toegegeven tegenover De Rooy.
Maar dan nog vind ik de straf wel erg zwaar. Hij loog over zijn verblijfplaats, moet je hem daarom zijn tourzege ontnemen?
.50 gaat niet lukken.. met een beetje mazzel .45ACP, maar hou het maar op 9mm of .40SW voor de "groot kaliber handvuurwapens"quote:Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaan er zo nog homos knallen? ik wil ff schieten![]()
@ baus, ik ben voorwil ik graag met een .50 schieten
![]()
Zoiets... Lijkt me erg gaaf om eens met een groepje te doen.. Je schiet echt niet met top of the pop spul, maar het is toch een leuke aparte en niet al te duur uitje lijkt mij.quote:Arrangement 3 Voor hen die alles willen meemaken.
· Welkoms kopje koffie
· Introductie wapens en veiligheid
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 12 meter met klein kaliber geweer
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 12 meter met klein kaliber revolver/pistool
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 25 meter met groot kaliber revolver/pistool
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 100 meter met groot kaliber geweer
De kosten bedragen tot 20 personen ¤ 600,00 (¤ 30,00 per persoon)
Extra kosten bij meer dan 20 personen ¤ 27,50 per extra persoon
De arrangementen kunnen worden uitgebreid met:
· kaart (5 schoten per kaart) op 12 meter met klein kaliber geweer/revolver/pistool ¤ 2,00
· kaart (5 schoten per kaart) op 25 meter met groot kaliber revolver/pistool ¤ 3,00
· kaart (5 schoten per kaart) op 100 meter met groot kaliber geweer ¤ 3,00
Consumpties
Zonder verdere afspraak zijn de kosten voor drankjes aan de bar volgens de prijslijst.
Indien U dit wenst kan er ook een all-in prijs afgesproken worden.
Desgewenst kunnen wij voor U een maaltijd organiseren. Dit kan gaan van een koud buffet, sate of mosselmaaltijd, barbecue tot een uitgebreide Chinese maaltijd.
De kosten hiervan worden in overleg met de organisatie vastgesteld
ben niet echt kapot van het knallen met echte wapensquote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
.50 gaat niet lukken.. met een beetje mazzel .45ACP, maar hou het maar op 9mm of .40SW voor de "groot kaliber handvuurwapens"
Check
[..]
Zoiets... Lijkt me erg gaaf om eens met een groepje te doen.. Je schiet echt niet met top of the pop spul, maar het is toch een leuke aparte en niet al te duur uitje lijkt mij.![]()
Waarom verdient hij nu het voordeel van de twijfel???quote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef FJD het volgende:
[..]
We konden de day after alleen een Telegraaf krijgen en die had het nieuws nog niet
Ik vind de straf ook achterlijk zwaar. Aan de ene kant kun je zeggen dat het hem de mogelijkheid heeft gegeven om doping te gebruiken maar als je iedereen moet verbannen die ergens een keer een mogelijkheid heeft gehad om doping te gebruiken dan ben je als sport zwaar verkeerd bezig. Rasmussen had de mogelijkheid maar is in z'n hele carriere nog nooit positief getest en zeker Rasmussen verdiend het voordeel van de twijfel.
Nee in een tijdrit 11de worden en elke dag als beste de berg oprijden is natuurlijk heel normaal.quote:Rasmussen heeft in deze Tour geen enkele buitengewone prestatie geleverd die hij twee jaar terug niet heeft geleverd dus ook daar ligt geen verdenking.
Hij reed niet heel goed, maar hij was dan ook gevallen. De tijdrit kwam op tijd voor hem. Hij was weer redelijk hersteld. Hij won met overmacht, maar hij is dan ook een goeie tijdrijder. Na afloop van deze rit is hij betrapt op doping. Op zich logisch.quote:Kijk, bij Vino was het duidelijk. Eerst bij de 1e HC niet meekunnen en de volgende dag uit het peleton vluchten op een HCYeah right
![]()
Tijdrijden heeft hij nooit gekund deed hij de jaren ervoor ook nooit. Sterker nog de jaren ervoor moest hij in het echte geweld altijd lossen.quote:Ik zei het al toen ik het hoorde; test hem maar want ik geloof er geen zak van. Rasmussen deed dit jaar precies hetzelfde als wat hij twee jaar terug ook al eens deed: Heel hard de berg op rijden.
Mentaal kun je niet trainen met dope, dat klopt, maar een gele trui geeft wel buiten gewone krachten.quote:Rasmussen is alleen in mentaal opzicht enorm gegroeid. Volgens mij train je dat niet met welke vorm van doping dan ook.
Hij is uit de tour verwijderd omdat hij loog over zijn verblijfplaats. In een sport waar tegenwoordig een groot gebrek aan eerlijkheid is, is er wel wat voor te zeggen om een renner uit de tour te nemen, nadat je erachter bent gekomen dat hij bewust oneerlijk tegen je is geweest.quote:Om dat soort redenen is het gewoon belachelijk om Rasmussen uit de Tour te verwijderen. Geen verdenking, geen positieve test maar alleen maar omdat hij in het verleden de mogelijkheid had om doping te gebruiken. Innocent till proven guilty werkt overal behalve in de Tour
Ik denk dat we even moeten wachten met het organiseren van iets nieuws.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
ben niet echt kapot van het knallen met echte wapens
BB's en andere luchtdruk wapens vind ik wel leuk
overigens wel leuk dat je weer wat nieuws verzint
Die gaat door natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat we even moeten wachten met het organiseren van iets nieuws.
Iets nieuws zoeken kan natuurlijk ook geen kwaad. Initiatief is altijd goed![]()
Laten we ons eerst eens concentreren op de BootLan?
Gaat die nog door?
Wie gaan er mee?
Wat kost het?
Waar moeten we betalen?
Kort om, ik heb er helemaal niks meer over gehoord?
Wat een kut server zonder adminsquote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
saai man, knallen op zondagavond, en gans kon me ook al niet killen![]()
en dan die 14 serverrules op JT![]()
![]()
Ik denk dat het belangrijker is om nu een prijs vast te zetten. 30 euro ofzo. En dan iedereen die mee wil laten betalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Die gaat door natuurlijk.![]()
Ga morgen wel alles op rolletjes zetten, maar even nog ter info weer.:
Datum: Weekend 20 september
Prijs : Zal voor locatie kosten zo rond de ¤20 liggen.
Onlangs te horen gekregen dat ze eind augustus wal-spanning krijgen, wat inhoud dat ze 3x 50A zullen hebben. Voor de lan-parties op het clubgebouw leenden wij altijd van de buren 3x 35A waarmee we zonder moeite 30 pc's draaiende hadden. Dus voor stroom zit het wel snor en de prijs zou niet boven de prijs van de aggregaat uit komen, welke berekend was op +/- ¤340,- Water was ¤32 voor het weekend, dus dat komt er op neer dat de locatie kosten max ¤372.- zijn. Deel dat door het aantal deelnemers en je hebt de locatie kosten. Zal morgen nog even brainstormen voor eten en dergelijken.
Ben inderdaad wel benieuwd hoe de tour zal zijn met landenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:10 schreef jpjedi het volgende:
Jongens..Rasmussen is niet Frans en Moreau zat nog in de race..![]()
Met Rasmussen weet ik het gewoon niet... Normaal kan hij ook niet met druk omgaan en nu had hij zelfs in de regen een foutloze rit terwijl hij vorig jaar meerdere malen op zijn bek ging tijdens de tijdrit. Wat dan weer verdacht is dat hij eind vorig jaar zijn heup breekt en dit jaar alleen de Giro en de tour rijd zonder goede voorbereiding. Normaal rijdt hij de Vuelte en de Giro maar half uit en gaat puur voor de tour. Iets was er anders dit jaar. Bij de Giro dit jaar probeerde hij ook regelmatig te ontsnappen maar leek hij geen potten te kunnen breken en zag er veel minder strijdlustig uit.
Dat Rasmussen ee superklimmer is niet te ontkennen met 2 bolletjes truien in zijn bezit. In 2005 pakt hij een supersolo in de Vogezen en in 2006 pakt hij een touretappe in de Alpen op indrukwekkende wijze samen met de 2e bolletjestrui. 2005 eindigde hij in de top 10 van de tour!
Over Vino ga ik geen woorden vuil maken. Astana mag in de ronde van Duitsland niet meer starten en dat zal ze leren..hopen dat Kloeden nog een goede werkgever kan vinden, anders dan deze corrupte bende. Contador kan nog altijd worden voorgeleid in Spanje maar de zaak Fuentes is nog in onderzoek en de uitslag zou deze week bekend worden maar het is angstig stil... Contador en Rasmussen komen nog wel in het nieuws aankomende dagen.
Maar met de nieuwe plannen om landenteams op te gaan zetten denk ik dat ze een leuke troef in handen hebben! Echter eerst maar eens een autoriteit aanstellen die iedereen gaat volgen.
Boogerd en Dekker hebben een fabuleuze tour gereden en dat maakt veel goed voor mij.![]()
Ik gok Den Haagquote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef 3lmo het volgende:
Waar's Viro, hij moet echt online komen op zn xbox
Dat zullen je ouders ook vast niet goed vinden dat jij gaat schieten met echte wapensquote:edit Ik kon in Tsjechië ook schieten, met ak-47, nog een machinegeweer en een of ander politiepistool, regels zijn daar niet zo zwaarHet probleems was dat ik nog geen 18 ben
![]()
Neuh ze vonden het niet ergquote:Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik gok Den Haag
[..]
Dat zullen je ouders ook vast niet goed vinden dat jij gaat schieten met echte wapens
Oh ja ik ging slapen
was je ook op vakantie fer?!quote:
Babel en indrukwekkend in dezelfde zinquote:Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net Babel gekeken erg indrukwekkende film...
de samenkomst van verhalen vond ik een beetje te slecht bedachtquote:Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net Babel gekeken erg indrukwekkende film... had ik niet verwacht aanrader![]()
maar je mopet wel helemaal in de film zitten heh![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi & IJs zijn terug!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neem mijn reacties ook gelijk even mee, hoef ik het zelf niet te doenquote:
Gaan we nu eindelijk weer een topic per dag er doorheen stouwen??quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja topic vliegt er ineens door of niet![]()
Ik zeg moet kunnen, mijn project is afgelopen en heb het nu rustig tot aan mijn vakantiequote:Op maandag 30 juli 2007 10:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaan we nu eindelijk weer een topic per dag er doorheen stouwen??
Dat rustig, voor hoeveel uur zal dat duren..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zeg moet kunnen, mijn project is afgelopen en heb het nu rustig tot aan mijn vakantie
Ik heb daar een hele goeie oplossing voor. Ik zit namelijk helemaal alleen op een afdeling. De rest zit 1 verdieping hoger en uit het oog uit het hartquote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat rustig, voor hoeveel uur zal dat duren..
Je mag best op mijn computer inloggen om te kunnen posten hoor..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb daar een hele goeie oplossing voor. Ik zit namelijk helemaal alleen op een afdeling. De rest zit 1 verdieping hoger en uit het oog uit het hart
Hier kan ik mooi in alle rust het personeelsblad inelkaar knutselen en rustig mijn artikelen schrijven en reviewen.
Als het echt tegen zit vinden ze me en mag ik tot mijn vakantie naar Den Haag en dus ook niet meer posten op FoK overdag
Maar voorlopig ziet het er goed voor me uit
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag best op mijn computer inloggen om te kunnen posten hoor..
Mosselsquote:Op maandag 30 juli 2007 11:10 schreef ursel het volgende:
Voor de oude gabbertjes alhier..![]()
![]()
http://stage6.divx.com/Ha(...)-I-Wanna-Be-A-Hippie
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mossels
http://www.youtube.com/watch?v=5JjLMy6oE4w
Zo cool! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:30 schreef ursel het volgende:
<---- Ik heb trouwens een nieuwe user-icon..
Zo flauw, maar ik moest toch wel lachenquote:
Als je het werk dit keer wel helemaal afmaakt en niet zoals de vorige keer halverwege er mee kapt..quote:
het bananenlied, is dat die met die mooie radijsjes?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]die single heb ik zelfs nog..
![]()
![]()
Alleen die clip is zo ranzig..
Het bananenlied van Neophyte is ook humor, staat ergens op hun dubbel-cd..
Ik heb de laatste week van de Tour gereden met de vluchters die JP voorstelde voor vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
KEIHARD gefaalt met de Rondemaster vandaagIk had juist gister de sprinters en vandaag de ontsnappers
BoF SCquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
jeetje ga ik posten bij de slowchat van GC gaan ze fucking negatief doen.... lekker gezellig zeg
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:59 schreef jpjedi het volgende:
Was een geweldige pokeravond! En onze Kevin is 2e geworden!!![]()
![]()
![]()
Millarquote:
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens was het natuurlijk wel een sterk staaltje rijden van Rasmussen, al kun je het geen tijdrijden noemen zoals hij op die fiets zit.
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Groepjequote:Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi staat op plateau de Beillie..de finishplaats van de tour vandaag! Lekker weertje en met radio1 op de wereldontvanger. Eerste bocht na de 2km boog voor het eind aan de buitenkant. Groepje met groene kleding!
Ga je mond eens spoelen vlegelquote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef BattleLies het volgende:
gezwellie hier
alleen de echte boffers zijn nog over
Sickert
quote:
Rust in de tent toch? Ach zo is het elke zomer. Dat trekt vanzelf weer wegquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs is er niet
Ursel is er niet
Ferdi is er niet
Baus is er pas na 6'en
He eitjequote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef egg-bird het volgende:
Hey mensen. dacht laat maar weer eens wat van me horen... ERG druk geweest laatste tijd en gewoon te veel gebeurd... heb in korte periode 3 familieleden begraven/verbrand dus was niet in de stemming... wil toch echt snel battlefield weer oppakken. als jullie me al niet uit de groep gegooit hebben (wat ik me prima kan voorstellen) naja. waarschijnlijk tot snel weer.
Fransen en de Tour de Francequote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef jpjedi het volgende:
tering hee..vanavond vergadering bij de UCI of Rasmussen uit de tour gezet moet worden..
KUT FRANSEN!!![]()
Vanmorgen werden een hoop bussen waaronder de RABObus urenlang doorzocht en de Franse bussen mochten doorrijden.![]()
Slaat echt compleet nergens opquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef jpjedi het volgende:
Fransen en Duitsers zijn nu openlijk begonnen met het beschuldigen van Rasmussen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
Dat is de succesformule. vakantie @ karkand
Its alivequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil graag een oproep doen voor een stille tocht
http://www.nu.nl/news/116(...)ld_in_Groningen.html
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef Keltie het volgende:
Ik wil een nieuwe, oude NES ...
100.000.000x beter als de huidige consoles
Gelul. De NES is de grondlegger van de consoles. Het succes van Super Mario Bros heeft de console de huiskamer in gebracht en Super Mario Bros is nog steeds een van de beste spellen ooit gemaakt. Tuurlijk, de graphics en het verhaal staan niet in verhouding met wat er nu mogelijk is maar als je ziet in welke tijd het uitkwam dan is er geen enkele console zo revolutionair geweest als de NES.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef egg-bird het volgende:
daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.
Graphics en Wii in dezelfde zinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef egg-bird het volgende:
ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgie![]()
Ik zei het op vakantie ook al toen we het hoorden. Op Plateau was hij echt op zware achterstand gereden door het peleton en door Rasmussen. Hij zat echt helemaal stuk. In een volgende etappe opeens een etappe winnen met een vlucht over een HCquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Suikermais het volgende:
Lag er toch ook dik bovenop. De ene dag nog niet over een vluchtheuveltje kunnen fietsen en de dag erna als 1ste over de grote bergtoppen...
Had ene Landis dat ook niet vorig jaar ?
Wordt zo wel één grote klucht..die hele tour
Blijkbaar duurt het eventjes voor het lichaam zichzelf echt zo goed herpakt. Ik zou het niet weten, ik gebruik geen bloeddoping voor 8km hardlopen. Ik eet wel een banaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die inzinking was pas nadat hij betrapt was op doping, verklaar dat maar eens
Contador stond ook op het lijstje maar als kroongetuige is al het belastende bewijsmateriaal in de kast gebleven. Contador heeft dus ook gewoon de Tour gewoon op dopingquote:Maar, ik blijf het wielrennen fantastisch vinden, met of zonder doping, liefst zonder, maar met vind ik ook wel mooi, je weet nooit wie er betrapt wordt, je kunt alleen gissen en laten we eerlijk zijn Rasmussen en Contador zijn hoofdverdachte nummer 1 en 2
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:02 schreef jpjedi het volgende:
lol..Rabo enDisc zijn gewoon weg gefietst.![]()
![]()
Humorquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens vind ik het natuurlijk wel erg wat er destijds gebeurd is. Ik geloof in de helende werking van humor. Al is zo'n leus wel een rand gevalletje van uitlokking, ipv grappig bedoeld.
maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat als je heel dicht op een ramp staat dat je niet in staat bent om te relativeren. Ik zou dat zelf ook niet kunnen denk ik. Wat dat betreft is relativeren misschien alleen voorbehouden aan mensen die op een bepaalde afstand van een dergelijke ramp staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef staticdata het volgende:
Volle verstand <> voetbalSupporters
Frank je neemt het echt te serieus. Als Inco dat roept dan moet je niet zeggen dat het nergens op slaat maar dan moet je dingen roepen als "Fijn dat jij dat denkt maar mensen in het Oosten lopen altijd wat achter, we verwachten dat je over 10 jaar nieuwe inzichten ontwikkelt en gaat inzien dat het Westen toch echt voorloopt".quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....
Inderdaad zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Silver_Shark het volgende:
damn.. dit lijkt net een Ajax - Feyenoord topic
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
en helemaal niet beginnen over mn avatar of sig,ja!
Daar is Boefje weer voor de vrolijke noot pindaquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie moet er een klap voor zijn harses! Stelletje homoo's!
Alle Priusjes en kakkerlakken nog aan toe zeg!![]()
Nemen en geven, leef en laat leven bla bla, of drink gewoon bier![]()
Pindaatje drbij... Toppie!
Wat een klap was dat zegquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut rabobank, kut rasmussen, kut UCI, kut fransen.
Meet Frankiequote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
je blijft er altijd serieus op in gaan he
100% pakkans is denk ik redelijk naief. Er zullen altijd manieren gevonden worden om niet gecontroleerd te worden. Daarnaast zijn er genoeg praktische bezwaren bv. de bureacratie die je gaat creeeren en de enorme kosten die daaraan verbonden zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik pleit dan ook voor 100% pakkans creeeren, iedereen elke dag zijn plas en bloed inleveren en dat gewoon opslaan ergens en dan maar analyseren.
Dat lees ik dan weer nergens terug maar goed zoals gezegd was ik niet heel erg in staat om alles te volgen. Het zou me overigens niets verbazen als mensen van de Tour of de UCI grote druk hebben uitgeoefend op Rabo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je Rasmussen gelooft dan is dat mooi, aangezien hij direct heeft toegegeven dat hij in Italie is geweest
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef ursel het volgende:Ben je al op zoek naar het knopje om hem aan te passen..
[afbeelding] Deze moet je tegenwoordig hebben daarvoor..
Donequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me weer geactiveerd op http://www.voetbalpoules.nl. Als iedereen dit nu even doet en Ferdi de BoF! Poule activeert kunnen we weer gaan invullen
Nu nog een keer een fatsoenlijke tegenstanderquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef ursel het volgende:
Tot nu toe zijn de resultaten in het voordeel van van Basten, dus wat dat betreft spreek je je eigen tegen..![]()
Wat ben je scherpquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
Komt dat omdat PaRo wel het goede terras wist te vinden..
Klassieke denkfout. He het zijn Gamers dus ze zullen wel bij de Wii staan. Begrijpelijk maar o zo fout. De fout die je hebt gemaakt is dat je was vergeten hoe BoFers zijn. Zo stond BoF om iets voor 2 uur al van het eerste biertje te genieten, de Wii stand zijn we dan ook snel voorbij gelopen omdat we naar Neude moesten om van de zon en het bier te genieten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zelfs naar de Wii-stand gelopen, want ik dacht "daar staan ze vast wel".
quote:
Achterlijke drol is die Ten Cate ook hequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef ursel het volgende:
Suárez ziet af van arbitragezaak
FC Groningen - Ajax
1-0
Net alsof hun dat uitmaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef ursel het volgende:
Moet natuurlijk nog wel mijn boodschappen bij de Makro kunnen blijven doen he..![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je niet even terug gaan en kijken op alle plekken waar je bent geweest
Waar heb je hem het laatst gezien
Den Haagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:23 schreef ursel het volgende:
In augustus maar eens een BoF Den Haag meet organiseren..![]()
De vraag is niet of je er was, de vraag is of je toestemming had van je oudersquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja dat denken kennen we van de jonkies, eerst denken ze wel te kunnen, maar zodra ze het vragen mogen ze niet![]()
Geweldig was dat jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mm, ik lees net dat je 19 bent...... de rooster is een tent waar lekkere wijfen je bier en burgers brengen in kleine bikinies![]()
Cool foto's Ariequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Foto verhaal
Aardige film maar Hotel Rwanda was veel indrukwekkender. Blood Diamond was ik niet heel erg kapot van.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Recensie
AMD X2? Even de Dual Core Optimizer van AMD downloaden. Ik had eerst ook heel veel gezeik maar daarna niet meer.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok jongens ik wil hier echt heel erg graag antwoord op....
Had net problemen met BF wordt door Punkbuster gekicked vanwege packet flow/violation of queries..... Spel opnieuw geinstalleerd met pact en updat van Pb enzo.... EN HET GEBEURT WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER VERDOMD KUTSPEL ok dus kan iemand mij uitleggen door wat het kan komen onwijs bedankt![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
-edit-
"Deze post is 39089 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen."
Die Fokke&Sukke
Dubbel???quote:Op maandag 30 juli 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
Nee, want het is misschien zo dat ze het nu nog niet kunnen aantonen, maar over een paar jaar wel, op die manier kun je iemand over een paar jaar pakken. Nu zul je denk boeiend, maar als je er een aantal leuke juridische regeltjes bijmaakt kun je misschien de mens pakken op de plek dat het het meest pijn doet in de portemonnee.quote:100% pakkans is denk ik redelijk naief. Er zullen altijd manieren gevonden worden om niet gecontroleerd te worden. Daarnaast zijn er genoeg praktische bezwaren bv. de bureacratie die je gaat creeeren en de enorme kosten die daaraan verbonden zijn.
Dat denk ik wel ja, helaas.quote:[..]
Dat lees ik dan weer nergens terug maar goed zoals gezegd was ik niet heel erg in staat om alles te volgen. Het zou me overigens niets verbazen als mensen van de Tour of de UCI grote druk hebben uitgeoefend op Rabo...
Zal nog voor me vakantie alles invullenquote:DoneIk ga binnenkort wel een keertje iedereen mailen.
Dan gaat hij hard op zijn bek met al die bankzitter van AZ en Ajaxquote:Nu nog een keer een fatsoenlijke tegenstanderIn de kwalificatiereeks niet verliezen zegt me erg weinig. Als je dan ziet hoe men speelde in Duitsland dan zegt me dat veel meer.
Mooi zitten we in ieder geval al boven de rivieren, nu nog wat meer richting het oosten en dan komt het helemaal goedquote:Den HaagNu JP naar India verhuist en ik naar Den Haag is het zwaartepunt definitief verschoven naar het mooie Den Haag
Dus daar ken ik haar vanquote:Trouwens ook de eerste keer dat we je vriendin zienVolgende keer moet je alleen even beter t ventieltje weg PSen
Die 2 films kun je niet echt met elkaar vergelijken, aangezien ze voor een ander publiek zijn gemaakt.quote:Aardige film maar Hotel Rwanda was veel indrukwekkender. Blood Diamond was ik niet heel erg kapot van.
Schoolgangersquote:Op maandag 30 juli 2007 11:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Goeiemorgen![]()
Voor het eerst in lange tijd weer in de ochtend op Fok!![]()
Juridisch gezien is kans van slagen daarop 0,0.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee, want het is misschien zo dat ze het nu nog niet kunnen aantonen, maar over een paar jaar wel, op die manier kun je iemand over een paar jaar pakken.
Precies. De enige tegenstander van formaat was Roemenie en dan speelt men een belachelijk slechte wedstrijd en komt men met 1-1 goed weg.quote:Dan gaat hij hard op zijn bek met al die bankzitter van AZ en Ajax
quote:Dus daar ken ik haar van
Das waarquote:Die 2 films kun je niet echt met elkaar vergelijken, aangezien ze voor een ander publiek zijn gemaakt.
Blood Diamond blijft natuurlijk gewoon een actiefilm.
Hotel Rwanda is inderdaad wel beter
Ach..Is ook al geprobeerd met die antidoping verklaring die ze allemaal moesten tekenen. 2 jaar schorsing, inleveren van Salaris van afgelopen 2 jaar en een jaarsalaris extra. werkt gewoon niet omdat er geen keuze is in de wielrennerij van vandaag.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee, want het is misschien zo dat ze het nu nog niet kunnen aantonen, maar over een paar jaar wel, op die manier kun je iemand over een paar jaar pakken. Nu zul je denk boeiend, maar als je er een aantal leuke juridische regeltjes bijmaakt kun je misschien de mens pakken op de plek dat het het meest pijn doet in de portemonnee.
quote:Rabobank gelast extern onderzoek
Hoofdsponsor Rabobank heeft besloten
een extern onderzoek naar de zaak rond
Michael Rasmussen te laten doen.
De bank hoopt op die manier antwoorden
te krijgen op de vragen die de affaire
rond de Deen heeft opgeroepen.Rasmussen
werd,rijdend in de gele trui,in de Tour
uit koers genomen en ontslagen.Hij zou
gelogen hebben over zijn verblijfplaats
in de weken voorafgaand aan de Tour.
Een woordvoerder van de bank verklaarde
dat de onderzoeker "zo onafhankelijk
moet zijn dat hij of zij de hele boel
goed kan beschouwen."
Door niet te tekenen ben je gelijk verdacht en is je carriere ook voorbij. Dan kan je beter gokken dat je niet ontdekt wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach..Is ook al geprobeerd met die antidoping verklaring die ze allemaal moesten tekenen. 2 jaar schorsing, inleveren van Salaris van afgelopen 2 jaar en een jaarsalaris extra. werkt gewoon niet omdat er geen keuze is in de wielrennerij van vandaag.
Probleem met doping is dat het altijd vooruit loopt op de controles.. 100% zal nooit lukken aangezien de controle ook ontweken wordt door bijvoorbeeld andermans bloed of urine in te leveren in het hokje. omkopen gebeurd ook regelmatig. Het is gewoon zo lek als een mandje.
Kern van het probleem is dat ze verplicht zijn doping te gebruiken vanwege de druk op hun schouders. ze hebben de keuze: topprestatie of naar huis en timmerman worden.... En dat is nu net het zieke element....
En ik moet toegeven.. ik was naïef om te denken dat het echt schoon zou zijn dit jaar met die verklaring.![]()
[..]
Ik krijg iets met dieren en een babydagboekquote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat ze daar een stuk duidelijker zijn in de uitvoering van de regels.
Wel grappig trouwens dat Google het BoF topic ads geeft voor relatieplanet en dating.overzicht.nl
Welke instellingen, lenzen en filters gebruik je dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef FJD het volgende:
UiteraardMerk wel nu ik ze terugkijk dat ik wat beter met het licht om moet leren gaan. Zijn vele foto's toch nog een tikkie te licht.
Dan rest nog wel de vraag waarom men iets nu zou willen verbieden terwijl ze het niet eens kunnen meten. Heeft denk ik weinig nut behalve dan dat er meer aandacht op wordt gevestigd en dat iedereen dat gaat gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doelde met het opslaan van bloed en urine natuurlijk niet dat ze dan kunnen straffen op nieuw verboden middelen, maar er rijden genoeg renners met op dit moment verboden middelen, alleen kunnen die misschien nog niet ontdekt worden
Ik krijg club Waldolala..quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat ze daar een stuk duidelijker zijn in de uitvoering van de regels.
Wel grappig trouwens dat Google het BoF topic ads geeft voor relatieplanet en dating.overzicht.nl
Ja en dat is nou net een voorbeeld van die druk.zijn gewoon salomons oordelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Door niet te tekenen ben je gelijk verdacht en is je carriere ook voorbij. Dan kan je beter gokken dat je niet ontdekt wordt.![]()
Hoe doen ze dat in de atletiek enzo dan, daar is ook wel eens sprake geweest van doping enzo.
Staan in de exif data.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan rest nog wel de vraag waarom men iets nu zou willen verbieden terwijl ze het niet eens kunnen meten. Heeft denk ik weinig nut behalve dan dat er meer aandacht op wordt gevestigd en dat iedereen dat gaat gebruiken.
Instellingen e.d. weet ik niet. Lens is 18-300 Sigma zonder enige filters oid. Moet nog beetje kutten met lichtmetingen. Vooral landschappen zijn irritant omdat als je de lucht meet het landschap onderbelicht is en andersom
Ik zou maar eens beginnen met een UV filter van bijv. B&Wquote:Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan rest nog wel de vraag waarom men iets nu zou willen verbieden terwijl ze het niet eens kunnen meten. Heeft denk ik weinig nut behalve dan dat er meer aandacht op wordt gevestigd en dat iedereen dat gaat gebruiken.
Instellingen e.d. weet ik niet. Lens is 18-300 Sigma zonder enige filters oid. Moet nog beetje kutten met lichtmetingen. Vooral landschappen zijn irritant omdat als je de lucht meet het landschap onderbelicht is en andersom
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staan in de exif data.![]()
Ik gebruik geen JP op die site als nick.,..
Ben casanova.![]()
quote:Casanova en sneeuwwitje zitten in het cafe. Sneeuwwitje zegt: ik ben de mooiste! casanova zegt:ik kan de meeste vrouwen verleiden. zegt Sneeuwitje: op de hoek is een waarzegster, kom mee, dan weten we het met zekerheid. Zij gaat eerst, en komt met een glimlach naar buiten, ik ben de mooiste! Casanova komt naar buiten, strijkt langs zijn kin en zegt: Who the fuck is Bill Clinton?....
H4x0rquote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[afbeelding]
Road to Jalalabad.... was een leuk moment![]()
Het hele geboorteregister?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
ik ga ff een geboorteregister halen.... heb ik nodig voor me studie doeiii![]()
Nee joh gekkie, alleen die van Den Haagquote:
Dat kan je toch ook online doen suffie..quote:Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
ik ga ff een geboorteregister halen.... heb ik nodig voor me studie doeiii![]()
Misschien heeft hij geen printerquote:Op maandag 30 juli 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook online doen suffie..
Alleen Loosduinen wijsneusquote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, alleen die van Den Haag
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Alleen Loosduinen wijsneus![]()
Enne ik heb een tip opgevolgd om de AMD optimalizer te gebruiken en heb ik gedaan en nu doet BF het weer. En nee ik ben geen H4x0r ja.... Vond het een onwijs grappig momentdus maakte ik een screenshot
![]()
Overigens valt die BBQ natuurlijk wel onder de 25%..quote:Op maandag 30 juli 2007 15:50 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:![]()
En je moet nog minder van mij serieus nemen....
was ik al bang voorquote:Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Overigens valt die BBQ natuurlijk wel onder de 25%..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef FJD het volgende:
Volgend jaar doet de eerste Chinees mee met de Tour de FranceTe flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
die laatste lens ga je toch niet eens over nadenkenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zit een beetje naar lenzen te kijken. Twijfel een beetje wat ik zal doen
Of ik neem deze
http://www.digicamshop.nl(...)-macro-canon-af.html 300 euro
Of deze
http://www.digicamshop.nl(...)18-200-os--c-af.html 500 euro
Voordeel van de eerste is dat die goede lichtsterkte heeft.
Voordeel van de laatste is dat ik minder vaak me lenzen hoef te wisselen.
Scheelt toch weer 200 euro...
Want.......?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die laatste lens ga je toch niet eens over nadenkenwat een kutlens is dat
![]()
Die heeft niet echt hele goeie lichtwaarde.quote:
hoe lichtsterker de lens hoe beter. deze lens is meen ik 3.5 - 6.3. dat betekent dat je op 200mm een lichtsterkte hebt van 6.3 er zit dan wel iets van een IS op, maar hiermee maak je dus in de schemering geen mooie foto's uit het handje.quote:
quote:
Ik heb ook zitten kijken naar prime, maar aangezien ik toch enigszins moet opletten op hoeveel geld ik uitgeef, kan ik nu niet direct allerlei dure lenzen gaan kopen. Mijn verlanglijstje bestaat uit meer dan alleen maar lenzenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hoe lichtsterker de lens hoe beter. deze lens is meen ik 3.5 - 6.3. dat betekent dat je op 200mm een lichtsterkte hebt van 6.3 er zit dan wel iets van een IS op, maar hiermee maak je dus in de schemering geen mooie foto's uit het handje.
de fout bij SLR's die veels te vaak gemaakt wordt is dat er een dure body gekocht wordt in combinatie met een goedkope (kit) lens. echt, elke body tegenwoordig kan mooie foto's maken, het verschil zit echt in de lens. het beste (ook voor digicams) zijn natuurlijk prime lensen (vast brandpunt) maar ik zou zeggen, bezuinig nooit op een lens. een 2.8 zoon is redelijk duur (mijn AFS 80-200 2.8 was 1700euro toen ik hem kocht....) maar het geld meer dan waard.
sluit een compromis en ga voor een 4.0 fixed zoom (daar is canon goed in die lenzen). die zijn denk ik redelijk te betalen en je foto's worden 10x mooier![]()
als ik ooit weer digi shit wordt zou mijn eerste lenskit zijn:
20mm prime 2.8
50mm prime 1.4
110mm macro 2.8
met deze set besla je echt alle focal lenghts die je nodig hebt (nog een fout is een knal van een telelens. je moet zorgen dat je dichter bij het onderwerp komt > tenzij je frans lanting heet ofzo ) en is echt wel goed te betalen. ik zal wel ff op mn huissite kijken naar prijzen
Of niet als je pech hebt.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben jullie het nieuws al gehoord?
Ik word binnenkort KPN
quote:De topman liet ANP weten dat hij verwachtte dat de overname enkele honderden banen zou kosten.
een lens kopen voor 1 vakantie, nee das economischquote:Op maandag 30 juli 2007 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken naar prime, maar aangezien ik toch enigszins moet opletten op hoeveel geld ik uitgeef, kan ik nu niet direct allerlei dure lenzen gaan kopen. Mijn verlanglijstje bestaat uit meer dan alleen maar lenzen
Ik heb even gekeken naar de 50mm prime 1.8 dat is echt een koopje, daar kun je wel aardig mee fotograferen.
Overigens zit ik deze vakantie op een boot en dan is het moeilijk om dichterbij te komen
Ik hoef mij niet echt druk te maken om mijn baan.quote:
bij deze moet je de t wegpleuren van mequote:
Ik weet ook nog niet wat ik precies ga doen. De reden dat ik ben overgestapt van analoog naar digitaal is omdat ik de kosten in ontwikkelen wilde drukken. Dat was stap 1.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een lens kopen voor 1 vakantie, nee das economisch![]()
Die utopische gedachte heb ik ooit ook eens gehad..quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet echt druk te maken om mijn baan.![]()
blijft lastig idd, keuzes maken uit luxe artikelenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik precies ga doen. De reden dat ik ben overgestapt van analoog naar digitaal is omdat ik de kosten in ontwikkelen wilde drukken. Dat was stap 1.
Nu moet ik kijken hoe veel geld ik verder nog in fotografie wil stoppen.
Ik heb 2 lenzen, dus ik kan foto's maken. Als ik nog een andere lens wil voor ik op vakantie ga moet ik dat nu doen.
Blijft lastig, als ik bijvoorbeeld geen nieuwe pc zou kopen, heb ik weer wat meer geld over![]()
Ik wacht wel af in alle bescheidenheidquote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
bij deze moet je de t wegpleuren van me![]()
check postman ook nog ff voor de zekerheid![]()
hee, bij [BoF] zijn we niet bescheiden hequote:Op maandag 30 juli 2007 17:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik wacht wel af in alle bescheidenheid![]()
Als ze mij zouden ontslaan dan heeft dat niks te maken met de overname/reorganisatiequote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Die utopische gedachte heb ik ooit ook eens gehad..![]()
![]()
Ach je doet leuk mee. Ik zal de stemronde starten.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik wacht wel af in alle bescheidenheid![]()
Ja, ik... eeuuh.. domme te laat..quote:Op maandag 30 juli 2007 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach je doet leuk mee. Ik zal de stemronde starten.
Iemand tegen...
Nee.
Mooi.
polar filter is naast een geelfilter de must op een lens. als je geen UV filter hebt helemaal om je lens te beschermen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@IJs: heb jij ook veel foto's gemaakt met (polarisatie) filters? Nog tips op dat gebied?
whheheh, koele clanleader hebben we hequote:
Ik wil inderdaad een polarisatie filter meenemen, heb voor me standaard lenzen toch al een UV en een ND filter.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
polar filter is naast een geelfilter de must op een lens. als je geen UV filter hebt helemaal om je lens te beschermen.
en het maakt de kleuren natuurlijk veel meer vivid. bij goed gebruik (zon in de rug, hoekje van 90 graden) kan het resultaat heel mooi zijn. maar het is natuurlijk superhandig dat je gewoon aan dat ding kan draaien en op je scherm al het resultaat ziet![]()
ik had B+W 77mm SLIM circ polarfilters.maar teffen en hama oid zijn ook prima. je moet er toch vooral veel mee oefenen. maar naar noorwegen zou ik er zeker een meenemen> geen reflectie van het water, super mooie blauwe luchten met mooie bergen etc.
Ommen is nog wel te doen, is een uurtje rijden. Kan ik doen in mijn "pauze"quote:Maar je moet gewoon eens naar die konijnenberg karren joh, das net iets achter ommen en die gasten hebben een supermooie winkel (je kijkt echt je ogen uit) zijn super vriendelijk en vakkundig en daar kan je gewoon zon filer op je cam schroeven en eens kijken wat het doet.
Da's wel een goeie, daar ga ik nog even naar kijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow met al dat domme geblaat van me vergeet ik het belangrijkste:
Framing
ook al is je foto niet goed belicht, of weet ik veel wat, het belangrijkste van een mooie foto is de kadering. deze link heb ik snel gevonden en is wel goed. daar moet je echt je best op doen. dan worden technisch niet goede foto's toch juweeltjes![]()
dus verdeel je beeld in 9 vakjes, denk alle bob ross en hoppa, je foto is al 10x aantrekkelijk dan een huis tuin en keuken kiekje![]()
He privileges jaquote:
Mijn god wat was jij aan het doen in de Live player match ?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef 3lmo het volgende:
Woah, * 3lmo heeft zojuist 100.000 grens gepasseerd ^^
Vanmiddag ook nog met Viro gexbox'd
let maar es op, alle pro foto's die je ziet (en ook alle schilderijen van de oude meesters etc). werken allemaal volgens deze kadering:quote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's wel een goeie, daar ga ik nog even naar kijken.
Hè hè hè! Ik had 3 punten heur!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn god wat was jij aan het doen in de Live player match ?
Ik zag je constant van links naar recht lopen achter de witte busje op Fuel Depot![]()
K stond er wel 10 hele seconden te kijken voor ik een granaat gooide![]()
Einde van het match 3lmo : 0 kills en 0 punten![]()
btw parijs is niet doorgegaan : viro klaagt over vrouwen en kleding + make-up
Klopt ja, horizon op 1/3 of 2/3 probeerde ik al een beetje. Ik zal me eigen foto's eens bekijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
let maar es op, alle pro foto's die je ziet (en ook alle schilderijen van de oude meesters etc). werken allemaal volgens deze kadering:
- horizon altijd op 1/3 of 2/3
- onderwerp verticaal altijd op 1/3 of 2/3
hier een beetje mee spelen, dus voor landschappen is het bijna altijd horizon 2/3, bomen bosje berg op verticaal 2/3 en op 1/3 + 1/3 een onderwerpje zoals een steen, boomstronk bloen etc
Ze bieden me nu een baan aan als consultant of programmeur. Wat weten zij wat ik niet weet.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Ik heb er nu drie van datingsites oid dus volgens mij is het wel duidelijk wat de gemiddelde user van FOK! is
Doelgroep marketing noemt men dat ook wel
Open er een topic over in KLB, dat je meer afwisselende reclame wiltquote:Op maandag 30 juli 2007 18:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij hebben we ze nu wel gehad, aangezien ik nu ook 2 dating en 2 fotoalbums heb
Had gehoopt op meer afwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |