quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wou even van de gelegenheid gebruik maken om mijn meester te groeten
Volgens mij kan dat alleen door ze te branden en in je 360 te stoppen, of door ze op een externe harde schijf (die wel op je 360 moet kunnen, want volgens mij kunnen ze dat niet allemaal) te zetten en die weer aan je 360 te hangen. (maar dan moeten de films wel weer aan bepaalde voorwaarden doen zoals een bepaalde extensie. Volgens mij was het .wmv).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
Om even specifiek te zijn.
Ik wil gedownloade films van mijn naar de 360 hebben en dan zo op tv kijken
Linkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Download dan even dat Media Centeren probeer het daar eens mee.
Die is stuk en ik ga echt niet zo een ding weer aanschaffenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:05 schreef L.Denninger het volgende:
MediaCenter werkt kut op de 360.
Je kunt daar beter ff een oude xbox1 voor kopen (7 tientjes ofzo) en XBMC gebruiken.
Ik heb ook m'n oude xbox maar weer teruggezet als mediacenter, de 360 is alleen voor games.
Dacht ik ook tot ik erachter kwam dat ik geen keus had omdat die 360 aan alle kanten zuigt als mediacenterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die is stuk en ik ga echt niet zo een ding weer aanschaffen
Pwnd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf ik heb geen windows media center pc
Geen Vista met mediacenter erop ofzo ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf ik heb geen windows media center pc
Nee ik draai gewoon een xptje!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geen Vista met mediacenter erop ofzo ?
Daar ga je al
Edit:
Wat ijsmeis zegt ^
Dat is waarom ik na 3 weken besloten heb alleen nog maar te gamen op dat ding,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik draai gewoon een xptje!
Omfg zoveel hoofdpijn krijg ik hiervan!
Gelukkig ga ik niet zo ver om weer een zwarte doos aan te schaffenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat is waarom ik na 3 weken besloten heb alleen nog maar te gamen op dat ding,
en gewoon weer een xbox1 neer te zetten.
Beste beslissing die ik dit jaar gemaakt heb
Veel succes met je video's op dvd branden dan hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik niet zo ver om weer een zwarte doos aan te schaffen
Je kan alleen maar een externe HDD aansluiten welke geformateerd is met het FAT32 systeem.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:02 schreef Sala-adin het volgende:
Met dat externe harde schijf gedoe heb ik al geprobeerd maar dat lukt niet.
Owja die fotos!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef Viro het volgende:
Je moet zoals in de link van meisijs knoeien met windows media connect als je geen vista of windows media center hebt. Ik heb zelf momenteel ook bezig met wat sala-din wilt doen, maar ik krijg steeds errors van windows media connectDus ik ga maar verder knoeien
![]()
@ sala : foto's plaats ik morgen wel, was in slaap gevallen vanochtend![]()
![]()
Zo lekker is ze nou ook weer niet hoor.quote:
De README/FAQ lezen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb dit geinstalleerd wat moet ik daarna doen?
Ik ben zo eentje waar je op DIG gebied mij alles moet voorkauwen want ben niet zo handig daarinquote:
Okee, we zullen het voorkauwen :quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben zo eentje waar je op DIG gebied mij alles moet voorkauwen want ben niet zo handig daarin
hoi..quote:
Zucht, dat was wat we je dus al vanaf het begin vertelden....quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Sala-adin het volgende:
Ben al zover gekomen dat ik op de 360 de file zag die ik heb ge-ad maar ik kon hem niet afspelen want de formaat werd niet ondersteund.
Als je mijn bovenste post had bekeken, dan had je geweten dat je met programmatje wel alles kan afspelen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zucht, dat was wat we je dus al vanaf het begin vertelden....
Microsofts MediaCenter speelt maar een paar formaten af.
Om het anders te zeggen, hij speelt 95% NIET af.
Gaat lekker met die 360 van je he ?
Zo heerlijk dat m'n ouwe xbox alles wel gewoon afspeelt
Het kan wel maar je kunt alleen -volgens mij- .wmv formaat doorsturen. Eventueel met third-party mediacenters kun je ook .avi streamen maar daar had je wel een flink bakbeest voor nodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
Om even specifiek te zijn.
Ik wil gedownloade films van mijn naar de 360 hebben en dan zo op tv kijken
Yup, je kan transcoders gebruiken, tuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Blinker het volgende:
[..]
Als je mijn bovenste post had bekeken, dan had je geweten dat je met programmatje wel alles kan afspelen...
2400+ en 269 mb ram? Denk het niet eigenlijk...niet uitgeprobeerd ook...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:09 schreef Blinker het volgende:
Ook ik zeg het nog een keer
Ik gebruik de officiele Windows Media Center en daar verbind mijn Xbox 360 ook mee.
Alleen door middel van dat programmatje komt er een optie bji op .avi mee af te spelen.
Draait perfect hier op:
AMD 64 3000+
1GB RAM
Full HD heeft ie wel problemen mee, maar daar heb je inderdaad wel een bakbeest voor nodig
@ L.Denninger: Want jij kijkt film op je TV en computert te gelijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Yup, je kan transcoders gebruiken, tuurlijk.
Had ik het daarover, of over Microsoft MediaCenter zelf ?
Lekker handig man, je pc's cpu-tijd gebruiken om te transcoden.
Dan kan je net zo goed helemaal niet MCE gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef Merkie het volgende:
Lekker handig dat Transcode 360, kan ik net zo goed een tv-out kabeltje naar mijn TV gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |