abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51941908
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je hebt het nieuws zeker niet helemaal gevolgd in Frankrijk, aangezien hij echt in Italie was. Rasmussen heeft dat zelf direcrt toegegeven tegenover De Rooy.
Maar dan nog vind ik de straf wel erg zwaar. Hij loog over zijn verblijfplaats, moet je hem daarom zijn tourzege ontnemen?
We konden de day after alleen een Telegraaf krijgen en die had het nieuws nog niet

Ik vind de straf ook achterlijk zwaar. Aan de ene kant kun je zeggen dat het hem de mogelijkheid heeft gegeven om doping te gebruiken maar als je iedereen moet verbannen die ergens een keer een mogelijkheid heeft gehad om doping te gebruiken dan ben je als sport zwaar verkeerd bezig. Rasmussen had de mogelijkheid maar is in z'n hele carriere nog nooit positief getest en zeker Rasmussen verdiend het voordeel van de twijfel.

Rasmussen heeft in deze Tour geen enkele buitengewone prestatie geleverd die hij twee jaar terug niet heeft geleverd dus ook daar ligt geen verdenking. Kijk, bij Vino was het duidelijk. Eerst bij de 1e HC niet meekunnen en de volgende dag uit het peleton vluchten op een HC Yeah right Ik zei het al toen ik het hoorde; test hem maar want ik geloof er geen zak van. Rasmussen deed dit jaar precies hetzelfde als wat hij twee jaar terug ook al eens deed: Heel hard de berg op rijden. Rasmussen is alleen in mentaal opzicht enorm gegroeid. Volgens mij train je dat niet met welke vorm van doping dan ook.

Om dat soort redenen is het gewoon belachelijk om Rasmussen uit de Tour te verwijderen. Geen verdenking, geen positieve test maar alleen maar omdat hij in het verleden de mogelijkheid had om doping te gebruiken. Innocent till proven guilty werkt overal behalve in de Tour

Bah!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51942116
gaan er zo nog homos knallen? ik wil ff schieten

@ baus, ik ben voor wil ik graag met een .50 schieten

@ JP, moet je hier voor zn F350 een groot rijbewijs hebben??

wilde er net een bestellen, kosten maar 25kUSD in de states....
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_51942536
Zo eerst maar effe de herhaling kijken van Top Gear Polar. Vorige week gemist !!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zondag 29 juli 2007 @ 20:55:47 #154
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_51942563
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
gaan er zo nog homos knallen? ik wil ff schieten

@ baus, ik ben voor wil ik graag met een .50 schieten
.50 gaat niet lukken.. met een beetje mazzel .45ACP, maar hou het maar op 9mm of .40SW voor de "groot kaliber handvuurwapens"

Check
quote:
Arrangement 3 Voor hen die alles willen meemaken.

· Welkoms kopje koffie
· Introductie wapens en veiligheid
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 12 meter met klein kaliber geweer
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 12 meter met klein kaliber revolver/pistool
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 25 meter met groot kaliber revolver/pistool
· Het schieten van 3 kaarten (5 schoten per kaart) op 100 meter met groot kaliber geweer
De kosten bedragen tot 20 personen ¤ 600,00 (¤ 30,00 per persoon)
Extra kosten bij meer dan 20 personen ¤ 27,50 per extra persoon

De arrangementen kunnen worden uitgebreid met:
· kaart (5 schoten per kaart) op 12 meter met klein kaliber geweer/revolver/pistool ¤ 2,00
· kaart (5 schoten per kaart) op 25 meter met groot kaliber revolver/pistool ¤ 3,00
· kaart (5 schoten per kaart) op 100 meter met groot kaliber geweer ¤ 3,00

Consumpties
Zonder verdere afspraak zijn de kosten voor drankjes aan de bar volgens de prijslijst.
Indien U dit wenst kan er ook een all-in prijs afgesproken worden.

Desgewenst kunnen wij voor U een maaltijd organiseren. Dit kan gaan van een koud buffet, sate of mosselmaaltijd, barbecue tot een uitgebreide Chinese maaltijd.
De kosten hiervan worden in overleg met de organisatie vastgesteld
Zoiets... Lijkt me erg gaaf om eens met een groepje te doen.. Je schiet echt niet met top of the pop spul, maar het is toch een leuke aparte en niet al te duur uitje lijkt mij.
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_51942894
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

.50 gaat niet lukken.. met een beetje mazzel .45ACP, maar hou het maar op 9mm of .40SW voor de "groot kaliber handvuurwapens"

Check
[..]

Zoiets... Lijkt me erg gaaf om eens met een groepje te doen.. Je schiet echt niet met top of the pop spul, maar het is toch een leuke aparte en niet al te duur uitje lijkt mij.
ben niet echt kapot van het knallen met echte wapens
BB's en andere luchtdruk wapens vind ik wel leuk
overigens wel leuk dat je weer wat nieuws verzint
Narf!
  zondag 29 juli 2007 @ 21:35:37 #156
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51943662
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef FJD het volgende:

[..]

We konden de day after alleen een Telegraaf krijgen en die had het nieuws nog niet

Ik vind de straf ook achterlijk zwaar. Aan de ene kant kun je zeggen dat het hem de mogelijkheid heeft gegeven om doping te gebruiken maar als je iedereen moet verbannen die ergens een keer een mogelijkheid heeft gehad om doping te gebruiken dan ben je als sport zwaar verkeerd bezig. Rasmussen had de mogelijkheid maar is in z'n hele carriere nog nooit positief getest en zeker Rasmussen verdiend het voordeel van de twijfel.
Waarom verdient hij nu het voordeel van de twijfel???
quote:
Rasmussen heeft in deze Tour geen enkele buitengewone prestatie geleverd die hij twee jaar terug niet heeft geleverd dus ook daar ligt geen verdenking.
Nee in een tijdrit 11de worden en elke dag als beste de berg oprijden is natuurlijk heel normaal.
quote:
Kijk, bij Vino was het duidelijk. Eerst bij de 1e HC niet meekunnen en de volgende dag uit het peleton vluchten op een HC Yeah right
Hij reed niet heel goed, maar hij was dan ook gevallen. De tijdrit kwam op tijd voor hem. Hij was weer redelijk hersteld. Hij won met overmacht, maar hij is dan ook een goeie tijdrijder. Na afloop van deze rit is hij betrapt op doping. Op zich logisch.
Wat dan weer niet logisch is is dat hij de volgende dag instort? Hij zit onder de doping, maar komt op meer dan een kwartier binnen???
Weer wat later na een rustdag, mag hij van het peleton aanvallen en wint de etappe, op zich geen hele rare uitslag, maar natuurlijk wel verdacht.
quote:
Ik zei het al toen ik het hoorde; test hem maar want ik geloof er geen zak van. Rasmussen deed dit jaar precies hetzelfde als wat hij twee jaar terug ook al eens deed: Heel hard de berg op rijden.
Tijdrijden heeft hij nooit gekund deed hij de jaren ervoor ook nooit. Sterker nog de jaren ervoor moest hij in het echte geweld altijd lossen.
quote:
Rasmussen is alleen in mentaal opzicht enorm gegroeid. Volgens mij train je dat niet met welke vorm van doping dan ook.
Mentaal kun je niet trainen met dope, dat klopt, maar een gele trui geeft wel buiten gewone krachten.
quote:
Om dat soort redenen is het gewoon belachelijk om Rasmussen uit de Tour te verwijderen. Geen verdenking, geen positieve test maar alleen maar omdat hij in het verleden de mogelijkheid had om doping te gebruiken. Innocent till proven guilty werkt overal behalve in de Tour
Hij is uit de tour verwijderd omdat hij loog over zijn verblijfplaats. In een sport waar tegenwoordig een groot gebrek aan eerlijkheid is, is er wel wat voor te zeggen om een renner uit de tour te nemen, nadat je erachter bent gekomen dat hij bewust oneerlijk tegen je is geweest.

Het lijkt nu alsof ik het totaal niet met je eens ben en dat ik Vino verdedig, maar ik vind het allemaal niet zo makkelijk als jij het schetst.

Dat Vino vuil spel heeft gespeeld, daar twijfel ik niet aan. Hij is immers 2x gepakt.
Dat Rasmussen uit de tour is genomen doordat hij gelogen heeft, vind ik erg zwaar, maar ik kan het wel enigszins begrijpen. Van de ene kant ben ik "boos" op De Rooy omdat hij de rabobank een tourzege heeft ontnomen, van de andere kant ben ik "boos" op Rasmussen omdat hij zo stom is om te liegen over iets wat binnen het wielrenner enorm belangrijk is, namelijk je verblijfsplaats.

En tja dan hebben we nog een Contador die gewonnen heeft, maar die stond op "De Lijst", maar is in ruil voor zijn getuigenis vrijgesproken.

Conclusie, het blijft een mooie sport, maar de integriteit is ver te zoeken.
Zoals Jans Koerts al zei in de avondetappe:"Niemand heeft schone handen in deze sport, ik ook niet".
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 29 juli 2007 @ 21:37:45 #157
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51943716
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

ben niet echt kapot van het knallen met echte wapens
BB's en andere luchtdruk wapens vind ik wel leuk
overigens wel leuk dat je weer wat nieuws verzint
Ik denk dat we even moeten wachten met het organiseren van iets nieuws.
Iets nieuws zoeken kan natuurlijk ook geen kwaad. Initiatief is altijd goed

Laten we ons eerst eens concentreren op de BootLan?
Gaat die nog door?
Wie gaan er mee?
Wat kost het?
Waar moeten we betalen?
Kort om, ik heb er helemaal niks meer over gehoord?
2de in de Tour de BoF!
  zondag 29 juli 2007 @ 21:55:20 #158
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_51944197
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik denk dat we even moeten wachten met het organiseren van iets nieuws.
Iets nieuws zoeken kan natuurlijk ook geen kwaad. Initiatief is altijd goed

Laten we ons eerst eens concentreren op de BootLan?
Gaat die nog door?
Wie gaan er mee?
Wat kost het?
Waar moeten we betalen?
Kort om, ik heb er helemaal niks meer over gehoord?
Die gaat door natuurlijk.
Ga morgen wel alles op rolletjes zetten, maar even nog ter info weer.:

Datum: Weekend 20 september
Prijs : Zal voor locatie kosten zo rond de ¤20 liggen.

Onlangs te horen gekregen dat ze eind augustus wal-spanning krijgen, wat inhoud dat ze 3x 50A zullen hebben. Voor de lan-parties op het clubgebouw leenden wij altijd van de buren 3x 35A waarmee we zonder moeite 30 pc's draaiende hadden. Dus voor stroom zit het wel snor en de prijs zou niet boven de prijs van de aggregaat uit komen, welke berekend was op +/- ¤340,- Water was ¤32 voor het weekend, dus dat komt er op neer dat de locatie kosten max ¤372.- zijn. Deel dat door het aantal deelnemers en je hebt de locatie kosten. Zal morgen nog even brainstormen voor eten en dergelijken.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:23:00 #159
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51944967
heb de server gezet op:
Karkand 32
Sharqi 64
Jalalabad 16
4 rondjes per map.
2de in de Tour de BoF!
pi_51945521
saai man, knallen op zondagavond, en gans kon me ook al niet killen

en dan die 14 serverrules op JT
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
  zondag 29 juli 2007 @ 22:41:29 #161
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51945618
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
saai man, knallen op zondagavond, en gans kon me ook al niet killen

en dan die 14 serverrules op JT
Wat een kut server zonder admins
Waar zijn de admins als je ze nodig hebt
Dreigen met bans helpt tegenwoordig ook al niet meer
2de in de Tour de BoF!
  zondag 29 juli 2007 @ 22:44:41 #162
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51945730
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Die gaat door natuurlijk.
Ga morgen wel alles op rolletjes zetten, maar even nog ter info weer.:

Datum: Weekend 20 september
Prijs : Zal voor locatie kosten zo rond de ¤20 liggen.

Onlangs te horen gekregen dat ze eind augustus wal-spanning krijgen, wat inhoud dat ze 3x 50A zullen hebben. Voor de lan-parties op het clubgebouw leenden wij altijd van de buren 3x 35A waarmee we zonder moeite 30 pc's draaiende hadden. Dus voor stroom zit het wel snor en de prijs zou niet boven de prijs van de aggregaat uit komen, welke berekend was op +/- ¤340,- Water was ¤32 voor het weekend, dus dat komt er op neer dat de locatie kosten max ¤372.- zijn. Deel dat door het aantal deelnemers en je hebt de locatie kosten. Zal morgen nog even brainstormen voor eten en dergelijken.
Ik denk dat het belangrijker is om nu een prijs vast te zetten. 30 euro ofzo. En dan iedereen die mee wil laten betalen.

Als er geld overblijft kun je daar eten en drinken voor kopen

Belangrijkste is dat mensen weten hoeveel ze moeten betalen en dat ze ook daadwerkelijk betalen (commitment).

Anders krijg je dat iedereen wil, maar als het puntje bij het paaltje komt komen ze niet.

Als ze betaald hebben komen ze wel, komen ze toch niet, hebben we in ieder geval het geld
2de in de Tour de BoF!
pi_51946266
Waar's Viro, hij moet echt online komen op zn xbox

edit Ik kon in Tsjechië ook schieten, met ak-47, nog een machinegeweer en een of ander politiepistool, regels zijn daar niet zo zwaar Het probleems was dat ik nog geen 18 ben

[ Bericht 59% gewijzigd door 3lmo op 29-07-2007 23:07:25 ]
pi_51946650
Jongens..Rasmussen is niet Frans en Moreau zat nog in de race..

Met Rasmussen weet ik het gewoon niet... Normaal kan hij ook niet met druk omgaan en nu had hij zelfs in de regen een foutloze rit terwijl hij vorig jaar meerdere malen op zijn bek ging tijdens de tijdrit. Wat dan weer verdacht is dat hij eind vorig jaar zijn heup breekt en dit jaar alleen de Giro en de tour rijd zonder goede voorbereiding. Normaal rijdt hij de Vuelte en de Giro maar half uit en gaat puur voor de tour. Iets was er anders dit jaar. Bij de Giro dit jaar probeerde hij ook regelmatig te ontsnappen maar leek hij geen potten te kunnen breken en zag er veel minder strijdlustig uit.

Dat Rasmussen ee superklimmer is niet te ontkennen met 2 bolletjes truien in zijn bezit. In 2005 pakt hij een supersolo in de Vogezen en in 2006 pakt hij een touretappe in de Alpen op indrukwekkende wijze samen met de 2e bolletjestrui. 2005 eindigde hij in de top 10 van de tour!

Over Vino ga ik geen woorden vuil maken. Astana mag in de ronde van Duitsland niet meer starten en dat zal ze leren..hopen dat Kloeden nog een goede werkgever kan vinden, anders dan deze corrupte bende. Contador kan nog altijd worden voorgeleid in Spanje maar de zaak Fuentes is nog in onderzoek en de uitslag zou deze week bekend worden maar het is angstig stil... Contador en Rasmussen komen nog wel in het nieuws aankomende dagen. Ullrich zou ook nog wat opbiechten na de tour dus die mag ook nog op het slachtblok wat mij betreft.

Maar met de nieuwe plannen om landenteams op te gaan zetten denk ik dat ze een leuke troef in handen hebben! Echter eerst maar eens een autoriteit aanstellen die iedereen gaat volgen.

Boogerd en Dekker hebben een fabuleuze tour gereden en dat maakt veel goed voor mij.

[ Bericht 5% gewijzigd door jpjedi op 29-07-2007 23:15:33 ]
pi_51946692
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef FJD het volgende:

[..]

*knip*
Welkom terug homo!!

foto`s!!!
  zondag 29 juli 2007 @ 23:14:55 #166
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51946785
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:10 schreef jpjedi het volgende:
Jongens..Rasmussen is niet Frans en Moreau zat nog in de race..

Met Rasmussen weet ik het gewoon niet... Normaal kan hij ook niet met druk omgaan en nu had hij zelfs in de regen een foutloze rit terwijl hij vorig jaar meerdere malen op zijn bek ging tijdens de tijdrit. Wat dan weer verdacht is dat hij eind vorig jaar zijn heup breekt en dit jaar alleen de Giro en de tour rijd zonder goede voorbereiding. Normaal rijdt hij de Vuelte en de Giro maar half uit en gaat puur voor de tour. Iets was er anders dit jaar. Bij de Giro dit jaar probeerde hij ook regelmatig te ontsnappen maar leek hij geen potten te kunnen breken en zag er veel minder strijdlustig uit.

Dat Rasmussen ee superklimmer is niet te ontkennen met 2 bolletjes truien in zijn bezit. In 2005 pakt hij een supersolo in de Vogezen en in 2006 pakt hij een touretappe in de Alpen op indrukwekkende wijze samen met de 2e bolletjestrui. 2005 eindigde hij in de top 10 van de tour!

Over Vino ga ik geen woorden vuil maken. Astana mag in de ronde van Duitsland niet meer starten en dat zal ze leren..hopen dat Kloeden nog een goede werkgever kan vinden, anders dan deze corrupte bende. Contador kan nog altijd worden voorgeleid in Spanje maar de zaak Fuentes is nog in onderzoek en de uitslag zou deze week bekend worden maar het is angstig stil... Contador en Rasmussen komen nog wel in het nieuws aankomende dagen.

Maar met de nieuwe plannen om landenteams op te gaan zetten denk ik dat ze een leuke troef in handen hebben! Echter eerst maar eens een autoriteit aanstellen die iedereen gaat volgen.

Boogerd en Dekker hebben een fabuleuze tour gereden en dat maakt veel goed voor mij.
Ben inderdaad wel benieuwd hoe de tour zal zijn met landen
Ben alleen bang voor ploegenbelangen. Tijdens de WK zie je dat ook nog wel.
Ik laat de tour nu lekker voor wat hij is. De tourpoule van me werk heb ik gewonnen, denk ik, kan bijna niet missen.

Morgen weer lekker spammen, aangezien ik niet heel erg druk ben, beetje artikelen schrijven en reviewen.

Maar eerst lekker slapen
2de in de Tour de BoF!
  zondag 29 juli 2007 @ 23:15:48 #167
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51946806
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef 3lmo het volgende:
Waar's Viro, hij moet echt online komen op zn xbox
Ik gok Den Haag
quote:
edit Ik kon in Tsjechië ook schieten, met ak-47, nog een machinegeweer en een of ander politiepistool, regels zijn daar niet zo zwaar Het probleems was dat ik nog geen 18 ben
Dat zullen je ouders ook vast niet goed vinden dat jij gaat schieten met echte wapens

Oh ja ik ging slapen
2de in de Tour de BoF!
pi_51946911
Dan maar zelf het momentje pakken!

1 Rubberen Robbies * 1015 -356 62.008.146
2 Hertog Jan 10181 -995 51.615.544
3 handige harrys 10243 -874 51.539.333
4 Equipe de Fuentes 10830 +3029 50.757.836
5 RondjeBoF 15808 -2 45.515.497
6 De Asfaltknuffelaars 16978 -36 43.755.866
7 W00t IJsmuts 22071 -132 34.081.671
8 Raffie 23184 -744 32.507.105

+15e in de FOK! league.

Eeg jammer van die laatste ronde waar ik buiten de top 1000 ben gevallen..
pi_51947736
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik gok Den Haag
[..]

Dat zullen je ouders ook vast niet goed vinden dat jij gaat schieten met echte wapens

Oh ja ik ging slapen
Neuh ze vonden het niet erg 't was zo'n excursie vanuit bungalowpark.

Maargoed weltrusten!
pi_51948286
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
BoF!
pi_51948321
Heb net Babel gekeken erg indrukwekkende film... had ik niet verwacht aanrader
maar je mopet wel helemaal in de film zitten heh
BoF!
pi_51951424
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Welkom terug homo!!

foto`s!!!
was je ook op vakantie fer?!

bijgelezen en je was idd op vakansie

leuk gehad? en wat JP zegt > foto's

[ Bericht 12% gewijzigd door ENlarge_YourPenisNOW op 30-07-2007 05:25:41 ]
pi_51951560
zo, ff alles bijgelezen, wat een kloteklus zeg

en wat zag ik:

CALIMERO IS TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mn schatje!!
pi_51951699
Goedemorgen
pi_51952109
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net Babel gekeken erg indrukwekkende film...
Babel en indrukwekkend in dezelfde zin
pi_51952265
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net Babel gekeken erg indrukwekkende film... had ik niet verwacht aanrader
maar je mopet wel helemaal in de film zitten heh
de samenkomst van verhalen vond ik een beetje te slecht bedacht
  maandag 30 juli 2007 @ 09:53:00 #177
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51952735
Ferdi & IJs zijn terug!!!!!!!!!!!!!!!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_51952893
ja topic vliegt er ineens door of niet
pi_51952940
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi & IJs zijn terug!!!!!!!!!!!!!!!!

He Roger

He Boefje(s)

Nu eerst even een megareply bouwen.
pi_51953014
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef FJD het volgende:

Nu eerst even een megareply bouwen.
neem mijn reacties ook gelijk even mee, hoef ik het zelf niet te doen
  maandag 30 juli 2007 @ 10:19:01 #181
63192 ursel
pi_51953236
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja topic vliegt er ineens door of niet
Gaan we nu eindelijk weer een topic per dag er doorheen stouwen??
  maandag 30 juli 2007 @ 10:36:41 #182
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51953612
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:19 schreef ursel het volgende:

[..]

Gaan we nu eindelijk weer een topic per dag er doorheen stouwen??
Ik zeg moet kunnen, mijn project is afgelopen en heb het nu rustig tot aan mijn vakantie
2de in de Tour de BoF!
pi_51953672
-knip-

Maar wacht, er is meer!

[ Bericht 99% gewijzigd door FJD op 30-07-2007 11:42:11 ]
  maandag 30 juli 2007 @ 10:46:28 #184
63192 ursel
pi_51953876
De tour was gisteren al afgelopen joh.. Ivm je vakantie vergeef ik deze laatste tour-post van je..
Man o man zeg, een mega-reply met haast alleen maar tour nieuws.. Was er dan echt niks beters gebeurd in het topic??
  maandag 30 juli 2007 @ 10:49:17 #185
63192 ursel
pi_51953953
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik zeg moet kunnen, mijn project is afgelopen en heb het nu rustig tot aan mijn vakantie
Dat rustig, voor hoeveel uur zal dat duren..
  maandag 30 juli 2007 @ 11:05:30 #186
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51954341
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat rustig, voor hoeveel uur zal dat duren..
Ik heb daar een hele goeie oplossing voor. Ik zit namelijk helemaal alleen op een afdeling. De rest zit 1 verdieping hoger en uit het oog uit het hart
Hier kan ik mooi in alle rust het personeelsblad inelkaar knutselen en rustig mijn artikelen schrijven en reviewen.

Als het echt tegen zit vinden ze me en mag ik tot mijn vakantie naar Den Haag en dus ook niet meer posten op FoK overdag

Maar voorlopig ziet het er goed voor me uit
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:10:39 #187
63192 ursel
pi_51954478
Voor de oude gabbertjes alhier..

http://stage6.divx.com/Ha(...)-I-Wanna-Be-A-Hippie

maandag 30 juli 2007 @ 11:11:32 #188
63192 ursel
pi_51954499
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik heb daar een hele goeie oplossing voor. Ik zit namelijk helemaal alleen op een afdeling. De rest zit 1 verdieping hoger en uit het oog uit het hart
Hier kan ik mooi in alle rust het personeelsblad inelkaar knutselen en rustig mijn artikelen schrijven en reviewen.

Als het echt tegen zit vinden ze me en mag ik tot mijn vakantie naar Den Haag en dus ook niet meer posten op FoK overdag

Maar voorlopig ziet het er goed voor me uit
Je mag best op mijn computer inloggen om te kunnen posten hoor..
pi_51954519

maandag 30 juli 2007 @ 11:16:33 #190
63192 ursel
pi_51954622
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef staticdata het volgende:

[afbeelding]
  maandag 30 juli 2007 @ 11:18:27 #191
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51954686
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef ursel het volgende:

[..]

Je mag best op mijn computer inloggen om te kunnen posten hoor..

Weet alleen niet of jij in de buurt woont van het CAK hoofdgebouw
Kan moeilijk een kwartier wegblijven als ik weer eens wat drinken ga halen
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:19:57 #192
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51954712
quote:

[afbeelding]
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:25:00 #193
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51954854
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:27:58 #194
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51954942
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:29:28 #195
63192 ursel
pi_51954975
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Mossels
http://www.youtube.com/watch?v=5JjLMy6oE4w
die single heb ik zelfs nog..
Alleen die clip is zo ranzig..
Het bananenlied van Neophyte is ook humor, staat ergens op hun dubbel-cd..
  maandag 30 juli 2007 @ 11:30:38 #196
63192 ursel
pi_51955000
<---- Ik heb trouwens een nieuwe user-icon..
pi_51955055
quote:

[afbeelding]

maandag 30 juli 2007 @ 11:34:38 #198
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51955102
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:30 schreef ursel het volgende:
<---- Ik heb trouwens een nieuwe user-icon..
Zo cool! Mag ik je aanraken?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:36:48 #199
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51955156
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zo flauw, maar ik moest toch wel lachen
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:41:56 #200
63192 ursel
pi_51955315
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Als je het werk dit keer wel helemaal afmaakt en niet zoals de vorige keer halverwege er mee kapt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')