wrmquote:Op zondag 29 juli 2007 15:13 schreef Sickert het volgende:
wakker worree
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:28 schreef Sickert het volgende:Sulletje
je eerste foto heb ik nu als achtergrond
het is zeker de moeite waard om te gaan, is echt een prachtig landquote:Op zondag 29 juli 2007 15:37 schreef Sickert het volgende:
zeg ijs je bent 2 weken weggeweest?
en hoeveel was je ongv kwijt?
in totaal
ben er over na aan het denken
1800 maar pp?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard om te gaan, is echt een prachtig land(vraag jorrit maar) ik was er 2 weken ongeveer en was in totaal met zn drieen (vriendin broer en ik) ongeveer 2700 CAD (zonder ticket) kwijt :
11 dagen auto: 850 CAD
Lodges/hotel etc : ongeveer 170 CAD per nacht
campings 15 CAD per nacht (3 pp)
ik vond het eten in de supermarkten alleen te duur, je kan goedkoper uit eten gaan.
tickets zijn het duurst, als je met zn 4-en ofzo zou gaan kun je de auto en de lodges etc delen, das goed te doen.
ik was incl ticket ongeveer 1800 euro kwijt, veel geld, maar voor 2 weken canada + eigen auto = vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, vind ik het wel meevallen![]()
ja valt mee hequote:Op zondag 29 juli 2007 16:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
1800 maar pp?
en dan heb je nog ergens 6 dagen gezet
ik wil zelf iets van een klein campertje huren en 2 weken rond cruisen
thnx voor de info men!
Ik gisteren nog een uurtje..quote:Op zondag 29 juli 2007 15:21 schreef Egamer het volgende:
Ha jongens, misschien kennen jullie me nog.Spelen jullie nog BF2? En zijn jullie nog actief met wars? Want ik overweeg om BF2 weer te installeren.
Ene kant veel geld, andere kant aan de foto's te zien zeker de moeite waard.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard om te gaan, is echt een prachtig land(vraag jorrit maar) ik was er 2 weken ongeveer en was in totaal met zn drieen (vriendin broer en ik) ongeveer 2700 CAD (zonder ticket) kwijt :
11 dagen auto: 850 CAD
Lodges/hotel etc : ongeveer 170 CAD per nacht
campings 15 CAD per nacht (3 pp)
ik vond het eten in de supermarkten alleen te duur, je kan goedkoper uit eten gaan.
tickets zijn het duurst, als je met zn 4-en ofzo zou gaan kun je de auto en de lodges etc delen, das goed te doen.
ik was incl ticket ongeveer 1800 euro kwijt, veel geld, maar voor 2 weken canada + eigen auto = vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, vind ik het wel meevallen![]()
dat is te grootquote:Op zondag 29 juli 2007 16:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja valt mee hemet camper wordt het wel een stukje duurder, maar das wel ubergaaf
![]()
![]()
check die 19"deluxe van![]()
![]()
http://www.go-west.com/cfm/index.cfm?It=919&Id=1
die reden daar rond en zijn echt perfect voor zn tweeen!
[afbeelding]
die wil ik volgende keer ook hurenniet zo lomp groot als een echte camper en toch super praktisch
![]()
Dat zou ik dus niet doen. Die Van van IJs is echt niet veel groter, dan die pickup (als hij al groter is)quote:Op zondag 29 juli 2007 16:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is te groot
zo'n pickup met oplegger is goed zat
[afbeelding]
hmmzquote:Op zondag 29 juli 2007 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet doen. Die Van van IJs is echt niet veel groter, dan die pickup (als hij al groter is)
Ik kan het je ook absoluut aanraden, zeker met een auto
Ik was wel iets meer kwijt, maar ik had een georganiseerde reis, plus de alcohol is niet heel goedkoop daar
Ook een aantal dure excursies gedaan, maar geen seconden spijt gehad.
Bijvoorbeeld met een vliegtuigje mee
[afbeelding]
Ik twijfel momenteel nog wat ik ga doen aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:07 schreef ursel het volgende:
Ja, en nu is het wel weer genoeg geweest met al die mooie foto's. Ik moet het voorlopig nog met een vakantie belgië doen ja..![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel nog wat ik ga doen aan het einde van het jaar.
Nu eerst naar Noorwegen en dan misschien eind december naar Pategonie (Chili&Argentinie)
[afbeelding]
en voor de zomervakantie van 2008 staat de west kust van amerika op het programma
[afbeelding]
sorry kon het niet laten
pategonie en de westkustquote:Op zondag 29 juli 2007 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel nog wat ik ga doen aan het einde van het jaar.
Nu eerst naar Noorwegen en dan misschien eind december naar Pategonie (Chili&Argentinie)
[afbeelding]
en voor de zomervakantie van 2008 staat de west kust van amerika op het programma
[afbeelding]
sorry kon het niet laten
komt dat je hem hier alleen kunt rijden met groot rijbewijs.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
F350 is trouwens de Ford 350 super duty![]()
[afbeelding]
hier erg zeldzaam, daar de meest verkochte "auto"![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
als je trouwens voor een echte camper gaat, deze rijden daar overal rond en zijn groter dan een huis![]()
[afbeelding]
met zon ding ben je echt het mannetje![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
als je trouwens voor een echte camper gaat, deze rijden daar overal rond en zijn groter dan een huis![]()
[afbeelding]
met zon ding ben je echt het mannetje![]()
EAquote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok jongens ik wil hier echt heel erg graag antwoord op....
Had net problemen met BF wordt door Punkbuster gekicked vanwege packet flow/violation of queries..... Spel opnieuw geinstalleerd met pact en updat van Pb enzo.... EN HET GEBEURT WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER VERDOMD KUTSPEL ok dus kan iemand mij uitleggen door wat het kan komen onwijs bedankt![]()
forma ...laat ook maarquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
alsjeblieft een oplossing anders moet ik me sociale contacten gaan onderhouden en ik wil bf2![]()
quote:
Denk dat iemand hem op het grote geld heeft gewezen..quote:Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Morgen eens een megareply bouwen
Trouwens, is Danny bijna failliet ofzo dat ie Google ads onder z'n forum gooit
Wel in mijn teamquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef jpjedi het volgende:
Waar is Bennati nou?
Niet in mijn team in ieder geval!![]()
Reden: Gewoon vergeten!!![]()
Je hebt het nieuws zeker niet helemaal gevolgd in Frankrijk, aangezien hij echt in Italie was. Rasmussen heeft dat zelf direcrt toegegeven tegenover De Rooy.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef FJD het volgende:
Ik ben nog steeds kotsmisselijk van het hele Rasmussen verhaal![]()
Ik geloof er nog geen flikker van. Omdat een commentator zegt Rasmussen in Italie te hebben gezien wordt ie direct uit de Tour genomen door de Rabobank....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |