Als die uiteindelijk alleen roze strepen geeft kan ik je uit ervaring vertellen dat die dan ten einde is..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef Stefan740 het volgende:
Leuke foto's neger
Zeg me pc geeft voor de helft goed beeld de andere helft geeft ie 1000 kleuren door elkaar en dan word scherm half blauw met de bekende fout van fout bestand gevonden blabla
Help
Dan weet je nog niet wat ze bij BoF op de TS zeggenquote:
Kan je veel over zeggen maar nvidia bezorgt de meeste BSOD'squote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ati.....
Godver Ijsventquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
het begin, in de wijnstreek van canada, bij okinaka lake (oid) abrikoosje plukken![]()
[afbeelding]
klaarmaken voor 50km hike naar mt robson, met BoF jekkie![]()
[afbeelding]
onderweg naar mt robson bij een of ander meer (komen er meer van)
[afbeelding]
na 25km hiken, voor 30dollar aan tenten net op de boomgrens![]()
[afbeelding]
maar wat een plekje, frazer river 10 cm naast de deur en mt robson er achter![]()
[afbeelding]
het doel van de hike, de glaciers waaruit de frazer river begint![]()
[afbeelding]
emperor falls, lekker nat plekje![]()
[afbeelding]
maligne canyon, nadat ik 600bussen met bejaarde jappen had weggevloekt![]()
[afbeelding]
pyto lake, nu over de omheining geklommen om de jappen te ontwijken![]()
[afbeelding]
duik in horseshoe lake aan de icefield parkway, brrrrrr koud!!![]()
[afbeelding]
angel glacier, hier heb ik steentjes gezocht om zelf zon in-ook-shook te bouwen thuis![]()
[afbeelding]
colombian glaciers, of ik ze niet al genoeg gezien had![]()
[afbeelding]
spirit island, hier wilde we in 2 dagen heen kano-en, maar hebben toch maar de boot genomen![]()
[afbeelding]
hee, leuk, nog een lake, gelukkig lijkt het ook niet op elkaar![]()
[afbeelding]
hee, nog een meernog maar een foto dan, dit keer met mn liefje
![]()
[afbeelding]
nog meer merengelukkig bijna niet te zien dit keer
![]()
[afbeelding]
scenic plaatje van een rivier, die heb je daar ook![]()
[afbeelding]
toch nog ff de kajak in, dagje peddelen in banff![]()
[afbeelding]
souvenir winkeltje bij zon meer, gok es hoe duur, post ik zo de pricetag![]()
hint: ruim, ruim boven een ton....
[afbeelding]
zo dat was het, misschien post ik nog wel wat sulletjes voor kef later vandaag![]()
ik heb precies denzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Vet!
Dat jekkie ook![]()
![]()
BoF!fers, je komt ze overal tegen!![]()
Zaterdag-avond een geen drank hebben..quote:
Nee, maar omdat ik geen bier voor niks weg geef..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
haha alleen maar omdat ik pools ben![]()
Da's de tweede primitieve gedachte dat een man behoort te hebben toch, bier is heilig..quote:
Ik denk dat ik die ook maar even ga "kopen" dan als die zo goed is..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag Blood Diamond op DVD gekocht en net maar gelijk gekeken. Wat een indrukwekkend meesterwerk. Echt een hele mooie film met zowel keiharde actie als emtionele scenes!
Recensie
vond hem redelijk lafjes....de acteerprestatie van leonardo is op sommige momenten goed tijdens de emo momenten. maar een echte slechterik kan die niet echt spelen. behalve in the departed.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag Blood Diamond op DVD gekocht en net maar gelijk gekeken. Wat een indrukwekkend meesterwerk. Echt een hele mooie film met zowel keiharde actie als emtionele scenes!
Recensie
Lafjes in welk opzicht? Hij was juist heel erg realistisch.... damn met die kindsoldatenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
vond hem redelijk lafjes....de acteerprestatie van leonardo is op sommige momenten goed tijdens de emo momenten. maar een echte slechterik kan die niet echt spelen. behalve in the departed.
Mijn achtergrond op het werkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
pyto lake, nu over de omheining geklommen om de jappen te ontwijken![]()
[afbeelding]
Daar heb ik een wandeling van 3 uur opgemaaktquote:
quote:
Die heb ik ook gezienquote:souvenir winkeltje bij zon meer, gok es hoe duur, post ik zo de pricetag![]()
hint: ruim, ruim boven een ton....
[afbeelding]
Ik zei toch dat je hierheen moest komen..quote:
I am staying out of this onequote:Op zondag 29 juli 2007 00:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je hierheen moest komen..
Oohja, voor de liefhebbers hier..
http://www.anuslaptops.com/
Als ik Evans had geheten wist ik wel wat ik zou doen. Ineens met me hele team gas geven en de tour winnen, fuck die dopingzondaard van een Contadorquote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef jpjedi het volgende:
Ijs!! ouwe schapebeffer.Welcome back.
@Frank: Blood diamond vind ik ook erg gaaf!
Tourflits:
Morgen schijnbaar renners staking..ze stoppen voor de meet en gaan de laatste meter langzaam finishen. Of het ook werkelijk zo uitkomt moeten we nog maar zien.![]()
Nog 2 weken en dan wordt ik elke ochtend wakker op zee, met uitzicht op bergenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
klokje anderhalf keer rond geslapenen weet je, vanochtend toen ik wakker werd:
GEEN BERGEN & MEREN!!!!!![]()
nu ga ik maar es alles teruglezen en een mega-groeps reply maken![]()
laat ook maar, geen beginnen aan
@ JP, ben je al in india ??
met je neus tussen twee noorse bergen wakker wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog 2 weken en dan wordt ik elke ochtend wakker op zee, met uitzicht op bergen![]()
Tussen deze bergen graagquote:Op zondag 29 juli 2007 11:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
met je neus tussen twee noorse bergen wakker worden![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |