quote:Alberto Contador 4.277.187 4.213.328
Cadel Evans 4.199.006 4.059.056
Michael Rasmussen 3.965.289 3.887.025
Levi Leipheimer 3.548.864 3.371.422
Carlos Sastre 3.172.240 3.013.629
Kim Kirchen 2.996.321 2.996.321
Mauricio Soler 2.972.137 2.823.530
Haimar Zubeldia 2.637.629 2.637.630
George Hincapie 2.290.355 2.290.356
Vaak heb je idd van die platen die je bij je bad kunt kopen. Of even met gipsblokken omheen metselen en dan met tegels afwerken..quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:37 schreef staticdata het volgende:
Trouwens Kevin, jij als baas van een bouwmarkt
in me nieuwe huis heb ik een bad en die staat op een soort pootjes. hierdoor is er een gat van ongeveer 2 cm met de grond. Ik wil dit gat rondom met een soort rubbereslang dichtmaken zodat er geen water onder de badkuip kan komen. Ik heb in de lokale bouwmarkt gezocht maar niets gevonden.
Weet jij iets
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Mr_Baus het volgende:
JoeHoe!
Wie moet er een klap voor zijn harses! Stelletje homoo's!
Alle Priusjes en kakkerlakken nog aan toe zeg!![]()
Nemen en geven, leef en laat leven bla bla, of drink gewoon bier![]()
Pindaatje drbij... Toppie!
GROUPHUGG MUTHAFOKKERS!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef jpjedi het volgende:
heb alleen Soler niet erbij maar wel alle 9 bij de 15.![]()
Moreni wat een KLOOTZAK!!!!!!!!!!!!!!!
Houdt het dan nooit op..Was ik nu zo naief om te denken dat het echt schoon zou zijn.
Sorry Inco maar er is meer doping dan ik dacht al is de sport machtig mooi.
Dat is vervelend en mooi tegelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef ursel het volgende:
Overigens had ik vandaag goed en slecht nieuws.
Slechte nieuws is dat ik niet aan de verwachtingen op werk kon voldoen en eigenlijk verwachten ze iemand die direct naast de andere ontwikkelaar aan de slag kon..![]()
Dat terwijl ik toch duidelijk mijn achtergrond en kennis duidelijk had gemaakt.
Mja, het goede nieuws is dat ik geslaagd ben voor mijn cursus. Bij de uitleg van onze opdracht kregen we mee dat het op het gebied van OOP programmeren helemaal goed zit en alles erg netjes. Dat we een nette opdracht hebben ingeleverd en dat die trots is op ons..![]()
Lekker tegenstrijdig dus
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef ursel het volgende:
Mja, het goede nieuws is dat ik geslaagd ben voor mijn cursus.
Daar vat ik er ook 1 op!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord!
Niet echt verdient maar wel een nette goal!
jorrit zeg 0-12 jij zegt 10-4 en het staat nu 1-0 voor feyenoord, jullie gaan ernaast zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Ten-Four
Shitquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
jorrit zeg 0-12 jij zegt 10-4 en het staat nu 1-0 voor feyenoord, jullie gaan ernaast zitten.![]()
Makaay die een penalty mistquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Shit
Maar deze wedstrijd stelt niks voor, kan hem niet eens volgen via teletekst
Mja, proefperiode he..quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is vervelend en mooi tegelijk.
Ik zou dan eens vragen waar je te kort schoot, laat ze maar heel concreet zijn.
Betekent dit nu dat je ontslagen bent of gaat worden?
staat ook op site van L`equipe :quote:Le maillot jaune Michael Rasmussen ne sera pas au départ de la 17e étape du Tour de France, jeudi, à Pau. Son équipe, Rabobank, a décidé de ne pas l'aligner pour des raisons encore non précisées. Cette décision intervient quelques heures après le départ volontaire de l'équipe Cofidis dont le coureur italien Christian Moreni a été contrôlé positif à la testostérone. Mardi, c'était l'équipe kazakhe Astana qui était mise à l'écart par la direction du Tour : son leader, Alexandre Vinokourov, avait été contrôlé positif aux transfusions homologues.
quote:**Klassementsleider Michael Rasmussen
is woensdagavond door de directie van
de Rabo-ploeg uit de Tour de France
gehaald.De Deen zou de interne regels
van de Nederlandse formatie hebben
overtreden.
"Het is niet bekend of de rest van de
ploeg donderdag in de 17de etappe van
start gaat",aldus woordvoerder Jacob
Bergsma.Meer informatie wilde hij nog
niet verstrekken.
Doping misschienquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef jpjedi het volgende:
Mijn bek valt open mensen,,... Klap voor wielersport..
Wat zou er aan de hand zijn joh?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Doping misschien
nee het is wel heel erg dit jaar. maar hoe komt het dat je in de tour dit altijd hoort en niet zoveel bijvoorbeeld met de GirO?
en kut microsoft dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD, heb ik een heel verhaal getikt crashed IE op de site van de NOS.
Ik dacht slim te zijn door CTRL+C een paar keer te doen, maar dat heeft niet gewerkt.
Tering tiefus $#&%*#$)*(#&)(*&%#)
Kut rabobank, kut rasmussen, kut UCI, kut fransen.
Heb je enig idee waar je het over hebt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:56 schreef Sickert het volgende:
wat een mongolen
afkappen die tour
al dat gezeik er omheen
je kan toch nooit 200 km op een dag fietsen met gemiddeld 35 km per uur
dat is onmenselijk
laat ze lekker doping gebruikenen dan testen wie het meest gebruikt heeft
als je lichaam dat aankan zonder in te storten ben je een echte held
![]()
Kut Fransen/duitsers/rabo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |