quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Morpheus2002 het volgende:KEIHARD gefaalt met de Rondemaster vandaag
![]()
Ik had juist gister de sprinters en vandaag de ontsnappers
![]()
Ik heb de laatste week van de Tour gereden met de vluchters die JP voorstelde voor vorige week vrijdag
![]()
Die vluchters hebben het niet gered en een massasprint was het gevolg. Kansloos verloren dus
![]()
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:jeetje ga ik posten bij de slowchat van GC gaan ze fucking negatief doen.... lekker gezellig zeg
BoF SC
![]()
Bier
![]()
quote:
![]()
Ik heb het nog vol weten te houden tot de vierde plaats maar toen was het echt over. Kreeg redelijke ruk kaarten en toen ging ik maar all in
Nog bedankt voor het thuisbrengen Kev
![]()
McDonalds
![]()
quote:
Millar
![]()
Rasmussen
![]()
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:Overigens was het natuurlijk wel een sterk staaltje rijden van Rasmussen, al kun je het geen tijdrijden noemen zoals hij op die fiets zit.
Inderdaad zeg
![]()
Ik zag het gister in de lange samenvatting
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
![]()
quote:
![]()
Ik moest stiekem wel lachen toen ik het las
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef jpjedi het volgende:Ferdi staat op plateau de Beillie..de finishplaats van de tour vandaag! Lekker weertje en met radio1 op de wereldontvanger. Eerste bocht na de 2km boog voor het eind aan de buitenkant. Groepje met groene kleding!
Groepje
![]()
We waren met twee man
![]()
Anyway, ik zal eens kijken of ik op Usenet nog eens de etappe kan downloaden
![]()
Was wel ontzettend gaaf zeg.
quote:
Ga je mond eens spoelen vlegel
quote:
![]()
quote:
Rust in de tent toch? Ach zo is het elke zomer. Dat trekt vanzelf weer weg
![]()
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef egg-bird het volgende:Hey mensen. dacht laat maar weer eens wat van me horen... ERG druk geweest laatste tijd en gewoon te veel gebeurd... heb in korte periode 3 familieleden begraven/verbrand dus was niet in de stemming... wil toch echt snel battlefield weer oppakken. als jullie me al niet uit de groep gegooit hebben (wat ik me prima kan voorstellen) naja. waarschijnlijk tot snel weer.
He eitje
![]()
Natuurlijk ben je er nog niet uit
![]()
Kom op zeg, we zijn niet voor niets een funclan
![]()
iig gecondoleerd en nog sterkte toegewenst
![]()
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef jpjedi het volgende:tering hee..vanavond vergadering bij de UCI of Rasmussen uit de tour gezet moet worden..
KUT FRANSEN!!
Vanmorgen werden een hoop bussen waaronder de RABObus urenlang doorzocht en de Franse bussen mochten doorrijden.
Fransen en de Tour de France
![]()
Allemaal een grote bek over hoe slecht doping gebruik is maar ondertussen Virenque als grote held zien.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef jpjedi het volgende:Fransen en Duitsers zijn nu openlijk begonnen met het beschuldigen van Rasmussen.
Slaat echt compleet nergens op
![]()
Nog nooit positief getest maar toch is hij schuldig
![]()
quote:
![]()
quote:
Its alive
![]()
Of zoek je gewoon op de woorden Xbox & 360 in de hoop dat je onze Frankie dan een keer mee kunt pikken uit ons topic?
quote:
![]()
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef Keltie het volgende:Ik wil een nieuwe, oude NES ...
![]()
100.000.000x beter als de huidige consoles
![]()
quote:
Gelul. De NES is de grondlegger van de consoles. Het succes van Super Mario Bros heeft de console de huiskamer in gebracht en Super Mario Bros is nog steeds een van de beste spellen ooit gemaakt. Tuurlijk, de graphics en het verhaal staan niet in verhouding met wat er nu mogelijk is maar als je ziet in welke tijd het uitkwam dan is er geen enkele console zo revolutionair geweest als de NES.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef egg-bird het volgende:ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgie
Graphics en Wii in dezelfde zin
![]()
Het is een geweldig grappig ding maar ik krijg af en toe plaatsvervangende schaamte als ik zie welke graphics dat ding presenteert
![]()
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Suikermais het volgende:Lag er toch ook dik bovenop. De ene dag nog niet over een vluchtheuveltje kunnen fietsen en de dag erna als 1ste over de grote bergtoppen...
Had ene Landis dat ook niet vorig jaar ?
Wordt zo wel één grote klucht..die hele tour
![]()
Ik zei het op vakantie ook al toen we het hoorden. Op Plateau was hij echt op zware achterstand gereden door het peleton en door Rasmussen. Hij zat echt helemaal stuk. In een volgende etappe opeens een etappe winnen met een vlucht over een HC
![]()
Yeah right. Je kunt nog beter door rood rijden met een flitspaal ernaast, dan heb je meer kans dat je ongemerkt weg komt
![]()
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:Die inzinking was pas nadat hij betrapt was op doping, verklaar dat maar eens
![]()
Blijkbaar duurt het eventjes voor het lichaam zichzelf echt zo goed herpakt. Ik zou het niet weten, ik gebruik geen bloeddoping voor 8km hardlopen. Ik eet wel een banaan
![]()
quote:
Maar, ik blijf het wielrennen fantastisch vinden, met of zonder doping, liefst zonder, maar met vind ik ook wel mooi, je weet nooit wie er betrapt wordt, je kunt alleen gissen en laten we eerlijk zijn Rasmussen en Contador zijn hoofdverdachte nummer 1 en 2
![]()
Contador stond ook op het lijstje maar als kroongetuige is al het belastende bewijsmateriaal in de kast gebleven. Contador heeft dus ook gewoon de Tour gewoon op doping
quote:
![]()
Was echt mooi. Ik had het er nog over. Het is niet eens een verrassing dat die Rasmussen gaat. Als hij gaat dan istie gewoon niet bij te houden. Hij kan gewoon even naast Contador gaan rijden en zeggen dat hij over vijf minuten wegrijdt en of hij alsvast een kopje koffie voor hem kan bestellen op de top
![]()
Echt geweldig
![]()
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:Overigens vind ik het natuurlijk wel erg wat er destijds gebeurd is. Ik geloof in de helende werking van humor. Al is zo'n leus wel een rand gevalletje van uitlokking, ipv grappig bedoeld.
Humor
De een zal het respectloos vinden, de ander ziet het als een manier om een ramp te relativeren. Ik schaar me in het laatste kamp
![]()
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat als je heel dicht op een ramp staat dat je niet in staat bent om te relativeren. Ik zou dat zelf ook niet kunnen denk ik. Wat dat betreft is relativeren misschien alleen voorbehouden aan mensen die op een bepaalde afstand van een dergelijke ramp staan.
Boeiende discussie
![]()
quote:
![]()
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....
Frank je neemt het echt te serieus. Als Inco dat roept dan moet je niet zeggen dat het nergens op slaat maar dan moet je dingen roepen als "Fijn dat jij dat denkt maar mensen in het Oosten lopen altijd wat achter, we verwachten dat je over 10 jaar nieuwe inzichten ontwikkelt en gaat inzien dat het Westen toch echt voorloopt".
Gewoon elkaar een beetje steken, een beetje met elkaar lachen, veel met elkaar bier drinken en niet zo moeilijk doen.
quote:
Inderdaad zeg
![]()
Dit is overigens een van de weinige keren dat ik Foxie iets verstandigs zie zeggen, dat alleen is al een quote waard.
quote:
![]()
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Mr_Baus het volgende:Wie moet er een klap voor zijn harses! Stelletje homoo's!
Alle Priusjes en kakkerlakken nog aan toe zeg!
Nemen en geven, leef en laat leven bla bla, of drink gewoon bier
Pindaatje drbij... Toppie!
Daar is Boefje weer voor de vrolijke
noot pinda
![]()
quote:
Wat een klap was dat zeg
![]()
Zondag ervoor nog op Plateau staan te kijken, met de wereldontvanger de Tour gevolgd en ik had er alle vertrouwen in. Allemaal tevergeefs
Ik blijf het een vaag verhaal vinden en ik geloof nog wel in Rasmussen. Overigens is Contador minstens net zo schuldig maar ja als kroongetuige is toen al het belastende materiaal tegen Contador in de kast verdwenen en kon hij de overstap maken naar DSC. Inderdaad, een veel betere Tour winnaar dan Rasmussen
![]()
Maar goed, Contador is een Spanjaard dus we zullen er wel weer weinig verder over horen. Of zou de Tour net zolang mensen gaan schrappen tot een fransman de Tour wint
![]()
quote:
Meet Frankie
![]()
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik pleit dan ook voor 100% pakkans creeeren, iedereen elke dag zijn plas en bloed inleveren en dat gewoon opslaan ergens en dan maar analyseren.
100% pakkans is denk ik redelijk naief. Er zullen altijd manieren gevonden worden om niet gecontroleerd te worden. Daarnaast zijn er genoeg praktische bezwaren bv. de bureacratie die je gaat creeeren en de enorme kosten die daaraan verbonden zijn.
Mogelijkheden zijn bv. om een renner nog geen licentie te laten halen maar wel mee te laten draaien in je ploeg. Flink vol stoppen met doping en alstie sterk genoeg is mee te laten doen aan de Tour. Geen doping gebruik tijdens z'n licentie en toch de Tour kunnen winnen.
Andere optie is het bewust pakken van een waarschuwing. Een week verdwijnen, een waarschuwing incasseren en vervolgens jezelf vol stoppen met doping. Dan kun je wel roepen dat je mensen die een keer niet zichtbaar zijn direct voor hun leven geschorst moeten worden maar dan kom je op het gevaarlijke gebied dat je iedereen die ook maar een mogelijkheid heeft direct als schuldige aan gaat merken. Ik dacht toch dat een van de hoekstenen van onze rechtstaat is, dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen kan worden (beyond reasonable doubt zoals de Amerikanen dat zo mooi kunnen verwoorden).
Doping zul je altijd in het wielrennen vinden, daar is het gewoon de sport voor. Je kunt tactisch nog zo sterk zijn maar op tactiek kom je een berg niet op. Op spierkracht wel.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:Als je Rasmussen gelooft dan is dat mooi, aangezien hij direct heeft toegegeven dat hij in Italie is geweest
![]()
Dat lees ik dan weer nergens terug maar goed zoals gezegd was ik niet heel erg in staat om alles te volgen. Het zou me overigens niets verbazen als mensen van de Tour of de UCI grote druk hebben uitgeoefend op Rabo...
quote:
![]()
quote:
Done
![]()
Ik ga binnenkort wel een keertje iedereen mailen.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef ursel het volgende:Tot nu toe zijn de resultaten in het voordeel van van Basten, dus wat dat betreft spreek je je eigen tegen..
Nu nog een keer een fatsoenlijke tegenstander
![]()
In de kwalificatiereeks niet verliezen zegt me erg weinig. Als je dan ziet hoe men speelde in Duitsland dan zegt me dat veel meer.
quote:
Wat ben je scherp
![]()
Neude
![]()
Bier op Neude
![]()
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:Ik ben zelfs naar de Wii-stand gelopen, want ik dacht "daar staan ze vast wel"
![]()
.
Klassieke denkfout. He het zijn Gamers dus ze zullen wel bij de Wii staan. Begrijpelijk maar o zo fout. De fout die je hebt gemaakt is dat je was vergeten hoe BoFers zijn. Zo stond BoF om iets voor 2 uur al van het eerste biertje te genieten, de Wii stand zijn we dan ook snel voorbij gelopen omdat we naar Neude moesten om van de zon en het bier te genieten.
BoF
![]()
quote:
![]()
quote:
Achterlijke drol is die Ten Cate ook he
![]()
Als Sneijder nu ook eens vertrekt dan wordt het een nulletje of 8 in de ArenA en een nulltje of 10 in de Kuip
![]()
quote:
Net alsof hun dat uitmaakt
![]()
Wij kunnen nog steeds naar binnen op een heel oud pasje. Het maakt de Makro geen flikker uit maar ze moeten dat pasjes systeem voor de wet hebben gok ik. Als ze dan streng controleren dan jagen ze klanten weg, ze zouden wel gek zijn
![]()
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:Kun je niet even terug gaan en kijken op alle plekken waar je bent geweest
![]()
Waar heb je hem het laatst gezien
![]()
![]()
quote:
Den Haag
![]()
Nu JP naar India verhuist en ik naar Den Haag is het zwaartepunt definitief verschoven naar het mooie Den Haag
![]()
quote:
De vraag is niet of je er was, de vraag is of je toestemming had van je ouders
![]()
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ja dat denken kennen we van de jonkies, eerst denken ze wel te kunnen, maar zodra ze het vragen mogen ze niet
![]()
Aan de ene kant ook niet zo gek: "Ja mam ik ga op stap met 10 opgeschoten jonge volwassenen om een hele avond bier te drinken en naar tieten te kijken". Wat verwacht je dan z'n moeder? "Ow goed idee jongen, neem je vader ook mee, die heeft het ook in tijden niet meer gezien!" ?
![]()
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:mm, ik lees net dat je 19 bent...... de rooster is een tent waar lekkere wijfen je bier en burgers brengen in kleine bikinies
Geweldig was dat ja
![]()
Vooral die filmpjes voor Foxie en je mood swings zijn legendarisch
![]()
quote:
Cool foto's Arie
![]()
Trouwens ook de eerste keer dat we je vriendin zien
![]()
Volgende keer moet je alleen even beter t ventieltje weg PSen
![]()
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:Vanmiddag
Blood Diamond op DVD gekocht en net maar gelijk gekeken. Wat een indrukwekkend meesterwerk. Echt een hele mooie film met zowel keiharde actie als emtionele scenes!
Recensie
Aardige film maar Hotel Rwanda was veel indrukwekkender. Blood Diamond was ik niet heel erg kapot van.
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:Ok jongens ik wil hier echt heel erg graag antwoord op....
Had net problemen met BF wordt door Punkbuster gekicked vanwege packet flow/violation of queries..... Spel opnieuw geinstalleerd met pact en updat van Pb enzo.... EN HET GEBEURT WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER VERDOMD KUTSPEL ok dus kan iemand mij uitleggen door wat het kan komen onwijs bedankt
AMD X2? Even de Dual Core Optimizer van AMD downloaden. Ik had eerst ook heel veel gezeik maar daarna niet meer.
Zo, nu istie pas echt klaar. Nu even de foto's nog