abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 11:42:06 #201
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51955319
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef ursel het volgende:

[..]

die single heb ik zelfs nog..
Alleen die clip is zo ranzig..
Het bananenlied van Neophyte is ook humor, staat ergens op hun dubbel-cd..
het bananenlied, is dat die met die mooie radijsjes?
Mooie tijd die gabbertijd. Heb nog redelijk wat afgehakt in die tijd

Breaking News:
http://www.nu.nl/news/117(...)er_Apeldoorn%27.html
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_51955325
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
KEIHARD gefaalt met de Rondemaster vandaag Ik had juist gister de sprinters en vandaag de ontsnappers
Ik heb de laatste week van de Tour gereden met de vluchters die JP voorstelde voor vorige week vrijdag Die vluchters hebben het niet gered en een massasprint was het gevolg. Kansloos verloren dus
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
jeetje ga ik posten bij de slowchat van GC gaan ze fucking negatief doen.... lekker gezellig zeg
BoF SC Bier
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 07:59 schreef jpjedi het volgende:
Was een geweldige pokeravond! En onze Kevin is 2e geworden!!

Ik heb het nog vol weten te houden tot de vierde plaats maar toen was het echt over. Kreeg redelijke ruk kaarten en toen ging ik maar all in

Nog bedankt voor het thuisbrengen Kev McDonalds
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:11 schreef jpjedi het volgende:
Bron
Millar
Rasmussen
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens was het natuurlijk wel een sterk staaltje rijden van Rasmussen, al kun je het geen tijdrijden noemen zoals hij op die fiets zit.
Inderdaad zeg Ik zag het gister in de lange samenvatting
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 02:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef Sickert het volgende:
davids
Ik moest stiekem wel lachen toen ik het las
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:09 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi staat op plateau de Beillie..de finishplaats van de tour vandaag! Lekker weertje en met radio1 op de wereldontvanger. Eerste bocht na de 2km boog voor het eind aan de buitenkant. Groepje met groene kleding!
Groepje We waren met twee man Anyway, ik zal eens kijken of ik op Usenet nog eens de etappe kan downloaden Was wel ontzettend gaaf zeg.
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef BattleLies het volgende:
gezwellie hier
alleen de echte boffers zijn nog over

Sickert
Ga je mond eens spoelen vlegel
quote:
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs is er niet
Ursel is er niet
Ferdi is er niet
Baus is er pas na 6'en
Rust in de tent toch? Ach zo is het elke zomer. Dat trekt vanzelf weer weg
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef egg-bird het volgende:
Hey mensen. dacht laat maar weer eens wat van me horen... ERG druk geweest laatste tijd en gewoon te veel gebeurd... heb in korte periode 3 familieleden begraven/verbrand dus was niet in de stemming... wil toch echt snel battlefield weer oppakken. als jullie me al niet uit de groep gegooit hebben (wat ik me prima kan voorstellen) naja. waarschijnlijk tot snel weer.
He eitje Natuurlijk ben je er nog niet uit Kom op zeg, we zijn niet voor niets een funclan iig gecondoleerd en nog sterkte toegewenst
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef jpjedi het volgende:
tering hee..vanavond vergadering bij de UCI of Rasmussen uit de tour gezet moet worden..

KUT FRANSEN!!

Vanmorgen werden een hoop bussen waaronder de RABObus urenlang doorzocht en de Franse bussen mochten doorrijden.
Fransen en de Tour de France Allemaal een grote bek over hoe slecht doping gebruik is maar ondertussen Virenque als grote held zien.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef jpjedi het volgende:
Fransen en Duitsers zijn nu openlijk begonnen met het beschuldigen van Rasmussen.
Slaat echt compleet nergens op Nog nooit positief getest maar toch is hij schuldig
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
Dat is de succesformule. vakantie @ karkand
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
Hey jij daar:

Pc naar X360 streamen
Its alive Of zoek je gewoon op de woorden Xbox & 360 in de hoop dat je onze Frankie dan een keer mee kunt pikken uit ons topic?
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil graag een oproep doen voor een stille tocht
http://www.nu.nl/news/116(...)ld_in_Groningen.html
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef Keltie het volgende:
Ik wil een nieuwe, oude NES ...
100.000.000x beter als de huidige consoles
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef egg-bird het volgende:
daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.
Gelul. De NES is de grondlegger van de consoles. Het succes van Super Mario Bros heeft de console de huiskamer in gebracht en Super Mario Bros is nog steeds een van de beste spellen ooit gemaakt. Tuurlijk, de graphics en het verhaal staan niet in verhouding met wat er nu mogelijk is maar als je ziet in welke tijd het uitkwam dan is er geen enkele console zo revolutionair geweest als de NES.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef egg-bird het volgende:
ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgie
Graphics en Wii in dezelfde zin Het is een geweldig grappig ding maar ik krijg af en toe plaatsvervangende schaamte als ik zie welke graphics dat ding presenteert
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Suikermais het volgende:
Lag er toch ook dik bovenop. De ene dag nog niet over een vluchtheuveltje kunnen fietsen en de dag erna als 1ste over de grote bergtoppen...
Had ene Landis dat ook niet vorig jaar ?
Wordt zo wel één grote klucht..die hele tour
Ik zei het op vakantie ook al toen we het hoorden. Op Plateau was hij echt op zware achterstand gereden door het peleton en door Rasmussen. Hij zat echt helemaal stuk. In een volgende etappe opeens een etappe winnen met een vlucht over een HC Yeah right. Je kunt nog beter door rood rijden met een flitspaal ernaast, dan heb je meer kans dat je ongemerkt weg komt
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die inzinking was pas nadat hij betrapt was op doping, verklaar dat maar eens
Blijkbaar duurt het eventjes voor het lichaam zichzelf echt zo goed herpakt. Ik zou het niet weten, ik gebruik geen bloeddoping voor 8km hardlopen. Ik eet wel een banaan
quote:
Maar, ik blijf het wielrennen fantastisch vinden, met of zonder doping, liefst zonder, maar met vind ik ook wel mooi, je weet nooit wie er betrapt wordt, je kunt alleen gissen en laten we eerlijk zijn Rasmussen en Contador zijn hoofdverdachte nummer 1 en 2
Contador stond ook op het lijstje maar als kroongetuige is al het belastende bewijsmateriaal in de kast gebleven. Contador heeft dus ook gewoon de Tour gewoon op doping
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:02 schreef jpjedi het volgende:
lol..Rabo enDisc zijn gewoon weg gefietst.

Was echt mooi. Ik had het er nog over. Het is niet eens een verrassing dat die Rasmussen gaat. Als hij gaat dan istie gewoon niet bij te houden. Hij kan gewoon even naast Contador gaan rijden en zeggen dat hij over vijf minuten wegrijdt en of hij alsvast een kopje koffie voor hem kan bestellen op de top Echt geweldig
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens vind ik het natuurlijk wel erg wat er destijds gebeurd is. Ik geloof in de helende werking van humor. Al is zo'n leus wel een rand gevalletje van uitlokking, ipv grappig bedoeld.
Humor

De een zal het respectloos vinden, de ander ziet het als een manier om een ramp te relativeren. Ik schaar me in het laatste kamp
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef Incolumis het volgende:
ik ken mensen die alles zijn kwijtgeraakt door die ramp, een maat van me is iemand uit zijn elftal kwijtgeraakt daardoor, dus ja ik voel me erg gekwetst daardoor
maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat als je heel dicht op een ramp staat dat je niet in staat bent om te relativeren. Ik zou dat zelf ook niet kunnen denk ik. Wat dat betreft is relativeren misschien alleen voorbehouden aan mensen die op een bepaalde afstand van een dergelijke ramp staan.

Boeiende discussie
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:00 schreef staticdata het volgende:
Volle verstand <> voetbalSupporters
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jou onderschrift slaat natuurlijk ook nergens op en alle Rotterdammers over 1 kam scheren is ook een flut argument mijn inziens....
Frank je neemt het echt te serieus. Als Inco dat roept dan moet je niet zeggen dat het nergens op slaat maar dan moet je dingen roepen als "Fijn dat jij dat denkt maar mensen in het Oosten lopen altijd wat achter, we verwachten dat je over 10 jaar nieuwe inzichten ontwikkelt en gaat inzien dat het Westen toch echt voorloopt".

Gewoon elkaar een beetje steken, een beetje met elkaar lachen, veel met elkaar bier drinken en niet zo moeilijk doen.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Silver_Shark het volgende:
damn.. dit lijkt net een Ajax - Feyenoord topic
Inderdaad zeg Dit is overigens een van de weinige keren dat ik Foxie iets verstandigs zie zeggen, dat alleen is al een quote waard.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
en helemaal niet beginnen over mn avatar of sig,ja!
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie moet er een klap voor zijn harses! Stelletje homoo's!
Alle Priusjes en kakkerlakken nog aan toe zeg!

Nemen en geven, leef en laat leven bla bla, of drink gewoon bier
Pindaatje drbij... Toppie!
Daar is Boefje weer voor de vrolijke noot pinda
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut rabobank, kut rasmussen, kut UCI, kut fransen.
Wat een klap was dat zeg Zondag ervoor nog op Plateau staan te kijken, met de wereldontvanger de Tour gevolgd en ik had er alle vertrouwen in. Allemaal tevergeefs

Ik blijf het een vaag verhaal vinden en ik geloof nog wel in Rasmussen. Overigens is Contador minstens net zo schuldig maar ja als kroongetuige is toen al het belastende materiaal tegen Contador in de kast verdwenen en kon hij de overstap maken naar DSC. Inderdaad, een veel betere Tour winnaar dan Rasmussen Maar goed, Contador is een Spanjaard dus we zullen er wel weer weinig verder over horen. Of zou de Tour net zolang mensen gaan schrappen tot een fransman de Tour wint
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
je blijft er altijd serieus op in gaan he
Meet Frankie
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik pleit dan ook voor 100% pakkans creeeren, iedereen elke dag zijn plas en bloed inleveren en dat gewoon opslaan ergens en dan maar analyseren.
100% pakkans is denk ik redelijk naief. Er zullen altijd manieren gevonden worden om niet gecontroleerd te worden. Daarnaast zijn er genoeg praktische bezwaren bv. de bureacratie die je gaat creeeren en de enorme kosten die daaraan verbonden zijn.

Mogelijkheden zijn bv. om een renner nog geen licentie te laten halen maar wel mee te laten draaien in je ploeg. Flink vol stoppen met doping en alstie sterk genoeg is mee te laten doen aan de Tour. Geen doping gebruik tijdens z'n licentie en toch de Tour kunnen winnen.

Andere optie is het bewust pakken van een waarschuwing. Een week verdwijnen, een waarschuwing incasseren en vervolgens jezelf vol stoppen met doping. Dan kun je wel roepen dat je mensen die een keer niet zichtbaar zijn direct voor hun leven geschorst moeten worden maar dan kom je op het gevaarlijke gebied dat je iedereen die ook maar een mogelijkheid heeft direct als schuldige aan gaat merken. Ik dacht toch dat een van de hoekstenen van onze rechtstaat is, dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen kan worden (beyond reasonable doubt zoals de Amerikanen dat zo mooi kunnen verwoorden).

Doping zul je altijd in het wielrennen vinden, daar is het gewoon de sport voor. Je kunt tactisch nog zo sterk zijn maar op tactiek kom je een berg niet op. Op spierkracht wel.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je Rasmussen gelooft dan is dat mooi, aangezien hij direct heeft toegegeven dat hij in Italie is geweest
Dat lees ik dan weer nergens terug maar goed zoals gezegd was ik niet heel erg in staat om alles te volgen. Het zou me overigens niets verbazen als mensen van de Tour of de UCI grote druk hebben uitgeoefend op Rabo...
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef ursel het volgende:
Ben je al op zoek naar het knopje om hem aan te passen..
[afbeelding] Deze moet je tegenwoordig hebben daarvoor..
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me weer geactiveerd op http://www.voetbalpoules.nl. Als iedereen dit nu even doet en Ferdi de BoF! Poule activeert kunnen we weer gaan invullen
Done Ik ga binnenkort wel een keertje iedereen mailen.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:41 schreef ursel het volgende:
Tot nu toe zijn de resultaten in het voordeel van van Basten, dus wat dat betreft spreek je je eigen tegen..
Nu nog een keer een fatsoenlijke tegenstander In de kwalificatiereeks niet verliezen zegt me erg weinig. Als je dan ziet hoe men speelde in Duitsland dan zegt me dat veel meer.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef ursel het volgende:
Komt dat omdat PaRo wel het goede terras wist te vinden..
Wat ben je scherp

Neude Bier op Neude
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zelfs naar de Wii-stand gelopen, want ik dacht "daar staan ze vast wel" .
Klassieke denkfout. He het zijn Gamers dus ze zullen wel bij de Wii staan. Begrijpelijk maar o zo fout. De fout die je hebt gemaakt is dat je was vergeten hoe BoFers zijn. Zo stond BoF om iets voor 2 uur al van het eerste biertje te genieten, de Wii stand zijn we dan ook snel voorbij gelopen omdat we naar Neude moesten om van de zon en het bier te genieten.

BoF
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
Vooral daar tussen je benen zeker .
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:39 schreef ursel het volgende:
Suárez ziet af van arbitragezaak
FC Groningen - Ajax
1-0
Achterlijke drol is die Ten Cate ook he Als Sneijder nu ook eens vertrekt dan wordt het een nulletje of 8 in de ArenA en een nulltje of 10 in de Kuip
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef ursel het volgende:
Moet natuurlijk nog wel mijn boodschappen bij de Makro kunnen blijven doen he..
Net alsof hun dat uitmaakt Wij kunnen nog steeds naar binnen op een heel oud pasje. Het maakt de Makro geen flikker uit maar ze moeten dat pasjes systeem voor de wet hebben gok ik. Als ze dan streng controleren dan jagen ze klanten weg, ze zouden wel gek zijn
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je niet even terug gaan en kijken op alle plekken waar je bent geweest
Waar heb je hem het laatst gezien
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:23 schreef ursel het volgende:
In augustus maar eens een BoF Den Haag meet organiseren..
Den Haag Nu JP naar India verhuist en ik naar Den Haag is het zwaartepunt definitief verschoven naar het mooie Den Haag
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:46 schreef Silver_Shark het volgende:
trouwens ik was er wel
De vraag is niet of je er was, de vraag is of je toestemming had van je ouders
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja dat denken kennen we van de jonkies, eerst denken ze wel te kunnen, maar zodra ze het vragen mogen ze niet

Aan de ene kant ook niet zo gek: "Ja mam ik ga op stap met 10 opgeschoten jonge volwassenen om een hele avond bier te drinken en naar tieten te kijken". Wat verwacht je dan z'n moeder? "Ow goed idee jongen, neem je vader ook mee, die heeft het ook in tijden niet meer gezien!" ?
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mm, ik lees net dat je 19 bent...... de rooster is een tent waar lekkere wijfen je bier en burgers brengen in kleine bikinies
Geweldig was dat ja Vooral die filmpjes voor Foxie en je mood swings zijn legendarisch
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Foto verhaal
Cool foto's Arie

Trouwens ook de eerste keer dat we je vriendin zien Volgende keer moet je alleen even beter t ventieltje weg PSen
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag Blood Diamond op DVD gekocht en net maar gelijk gekeken. Wat een indrukwekkend meesterwerk. Echt een hele mooie film met zowel keiharde actie als emtionele scenes!

Recensie
Aardige film maar Hotel Rwanda was veel indrukwekkender. Blood Diamond was ik niet heel erg kapot van.
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok jongens ik wil hier echt heel erg graag antwoord op....
Had net problemen met BF wordt door Punkbuster gekicked vanwege packet flow/violation of queries..... Spel opnieuw geinstalleerd met pact en updat van Pb enzo.... EN HET GEBEURT WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER VERDOMD KUTSPEL ok dus kan iemand mij uitleggen door wat het kan komen onwijs bedankt
AMD X2? Even de Dual Core Optimizer van AMD downloaden. Ik had eerst ook heel veel gezeik maar daarna niet meer.

Zo, nu istie pas echt klaar. Nu even de foto's nog
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51955377
-edit-
"Deze post is 39089 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen."

Die Fokke&Sukke
  maandag 30 juli 2007 @ 11:48:35 #204
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_51955484
Ga je bij de volgende posts deze quotes ook weer meenemen ofzo..
  maandag 30 juli 2007 @ 11:48:59 #205
63192 ursel
pi_51955495
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
-edit-
"Deze post is 39089 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen."

Die Fokke&Sukke
pi_51955600
Goeiemorgen
Voor het eerst in lange tijd weer in de ochtend op Fok!
BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 12:04:08 #207
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51955906
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
Dubbel???
quote:
100% pakkans is denk ik redelijk naief. Er zullen altijd manieren gevonden worden om niet gecontroleerd te worden. Daarnaast zijn er genoeg praktische bezwaren bv. de bureacratie die je gaat creeeren en de enorme kosten die daaraan verbonden zijn.
Nee, want het is misschien zo dat ze het nu nog niet kunnen aantonen, maar over een paar jaar wel, op die manier kun je iemand over een paar jaar pakken. Nu zul je denk boeiend, maar als je er een aantal leuke juridische regeltjes bijmaakt kun je misschien de mens pakken op de plek dat het het meest pijn doet in de portemonnee.
Al zal dit nooit gebeuren, maar goed ze willen oplossingen en op dit moment komen ze alleen maar met andere opzetten van de tour en het wielrennen, ze pakken het probleem nog steeds niet aan. (is natuurlijk ook niet makkelijk)
quote:
[..]

Dat lees ik dan weer nergens terug maar goed zoals gezegd was ik niet heel erg in staat om alles te volgen. Het zou me overigens niets verbazen als mensen van de Tour of de UCI grote druk hebben uitgeoefend op Rabo...
Dat denk ik wel ja, helaas.
quote:
Done Ik ga binnenkort wel een keertje iedereen mailen.
Zal nog voor me vakantie alles invullen
quote:
Nu nog een keer een fatsoenlijke tegenstander In de kwalificatiereeks niet verliezen zegt me erg weinig. Als je dan ziet hoe men speelde in Duitsland dan zegt me dat veel meer.
Dan gaat hij hard op zijn bek met al die bankzitter van AZ en Ajax
quote:
Den Haag Nu JP naar India verhuist en ik naar Den Haag is het zwaartepunt definitief verschoven naar het mooie Den Haag
Mooi zitten we in ieder geval al boven de rivieren, nu nog wat meer richting het oosten en dan komt het helemaal goed
quote:
Trouwens ook de eerste keer dat we je vriendin zien Volgende keer moet je alleen even beter t ventieltje weg PSen
Dus daar ken ik haar van
quote:
Aardige film maar Hotel Rwanda was veel indrukwekkender. Blood Diamond was ik niet heel erg kapot van.
Die 2 films kun je niet echt met elkaar vergelijken, aangezien ze voor een ander publiek zijn gemaakt.
Blood Diamond blijft natuurlijk gewoon een actiefilm.
Hotel Rwanda is inderdaad wel beter

Zo nu eerst lunchen
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 12:05:13 #208
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51955934
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Goeiemorgen
Voor het eerst in lange tijd weer in de ochtend op Fok!
Schoolgangers
Ga toch werken, verdien je nog eens wat
2de in de Tour de BoF!
pi_51955995
Heb werk
BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 12:11:57 #210
63192 ursel
pi_51956098
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb werk
Legaal of illegaal??
pi_51956164
Legaal? Ik had niet verwacht dat die optie er tussen zou zitten
BoF!
pi_51956349
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee, want het is misschien zo dat ze het nu nog niet kunnen aantonen, maar over een paar jaar wel, op die manier kun je iemand over een paar jaar pakken.
Juridisch gezien is kans van slagen daarop 0,0.

Ten eerste zal het wielrennen niet iets verbieden wat ze niet kunnen meten al is het alleen maar om er niet te veel ruchtbaarheid aan te geven. Vervolgens kun je niet iemand over een paar jaar iemand pakken op iets wat nu niet meer mag maar toen wel.

Wat op dit moment vooral veel gezeik oplevert is de discussie die ontstaat over wat wel en niet mag. Hoe kan het dat men moet discussieren over of Rasmussen of Contador de Tour uberhaupt wel had mogen starten? Als je daar discussie over kunt voeren dan is je organisatie wankel. Als je voor de start voor de Tour kunt bewijzen dat hij niet mee mag doen dan doet hij niet mee, kun je dat niet dan doet hij rechtmatig mee. Nu is er discussie over of hij met die waarschuwingen dan wel of niet mee had mogen doen.

Dat dergelijke discussies in andere sporten niet aan de orde van de dag zijn komt mede door dit gedoe. Kijk naar de Formule 1 vorig jaar. Schumacher rijdt al dan niet per ongeluk z'n Ferrari in de muur op Monaco. Er komt protest, de organisatie zegt "schuldig dus straf" en klaar is het gezeik. Duidelijke regels, duidelijke hiearchie, duidelijke gevolgen. Maar goed, deze observatie betekent dat men de hand in eigen boezem moet durven te steken en dat zie ik niet echt gebeuren Het enige wat ik zie is de roep om nog meer regels en nog meer gedoe en dat terwijl men de huidige regels niet eens fatsoenlijk na kan leven.
quote:
Dan gaat hij hard op zijn bek met al die bankzitter van AZ en Ajax
Precies. De enige tegenstander van formaat was Roemenie en dan speelt men een belachelijk slechte wedstrijd en komt men met 1-1 goed weg.
quote:
Dus daar ken ik haar van
quote:
Die 2 films kun je niet echt met elkaar vergelijken, aangezien ze voor een ander publiek zijn gemaakt.
Blood Diamond blijft natuurlijk gewoon een actiefilm.
Hotel Rwanda is inderdaad wel beter
Das waar Ik had ze denk ik iets te snel achter elkaar gezien De rode draad blijft toch een beetje dat wat mensen anderen aan kunnen doen en hoe machteloos je daar tegen over kunt staan. BD is dan wel een stuk meer actie gericht ja
pi_51956433
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Nee, want het is misschien zo dat ze het nu nog niet kunnen aantonen, maar over een paar jaar wel, op die manier kun je iemand over een paar jaar pakken. Nu zul je denk boeiend, maar als je er een aantal leuke juridische regeltjes bijmaakt kun je misschien de mens pakken op de plek dat het het meest pijn doet in de portemonnee.
Ach..Is ook al geprobeerd met die antidoping verklaring die ze allemaal moesten tekenen. 2 jaar schorsing, inleveren van Salaris van afgelopen 2 jaar en een jaarsalaris extra. werkt gewoon niet omdat er geen keuze is in de wielrennerij van vandaag.

Probleem met doping is dat het altijd vooruit loopt op de controles.. 100% zal nooit lukken aangezien de controle ook ontweken wordt door bijvoorbeeld andermans bloed of urine in te leveren in het hokje. omkopen gebeurd ook regelmatig. Het is gewoon zo lek als een mandje.

Kern van het probleem is dat ze verplicht zijn doping te gebruiken vanwege de druk op hun schouders. ze hebben de keuze: topprestatie of naar huis en timmerman worden.... En dat is nu net het zieke element....

En ik moet toegeven.. ik was naïef om te denken dat het echt schoon zou zijn dit jaar met die verklaring.
quote:
Rabobank gelast extern onderzoek

Hoofdsponsor Rabobank heeft besloten
een extern onderzoek naar de zaak rond
Michael Rasmussen te laten doen.

De bank hoopt op die manier antwoorden
te krijgen op de vragen die de affaire
rond de Deen heeft opgeroepen.Rasmussen
werd,rijdend in de gele trui,in de Tour
uit koers genomen en ontslagen.Hij zou
gelogen hebben over zijn verblijfplaats
in de weken voorafgaand aan de Tour.

Een woordvoerder van de bank verklaarde
dat de onderzoeker "zo onafhankelijk
moet zijn dat hij of zij de hele boel
goed kan beschouwen."
pi_51956562
Fotos Voornamelijk van de Tour etappe. Het merendeel van de andere foto's zijn toch meer persoonlijke foto's.

De gemiddelde steiging op Plateau de Beille. Je verkijkt je wel eens op hoe steil zo'n bergje is maar hier knallen ze dus tegenop met een kilometer of 20 a 30 per uur...

Nog vijf kilometer te gaan maar wat een uitzicht

Wederom een schitterend uitzicht

Hier stonden wij dus. Je ziet links de weg beginnen, die draait naar rechts weg, gaat links het beeld uit gaat daar met een haarspeldbocht onder het 2km bord door en komt dan uit in de laatste bocht voordat de dranghekken begonnen.

Rasmussen met Contadope.

Die kijkt wel erg moeilijk

Ik wil naar huis toe.

Boogerd

Het peleton.

Het busje van 1 renner. Iedereen liep al naar beneden toen er nog eentje naar boven kwam Wel grappig, iedereen keihard juichen voor hem Geen idee wie het was maar goed

Nog twee keer Montpeiller

pi_51956634
Die renner alleen was Gilbert die afstapte die dag

GEWELDIGE foto`s!

Die Popo achter Boogerd...geniaal.
pi_51956762
Kwaliteit is wel redelijk ruk dankzij Microsoft Photo Resizer
  maandag 30 juli 2007 @ 12:37:39 #217
63192 ursel
pi_51956799
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ach..Is ook al geprobeerd met die antidoping verklaring die ze allemaal moesten tekenen. 2 jaar schorsing, inleveren van Salaris van afgelopen 2 jaar en een jaarsalaris extra. werkt gewoon niet omdat er geen keuze is in de wielrennerij van vandaag.

Probleem met doping is dat het altijd vooruit loopt op de controles.. 100% zal nooit lukken aangezien de controle ook ontweken wordt door bijvoorbeeld andermans bloed of urine in te leveren in het hokje. omkopen gebeurd ook regelmatig. Het is gewoon zo lek als een mandje.

Kern van het probleem is dat ze verplicht zijn doping te gebruiken vanwege de druk op hun schouders. ze hebben de keuze: topprestatie of naar huis en timmerman worden.... En dat is nu net het zieke element....

En ik moet toegeven.. ik was naïef om te denken dat het echt schoon zou zijn dit jaar met die verklaring.
[..]
Door niet te tekenen ben je gelijk verdacht en is je carriere ook voorbij. Dan kan je beter gokken dat je niet ontdekt wordt.

Hoe doen ze dat in de atletiek enzo dan, daar is ook wel eens sprake geweest van doping enzo.
pi_51956941
Ik denk dat ze daar een stuk duidelijker zijn in de uitvoering van de regels.

Wel grappig trouwens dat Google het BoF topic ads geeft voor relatieplanet en dating.overzicht.nl
  maandag 30 juli 2007 @ 12:47:56 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51957045
Gave foto's FJD! Gemaakt met je EOS?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_51957062
Uiteraard Merk wel nu ik ze terugkijk dat ik wat beter met het licht om moet leren gaan. Zijn vele foto's toch nog een tikkie te licht.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:03:11 #221
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51957474
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:

Wel grappig trouwens dat Google het BoF topic ads geeft voor relatieplanet en dating.overzicht.nl
Ik krijg iets met dieren en een babydagboek
Wat weet iemand wat ik niet weet

Overigens is het in de Atletiek ook erg, alleen daar is het minder bekend. Ik vermoed dat daar ook heel veel doping wordt gebruikt.

Ik doelde met het opslaan van bloed en urine natuurlijk niet dat ze dan kunnen straffen op nieuw verboden middelen, maar er rijden genoeg renners met op dit moment verboden middelen, alleen kunnen die misschien nog niet ontdekt worden

De komende weken kunnen natuurlijk nog meer dopingzondaards boven water komen.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 13:03:52 #222
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51957496
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef FJD het volgende:
Uiteraard Merk wel nu ik ze terugkijk dat ik wat beter met het licht om moet leren gaan. Zijn vele foto's toch nog een tikkie te licht.
Welke instellingen, lenzen en filters gebruik je dan?
2de in de Tour de BoF!
pi_51957583
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doelde met het opslaan van bloed en urine natuurlijk niet dat ze dan kunnen straffen op nieuw verboden middelen, maar er rijden genoeg renners met op dit moment verboden middelen, alleen kunnen die misschien nog niet ontdekt worden
Dan rest nog wel de vraag waarom men iets nu zou willen verbieden terwijl ze het niet eens kunnen meten. Heeft denk ik weinig nut behalve dan dat er meer aandacht op wordt gevestigd en dat iedereen dat gaat gebruiken.

Instellingen e.d. weet ik niet. Lens is 18-300 Sigma zonder enige filters oid. Moet nog beetje kutten met lichtmetingen. Vooral landschappen zijn irritant omdat als je de lucht meet het landschap onderbelicht is en andersom
  maandag 30 juli 2007 @ 13:07:48 #224
63192 ursel
pi_51957609
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef FJD het volgende:

Ik krijg club Waldolala..
pi_51957644
Nu www.vrouwenversieren.com

en Senior Models maar dat is misschien omdat JP op deze pagina heeft gereageerd.
pi_51957674
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:37 schreef ursel het volgende:

[..]

Door niet te tekenen ben je gelijk verdacht en is je carriere ook voorbij. Dan kan je beter gokken dat je niet ontdekt wordt.

Hoe doen ze dat in de atletiek enzo dan, daar is ook wel eens sprake geweest van doping enzo.
Ja en dat is nou net een voorbeeld van die druk.zijn gewoon salomons oordelen.

Atletiek weet ik zo niet..ken wat vage dopingverhalen maar weet niets van het controle systeem. Kan me wel de oostblokvrouwen herinneren met snor en spierballen.

logischerwijs zou ik zeggen dat het daar ook speelt.. Op de fuentes lijst komen ook atletiekers voor in ieder geval.
pi_51957725
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan rest nog wel de vraag waarom men iets nu zou willen verbieden terwijl ze het niet eens kunnen meten. Heeft denk ik weinig nut behalve dan dat er meer aandacht op wordt gevestigd en dat iedereen dat gaat gebruiken.

Instellingen e.d. weet ik niet. Lens is 18-300 Sigma zonder enige filters oid. Moet nog beetje kutten met lichtmetingen. Vooral landschappen zijn irritant omdat als je de lucht meet het landschap onderbelicht is en andersom
Staan in de exif data.

Ik gebruik geen JP op die site als nick., ..

Ben casanova.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:12:18 #228
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51957727
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik zou maar eens beginnen met een UV filter van bijv. B&W
http://www.digicamshop.nl/product/26014/b%26w-uv-filter-62-e.html
Ik kon je lens niet vinden op die site, dus heb de filter maat gegokt.

Ik ga vandaag ook maar eens kijken of ik nieuwe lenzen kan vinden.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 13:18:45 #229
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51957908
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Staan in de exif data.

Ik gebruik geen JP op die site als nick., ..

Ben casanova.
quote:
Casanova en sneeuwwitje zitten in het cafe. Sneeuwwitje zegt: ik ben de mooiste! casanova zegt:ik kan de meeste vrouwen verleiden. zegt Sneeuwitje: op de hoek is een waarzegster, kom mee, dan weten we het met zekerheid. Zij gaat eerst, en komt met een glimlach naar buiten, ik ben de mooiste! Casanova komt naar buiten, strijkt langs zijn kin en zegt: Who the fuck is Bill Clinton?....
2de in de Tour de BoF!
pi_51958034

Road to Jalalabad.... was een leuk moment
BoF!
pi_51958085
ik ga ff een geboorteregister halen.... heb ik nodig voor me studie doeiii
BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 13:28:23 #232
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51958217
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[afbeelding]

Road to Jalalabad.... was een leuk moment
H4x0r
Ban
voelt best lekker zo'n foxie opmerking
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 13:29:39 #233
63192 ursel
pi_51958246
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

H4x0r
Ban
Hij was al gebanned door PB, maar heeft blijkbaar een omweg gevonden..
pi_51958279
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Het hele geboorteregister?
  maandag 30 juli 2007 @ 13:41:10 #235
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51958547
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Het hele geboorteregister?
Nee joh gekkie, alleen die van Den Haag
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 14:14:34 #236
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51959358
Zit een beetje naar lenzen te kijken. Twijfel een beetje wat ik zal doen
Of ik neem deze
http://www.digicamshop.nl(...)-macro-canon-af.html 300 euro
Of deze
http://www.digicamshop.nl(...)18-200-os--c-af.html 500 euro

Voordeel van de eerste is dat die goede lichtsterkte heeft.
Voordeel van de laatste is dat ik minder vaak me lenzen hoef te wisselen.

Scheelt toch weer 200 euro...
Tel er nog een paar filters boven op
http://www.digicamshop.nl/product/26016/b%26w-uv-filter-72-e.html 50 euro
http://www.digicamshop.nl(...)atiefilter-72-e.html 100 euro

Zeker in combinatie met een polarisatiefilter is een lens met een betere lichtsterkte weer prettig.
Laat ik eerst maar weer even verder werken, kan ik ondertussen nog even nadenken.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 14:28:51 #237
63192 ursel
pi_51959749
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dat kan je toch ook online doen suffie..
  maandag 30 juli 2007 @ 14:36:35 #238
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51959950
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat kan je toch ook online doen suffie..
Misschien heeft hij geen printer
2de in de Tour de BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 14:54:27 #239
63192 ursel
pi_51960391
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Misschien heeft hij geen printer
Elke pool neemt bij zijn eerste klus toch altijd een printer mee..
pi_51960393
'Tour-zege Contador grootste zwendel'

Ach ja, zolang het maar een Spanjaard is he.
pi_51961397
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Nee joh gekkie, alleen die van Den Haag
Alleen Loosduinen wijsneus

Enne ik heb een tip opgevolgd om de AMD optimalizer te gebruiken en heb ik gedaan en nu doet BF het weer. En nee ik ben geen H4x0r ja.... Vond het een onwijs grappig moment dus maakte ik een screenshot
BoF!
pi_51961427
En dat het via internet kon was ik vergeten, en nog bedankt voor de tip FJD
BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 15:45:02 #243
63192 ursel
pi_51961767
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Alleen Loosduinen wijsneus

Enne ik heb een tip opgevolgd om de AMD optimalizer te gebruiken en heb ik gedaan en nu doet BF het weer. En nee ik ben geen H4x0r ja.... Vond het een onwijs grappig moment dus maakte ik een screenshot

Je moet ook maar een kwart van wat hier gebrult wordt serieus nemen..
  maandag 30 juli 2007 @ 15:50:17 #244
63192 ursel
pi_51961908

pi_51961918

En je moet nog minder van mij serieus nemen....
BoF!
  maandag 30 juli 2007 @ 15:51:41 #246
63192 ursel
pi_51961949
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:50 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

En je moet nog minder van mij serieus nemen....
Overigens valt die BBQ natuurlijk wel onder de 25%..
pi_51961956
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:50 schreef ursel het volgende:

[afbeelding]
pi_51962203
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:51 schreef ursel het volgende:

[..]

Overigens valt die BBQ natuurlijk wel onder de 25%..
was ik al bang voor
BoF!
pi_51962595
Volgend jaar doet de eerste Chinees mee met de Tour de France
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:24:12 #250
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51962870
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:15 schreef FJD het volgende:
Volgend jaar doet de eerste Chinees mee met de Tour de France
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te flauw
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')