Heb ook ff dit geprobeerd en wederom een crash. format c:??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kan het met het volgende programma wel?
http://www.7-zip.org/ <- te downloaden.
Nope, te druk met GoW bezigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef Stefan740 het volgende:
iemand die gaat spelen hier?
Ole! Ole!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:59 schreef jpjedi het volgende:
Trusten Frank.![]()
Was een geweldige pokeravond! En onze Kevin is 2e geworden!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:21 schreef ursel het volgende:
werk en druk..
En ja, blijkbaar vind opeens niemand het gezellig meer als ik niet meespam..![]()
![]()
Dat was ik dus..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef BattleLies het volgende:
Rasmussen voor GOUD..![]()
Man man man wat een kerel.![]()
1-2-3-4-10![]()
Bronquote:David Millar grinnikte gistermorgen, toen hij een gele stip in een mensenmenigte bij de Rabo-bus in Montpellier ontwaarde. ,,Rasmussen heeft het nu al zwaar,’’ merkte de Schot op over de belegering van de gele truidrager.
,,En morgen wordt het nog veel erger. Hij heeft geen schijn van kans. Ach, arme, arme jongen. Die wordt vermoord in Albi. Niets heeft-ie als tijdrijder bijgeleerd en dat zal blijken. Ik heb met Michael te doen. Hij gaat dik verliezen. Ik denk dat Klöden de grote winnaar wordt. Die kerel legt in Albi de basis voor zijn eindzege in deze Tour.’’
quote:11. RASMUSSEN Michael 58 RABOBANK 1h 09' 29" + 02' 55"
20. MILLAR David 201 SAUNIER DUVAL - PRODIR 1h 10' 01" + 03' 27"
En ik maar denken dat je naar Go Ahead to was..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:49 schreef Keltie het volgende:
Vandaag naar FC Dordrecht - RKC Waalwijk geweest. Dordt gewonnen met 2-0, bier was heerlijk....
2 Hele duidelijke redenen hiervoor.quote:
Hoezo dan... volgens mij heeft GO het op het veld in de eerste 30 minuten verloren en ook buiten het veldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Silver_Shark het volgende:
EN WE ZWAAIEN MET ZE ALLE NAA AMSTERDAM!!!!!!
THERE IS ONLY ONE GO AHEAD EAGLES!
http://www.youtube.com/watch?v=75ZETrJQUa8quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoezo dan... volgens mij heeft GO het op het veld in de eerste 30 minuten verloren en ook buiten het veld
Millar is gewoon een onsportieve klootzak.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
2 Hele duidelijke redenen hiervoor.
Millar reed in heel slecht weer, Rasmussen had het aanzienlijk beter.
De gele trui geeft vleugels, kijk maar naar andere jaren. Ik kan me nog een Voeckler herinneren die heel lang en dapper stand hield in de bergen tegen de grote kanonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |