BBQ in de berm en gewoon een paar uurtjes wachten hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De allerlaatste berg is het drukst en die zal helemaal vol staan en ook zul je daar het langst in de file komen. Bovenop zo'n berg is het mega druk en iedereen wil na afloop naar beneden.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je achteraan in de file staatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
BBQ in de berm en gewoon een paar uurtjes wachten hoor
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan weet je in ieder geval zeker dat je achteraan in de file staat
Ik wil ook wel mee, maar ik moet BBQen in Prinsenbeekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij aankomst probeer je natuurlijk zo hoog mogelijk te komen dus vast staan op de terug weg doen we toch wel
Ik heb iemand meegekregen die ook 's ochtends heel vroeg op wil staan om naar de etappe te gaan dus zondag ga ik kijken![]()
Kom BBQen op de berg manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil ook wel mee, maar ik moet BBQen in Prinsenbeek![]()
Mocht het nodig zijn dump ik je wel in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom BBQen op de berg man
Jorrit, zou jij me vanavond in Rotterdam af kunnen zettenWeet dat het een eindje om is voor je maar anders kan ik echt niet. Blijven slapen is geen optie ivm vakantie volgende dag (6 uur de trein
), trein is leuk idee maar de vorige keer waren we pas om 1 uur klaar oid, auto kan niet omdat de auto dan in Rdam blijft staan. Kortom, ik ben fucked
Mochten we alle twee voor de laatste trein zijn uitgeschakeld dan kun jij (of Kevin bv.) me ook gewoon op de trein zetten dan kom ik ook thuis
ik ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mocht het nodig zijn dump ik je wel in Rotterdam
We kijken natuurlijk wel even of er niet toevallig iemand anders van het pokeren die kant op gaat
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdtrdddddddddddrrrrrrrrrrrrrttttquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat zo naar de Tandarts
Oh dan gaat het wel lukken om Ferdi zijn vakantie op tijd te laten beginnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ?
ik wil best ff langs rotterdam
wil best even omrijden
en voor een pit stop bij de mc donalds zet ik je zelfs af voor de deur
wat een mietje die jorrit, zeker bang om te lopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Sumera het volgende:
In overleg met jorrit staat de server nu voor een dagje op de 32-speler versie van karkand
Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ieder die opvakantie gaat een fijne vakantie gewenst.
Ik ga nu het pand verlaten om mijn koffers te pakken![]()
![]()
Italy here we come![]()
![]()
Mag je van Vera wel naar de McDonalds?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ?
ik wil best ff langs rotterdam
wil best even omrijden
en voor een pit stop bij de mc donalds zet ik je zelfs af voor de deur
Hij ging alleen maar een foto maken, nu ben ik 30 augustus de lulquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdtrdddddddddddrrrrrrrrrrrrrtttt![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mocht het nodig zijn dump ik je wel in Rotterdam
We kijken natuurlijk wel even of er niet toevallig iemand anders van het pokeren die kant op gaat
haha grapjas!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag je van Vera wel naar de McDonalds?
naar welke plaatjesmaker ga jij altijd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:05 schreef Keltie het volgende:
Zo.. net terug uit de tattoostoel, ding is af.. 1500 rond
Op naar de onderkant voor de Full-Sleeve
SkinArt in Utrecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:11 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
naar welke plaatjesmaker ga jij altijd?
Ken ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef FJD het volgende:
Keltie kom pokeren vanavond gek!
Gewoon heel hard STIFT! Jack in the box! Roepen en dan alle fiches pakken.quote:
Dit is pokeren en bier drinken met de BoF-stars. Vind je het gek dat je daar voor moet betalen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:21 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
pokerstars kost je geen knaken
Ben heul geen Rotterdammerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
ok dan,maarre je ben toch een rotterdammer hier hebben ze dr toch ook zat?
als ik mn grapjas aan heb mag het wel zoals je zietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mag je van Vera wel naar de McDonalds?
[..]
Hij ging alleen maar een foto maken, nu ben ik 30 augustus de lul
Had je gedronken van te vorenquote:
Nee, niet gedronken. eergisteravond wel een ibuprofen genomen omdat ik nogal last had van m'n linkerbeen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had je gedronken van te voren
Ziet er verder mooi uit
Ah ok, dan zal ik eens verder gaan rotzooien met Zune en windows meadia connect. Volgens xbox.com moet ik met zune en wmc heel makkelijk me xdoos kunnen connecten met me pcquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij loopt er vanaf een switch een kabel naar m'n 360... als je alleen je internetverbinding wil splitsen kun je beter een switch nemen dan een router.
pc een beetje vol?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Umm-Qasr het volgende:
Even een pc vraag: elke keer als ik een groot bestand (een film ofzo) wil uitpakken met WinRar, crasht mijn pc. Toen ik de anti-spyware proffie liet lopen gebeurde weer hetzelfde. Heb al een andere versie van WinRar erop gezet maar dat helpt niet. Please hellup ...![]()
Probeers eens even memtest draaien om te kijken of je geheugen nog prima werkt. Werkt je geheugen prima dan kan het de harde schijf zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Umm-Qasr het volgende:
Even een pc vraag: elke keer als ik een groot bestand (een film ofzo) wil uitpakken met WinRar, crasht mijn pc. Toen ik de anti-spyware proffie liet lopen gebeurde weer hetzelfde. Heb al een andere versie van WinRar erop gezet maar dat helpt niet. Please hellup ...![]()
Heb memtest gedownload en die draait nu, ff afwachten. Ik heb dit weleens eerder gehad maar dan ging het na een korte tijd weer weg. Nu duurt dit al een aantal dagen ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Probeers eens even memtest draaien om te kijken of je geheugen nog prima werkt. Werkt je geheugen prima dan kan het de harde schijf zijn.
Kan het met het volgende programma wel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
IK heb dat memtest lang gedraaid maar die heeft ook niets gevonden. Iemand verder nog ideeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |