5,-, dat hoorde je toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Super gekkehuis 007 filmpje
![]()
![]()
![]()
BRILJANT!!!
wat heb ik eigenlijk gewonnen?![]()
Hij is alweer weg, waarschijnlijk excessive teamkillingquote:
http://www.game-monitor.com/GameServer/8.9.11.149:16567/REQs_Stats_Padding_Server.htmlquote:
quote:
21:00 Bof server?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Die jongen kan me aan m'n reet roesten, de eerste keer was t leuk met een mooi filmpje als resultaat![]()
Roger that!quote:
en duizend plaatsen gestegen..Frankie pakt er helemaal naast vandaag. Jorrit matige score en Cardinal veel verlies.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
Whoppa!
Equipes de Fuentes ingehaaldNu op naar Hertog Jan en Rondje BoF
![]()
Was gewoon 431e vandaag, zo sterk is zelfs JP nog nooit geweest deze ronde
quote:
Ik heb mijn Bingo formulier ook ingevuld met 9 man voor nog geen 11 miljoen,.... koopje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik gok op de belgen. Dit is wel een parcour voor hen.
Ik vind dit ook op het lijf geschreven voor Schumacher.
Met 2 duitsers, 3 fransen en 4 belgen heb ik een ploeg van nog geen 14 miljoen, maar na de rit is hij goud waard
Toch maar een extra duitser erbij voor een fransman en ook een belg ingewisseld voor een Nederlander.
Nu kom ik er niet meer aan, nu is het bed tijd, morgen weer een lange dag![]()
![]()
Op naar de 100..quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:17 schreef FJD het volgende:
Ursel, Keltie, Frankie, gefeliciteerd he!
99 jaar alweer![]()
Gefeli..quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
EEEEEY!!! FRISTIETJE??!!!??!!?
![]()
Gefeliciteerd man!
![]()
Gefeliciteerdquote:
Ik heb hem rechtstreeks in mijn netwerk gehad. (de oude xbox dan) en dan kon ik via mediacentre gewoon de gedeelde schijven benaderen en de film kijken op de tv inclusief 5.1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef Viro het volgende:
@ morph : hoe heb jij je 360 aangesloten ?
een connection via je pc of direcht op router/modem ?
K wil me 360 aansluiten om me pc zodat ik films + muziek kan streamen van me pc naar me xdoos, maar ik krijg errors van windows media connect.
gewoon helikopter hurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef jpjedi het volgende:
Tot 10 uur mag je de berg op maar dta kan vroeger zijn in verband met de reclame karavaan in de ochtend.
Maar trek er flink tijd voor uit en bereid je voor op VEEL file, vooral terug... Op die passen kun je vaak alleen omhoog of omlaag.![]()
Bij mij loopt er vanaf een switch een kabel naar m'n 360... als je alleen je internetverbinding wil splitsen kun je beter een switch nemen dan een router.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:29 schreef Viro het volgende:
@ morph : hoe heb jij je 360 aangesloten ?
een connection via je pc of direcht op router/modem ?
K wil me 360 aansluiten om me pc zodat ik films + muziek kan streamen van me pc naar me xdoos, maar ik krijg errors van windows media connect.
Een oversized buttplug in de reet van Peter B.?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Op naar de 100..
Ik weet al een mooi verjaardags kado..
Ik heb echt geen ideequote:Fabian Cancellara
Alessandro Ballan
Jens Voigt
David De la Fuente
Philippe Gilbert
Fabian Wegmann
David Arroyo
Thomas Voeckler
Claudio Corioni
Moet ik toch wel punten mee kunnen halenquote:Stefan Schumacher
Jens Voigt
Philippe Gilbert
Fabian Wegmann
Rik Verbrugghe
Thomas Voeckler
Axel Merckx
Sébastien Hinault
Bram Tankink
Het is wel de allerlaatste berg, finish berg op, dus wie weet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef jpjedi het volgende:
Tot 10 uur mag je de berg op maar dta kan vroeger zijn in verband met de reclame karavaan in de ochtend.
Maar trek er flink tijd voor uit en bereid je voor op VEEL file, vooral terug... Op die passen kun je vaak alleen omhoog of omlaag.![]()
De allerlaatste berg is het drukst en die zal helemaal vol staan en ook zul je daar het langst in de file komen. Bovenop zo'n berg is het mega druk en iedereen wil na afloop naar beneden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is wel de allerlaatste berg, finish berg op, dus wie weet..
Nu moet ik het alleen nog overleggen met de andere vakantiegangers. Die hebben net een uurtje of 20 in de auto gezeten en moeten dan de dag daarop vroeg hun nest uit om weer 3 uur in de auto te gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |