Hey, Static en ik kunnen ook veel spammen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs is er niet
Ursel is er niet
Ferdi is er niet
Baus is er pas na 6'en
PAF!!! BoF! topic kakt in als een malle![]()
![]()
Aiaiaiai wat ernstig stil zeg... brrrr griezelig![]()
heb ffies een songhua IO server opgezocht en 2 rondjes meegedaan,das best okquote:
Goeie tip, anders kan ik altijd nog mijn analoge spiegelreflex meenemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:14 schreef staticdata het volgende:
wel objectieven nemen die voor digitale camera geschikt zijn he, anders heb je er zo weinig aan
das waar,maar je kan net zoveel punten halen in een uurtje,als het daarom gaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef staticdata het volgende:
16 player map is alleen zo kort dat is wel jammer.
nee hoor dat lukt wel inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
das waar,maar je kan net zoveel punten halen in een uurtje,als het daarom gaat![]()
Ik en me gamer tag is te vinden in me sigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:29 schreef egg-bird het volgende:
hey wie van jullie hebben er allemaal een xbox en wat is dan jullie gamertag, dan voeg ik jullie ff toe![]()
Hey jij daar:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik en me gamer tag is te vinden in me sig
Xbox 360: Morpheus1412quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:29 schreef egg-bird het volgende:
hey wie van jullie hebben er allemaal een xbox en wat is dan jullie gamertag, dan voeg ik jullie ff toe![]()
ik heb een xboxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:29 schreef egg-bird het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb geen Live, maar wel een xbox. Als ik een gamertag heb is die gelijk aan mijn username hier op FoK
Ik kijk vanavond wel even wat ik van de server zal maken.
Voor puni is het toch nooit goed
dan hey ja mooooi wat te doon jaahquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Van helemaal niks te doen, ga ik ineens naar super druk![]()
Nu weer even flink door werken tot aan woensdagnacht![]()
Hing hier in het pand net nog een hele ontspannen sfeer, is dat ineens 180 graden gedraaid.
ik heb een xbox maar geen livequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oke maar wat is je gamertag dan. voeg ik je ook ff toe vanavond als ik thuis ben
Ik zit ook op m'n werkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef egg-bird het volgende:
pik, voeg mij anders ff toe. ik zit op mn werk, gamertag: steet hier onder
NES heerscht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef egg-bird het volgende:
daar zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.
ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
NES heerscht.
Ik ben een beetje afgeknapt op consoles sinds je ze aan internet 'moet' koppelen en dat er voor de spellen updates en shit gedownload kan worden, tis geen PC
Super Mario 1,2,3 zijn nog altijd de beste spellen op een consolequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik kies liever voor uber mooie graphics of vernieuwende controle over een spel (lees WII, haha heb ik ook) dan voor nostalgie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |