quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:59 schreef Glacier het volgende:
Het woord euri is idd
Ik probeer het diverse mensen af te leren, maar ze luisteren niet naar me
SEPO SEPO SEPOquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
FIPO FIPO FIPO FIPO FIPO FIPO FIPO FIPO FIPO
Oh.
Jammer.
Hertog Janquote:
OMFG, Grolschquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Amstel
Kattepis is dat
GrolschBavaria is ook best lekker
IMHO
Maaruh, D.Rose zou hebben gezegd dat de Fipo al naar Glacier is gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
Jammer.
Ik las het op de FPquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:Ach, ik vind het wel lekker. Sorry guys !
Stomdronken baby geboren, damn wat een maffe wereld is dit.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Oh.
Jammer.
Idd, dan zit er van binnen iets niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Glacier het volgende:
Ik las het op de FP
Lekkere moeder ben je dan
Mén. Heb je ooit als "Het Kanon" gedronken?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef purplerose het volgende:
bier is gewoon bah, welke naam het ook heeft
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
HooojjjjjjjjjJjJj![]()
D:D:D:xd;D:D:D:;d;D:D:dDD:
:D:DD:
De megahit is al geweestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
HooojjjjjjjjjJjJj![]()
D:D:D:xd;D:D:D:;d;D:D:dDD:
:D:DD:
Ik vind het eigenlijk tijd om `m nog eens te draaienquote:
quote:
flip flip flip flip flipflip flipflipflipquote:
* eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nu al één van z'n beste mixen tot nu toe! HOLY CRAP!!
Zeker!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* eens
-edit- @ Domien: heb je nou serieus een t-shirt aan met daarop de MetMichiel in bad eend?!?![]()
Was het maar zo! Maandag kan ik m'n pasje pas ophalen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Eeje Domien, vandaag met de auto naar de studio gekomen trouwens?
Proost!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
* klik
en het eerste pilsje van de avond is geopend[afbeelding] [afbeelding]
Ook zoquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://zakhooi.com/mieke.de.boer.03.jpg
ik moet nog 4 maanden wachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Was het maar zo! Maandag kan ik m'n pasje pas ophalen...
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR.quote:
Kun je gelijk weer op theorie examenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR,.
Totale onzin. Ik heb mijn TTT en rij-examen in drie weken weten in te plannen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR.
Gezien ja, maar ik dat is op het afrijden, niet op het ophalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR.
Ah, jouw rijschool had genoeg uren ingekocht dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb mijn TTT en rij-examen in drie weken weten in te plannen.
Verschilt van regio tot regio.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld vooral betrekking hebben op de grote steden (Utrecht / Amsterdam etc) want iemand van Bovag vertelde dat er zelfs al " handel " is in examendata. Als je een paar duizend euro's lapt zou je sneller examen kunnen doen. Vaag !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als je dan een pilsje open maakt moet ie eigenlijk je naam roepen, net als ze in de show doen.quote:
Of Ron Brandsteder nadoen... Gheeeehhiiiiieeehhhhggggquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je dan een pilsje open maakt moet ie eigenlijk je naam roepen, net als ze in de show doen.
* maakt pilsje open, die opener: "Timo!!!!"![]()
Bedoel inderdaad het afrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gezien ja, maar ik dat is op het afrijden, niet op het ophalen
en volgens mij was het een half jaar, maar dat is nog %$#$^*& lang hoor.
Stel dat je zakt, dan kun je het dus niet ff opnieuw doen
Of Gerard Jolingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Of Ron Brandsteder nadoen... Gheeeehhiiiiieeehhhhgggg![]()
Ik gok erop dat dat niet het geval zal zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je dan een pilsje open maakt moet ie eigenlijk je naam roepen, net als ze in de show doen.
* maakt pilsje open, die opener: "Timo!!!!"![]()
Moet je wel slagenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedoel inderdaad het afrijden.![]()
Half jaar is wel aardig lang, maar voor je begint kun je natuurlijk al een datum prikken en dan zal is het nog wel te doen, denk ik.![]()
Ik denk het ook niet maar ik vind het wel een goed ideequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dat niet het geval zal zijn
Nou nog even bellen met Henk Westbroek en dan is de cirkel weer rond.quote:
Alleen die screen alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Superman lovers - Starlight
[afbeelding]
De clip met de aardappel en de muis.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Superman lovers - Starlight
[afbeelding]
De clip met de aardappel en de muis.
dat dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:00 schreef borisz het volgende:
tot over drie uurtjes
like... what else is new?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Rachid Finge las net het nieuws, maar zou hij hier nog even langskomen?![]()
Zeker grappig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef Timo20 het volgende:had `m ook gehoord afgelopen week. Toch grappig
![]()
die smileysquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Het was weer een toffe uitzending, alleen hoop ik dat er volgende week een coolere gast is
[..]
dat dus.
in de tussentijd ff (via iTunes) m`n vaste vrijdagavond internetradio station luisteren, om de sfeer van het weekend te komen: idealsound.ca - iDS002 vinylslut [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hehequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik luister naar een '87 yearmix
http://julius.goddeloos.n(...)JTHZ_2005release.rar
never gonna give you upquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk hè. En nog ge-edit met de Revox reel-2-reel.
![]()
daar danste ik blijkbaar vroeger altijd op met m`n maquote:
dat was erg fout vroagâhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar danste ik blijkbaar vroeger altijd op met m`n ma![]()
![]()
quote:
Ik denk dan ook dat je het meer kunt scharen onder het kopje "een beetje bewegen op muziek"quote:
Hoofddansen. Knikken op de maat van de muziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat je het meer kunt scharen onder het kopje "een beetje bewegen op muziek"![]()
schandaligquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]nogal ja
k*t ik moet door drinken. M`n bier begint lauw te worden![]()
Zuip es door!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]nogal ja
k*t ik moet door drinken. M`n bier begint lauw te worden![]()
Ha, ik ook. Althans, een beroerde poging tot. Al snel besloot ik dat ik beter achter de draaitafels kon staan dan er voorquote:
idd.quote:
ja baasquote:
mwoah, niet slechtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, ik ook. Althans, een beroerde poging tot. Al snel besloot ik dat ik beter achter de draaitafels kon staan dan er voor.
Was je goed?
Die is echt coolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef cosmick het volgende:
Cabin Fever op Veronica. Is het wat?
Na eerst jarenlang mijn vader pick-up misbruikt te hebben, kocht ik in 1985 1 SL1200 en iets later een 2equote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mwoah, niet slecht
draaitafels heb ik altijd willen hebben, maar omdat er tig dingen zijn die ik altijd al wilde hebben heb ik keuzes moeten maken
ik heb alleen de laatste 20 minuten meegepiktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
Ik hier?![]()
Ik zat vanavond bij familie en kon daardoor geen Ekstra Weekend luisteren...![]()
Dat wordt podcasts downloaden!![]()
Ik heb ook pick-up's misbruikt, maar daar kon je niet mee scratchenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Na eerst jarenlang mijn vader pick-up misbruikt te hebben, kocht ik in 1985 1 SL1200 en iets later een 2e.
Jongeren in een bungalow in de middle-of-nowhere... hmm.. waar heb ik dat eerder gezienquote:
Ja, gewoon alles van die gasten binnenhalen. Als je edit-remixen leuk vindt, dan moet je die Wow remix ff binnenhalen. Hilarisch.quote:
Die doen we hiernaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, gewoon alles van die gasten binnenhalen. Als je edit-remixen leuk vindt, dan moet je die Wow remix ff binnenhalen. Hilarisch. [afbeelding].
Die komt ook nog aan bod danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze remix heb ik met Hens Zimmerman (de HZ van JTHZ.com) gemaakt een paar jaar geleden.
zijn te klein voor theezakjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
Maar niet om het 1 of ander hoor, maar IMO heeft die Mieke de Boer gewoon een paardenkop, en theezakjes als tieten.
De wave online zetten die ik onderhanden nam en weer uploadde waarna hij er mee verder ging. Doe ik wel vaker, ik zit ook bij wat mixclubjes en heb ook zo wat remixen gemaakt met een Duitser en een Amerikaan. Wel grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik kan me daar trouwens niets bij voorstellen, samen remixen. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk doen?
Das een kwestie van smaak. De paardekop ben je wel met me eens?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe aaaaahh... Freak 11!
1. Spit At Stars - Jack Penate
2. The World Is Outside - Ghosts
3. Mahalageasca - Mahala Rai Banda vs. Shantel
4. Standing In The Way Of Control - Gossip
5. The Underdog - Spoon
6. I See A Different You - Koop
7. Heavyweight Champion Of The World - Reverend & The Makers
8. Must Be The Moon - !!!
9. Here (In Your Arms) - Hello Goodbye
10. Overpowered - Roisin Murphy
11. Don't Ask - Wouter Hamel
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
Maar niet om het 1 of ander hoor, maar IMO heeft die Mieke de Boer gewoon een paardenkop, en theezakjes als tieten.
Zij is beatifulquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Katie Melua nu trouwens op ned 3 (lekker ding!!) weet niet of ik de muziek wel mooi vind.. ff checken.
Dus wat er uiteindelijk uit gaat komen is dan een verrassing, geen voorop uitgezet plan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
De wave online zetten die ik onderhanden nam en weer uploadde waarna hij er mee verder ging. Doe ik wel vaker, ik zit ook bij wat mixclubjes en heb ook zo wat remixen gemaakt met een Duitser en een Amerikaan. Wel grappig.
mwoah, vind haar toch iets aantrekkelijker dan een paardquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Das een kwestie van smaak. De paardekop ben je wel met me eens?
Denk dat het ook niet echt mijn ding is, te soft enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
Zij is beatiful. De muziek vind ik niet zo boeiend.
er zijn negen miljoen fietsen in Bejingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zij is beatiful. De muziek vind ik niet zo boeiend.
Neu, gewoon ergens beginnen in het nummer, andere beats maken etc. Wat movie-samples er doorheen doet het ook altijd goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus wat er uiteindelijk uit gaat komen is dan een verrassing, geen voorop uitgezet plan?
klinkt leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neu, gewoon ergens beginnen in het nummer, andere beats maken etc. Wat movie-samples er doorheen doet het ook altijd goed. Of halverwege krijg ik een ingeving voor het gebruik van een geluidje en ga daar eest naar opzoek.
dat leek me duidelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:15 schreef cosmick het volgende:
Met "beatiful" bedoelde ik "beautiful" trouwens[afbeelding].
Geinspireerd door de bvd's e.d. en dan met name door de JTHZ-mixenquote:
Staat helemaal niet meer online zie ik :|. Zal 'm morgen wel ff uploaden (staat op een andere pc).quote:
maar...maar... wat moet ik nu dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Staat helemaal niet meer online zie ik :|. Zal 'm morgen wel ff uploaden (staat op een andere pc).
Mijn Cardigans remixje en clipje bekijken (ik heb alle andere bandleden voor het gemak er maar even buitengelatenquote:
hm, Cardigans, nou vooruit, zo dadelijk ff danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn Cardigans remixje en clipje bekijken (ik heb alle andere bandleden voor het gemak er maar even buitengelaten).
Nee, ik heb wel een versie wat ik zelf heb ingezongen maar hmm... ik zoek nog een zangeresjequote:
http://www.vocalisten.nl/new/index.phpquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een versie wat ik zelf heb ingezongen maar hmm... ik zoek nog een zangeresje.
3F watte? ow, ja, diequote:Gezellig trouwens, zo'n 3FM topic [afbeelding] .
Ik heb al veel demo's opgestuurd idd, maar het is allemaal wat te vaag. En helemaal in Nederland is er geen markt voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:02 schreef D.Rose het volgende:
Trouwens, nooit er over gedacht om wat commerciëlers te maken?
voor iets commercieels is er ook in NL wel een markt hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb al veel demo's opgestuurd idd, maar het is allemaal wat te vaag. En helemaal in Nederland is er geen markt voor.
Ik zat laatst naar The Disco Boys te luisteren (vorig jaar zo'n dance-italo cd'tje in Italië gekocht) en da's best geinig. Zelfde synths enzo maar wel een housebeat en net ff wat gelikter and all. Wel een idee idd.
Voor iets commercieels welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
voor iets commercieels is er ook in NL wel een markt hoor
eerst ff hier posten natuurlijk hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor iets commercieels wel.
Zal wat dingen maken en ze opsturen naar Veenstra Veenstra. [afbeelding]
Thanks manquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef D.Rose het volgende:
Ik moet zeggen dat die Planet71 creaties allemaal wel lekker wegluisteren
niet commercieel genoeg, dat zei ik alquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks man!!. Vind het ook erg leuk om dit soort dingen te maken, leuke melodieën, ietwat vaag en lekker rustig. Begrijp alleen niet waarom ik niets hoor van platenmaatschappijen
.
Ik ben bijna klaar voor de nacht jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef purplerose het volgende:
Zijn jullie ook al klaar voor de freaknacht guys!
Onder een pseudo kun je zo je echte creatieve uitspanningen financierenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, zo heet dat als je geld verdient met je muziek
Pearl Jam verdient ook bakken met geld zonder commercieel te zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, zo heet dat als je geld verdient met je muziek
Da's toch altijd op zaterdag? Ik kijk die gezellige film op Veronica.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
heb nog een kijktip voor de rockers onder ons
the seven ages of rock, docu van de bbc
Wie?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Pearl Jam verdient ook bakken met geld zonder commercieel te zijn
succesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onder een pseudo kun je zo je echte creatieve uitspanningen financieren.
Sorry, maar da's toch echt commercieel hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Pearl Jam verdient ook bakken met geld zonder commercieel te zijn
draaien en optreden is ook werkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vroegah wel met draaien en optreden. Nu werk ik (uiteraard).
Waarom? Vond ze leuk denk ik, en is afgeleid van mijn naamquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nachtwerk. Nu niet zoveel zin en tijd meer voor.
Maar waarom noemde je oma je nu roosje?
geen idee ik kijk het via tv-links.co.ukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's toch altijd op zaterdag? Ik kijk die gezellige film op Veronica.
Wel erg leuk programma, vooral die metal-afleveringquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
geen idee ik kijk het via tv-links.co.uk![]()
*jingle nadoetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:46 schreef cosmick het volgende:
Maar wat vinden jullie van de alarmschijf (even enigszins OT)?.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*jingle nadoet
"en dit is de nieuwe alarmschijf"
Planet....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef D.Rose het volgende:
zeg cosmick, van welk bouwjaar ben jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
Dat liedje"ik ben dom, lomp en famous en ze zitten aan me penis"
Hmm, nee, Interpol is nie leukigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef cosmick het volgende:
[..]Nu hoor ik het ook.
Prince.. het nummer heb ik eigenlijk al wel gehoord. Interpol had ik leuker gevonden.
En http://video.google.nl/videoplay?docid=-5223894157125798363quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef D.Rose het volgende:
filmpje speerwerpen mms://straumOD.nrk.no/Nyhetsspiller/2007-07-13/SPYDSKADE_130707_SP23_600.WMV
Simpel mes had ook voldaanquote:
Je hebt niets gemist. Twee dronken campers in de onderbroek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef purplerose het volgende:
op de stream krijg je dat meestal ook te zien
En dan ook nog eens bezopen. Soort Tokkie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef purplerose het volgende:
Jemig straks word ik nog benieuwdzag ze eruit als een aangespoelde walvis dan!
yep, nadat de ingewanden eruit ontploft zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef purplerose het volgende:
Jemig straks word ik nog benieuwdzag ze eruit als een aangespoelde walvis dan!
O godquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, nadat de ingewanden eruit ontploft zijn
idd, 10 voor 7 is vroeg genoegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:30 schreef purplerose het volgende:
Jezus half 7, omg dat mens is nie wijs![]()
Ik ben msBen al aan het lastigvallen over het tv-signaal op de webcam, maar het wil nog niet echt vlotten...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef purplerose het volgende:
op de stream krijg je dat meestal ook te zien
Je moet mij nieteens lastig vallen voor 12 uurquote:
Fijn dankuquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben msBen al aan het lastigvallen over het tv-signaal op de webcam, maar het wil nog niet echt vlotten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |