Was het maar zo! Maandag kan ik m'n pasje pas ophalen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Eeje Domien, vandaag met de auto naar de studio gekomen trouwens?
Proost!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
* klik
en het eerste pilsje van de avond is geopend[afbeelding] [afbeelding]
Ook zoquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://zakhooi.com/mieke.de.boer.03.jpg
ik moet nog 4 maanden wachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Was het maar zo! Maandag kan ik m'n pasje pas ophalen...
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR.quote:
Kun je gelijk weer op theorie examenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR,.
Totale onzin. Ik heb mijn TTT en rij-examen in drie weken weten in te plannen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR.
Gezien ja, maar ik dat is op het afrijden, niet op het ophalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Item gezien op het NOS Journaal ? Krankzinnige wachttijden (bjina een jaar!) bij het CBR.
Ah, jouw rijschool had genoeg uren ingekocht dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb mijn TTT en rij-examen in drie weken weten in te plannen.
Verschilt van regio tot regio.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld vooral betrekking hebben op de grote steden (Utrecht / Amsterdam etc) want iemand van Bovag vertelde dat er zelfs al " handel " is in examendata. Als je een paar duizend euro's lapt zou je sneller examen kunnen doen. Vaag !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als je dan een pilsje open maakt moet ie eigenlijk je naam roepen, net als ze in de show doen.quote:
Of Ron Brandsteder nadoen... Gheeeehhiiiiieeehhhhggggquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je dan een pilsje open maakt moet ie eigenlijk je naam roepen, net als ze in de show doen.
* maakt pilsje open, die opener: "Timo!!!!"![]()
Bedoel inderdaad het afrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gezien ja, maar ik dat is op het afrijden, niet op het ophalen
en volgens mij was het een half jaar, maar dat is nog %$#$^*& lang hoor.
Stel dat je zakt, dan kun je het dus niet ff opnieuw doen
Of Gerard Jolingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Of Ron Brandsteder nadoen... Gheeeehhiiiiieeehhhhgggg![]()
Ik gok erop dat dat niet het geval zal zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je dan een pilsje open maakt moet ie eigenlijk je naam roepen, net als ze in de show doen.
* maakt pilsje open, die opener: "Timo!!!!"![]()
Moet je wel slagenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedoel inderdaad het afrijden.![]()
Half jaar is wel aardig lang, maar voor je begint kun je natuurlijk al een datum prikken en dan zal is het nog wel te doen, denk ik.![]()
Ik denk het ook niet maar ik vind het wel een goed ideequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dat niet het geval zal zijn
Nou nog even bellen met Henk Westbroek en dan is de cirkel weer rond.quote:
Alleen die screen alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Superman lovers - Starlight
[afbeelding]
De clip met de aardappel en de muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |