Mario Kart met een goed online systeem, echte DK platformer, een goede online shooter en een goed online systeem voor BWii. Dan kan je mij tevreden noemen. Zoveel is dit toch niet gevraagdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wanneer ben je dan tevreden Tomasso? Als Nintendo Mario Kart, F-Zero, Kid Icarus en een echte Donkey Kong aankondigt voor nu en 2008?
Mario Galaxy, Metroid en Brawl voor 2007?
Wat wíl je?
quote:ATLUS U.S.A., INC. ANNOUNCES TRAUMA CENTER: NEW BLOOD™!
All-New Characters, All-New Emergencies, All-New Excitement!
IRVINE, CALIFORNIA — JULY 10th, 2007 — Atlus U.S.A., Inc., a leading publisher of interactive entertainment, today announced Trauma Center: New Blood, a new entry in the award-winning Trauma Center franchise, exclusively for the Wii™!
Keep your hands steady and your mind focused – this time around there’s a lot more on the line. Every cut of the scalpel, every pinch of the forceps, each and every second that ticks by is of the absolute greatest importance. If you think it's too much to handle alone, invite a friend to assist with the operation and work together to save patients from flat-lining. The adrenaline is pumping, lives are at stake, and only you can save the day. Have you got what it takes?
Trauma Center: New Blood has not yet been rated by the ESRB.
About Trauma Center: New Blood:
At a remote hospital in Alaska, Dr. Markus Vaughn quietly toils, a surgeon who has forsaken the politics and power struggles of his former ward. He is content to use the power he has discovered within himself, the Healing Touch, to positively affect the lives of those in need. His partner is Valerie Blaylock, a promising young doctor eager to unlock her own dormant abilities.
When the facility unexpectedly closes, they are forced to return to Concordia Medical Institute, where politics are more important than patient’s lives, and doctors more concerned with image than their ministration. There they are recruited into the government organization Caduceus, where they will learn of a conspiracy with dire ramifications, and their lives will be changed forever!
Key Features:
• Two Player Cooperative Play! For the first time in the series, work with a friend to race against the clock and save lives…success will require teamwork and communication – Every second counts!
• All-New Story, Characters, and Operations! Depend on a brand new medical team for support and advice as you tackle new emergencies.
• Fully Voiced Dialogue! Characters will come to life as never before as they speak to you during operations and story cutscenes.
• Full 480p and 16x9 Widescreen Support!
• Online Score Ranking System!
moet ik nu de 360 versie halen of de Wii.... ik heb GHII al op de 360, als ik dan de 360 versie haal heb ik 2 gitaren voor multiplay... maar mijn hart ligt meer bij Nintendo...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nog een keer, de Wii GH3 gitaar
[afbeelding]
Was gratis tot 1 juli jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die browser is toch gratis?
ppst:quote:
Maar toch bedankt voor het aanbodquote:ik heb:
Wario Ware
Excite Truck
Kororinpa
Resident Evil 4
Mario Strikers
Godfather
Zelda
MGS1 vond ik geniaal geport naar de Gamecube, als metal gear solid 2 nou geport wordt, ben ik blij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef King_of_cubes het volgende:
tvp voor morgen vast, hopen op een goede shooter en toffe games metal gear solid wii bijvoorbeeld.
De browser is toch wel zeer handig. Het is toch weer een extra internettoegang, mocht er geen normale computer beschikbaar zijn (bezet, kapot).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
hmm een points card van 2000 points kost +/- 20 euro, dan moet je dus wel even 5 euro neertellen voor een browser (leuk voor de heb maar wat moet je er mee)![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De browser is toch wel zeer handig. Het is toch weer een extra internettoegang, mocht er geen normale computer beschikbaar zijn (bezet, kapot).
Leuke dingenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef multos het volgende:
Waar hopen jullie morgen eigenlijk op?
Over het algemeen is er geen 1 of twee. Het ligt er gewoon aan welke mote je als eerst oppakt. Als je ze weer een tijd neerlegt en weer een pakt is het weer anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens gaan mijn Wiimotes op compleet willekeurige momenten knipperen en net kon de Wii ze helemaal niet meer vinden zelfs niet met de resetknop en dat oranje knopje op de Wii zelf... Moest de hele Wii uit (tot het lampje rood was) en opnieuw de Wiimotes zoeken. Nu is de volgorde ook nog omgedraaid (1 is nu 2 en wat 2 was is nu 1)... Hoe kan dat zomaar? (was play aan het spelen, terug naar het menu en toen was het uit met de pret...)
http://games.fok.nl/index.phpquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef GGMM het volgende:
Is er iemand die live meekijkt en het nieuws hier gelijk samenvat?
Ik zit op me werk, ga hem wel aanzetten, zodat ik live kan kijken, maar zonder geluid, hoop dus om wat mooie trailersik hoop gigantisch op Mario Kart en een nieuwe Brawl trailer.
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef disjfa het volgende:
Als je ze neer legt dan stoppen ze met syncen na een tijdje. Dat scheelt batterijen zeg maar en is dus socialer voor je ipv elke dag batterijen moeten vervangen.
[..]
http://games.fok.nl/index.php
ja ok maar ik had ze niet neergelegd en hij herkende ze helemaal niet meer (alleen maar blijven knipperen en niet 1 lampje aan laten)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef disjfa het volgende:
Als je ze neer legt dan stoppen ze met syncen na een tijdje. Dat scheelt batterijen zeg maar en is dus socialer voor je ipv elke dag batterijen moeten vervangen.
http://e3.gamespot.com/?tag=nav-top;e3quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.
Volgens mij is dat wel een regelmatig voorkomend probleem met de Wii, dat hij de Wiimotes niet meer vindt nadat ze even uitgeschakeld zijn. (Tijdens laden van games zelf en tussen kanalen enzo worden de Wiimotes even uitgeschakeld) Op zo'n moment werkt maar 1 ding: Wii van het stroom afhalen en na 10 minuten weer aansluiten op het stroomnet, dan zou het probleem direct opgelost moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja ok maar ik had ze niet neergelegd en hij herkende ze helemaal niet meer (alleen maar blijven knipperen en niet 1 lampje aan laten)
naja ik ben natuurlijk nog maar een newbii op dit gebiednet zoals die mailtjes die maar blijven knipperen, ik zie niet welke nieuw is hoor, maargoed, komt allemaal wel
![]()
Don't worry je kent me tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, maar nieuws dat ik submit duurt zo'n uur voordat het op de site staat, hoop eigenlijk op een topic, zodat ik het gelijk kan zien.
power knop indrukken tot ie rood wordt en de wiimotes opnieuw laten vinden hielp en het was na het terug gaan naar het wii menu vanuit een game.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een regelmatig voorkomend probleem met de Wii, dat hij de Wiimotes niet meer vindt nadat ze even uitgeschakeld zijn. (Tijdens laden van games zelf en tussen kanalen enzo worden de Wiimotes even uitgeschakeld) Op zo'n moment werkt maar 1 ding: Wii van het stroom afhalen en na 10 minuten weer aansluiten op het stroomnet, dan zou het probleem direct opgelost moeten zijn.
Het begint morgen pas toch? Maar als je idd een samenvatting kan geven, heel graagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef depax het volgende:
[..]
Don't worry je kent me toch
overigens er is al van alles bezig hoor.
Soul Calibur Legends trailer bijv
http://www.gamespot.com/v(...)s-official-trailer-1
vandaag is ms morgen nin en sony.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het begint morgen pas toch? Maar als je idd een samenvatting kan geven, heel graag
Die wordt voor mij op de launchdag!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nog een keer, de Wii GH3 gitaar
[afbeelding]
18.30 hier.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Venderwel het volgende:
Zou toch wat zijn als ze een deal blijken te hebben gesloten met Rockstar games dat die spellen nu wel ook op de Wii komen!
Op het E3 deel van gamespot.com staat trouwens dat de Nintendo persconferentie om 9am PDT is.
Dat betekent dus 9 uur in de ochtend PDT, nu alleen nog even uizoeken wat PDT is!
Ja maar de pre-hype beleven is ook tof.quote:
Bedanktquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef GGMM het volgende:
http://www.gamespot.com/live/nintendoplayer_2007.html
Laten we hopen dat dit niet de tendens wordt.quote:17:48.31 -
Around the sides there are exciting LIFESTYLE photos of women, grandparents, kids and even the occasional man playing Wii and DS.
Ik ben er! maar moet zo etenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Het begint volgens mij om 18:00.
Waar is iedereen?
Suddenly i sseeeeeeee!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bedankt
De muziek is er ook weer.
Doet het bij mij niet in IE en FFquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef GGMM het volgende:
http://www.gamespot.com/live/nintendoplayer_2007.html
In de broncode staat ditquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Maximo het volgende:
[..]
Doet het bij mij niet in IE en FF :'(. Iemand een linkje die ik met winamp kan openen?
1 |
Gewoon bij je PC eten, doe ik ookquote:
Please take your seats.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef GGMM het volgende:
het is al 1minuut over 6 en het is nóg steeds niet begonnen
The Bastards!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Reggie krijgt zijn game niet terug.
True, maarja, zelfs MS had statsquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
leuke cijfertjes. maar ik wil games zien!
Wie niet. Dit duurt altijd even.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
leuke cijfertjes. maar ik wil games zien!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef neggix het volgende:
Alsof winkeliers bijhouden of ze het aan een mannetje of vrouwtje verkopen
Het zou bijv. kunnen via de Mii's. De eigenaar maakt zeer waarschijnlijk de eerste aan. Als de daarvan nou gegevens verzamelenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef neggix het volgende:
Alsof winkeliers bijhouden of ze het aan een mannetje of vrouwtje verkopen
PES komt iig aan in Japan. Hij is nog niet aangekondigt voor de rest van de wereld, maar het lijkt me dat ze hem ook wel in Europa uitbrengen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:13 schreef EvilMarc het volgende:
SOCCERMOMS !! misschien een hint naar pes voor de wii !!
iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef Xrenity het volgende:
3 december amerika.
Europa: 3 december 08.
Schijnt goed te werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zelda lijkt me kut, door die gaye controls.
Bij mij werkt ie primaquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Maximo het volgende:
Omg, morgen ga ik persoonlijk Bill Gates onder de reet trappen. Zeer verschillende streams aan het proberen en allemaal werken ze niet door WMP
Reggie blijft grappig...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Nintendo al serieus met online gaming? Laat me niet lachen.![]()
Ga je eindelijk neuken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn droom komt uit.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Is gewoon voten hoe mooi iemands Mii is.
Idd, stelt geen zak voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Is gewoon voten hoe mooi iemands Mii is.
Omdat die allemaal oud nieuws is eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hoe weten jullie wat dat allemaal inhoudt danklinkt leuk hoor, Mii vote, WiiWare... maar ik kan me er niet alles bij voorstellen
Ja graties is wel goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef depax het volgende:
wii wheel wel leuk dat ie erbij zit.
denk het ook. het publiek is wel een beetje tam.quote:
Ego gestreelquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef Xrenity het volgende:
Weer zon dom filmpje.
Dat stuur! FTW!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is nu eigenlijk die grote hardware aankondiging ?
Welke grote hardware aankondigingquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is nu eigenlijk die grote hardware aankondiging ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |