Natuurlijk! wie kent die nou niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik heb dus Mahala Raï Banda met Mahalageasca (Bucovina Dub) gerequest..
Die kennen jullie toch wel
En als je het niet kent, hierbij een voorbeeldje: http://www.zshare.net/audio/2543329b55ab46/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik heb dus Mahala Raï Banda met Mahalageasca (Bucovina Dub) gerequest..
Die kennen jullie toch wel
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als je het niet kent, hierbij een voorbeeldje: http://www.zshare.net/audio/2543329b55ab46/
Bart Arens gebruikt het (bijna) altijd als achtergrondmuziek.
Ooh die ! ja die is wel vrolijk om te horenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.zshare.net/audio/2543329b55ab46/
Ben bang dat je daar geen antwoord op krijgt. Heb ik een aantal topics geleden ook al antwoord op gevraagd. En nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef JeroenV het volgende:
CLUB 3VOOR12 animo check
Purplerose
MissHobje
Wolfrolf
borisz
Areyoutalkintome
Toad
Siegfried
Wat heb ik gemist?
Dat staat heel duidelijk een paar topics terugquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben bang dat je daar geen antwoord op krijgt. Heb ik een aantal topics geleden ook al antwoord op gevraagd. En nooit meer wat van gehoord![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef purplerose het volgende:
Eric Corton! Mister Rock ende Roll himself
fotootje van toen die nog nie zo grijs was maar toen al zeer smakelijk
Ok, er zweven nu een paar ideetjes rond over 3fm en fok en 1 daarvan is een keer naar Club 3voor12 in amsterdam (met degene die willen natuurlijk) en wat bandjes checken en natuurlijk Eric aanmoedigen
Ik wilde dus ff een animocheck doen dus als je meewil geef ff een gil, kan ik het aantal ff turfen en eventueel alvast in de OP zetten. Volgende week is helaas de laatste aflevering van het seizoen dus we gaan uiteraard ergens als het nieuwe seizoen van club 3voor12 weer begint.
Gillen maar guys!
Precies..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat staat heel duidelijk een paar topics terug
Oproep van Purple_Rose
Vervelend zeg.. Ik weet hoe je je voelt. Heb het een jaar geleden gehad en helaas is het nooit helemaal genezen. Mijn enkel is zwak en erg gevoelig gebleven..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja vervelend enzo.. kan er niet op lopen en doet auw
Grote fan is overdreven, maar ik kan de muzek wel goed waarderen op zijn tijd. Songs about Jane is gewoon een goed album.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
maroon 5 tja zijn er grote fans van die band ?
Scheurpilootquote:
Had ik maar een F1 carrierequote:
Je had er 133quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik maar een F1 carriere.
Ik had trouwens wel goed aangedaan om sato in te ruilen voor speed, jammer dat die uiteindelijk ook uitviel.
Ik moet eens kijken of en hoeveel punten ik verdiend heb afgelopen weekend.
Helemaal eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra leuke show om naar te luisteren, maar qua muziek luister ik liever naar Corton/Rudy.
Ik zag hetquote:
Die muziek van Michiel is net de reden dat ik bij de corso toch eindelijk 3fm kan luisteren ipv 538quote:
Tof he! weet niet of je mijn reply in het vorige topic nog had gelezen, maar ik vond de film ook best te doen.quote:
No Doubt is idd tofquote:
Je zit onder een rode lampquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Neen, een andere michiel. Ik zit "aan de overkant". Of, zoals je ook kunt zeggen:: ik verdien mijn geld achter het glas. Dank voor het welkom!
wat gebeurd er dan achter het glas ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Neen, een andere michiel. Ik zit "aan de overkant". Of, zoals je ook kunt zeggen:: ik verdien mijn geld achter het glas. Dank voor het welkom!
In dienst van het NOB neem ik aan dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik druk op knopjes. Niet die van Annemieke, overigens.
Als ik het wel heb o.a.;quote:
nouja psies wat er staat een animo check of er dus mensen zijn die een keer meewillen als het nieuwe seizoen van club3voor12 met eric corton weer begint. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef JeroenV het volgende:
CLUB 3VOOR12 animo check
Purplerose
MissHobje
Wolfrolf
borisz
Areyoutalkintome
Toad
Siegfried
Wat heb ik gemist?
mjammie knoppiesquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik druk op knopjes. Niet die van Annemieke, overigens.
Ik zie het nu ja, thx beebquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef purplerose het volgende:
en met die tut ben je gelijk topickiller![]()
mag ik aanschuiven?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke bij kaarslicht.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/04/thumb/img0.jpg]afbeelding][/url]
Er rijden op dit moment geen treinen meer naar station Hilversum Noord, dus je kan er helaas niet meer op een manier die beter is voor het klimaat komen (of je moet gaan fietsenquote:
argh gemistquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef rubbereend het volgende:
wtf Uffie op de radio
[afbeelding]
en ook op Lowlands
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er rijden op dit moment geen treinen meer naar station Hilversum Noord, dus je kan er helaas niet meer op een manier die beter is voor het klimaat komen (of je moet gaan fietsen).
live is dit nog vetterquote:
Voor Annemieke I'd walk a thousand miles.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]is me iets te ver fiesten..... alhoewel voor annemieke......
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Voor Annemieke I'd walk a thousand miles.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:27 schreef purplerose het volgende:
Annemieke met dr lekkere lijf en prachtige bos haar op dr hoofd
sjucht, ik ben vliefd
Ik heb geen problemen met delen mits ik er onderdeel van benquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met delen mits ik er onderdeel van ben
sweet dreams rubbertjequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:35 schreef rubbereend het volgende:ik ga maar eens verder vanuit bed lusiteren, de wekker gaat alweer om 7.00u
zal wel lukken nuquote:
Dat denk ik ook welquote:
Truste borisz!quote:
en bedankt, nou heb ik trekquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Toad het volgende:
mmmmm
wat een lekkere recepten staan er hier
hihihihiquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:02 schreef annemic het volgende:
jeetje guys! hahaha! Goeie foto ook 'Rose.. Nou, ik ben enorm geflatteerd hoor!!
daar ging mn trekquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
niet voor zwakke maagjes![]()
http://www.pedobear.net/index.php?id=11
zeg, ik zit nèt te eten ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
niet voor zwakke maagjes![]()
http://www.pedobear.net/index.php?id=11
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
In dienst van het NOB neem ik aan dan?
quote:
Klopt dit een beetje afzuigkapfilter?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Als ik het wel heb o.a.;
Het instarten van de reclame's, journaal de uitzending in halen en bands mixen.
Moehahahahahahaha, sorrie Toadquote:
jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:22 schreef Siegfried het volgende:
Klopt dit een beetje afzuigkapfilter?
Hmm, ik zou nu wel een lekkere bigmac of whopper lustenquote:
Je beroep klinkt erm, vuig zegquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:34 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Gelukkig zat de pestopasta met cherrytomaatjes er voor het grootste deel al in toen ik die fan-tas-tische plaatjes zag![]()
Nah, dat neemt de magie van de radio weg.quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:54 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Nah, dat neemt de magie van de radio weg.
(dat is eventueel te vertalen naar: eigenlijk is het best saai.![]()
)
volgens mij werd er aan hem gevraagd: "Zou je naar 538 willen gaan als ze je benaderen?" Waarop hij gezegd heeft dat hij dat toch zeker in overweging zou nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Giel naar 538?! Are U bloody kidding me?!
Pfieuw!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:44 schreef Againzender het volgende:
volgens mij werd er aan hem gevraagd: "Zou je naar 538 willen gaan als ze je benaderen?" Waarop hij gezegd heeft dat hij dat toch zeker in overweging zou nemen.
Maar volgens mij is 538 hier helemaal niet mee bezig.
Uit z'n verband gerukt verhaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Giel naar 538?! Are U bloody kidding me?!
Als het hier geonweerd heeft ben ik er doorheen geslapen. Maar ik zag dat op een hoop plaatsen het onweer heel lang bleef hangen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Glacier het volgende:
Heeft het bij jullie ook zo geonweerd vannacht? het bleef maar onweren en een paar keer een tijdje vlak boven ons
Ik leef nog gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Glacier het volgende:
Heeft het bij jullie ook zo geonweerd vannacht? het bleef maar onweren en een paar keer een tijdje vlak boven ons
Ja man. Toen ik naar huis reed zat ik in een heftige onweersbui op de A28 en toen ik om 00.00 trachtte te slapen, heeft het geonweerd tot fucking 2 uur (quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Glacier het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker het'is nu tenminste niet vervelend om op je werk te zitten, want naar het strand wil ik nu zeker niet
zou ik nou nooit doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
Ik doe Ekdom even na en download het even 'per ongeluk'
heb ik daarom zulke slechte ogen, dacht dat dat van iets anders kwamquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gelukkig maar..want je word er blind van zeggen ze
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef borisz het volgende:
Bart arens maar even een paar UJDT gestuurd![]()
Jij hebt ook stille hoopquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef borisz het volgende:
half 4, na Joss Steen hebben we een leuke plaat
Leuk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef borisz het volgende:
Nakatomi
leuk maar eens iets anders was leuker geweest![]()
Ik ben fan die muziek jaquote:
Ik Prodigy ('everybody in the place'), Praga Khan en Dune ('can't stop raving').quote:
Ik ook niet, maar da's niets om je voor te schamen, integendeelquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Glacier het volgende:
Van het popduel wist ik alleen Toybox niet
ik kan wel 100 nummers uit die tijd posten die minstens even goed zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik Prodigy ('everybody in the place'), Praga Khan en Dune ('can't stop raving').
Toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!!!!
Ja, ik wel 1.000.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan wel 100 nummers uit die tijd posten die minstens even goed zijn
Er zat volgens mij een enorme knip in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Glacier het volgende:
Sloeg die plaat van de Arctic Monkeys nou over?
Die zal het wel weer worden ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij ook ja!
Of Born to be Wild
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
was het ranzig dan? hoef ik rose z'n pm niet te openen dus
Moet trouwens NOB zijn (had even een typo gemaakt), maar Michiel start de reclame in en zorgt ervoor dat we elk uur het journaal kunnen horen. Sinds gisteren heeft hij hier een account.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dan weet ik genoeg jawie is michiel van de nos dan?
Dus een van onze techniciquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet trouwens NOB zijn (had even een typo gemaakt), maar Michiel start de reclame in en zorgt ervoor dat we elk uur het journaal kunnen horen. Sinds gisteren heeft hij hier een account.
Jup.quote:
Oja, dat ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Siegfried het volgende:
Jup, en hij mixt natuurlijk de live artiesten
[3FM #194] Lily Allen rocks!! :') (directe link)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe dan?
Zou te gek zijn als Jeroen kijk in de Vegte en Sander de Heer ook van de partij zijn.quote:Ruud de Wild naar 3FM
Een carrièremove voor Ruud de Wild naar 3FM zou ook tot de mogelijkheden behoren, maar Florent Luyckx denkt daar anders over: "3FM heeft momenteel een 'ijzersterke' programmering". Daarbij laat hij tevens weten dat 3FM niet op zoek naar nieuwe deejays
Radio.nl
Dat is ook heel fijn om te weten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil best even melden dat ik luister hoor![]()
Er zullen wel wat mensen een fax hebben gemist, dus misschien zitten die nu in de stromende regen op het strand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is de koningen overleden? Heeft Krajicek de finale gewonnen? Is Nederland weggespoelt??waar ís iedereen, ik verveel me
Ik ook, maar even kokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil best even melden dat ik luister hoor![]()
ik ben nog wel aan het opdrogen ja, maar dat had met het badje van mijn zoontje te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is de koningen overleden? Heeft Krajicek de finale gewonnen? Is Nederland weggespoelt??waar ís iedereen, ik verveel me
* -Hans- gaat de link ff checkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef MichielV het volgende:
Tip van de dag: ga in augustus naar Ratatouille. Echt zo ontzettend mooi! http://d-log.nl/page/log/141862/Vijf+sterren
klinkt goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef MichielV het volgende:
Tip van de dag: ga in augustus naar Ratatouille. Echt zo ontzettend mooi! http://d-log.nl/page/log/141862/Vijf+sterren
Ziet er wel aardig uit inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:19 schreef Againzender het volgende:
klinkt goedalleen ga ik in augustus daar helemaal geen tijd voor hebben. Hopelijk blijft hij even in de bios, is toch mooier dan op DVD
ik betwijfel of het gebruik van kaarsen nou zo milieuvriendelijk is, komt toch naast licht een hoop warmte bij vrij, net als bij gloeilampenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik fiets elke dag naar werk, de stad, om boodschappen te doen enz.
heb een nieuwe wasmachine (en droger) aangeschaft, die ene stuk zuiniger zijn dan mijn oude wasmasjien.
trek overal stekkers uit, licht staat inet onnodig aan, stekkerdozen met knopjes gaan uit als ik ze niet gebruik, tv enz. staan niet op standby, en ik heb s'avonds veel kaarsjes aan
heb er geen honderd aan hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik betwijfel of het gebruik van kaarsen nou zo milieuvriendelijk is, komt toch naast licht een hoop warmte bij vrij, net als bij gloeilampen
Dan hoef je de verwarming niet (zo hoog) aan te doen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik betwijfel of het gebruik van kaarsen nou zo milieuvriendelijk is, komt toch naast licht een hoop warmte bij vrij, net als bij gloeilampen
je weet het niet, misschien zat je bij een of andere wazige sektequote:
ja, 1 jaar lang gedaan, mijn huisje is bijzónder klein, en heb vrij veel (dure) apparatuur, dus daar ben ik toch vanaf gestaptquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
laat je was hangen ipv drogerschele nog meer.
mijn huis is goed geisoleerd, sinds maart is de verwarming geloof ik nog maar een keer of drie aangeslagen. Overigens wel alle drie de keren in juniquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan hoef je de verwarming niet (zo hoog) aan te doen!
uitermate lekkerquote:
helderheid lager zetten helpt dat?? Ga ik maar niet doen, dan maak ik iets, print je het is het heel anders, is me al vaker overkomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn huis is goed geisoleerd, sinds maart is de verwarming geloof ik nog maar een keer of drie aangeslagen. Overigens wel alle drie de keren in juni
Overigens is de laptop aanhebben om te FOK!-en ook bijzonder goed voor het milieu
* Againzender zet de helderheid van de monitor wat lager
quote:Maar ik vind dat er nu nog heel wat aardigs op de markt komt. Beter dan in de jaren negentig; het was alleen maar Eurohouse van 2Unlimited, veel Marco Borsato en die R ‘n’ B- jodelmeisjes. Toen heb ik op het punt gestaan te stoppen.”
bij LCD schermen wel, merk het wel iets aan het verbruik van de accu. Maar dan moet het verder niet te licht zijn, want je ziet anders geen klap natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
helderheid lager zetten helpt dat?? Ga ik maar niet doen, dan maak ik iets, print je het is het heel anders, is me al vaker overkomen.
wtf 2 platen maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Rob Stenders: "Die hele eerste week was vreselijk.”
Zeer aardig artikel, imo. Qua muziek vrijheid is het er niet beter op geworden als je dat zo leest... het lijkt mij ook klote als je allemaal meuk moet draaien wat je eigenlijk maar niks vind.
[..]
!
The Gossip![]()
Wel erg mager inderdaad... weet niet of dat voor elke jock geldt, maar ik kan het wel begrijpen als Rob daar aan moet wennen (zeker gezien de vrijheid die hij eerder had).quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wtf 2 platen maarik zou zo m'n contract inleveren
misschien was men bij 3FM ook wat huiverig om Rob iets teveel vrijheid te geven, hij heeft nogal eens de neiging dan wat te ontsporen met de muziek. Vind ik niet erg, maar is misschien niet helemaal wat men rond de lunch zoekt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel erg mager inderdaad... weet niet of dat voor elke jock geldt, maar ik kan het wel begrijpen als Rob daar aan moet wennen (zeker gezien de vrijheid die hij eerder had).
Laatst was een interview met Gerard ook al uit z'n verband getrokken, gaat dus lekker de laatste tijd met die interviews.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef MichielV het volgende:
De woorden van Rob zijn een beetje uit z'n verband getrokken, daar baalt hij zelf ook van vertelde hij me vrijdag nog. Het klopt dat de jocks elk uur 1 plaat helemaal zelf kiezen, maar die andere platen worden in overleg met de music director gekozen. Honderd procent inspraak dus. En bij Request kies ik zelf alles uit op basis van wat er binnenkomt. En wat Rob zelf ook zegt: de vrijheid bij 3 is groter dan waar ook....!
Mag ik je dan feliciteren met deze plaat die je nu hebt uitgekozen, zo mooi, maar ook wel depriquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef MichielV het volgende:
De woorden van Rob zijn een beetje uit z'n verband getrokken, daar baalt hij zelf ook van vertelde hij me vrijdag nog. Het klopt dat de jocks elk uur 1 plaat helemaal zelf kiezen, maar die andere platen worden in overleg met de music director gekozen. Honderd procent inspraak dus. En bij Request kies ik zelf alles uit op basis van wat er binnenkomt. En wat Rob zelf ook zegt: de vrijheid bij 3 is groter dan waar ook....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |