Als ze wat terugbrengen van deel 1 lijkt het me wel een blockbuster waard.quote:LOS ANGELES - George Clooney en Brad Pitt gaan weer op rooftocht. In juli beginnen de opnames van Ocean's 13, het vervolg op Eleven en Twelve. De derde uit de reeks speelt in Los Angeles en Las Vegas. Ook weer van de partij zijn onder meer Andy Garcia en Matt Damon. Ellen Barkin is de nieuwkomer. Dat heeft filmstudio Warner Bros. meegedeeld.
Bekijk video: Modem/ Breedband
De twee eerste avonturen rond meesterdief Danny Ocean (George Clooney) brachten wereldwijd meer dan 800 miljoen dollar op. In Ocean's Eleven planden Danny Ocean en Rusty Ryan (Pitt) een bende boeven die met een gecompliceerd plan toeslaan in Las Vegas. De tweede film draaide in Amsterdam, Parijs en Rome. Ocean's Eleven was gebaseerd op een film uit 1960 met Frank Sinatra.
Clooney, die begin maart een Oscar won voor zijn bijrol in Syriana, heeft altijd gezegd dat hij instemde met een vervolg op Ocean's Eleven als hij ook de kans kreeg om films te maken die hij echt wílde maken. Zo regisseerde hij Good Luck, And Good Night, dat hoge ogen gooide bij de Oscar-nominaties en alom werd gelauwerd.
Ik klik me rot maar hij doet 't nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef Duiveltja het volgende:
Bekijk video: Modem/ Breedband
je bedoeld 12 was ruk en 11 was echt geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef aldo71 het volgende:
13 was ruk, 12 is echt geweldig. Beetje als de The Blues brothers en Bluesbrothers 2000.
Maar misschien doen ze het wel goed deze keer. Wat ook slecht van 13 was,
was dat ze heel europa doorkroste en er zo geen rust was.
Gewoon op 1 of twee plekken blijven werkt beter denk ik.
de heren inc. garcia wel, de dames niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
12 was inderdaad een teleurstelling, het kwam op mij allemaal nogal rommelig over.
Komt iedereen terug voor Ocean's 13?
Euh.. ja bedoel ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je bedoeld 12 was ruk en 11 was echt geweldig
Maar het script moet wel goed zijn...aangezien clooney in zee gaat daarmee... ben benieuwd
Dus geen Catherine Zeta-Jones..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:57 schreef Chielus het volgende:
[..]
de heren inc. garcia wel, de dames niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |