quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
en voor ons jongens is het weer lastig om pumps te kopen enzo.
Ze heeft dezelfde maat als ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]Paris Hilton heeft grotere voeten dan m'n vriend!
. Paris Hilton...
welke maat heeft paris?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]Paris Hilton heeft grotere voeten dan m'n vriend!
. Paris Hilton...
11.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^^zie OP voor shops
[..]
41 ofzo (ik kijk echt teveel MTV)
bij mij vallen die onder de catagorie damesschoenen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef ForumGek het volgende:
Valt dit onder sneakers?
Mijn schatjes!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
bij mij vallen die onder de catagorie damesschoenen.
traditie, je ouwe sneakers over zo'n ding gooien. De originele toedracht weet ik niet meer, ik geloof dat het iets met territorium van gangs te maken had, correct me if im wrongquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:19 schreef SnowCockroach het volgende:
Wat is dat trouwens met sneakers aan elektriciteitsmasten?![]()
Ik heb een vriendin die in Amerika woont en als je bij hun door de wijk rijdt hangen er altijd ergens All Stars boven de weg!![]()
![]()
45 dacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef SHOOOTO het volgende:
^^zie OP voor shops
[..]
41 ofzo (ik kijk echt teveel MTV)
independent trucks!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef thaWarhead het volgende:
Gebaseerd op trucks en wielen trouwens. Verder vind ik 2008 tot nu toe niet echt heel boeiend.
word ik vind er tot nu toe ook best wel vette dingen tussen zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef floydvisser het volgende:
[..]
independent trucks!
vond er toch wel t een en ander leuks tussen zitten in 2008 de blazer low crocskin
de guns and roses dunk low, die hoge groene en de bruine dunk low...
oe! die trainer 2 sb was wel errug vet!
(blijkbaar vind ik ze toch nagenoeg allemaal wel vet)
x2quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
TVP
Dunks voor vrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil die turkoise Structures, geen paarse! Ik heb al paarse kicks.
Altijd dat gedonder met het feit dat ze gewoon geen leuke sneakers onder maat 39 hebben.
Met pumps en alle anderemeisjesschoenen
is het wel chill om kleine voeten te hebben, maar als je eens toffe sneakers wil... *verdrinkt in zelfmelij*
Dan wordt er drugs gedeald toch. Volgens mij was dattet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:19 schreef SnowCockroach het volgende:
Wat is dat trouwens met sneakers aan elektriciteitsmasten?![]()
Ik heb een vriendin die in Amerika woont en als je bij hun door de wijk rijdt hangen er altijd ergens All Stars boven de weg!![]()
![]()
Te fris. Waar gekocht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Sale bij Sneakers: Puma Clydes geel, oranje, paars en roze voor 40 euro
[afbeelding]
@Brandweerquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Sale bij Sneakers: Puma Clydes geel, oranje, paars en roze voor 40 euro
[afbeelding]
quote:New Colorways: Nike Air Assault Low
The classic Nike Air Assault is now available in three new colorways. The pair on the left comes in white/zest/academy blue, and the middle pair gets simple white/grey treatment. The other pair is part of the Cactus Pack which includes an Air Max 90, Air Stab, and Trainer Huarache. Is it the safri print or just the old skool flavor that makes the Air Assault look so good? All three colorways should be available at a store near you.
Ik hou nou juist net weer niet van dunksquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:18 schreef Fezie het volgende:
[..]
Dunks voor vrouwen![]()
http://www.pickyourshoes.com/size/nike_dunk_wmns.htm
Zitten erg leuke bij... een paar die ik zelf ook wel zou willen![]()
Ja, die bedoel ik ook natuurlijk!!!1 Maar die air assaults zijn wel lauw, zou ze zelf alleen niet zo gauw kopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die cactus air assault zijn nog 10x lomper dan dunks, fyi.
Neem die cactusstabs(nou ja, eigenlijk niet, want ik wil ze al)
^^ouch!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook natuurlijk!!!1 Maar die air assaults zijn wel lauw, zou ze zelf alleen niet zo gauw kopen.
En je kan de tering krijgen, als die stabs er in maat 37 komen (wishfull thinking) dan neem ik ze. Jij hebt al keuze genoeg
quote:I had the opportunity to receive some Nike Retro’s to release between January to March 2008. To list what we have showcasing follows: Nike Air Stab, Flightposite, Court Force Low, Air Max 90, Air Max Lights and Blazer. Looks like a few might be in a special package, while I am thinking the Nike Air Max 1, 90 and Air Stab might be in the 2008 Valentine package. We will find out with time. More pictures after the jump.
90equote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef jovink het volgende:
die blazers zijn vet en die am90's mogen ze vna mij wel schrappen zoweizo everywheereer
@ don heb je dr voor betaald dan? ik ik ga in devakantie ook is ff naar amsterdam kijken of daar wat nog wat op tew halen is
Die vind ik dan wel weer mooi. Die grijze vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Modus het volgende:
Nog een nieuwe Stab:
[afbeelding]
Van Ebay, de Cactus Stabs staan er inmiddels ook op.
geen idee.. ebay misschien?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:15 schreef st0fzuiger het volgende:
Weet iemand hoe ik nog aan de oude nike air force 2 HI kan komen in Nederland ( die beige bruine )
Kan iemand mij ook helpen deze schoenen te vinden?quote:
gewoon langs de pronta moda gaan, daar heb ik ze een tijdje trug zien liggen bij ons en ook in grote maten aangezien een vriend van me ook 46 of 47 heeft en die heeft ook nieuwe tigers gekochtquote:Op maandag 2 juli 2007 10:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kan iemand mij ook helpen deze schoenen te vinden?
[afbeelding]
Asics Onitsuka Tigers Mexico 66, Olive Green/Antique White
Ik heb nu Adidas sneakers maat 46, dus ik neem aan dat ik wel dezelfde maat van deze asics moet hebben. Maat 46 is alleen nergens te kijgen...
Hm, maar ik zoek ze eigenlijk of in Enschede of online.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
gewoon langs de pronta moda gaan, daar heb ik ze een tijdje trug zien liggen bij ons en ook in grote maten aangezien een vriend van me ook 46 of 47 heeft en die heeft ook nieuwe tigers gekocht
Weet iemand trouwens hoeveel maat 10.5 en 11 (UK denk ik) schelen? Ik ben bijna geneigd de maat 10.5 te kopen, die wel leverbaar is, maar wil natuurlijk geen te kleine schoenen...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Kan iemand mij ook helpen deze schoenen te vinden?
[afbeelding]
Asics Onitsuka Tigers Mexico 66, Olive Green/Antique White
Ik heb nu Adidas sneakers maat 46, dus ik neem aan dat ik wel dezelfde maat van deze asics moet hebben. Maat 46 is alleen nergens te kijgen...
Ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd..quote:Op zondag 1 juli 2007 13:08 schreef SHOOOTO het volgende:
netjes don-diablo!, bij FL gehaald?
[..]
^^ouch!![]()
Anyway:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
BRON: Sneakerfiles
Het zijn de kleuren van vorig jaar, dus dan wordt het al wat moeilijker...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef floydvisser het volgende:
denk dat je die asics op best veel plaatsen zou moeten kunnen vinden k zie er hier 10 paar per dag langs fietsen...
Ik zag ze in de coach liggen in de aanbieding voor 70e dus check daar ff zou ik zeggenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Het zijn de kleuren van vorig jaar, dus dan wordt het al wat moeilijker...
Die kleurstelling doet me een beetje hieraan denken:quote:Op zondag 1 juli 2007 23:17 schreef Modus het volgende:
Nog een nieuwe Stab:
[afbeelding]
Van Ebay, de Cactus Stabs staan er inmiddels ook op.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die kleurstelling doet me een beetje hieraan denken:
[afbeelding]
imageshack doet het niet gier op fok hehquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Jasper030 het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe airmax1 , vandaag binnen gekregen.
Was een stuk minder kwijt dan al die prijzen die over marktplaats gaan etc.
ach, na de albert heijn am1s is het tijd voor een andere nederlandse ketenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die kleurstelling doet me een beetje hieraan denken:
[afbeelding]
Begin 2008, zijn de 'geruchten'.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:53 schreef Z het volgende:
Wanneer zijn die stuctures eigenlijk te koop?
Maar Delft is ook een studentenstad, ik zie kerels lopen met een Hilfiger trui, overhemd, rode broek en Tigersquote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef floydvisser het volgende:
denk dat je die asics op best veel plaatsen zou moeten kunnen vinden k zie er hier 10 paar per dag langs fietsen...
Bedankt voor de tip, maar ze liggen helaas niet in Enschede..quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag ze in de coach liggen in de aanbieding voor 70e dus check daar ff zou ik zeggen
relaxte schoenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Mindstate het volgende:
[afbeelding]
Deze net binnen van FreshCotton
Ik ben recentelijk nog in Enschede geweest en ze hebben daar toch echt een geruime hoeveelheid openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:09 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ze liggen helaas niet in Enschede..![]()
Er staat zelfs een auto voor mijn deur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ben recentelijk nog in Enschede geweest en ze hebben daar toch echt een geruime hoeveelheid openbaar vervoer.
Je zocht die tigers toch? Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de buurt te koop zijn zie ze werkelijk overal liggen, we komen uit dezelfde windstreekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Er staat zelfs een auto voor mijn deur.![]()
Maar het hele land afrijden heb ik niet zo heel veel zin en tijd voor.
Ik ben bij London in Enschede geweest, maar die wisten mij te vertellen dat het de kleuren van vorig jaar waren en dat ze geen idee hadden waar ie dan wel te koop was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je zocht die tigers toch? Ik kan me niet voorstellen dat die niet in de buurt te koop zijn zie ze werkelijk overal liggen, we komen uit dezelfde windstreek.
hahah goed bezig princessquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Luie-princes het volgende:
Ohman ik heb in 2 á 3 weken tijd 4 paar sneakers gekocht.
Waar haal je Free's ik moet een paar hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Op ebay.de vind ik wel een paar, alleen kleine maten though. Misschien een x in Duitsland kijken, berlijn ofzo?
schade van vandaag: AM light en Nike Free (voor de zomerdagen)
[afbeelding]
Jordan V, Puma Clydes, Reeboks en Nike sb's.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hahah goed bezig princess![]()
wat heb je gehaald dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef revolutionx het volgende:
mindstate, ik heb ze nu 4 maandan als slipons. dikke schoen
in een kussensloop => kussensloop dichtknopen => wasmachine in. heb ik ook gedaan en het is goed gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Iemand een tip om dit schoon te maken? Tandeborstel gaat erg lang duren denk ikEn ik denk niet dat deze heel blijven in de wasmachine.
Slipons vind ik eigenlijk ook niks. En zeker niet als je deze foto ziet:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Modus het volgende:
Mijn vader liep in mijn jeugd op op Vans lijkende schoenen, slipons, maar dan van de lokale Zeemanachtige schoenenzaak. Donkerblauw, met een witte middenzool en een subtiel blauwwit streepje. Als er íets niet cool is... de schoenen van je vader..
Om die reden snap ik geen reet van de 'hipheid' van Vans en afgeleiden daarvan.
yes yes, 2e paar voor het mooie zomerweerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lekker shooto!
Alweer een paartje frees?
Check outlets in Roermond/Roosendaal of anders Ebay.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef duncannn het volgende:
Hoeveel en waar zijn die nike free's te krijge
Welk mooi zomerweer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
yes yes, 2e paar voor het mooie zomerweer
[..]
Check outlets in Roermond/Roosendaal of anders Ebay.
Gast, je zou zelf al bijna mijn vader kunnen zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:51 schreef Modus het volgende:
Mijn vader liep in mijn jeugd op op Vans lijkende schoenen, slipons, maar dan van de lokale Zeemanachtige schoenenzaak. Donkerblauw, met een witte middenzool en een subtiel blauwwit streepje. Als er íets niet cool is... de schoenen van je vader..
Om die reden snap ik geen reet van de 'hipheid' van Vans en afgeleiden daarvan.
Nieuwe kopen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand nog tips om het sissende geluid weg te krijgen uit je SB's als je air lek is.
Ik word er onderhand helemaal gek van, iedere stap die je zet hoor je.
andere zooltjes erin?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand nog tips om het sissende geluid weg te krijgen uit je SB's als je air lek is.
Ik word er onderhand helemaal gek van, iedere stap die je zet hoor je.
Klopt alleen vind ik sneakers waar ineens iedereen op loopt nooit zo boeiend om te hebben. Heb liever een sneaker die net iets anders is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:32 schreef revolutionx het volgende:
hey stansfield, over dat jumpen en slipons; ik vind dat een beetje vage redenering. in die gare jumpclips zie je allerij verschillende soorten schoenen voorbij komen. moet je ze daarom niet dragen? allstars komen bijv. ook langs en toevallig weet ik dat jij die ook hebtkijk dat je ze daarvoor al niet mooi vond heeft met deze opmerking btw niets te maken hoor.
ja die mening delen wij wel. alleen zoveel slipons zie ik niet op straat hier in de omgeving. (amsterdam/haarlem/alkmaar)quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klopt alleen vind ik sneakers waar ineens iedereen op loopt nooit zo boeiend om te hebben. Heb liever een sneaker die net iets anders is.
Bij SB's zit de Zoom Air in je insole (die dingen die je eruit kunt halen)quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Bedoel je die air dingen?
Die kun je toch niet vervangen?
Hier in Amersfoort en Utrecht wel. Allemaal van die mooiboys.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ja die mening delen wij wel. alleen zoveel slipons zie ik niet op straat hier in de omgeving. (amsterdam/haarlem/alkmaar)
Hier ook niet, ik zie alleen mensen met puma/asics/K-Swiss ect lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ja die mening delen wij wel. alleen zoveel slipons zie ik niet op straat hier in de omgeving. (amsterdam/haarlem/alkmaar)
hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hier in Amersfoort en Utrecht wel. Allemaal van die mooiboys.
Wat kosten die Reef slippers eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07265/jewaidsszwei.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07265/jeawidsdrei.jpg]afbeelding][/url]
mooie kamervulling ist
Heb ff gecheckt maar ik zie geen mogelijkheid om die dingen eruit te halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Bij SB's zit de Zoom Air in je insole (die dingen die je eruit kunt halen)
wat heb jij een grote bek de laatste tijd ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef revolutionx het volgende:
haha ik vind ze er alleen niet uit zien. durf te wedden dat havaiianas lekkerder lopen. maaja jij bent wel de bomb bij je golfmatties he.
Dat is precies de reden waarom ik ze ga kopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef revolutionx het volgende:
maaja jij bent wel de bomb bij je golfmatties he.
sterk argumentquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef jovink het volgende:
[..]
wat heb jij een grote bek de laatste tijd ja.
Een argument is het pas als ik zou zeggen waarom je een grote bek hebt. Basisschool werk...quote:
ja die tjikkies ook van tegenwoordig.. ik zei ook al tegen haar dat t wel heuul moeilijk wordquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef Modus het volgende:
Hee ik ken ook een tjikkie die ze tof vond. Maar eh, als je die al nog ergens vindt, dan zullen ze zeer prijzig zijn idd. Zeer limited edition meen ik.
patta, concrete, ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
ik ga komende week naar Amsterdam
weer iemand nog sneakers stores die ik zeker even moet aandoen
ja die vink dan ook vetquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Modus het volgende:
Dit waren tenminste Stabs:
[afbeelding].
Compleet uitgewoond en daarom maar weggegooid, in een grijs verleden..
Onitsuka Tiger storequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
ik ga komende week naar Amsterdam
weer iemand nog sneakers stores die ik zeker even moet aandoen
thanx ook de anderen die gereageerd hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef thaWarhead het volgende:
Weet niet waar je precies van houdt, maar ga eens langs, Patta/Ben G, Concrete, Seventyfive, Tom's, 90SQM, Sub Zero, Independent Outlet, Adidas Originals, Nike Concept Store/Nike Store (beide op Kalverstraat, vanaf donderdag open) en 8.
Dát is te dik.quote:
En dan heb je een paar air force's, nike air classics of the game hurricane schoenenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
britain, front runner, foot locker..
Foot Locker assorti verschilt per stad
Foot Locker @ Nieuwendijk is wel aardig, net als die van Rotterdamquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef Chrishop het volgende:
[..]
En dan heb je een paar air force's, nike air classics of the game hurricane schoenen.
Dan moet je eens opletten. Ik werk op de Nieuwendijk in Amsterdam, in de winkel komen ALLEEN maar mooiboys met Vansquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef duncannn het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik zie alleen mensen met puma/asics/K-Swiss ect lopen.
(omgeving amsterdam)
Zag een chickie woensdag op die BW's (met een Woei shirtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Modus het volgende:
Ik denk dat ik deze ga scoren:
[afbeelding]
En zit nog te dubben over deze:
[afbeelding]
Mooie kleurstelling, maar veel ergere kamperschoenen dan BW's kun je eik niet vinden..
O ja, die stash waren ook wel vet, die uit het Clercks pack vondi k niet zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef thaWarhead het volgende:
Vond je de Stash's niet vet dan? En de Clerk packs?
Die Stashes waren wel aardig, die Clerks ogen nogal log vind ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:45 schreef thaWarhead het volgende:
Vond je de Stash's niet vet dan? En de Clerk packs?
In berlijn gehaald... 89euquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef morgane het volgende:
Waaah die zijn supermooi!!voor hoeveel en waar? ik hoef ze niet hoor (heb er al genoeg
) maar gewoon uit interesse
Ik vind de Stash BW misschien wel wat vetter dan die AF1 trouwens, die is maar wat overgewaardeerd...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Die Stashes waren wel aardig, die Clerks ogen nogal log vind ik.
Zoals dit, customs in dezelfde stijl op een am90quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik vind de Stash BW misschien wel wat vetter dan die AF1 trouwens, die is maar wat overgewaardeerd...
Als die BW nou een ander model was, was ie misschien nog toffer
Nicequote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Zoals dit, customs in dezelfde stijl op een am90
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar werd ik voor ingehuurdquote:Hij mocht het niet op zijn site zetten want hij mocht hem niet hypen.
zelf dan zou ik geen fakes kopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:57 schreef seto het volgende:
Ach, als je maar niet teveel hebt betaald Dopke
quote:
En al heel oud!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Fezie het volgende:
[afbeelding]
Nike SB Dunk Low Aqua Chalk
helemaal fris
Oh nee zegquote:
En ze zijn fucking geil. Iemand die weet waar ik ze kan halen!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zwarte mids ga ik halen als beaters.
[..]
Oh nee zegWat maakt dat nou uit. Ik heb ook nog SB's die al 4 jaar oud zijn ofzo
Dat maakt ze niet minder fresh. En deze zijn niet eens zo heel oud, nog van dit jaar toch?
Dude, heb ze zelf ookquote:Op zondag 8 juli 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zwarte mids ga ik halen als beaters.
[..]
Oh nee zegWat maakt dat nou uit. Ik heb ook nog SB's die al 4 jaar oud zijn ofzo
Dat maakt ze niet minder fresh. En deze zijn niet eens zo heel oud, nog van dit jaar toch?
Frisco iig niet meerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:05 schreef thaWarhead het volgende:
Veel shops hebben ze nog liggen (vaak ook op het salesrack) en ze kunnen ze ook bestellen.
die zijn idd erg nice, mis alleen de swooshquote:Op zondag 8 juli 2007 16:21 schreef Snever het volgende:
Heb deze laatst gehaald:
[afbeelding]
Zitten lekker en ga zeker meer AM1 dragen
Die hadden ze helaas niet bij The Globe in Arnhemquote:Op zondag 8 juli 2007 16:48 schreef jovink het volgende:
vind ik die polka dots echt wel beterr
Helemaal zwart vind ik niks. Doen dan het nike teken grijs/zilver ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:11 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Die ga ik volgende maand halen
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
t arme kind is blij dat ze eindelijk iets in dr maat gevonden heeft
what he saidquote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef De_Brandweer het volgende:
Die vind ik erg lelijk, en volgens mij zouden die bij meisjes helemaal lelijk zijn.
nou als jij dr maar blij mee bent benieuwd hoe je ze gaat combinerenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:41 schreef parselmouth het volgende:
Ja, je moet ze ook niet voor je zien met een Cars-bootcut jeans met bleekvlekken er op, dan ben je net zo'n ranzige HaRdCoRe4LiVe-slet natuurlijk. Ik combineer ze boemlauw, mark my words!
En foto's hè!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:42 schreef jovink het volgende:
[..]
nou als jij dr maar blij mee bent benieuwd hoe je ze gaat combineren
Nee, als ik hem draag is ie hot en wil iedereen 'm, zo gaat dat altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
jou kennende zal je dat wel lukken, maar het blijft een lelijke schoen
ze waren maar 10equote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nee, als ik hem draag is ie hot en wil iedereen 'm, zo gaat dat altijd.
En jij moet niet over lelijke schoenen dragen met die neongroen met ambtenaarsgrijze DC's van je
rofl wat een graftak schoenen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:36 schreef sjeppert het volgende:
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07281/nike_courtforce_hi_ap01.jpg]afbeelding][/url]
nike court force
Deze zijn anderhalve maat kleiner dan mijn Adidasjes. En dus gewoon online gekocht.quote:
Zo te zien een grunge pack dunk, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:19 schreef MFPascal het volgende:
Iemand een idee welke dit zijn:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef Fezie het volgende:
Waarom zitten jullie parselmouth zo af te zeiken?
Jullie vinden dit helemaal geweldig:
[afbeelding]
En opeens gaan jullie die zwarte maxjes, die enigszins nog een beetje normaal uiterlijk hebben, van parselmouth afzeiken?!?![]()
ik denk dat je gelijk hebt, Cloud_SB.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:24 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Zo te zien een grunge pack dunk, maar pin me er niet op vast.
Ziet er goed uit, was vorige week in de shop en heb m toen uitgebreid ff bekeken. Jammer dat jij weer met een kater op bed lag ouwe zuiplap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef floydvisser het volgende:
zwarte air maxjes tja ook niets voor mij , maar waar hebben ze die nog, één vriend van me wil die hebbuh
nieuwe website is nagenoeg klaar, nog wat verse content scoren hopelijk vrijdag anders maandag in de lucht, vol met nieuwe schoenen en verse BS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |