danku *buigt* danku *buigt*quote:
Oeh, die vermaakte mij heul goed vorige week als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
wat is het vannacht ook alweer ?
annemieke dus![]()
uuhhm, vaagquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat ik je blaf
en dat ook nogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat ik je zeg
hond
woef
blaffen
wat ik je blaf
niet moeilijker maken dan dat het isquote:
Idd,quote:
zie mijn eerste post in dit toipcquote:
FB enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd,
kan hem niet meer wijzigenModjeeeee!!!!
doe hem de groetenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zie mijn eerste post in dit toipcdat is het inderdaad. ziet er geil uit he
Ah, dan snap ik 'tquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja man, ik kom wekelijks bij m op de borrel
Shake hands. Bij mij gaat de wekker rond 05:50 dus dat wordt wakker worden met de show van Martijn Muijs.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ga pitten, 6 uur de wekker weer ofzoheel weinig slaap deze week
Ik ga nog nergens heen neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Truste Purpose
of heb je weer nachtdienst?
dat pik je dan toch mooi ff meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga nog nergens heen nee
Annemiek vannacht
ow, is het weer zo laatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef purplerose het volgende:
uhuh
wies trouwens die boi die achter de pc zit met zwart tshirtje?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, is het weer zo laat
Ik heb geen cam aan
Ik was ff wat nuttigs aan het doen en direct moet ik op zoek gaan naar een nieuw topic wat al op de 2e pagina zit...quote:
iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuw topic...?
Je kan wel merken dat er geen 3VOOR12XL is vanavond.![]()
Whehehehehehequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuw topic...?
Je kan wel merken dat er geen 3VOOR12XL is vanavond.![]()
Gezien de afgelopen weken... neequote:Op woensdag 20 juni 2007 01:05 schreef borisz het volgende:
zal ze dr wachtwoord weten ?
Ah... ik dacht al. In Amsterdam is nog niets te merken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
Middelburg!
Ik ga ook voor de BOE, maar nu toch echt ook maar voor die DoeiDoei, want ik ga nu toch maar eens naar bed.quote:
Doeiquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de BOE, maar nu toch echt ook maar voor die DoeiDoei, want ik ga nu toch maar eens naar bed.
Hoiquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:02 schreef annemic het volgende:
ja halloooo dan!
De mijne zijn druk aan het ruzie makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:50 schreef Toad het volgende:
Die stemmen in d'r hoofd.
Zeggen wanneer je in de camera kijkt en dan wil marc63 of toad vast wel een screenshot ervan maken die we in de OP erbij kunnen slopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
Zeg, nou wil ik ook wel zo'n duimen-omhoog-foto!! Hoe dan??
Even kijken of ik caps kan maken van de cam...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
Zeg, nou wil ik ook wel zo'n duimen-omhoog-foto!! Hoe dan??
Mijn caps van de webcam werken om de een of andere reden niet. Zal wel geen goed programma daarvoor hebben. Sirolf en -Hans- zijn de experts wat cappen betreft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zeggen wanneer je in de camera kijkt en dan wil marc63 of toad vast wel een screenshot ervan maken die we in de OP erbij kunnen slopen
Over dat ik eigenlijk moet gaan slapenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Waarover maken de stemmen in je hoofd ruzie dan PR?![]()
[..]
Even kijken of ik caps kan maken van de cam...
Het werkt niet gewoon met de printscreen knopkequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:28 schreef Marc63 het volgende:
Damn... was opgebleven om aan mn scriptie te werken en nu ben ik aan het uitzoeken hoe ik de webcam kan cappen...
Hey, het begint hier nu ook te regenen.
Je moet ook echt weer alto zijn hequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:33 schreef Marc63 het volgende:
Videobeelden schijnen weer een geval apart te zijn![]()
Staat niet aan, iig. die is niet te zien voor ons...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:37 schreef purplerose het volgende:
En die direct achter haar?
Marc is gewoon ff lekker aan het SOGgen, komt goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:38 schreef annemic het volgende:
first things first dude!! Wil niet op mijn geweten hebben dat ik jouw afstuderen vernachgel!! haha
Ok danquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:48 schreef annemic het volgende:
ja jeetje, er hangen er 5!! wachtff
Valt het je al zwaar? Dat fotomodel zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:01 schreef annemic het volgende:
nou zeg, doe zo licht wel ff meer aan! hahahhaha
Prima kont hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef annemic het volgende:
haha, doe dan die kont maar!!! hahhahahahahaha op niveau!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:22 schreef annemic het volgende:
haha, doe dan die kont maar!!! hahhahahahahaha op niveau!
Dat brilletje en die gok van een neus, hoe duidelijk wil je het ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:27 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik ken hem geen eens is.
Je kan het trouwens wel zien...
Ja idd. Kent iemand hier wel zn muziek?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat brilletje en die gok van een neus, hoe duidelijk wil je het ?![]()
Te laat... hij is niet meer te reddenquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:47 schreef annemic het volgende:
weesch sterk Toad!
Truste Marc en Annemicquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:17 schreef Rnie het volgende:
Working Class Hero van JOHN LENNON!
en dat was het laatste dat ik van de wekker hoorde, nooit meer wat gehoord daarnaquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:17 schreef Rnie het volgende:
Working Class Hero van JOHN LENNON!
idd, kutparapluquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef cosmick het volgende:
AAAAAH. Het vreselijkste nummer allertijden.
Het is een twijfelegval, maar ik vind Rihanna toch nog iets ergerquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef cosmick het volgende:
Ik vind die kloterige 4 Non Blonds erger.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Schakel ik net in, kon ik de radio meteen weer 3 minuten uitgooien...![]()
Waarom lijkt me toch wel duidelijk.
Ik ging ermee slapen en wordt er nu ook weer mee wakker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
Ghost is er nu op en da's wel leuk.
Waarom ze dat ranzige duitse wijf toch steeds blijven draaien.![]()
U2, de 3FM band.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beautifullllllllllllll Daaaaaaaaaaaaaay!
Ze zullen eerdaags ook wel weer met een nieuwe schallplatte komen. The Horror.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En die EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE mogen ze inderdaad wel preventief gaan ruimen...
Zekers. Maar beter zijn dan Racoon of Direct is natuurlijk ook niet zo'n zware opgave.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan menig andere 3FM band.... Ik noem eenRacoon
of
Direct
.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef MutZ het volgende:
Digitaal portfolio is goedgekeurd
Nu weer fijn leren voor m'n tentamens
Hij lijkt Corné Klein wel, die is ook nogal anti-webcam...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Stenders
Waarom moet die cam steeds op de gang?![]()
Ik blijf het gewoon iedere dag herhalen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. Heeft ie bij KX ook een webcam geinstalleerd, echter die was na een weekje al niet meer werkzaam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij lijkt Corné Klein wel, die is ook nogal anti-webcam...
Opzich kan ik me er wel wat bij voorstellen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Stenders
ik heb gewooon studiobeeld hoor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Stenders
Dat lijkt mij geen fijne manier van wakker worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoor ik daar Gwen Stefani kraaien?
Geen idee, ben net uit bedquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Draaide ekdom niet ook al eens Mika vandaag ?
Volgens mij wel..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Maar wel lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Geen idee, ben net uit bed.
En ik vind Koetjesrepen níét hip![]()
Ja, blèè. Het is nu wel leuk geweest hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Koetjesrepen zijn cultquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Anne04 het volgende:
Geen idee, ben net uit bed.
En ik vind Koetjesrepen níét hip![]()
Jahaha, zag ik laatst ook. Leuk bedacht!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame over maaivelden is best droog trouwens.
Je wordt erin doorverwezen naar www.steekbovenhetmaaivelduit.nl en daar wordt veel duidelijk.
3FM schuift op richting het midden, door steeds meer mainstream te draaien...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef alwaysleft het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder vaak 3FM heb opstaan![]()
Waarom zullen jullie je afvragen?
Nou na een dag luisteren merk je gewoon dat ze bij 3FM hun playlist te weinig verversen en echt toch te vaak dezelfde deuntjes aan het horen bent![]()
Jammer, dus nu staat KinkFM op wat gewoon het alternatief is, 3FM doet eigenlijk alsof ze het alternatief zijn![]()
Vaker naar MetMichiel, llink en 3voor12 programmering luisteren dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef alwaysleft het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder vaak 3FM heb opstaan![]()
Waarom zullen jullie je afvragen?
Nou na een dag luisteren merk je gewoon dat ze bij 3FM hun playlist te weinig verversen en echt toch te vaak dezelfde deuntjes aan het horen bent![]()
Jammer, dus nu staat KinkFM op wat gewoon het alternatief is, 3FM doet eigenlijk alsof ze het alternatief zijn![]()
je hebt een fax gekregen van hem?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef borisz het volgende:
ohja Rab zal vandaag met een goede UJDP komen ipv die van vorige week
Ik dacht eerder aan een e-meeuw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt een fax gekregen van hem?
En Mika heeft toch allang een nieuwe single uit?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een e-meeuw.
Al die gehypte bandjes op 3FM beginnen inderdaad wat vervelend te worden. De oude single van MIKA wordt nu al maanden dagelijks gedraaid, terwijl bijv. The Feeling totaal geen kans krijgt (enkel Michiel draait ze). Om maar niet te spreken over jengelende paraplu's...![]()
Zelf zou ik graag de nieuwe single van Room Eleven eens op 3FM willen horen. Ze zijn LIVE bij Giel geweest met dat nummer, maar vervolgens heb ik het nooit meer gehoord...
In NL nog niet volgens mij, die komt binnenkort pas uit hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Mika heeft toch allang een nieuwe single uit?
Erg jammer, terwijl ik na de uitspraak van de zendercoordinator van 3FM een aantal maanden geleden juist dacht dat 3FM zich meer ging onderscheiden..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef MutZ het volgende:
3FM schuift op richting het midden, door steeds meer mainstream te draaien...
Kink springt daar mooi op in door op de oude plek van 3FM te gaan zitten...
Vaak lijkt het zo dat ze hit 1 echt zo vaak draaien dat je er krankzinnig van wordt, dan komt er een nieuwe die ze mondjesmaat draaien ... en dan beginnen ze weer vrolijk met het dagelijks draaien van hit 1.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je ziet het echter wel met bijv. The Fratellis. Die hebben allang een nieuwe single (die ook gedraaid wordt), maar ze bljven dan alsnog erg vaak de oude single draaien...
Af en toe best hopeloos inderdaad, alsof er geen andere nummers meer zijn die ze kunnen draaien en daarom maar alwéér een oud nummer dat al compleet doodgedraaid is uit de kast trekken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vaak lijkt het zo dat ze hit 1 echt zo vaak draaien dat je er krankzinnig van wordt, dan komt er een nieuwe die ze mondjesmaat draaien ... en dan beginnen ze weer vrolijk met het dagelijks draaien van hit 1.
Maar hoe past dan het extreem lang doordraaien van eenzelfde plaat hierin, en dat dan ook alleen bij een select aantal artiesten (Krezip, MIKA, Scissor Sisters, Muse, enz.)? Zouden de jongeren dat soms zelf willen...? Ik denk het toch echt niet (en dat zeg ik uit ervaring).quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:06 schreef Toad het volgende:
Waarschijnlijk staat in het zenderprofiel dat 3FM een zo breed mogelijk publiek moet aantrekken. Het is natuurlijk de enige zender gericht op een jonger publiek van de PO.
Het lijkt inderdaad alsof er overdag niet te 'spannend' gedraaid mag worden. 's Avonds is het veel leuker inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Af en toe best hopeloos inderdaad, alsof er geen andere nummers meer zijn die ze kunnen draaien en daarom maar alwéér een oud nummer dat al compleet doodgedraaid is uit de kast trekken.
Opvallende is alleen dat het 's avonds blijkbaar wel gewoon kan, waarom kan dat overdag ook niet gewoon? Omdat er dan mensen werken die herhaling willen? Ik dacht het niet, ook op het werk is er niets zo vervelend als herhaling...![]()
Antiroos, als je meeleest, zou je dan eens kunnen uitleggen waarom er zoveel platen worden doodgedraaid in plaats van dat er nieuwe/onbekende muziek vaker wordt gedraaid? Ik ben daar toch best wel benieuwd naar.
Dat weet ik ook niet. Ik reageerde nog een beetje op het feit dat 3FM meer mainstream is dan een alternatieve zender...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar hoe past dan het extreem lang doordraaien van eenzelfde plaat hierin, en dat dan ook alleen bij een select aantal artiesten (Krezip, MIKA, Scissor Sisters, Muse, enz.)? Zouden de jongeren dat soms zelf willen...? Ik denk het toch echt niet (en dat zeg ik uit ervaring).
Ik verwacht dat er weinig zal veranderen als ik mail, dus dat is me weer teveel moeite (ben liever lui dan moequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik reageerde nog een beetje op het feit dat 3FM meer mainstream is dan een alternatieve zender...
Maar anders mail je antiroos. Ik denk dat het met Mika een beetje het geval is dat er nog geen nieuwe single in Nederland uit is. Maar hij staat wel voor een aantal grote festivals geprogrammeerd (Lowlands, Pukkelpop en tot voor kort Rock Werchter). Scissor Sisters heeft tussen I don't feel like dancin' en She's my man een beetje saaie singe uitgebracht. Wellicht dat daarom ook nog wel 'ns IDFLD langs kwam. Maar nu gis ik een beetje hoor...
Krezip en Racoon zijn de bekendste NL-artiesten denk ik op dit moment. Dus gun die andere leuke bandjes 's wat airplay. Wel leuk hoe Stenders dat doet trouwens; airplay verdienen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die manier zou 3FM juist beter kunnen voldoen aan z'n taak van het ondersteunen van Nederlandse artiesten en het publiek hiermee kennis laten maken.
Wat doet 538? En hoe succesvol zijn ze? Juist ...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar hoe past dan het extreem lang doordraaien van eenzelfde plaat hierin, en dat dan ook alleen bij een select aantal artiesten (Krezip, MIKA, Scissor Sisters, Muse, enz.)? Zouden de jongeren dat soms zelf willen...? Ik denk het toch echt niet (en dat zeg ik uit ervaring).
Precies, Stenders' Indecent Proposal is in dat opzicht een erg goed voorbeeld. Bandjes die (nu nog) onbekend zijn zouden veel meer ruimte moeten krijgen, ten koste van de grote Amerikaanse artiesten (zoals Rihanna en Scissor Sisters).quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krezip en Racoon zijn de bekendste NL-artiesten denk ik op dit moment. Dus gun die andere leuke bandjes 's wat airplay. Wel leuk hoe Stenders dat doet trouwens; airplay verdienen.
Die populariteit begrijp ik dus ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat doet 538? En hoe succesvol zijn ze? Juist ...
Rihanna mag best een keertje vorobij komen hoor, maar om het dan ook nog Megahit te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, Stenders' Indecent Proposal is in dat opzicht een erg goed voorbeeld. Bandjes die (nu nog) onbekend zijn zouden veel meer ruimte moeten krijgen, ten koste van de grote Amerikaanse artiesten (zoals Rihanna en Scissor Sisters).
Ik ook niet. Maar als je niets anders voorgeschoteld krijgt, weet je niet beter. Dat idee heb ik een beetje bij zoiets als 538...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die populariteit begrijp ik dus ook niet.![]()
Ik heb Antiroos even gemaildquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Af en toe best hopeloos inderdaad, alsof er geen andere nummers meer zijn die ze kunnen draaien en daarom maar alwéér een oud nummer dat al compleet doodgedraaid is uit de kast trekken.
Opvallende is alleen dat het 's avonds blijkbaar wel gewoon kan, waarom kan dat overdag ook niet gewoon? Omdat er dan mensen werken die herhaling willen? Ik dacht het niet, ook op het werk is er niets zo vervelend als herhaling...![]()
Antiroos, als je meeleest, zou je dan eens kunnen uitleggen waarom er zoveel platen worden doodgedraaid in plaats van dat er nieuwe/onbekende muziek vaker wordt gedraaid? Ik ben daar toch best wel benieuwd naar.
Voor de verandering komen die eens niet uit de VS of UKquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
Tokio Hotel. Ook zoiets.
Sja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de verandering komen die eens niet uit de VS of UK
* Sirolf zit alvast te luisteren naar Basyl de Groot @ KXRadio.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dalijk weer Coen & Bagger!
Tijd voor Winamp.
Waar ben jij trouwens op het immer bruisende #3FM ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zit alvast te luisteren naar Basyl de Groot @ KXRadio.
Je kan trouwens ook tussen 16 en 17 Uruzgan.FM opzetten. Misschien is dat nog een alternatief.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar ben jij trouwens op het immer bruisende #3FM ?
RadioDigitaal.nl bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef purplerose het volgende:
ik switch trouwens op nederlandfm site van real rock radio naar powerfm tot het tijd is voor veenstra, ekdom, annemiek of guis ofzo
Goed ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef Sirolf het volgende:
Enrique Iglesias met de Ping Pong Song @ Uruzgan.FM, ik blijf het geweldig bedachte intro/outro vinden, want welke artiest gebruikt daar nou het geluid van een pingpongballetje voor...![]()
Lekker rustig trouwens hier...
Radiodigitaal heb ik me ook aangemeldt dus ik switch een beetje, maar alleen die reclame als je op een zender klikt hequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RadioDigitaal.nl bedoel je denk ik.
Via http://etc.florisd.nl/radiodigitaal.php kan je dat ook beluisteren zonder een half uur te moeten wachten op de videoreclame van die stomme website van ze.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef Againzender het volgende:
Lekkere misser Coen.... Working Class Hero van Greenday staat op een album van Amnesty dacht ik, heeft niets met Live Earth te maken.
Hai sletje!quote:
Echt een muziekkenner, die Coen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef Againzender het volgende:
Lekkere misser Coen.... Working Class Hero van Greenday staat op een album van Amnesty dacht ik, heeft niets met Live Earth te maken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt een muziekkenner, die Coen..
Nog nooit een chick een andere chick sletje zien noemen?quote:
Haaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |