Ik was ff wat nuttigs aan het doen en direct moet ik op zoek gaan naar een nieuw topic wat al op de 2e pagina zit...quote:
iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuw topic...?
Je kan wel merken dat er geen 3VOOR12XL is vanavond.![]()
Whehehehehehequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een nieuw topic...?
Je kan wel merken dat er geen 3VOOR12XL is vanavond.![]()
Gezien de afgelopen weken... neequote:Op woensdag 20 juni 2007 01:05 schreef borisz het volgende:
zal ze dr wachtwoord weten ?
Ah... ik dacht al. In Amsterdam is nog niets te merken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
Middelburg!
Ik ga ook voor de BOE, maar nu toch echt ook maar voor die DoeiDoei, want ik ga nu toch maar eens naar bed.quote:
Doeiquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de BOE, maar nu toch echt ook maar voor die DoeiDoei, want ik ga nu toch maar eens naar bed.
Hoiquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:02 schreef annemic het volgende:
ja halloooo dan!
De mijne zijn druk aan het ruzie makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:50 schreef Toad het volgende:
Die stemmen in d'r hoofd.
Zeggen wanneer je in de camera kijkt en dan wil marc63 of toad vast wel een screenshot ervan maken die we in de OP erbij kunnen slopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
Zeg, nou wil ik ook wel zo'n duimen-omhoog-foto!! Hoe dan??
Even kijken of ik caps kan maken van de cam...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
Zeg, nou wil ik ook wel zo'n duimen-omhoog-foto!! Hoe dan??
Mijn caps van de webcam werken om de een of andere reden niet. Zal wel geen goed programma daarvoor hebben. Sirolf en -Hans- zijn de experts wat cappen betreft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zeggen wanneer je in de camera kijkt en dan wil marc63 of toad vast wel een screenshot ervan maken die we in de OP erbij kunnen slopen
Over dat ik eigenlijk moet gaan slapenquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Waarover maken de stemmen in je hoofd ruzie dan PR?![]()
[..]
Even kijken of ik caps kan maken van de cam...
Het werkt niet gewoon met de printscreen knopkequote:Op woensdag 20 juni 2007 02:28 schreef Marc63 het volgende:
Damn... was opgebleven om aan mn scriptie te werken en nu ben ik aan het uitzoeken hoe ik de webcam kan cappen...
Hey, het begint hier nu ook te regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |