Het lijkt inderdaad alsof er overdag niet te 'spannend' gedraaid mag worden. 's Avonds is het veel leuker inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Af en toe best hopeloos inderdaad, alsof er geen andere nummers meer zijn die ze kunnen draaien en daarom maar alwéér een oud nummer dat al compleet doodgedraaid is uit de kast trekken.
Opvallende is alleen dat het 's avonds blijkbaar wel gewoon kan, waarom kan dat overdag ook niet gewoon? Omdat er dan mensen werken die herhaling willen? Ik dacht het niet, ook op het werk is er niets zo vervelend als herhaling...![]()
Antiroos, als je meeleest, zou je dan eens kunnen uitleggen waarom er zoveel platen worden doodgedraaid in plaats van dat er nieuwe/onbekende muziek vaker wordt gedraaid? Ik ben daar toch best wel benieuwd naar.
Dat weet ik ook niet. Ik reageerde nog een beetje op het feit dat 3FM meer mainstream is dan een alternatieve zender...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar hoe past dan het extreem lang doordraaien van eenzelfde plaat hierin, en dat dan ook alleen bij een select aantal artiesten (Krezip, MIKA, Scissor Sisters, Muse, enz.)? Zouden de jongeren dat soms zelf willen...? Ik denk het toch echt niet (en dat zeg ik uit ervaring).
Ik verwacht dat er weinig zal veranderen als ik mail, dus dat is me weer teveel moeite (ben liever lui dan moequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik reageerde nog een beetje op het feit dat 3FM meer mainstream is dan een alternatieve zender...
Maar anders mail je antiroos. Ik denk dat het met Mika een beetje het geval is dat er nog geen nieuwe single in Nederland uit is. Maar hij staat wel voor een aantal grote festivals geprogrammeerd (Lowlands, Pukkelpop en tot voor kort Rock Werchter). Scissor Sisters heeft tussen I don't feel like dancin' en She's my man een beetje saaie singe uitgebracht. Wellicht dat daarom ook nog wel 'ns IDFLD langs kwam. Maar nu gis ik een beetje hoor...
Krezip en Racoon zijn de bekendste NL-artiesten denk ik op dit moment. Dus gun die andere leuke bandjes 's wat airplay. Wel leuk hoe Stenders dat doet trouwens; airplay verdienen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op die manier zou 3FM juist beter kunnen voldoen aan z'n taak van het ondersteunen van Nederlandse artiesten en het publiek hiermee kennis laten maken.
Wat doet 538? En hoe succesvol zijn ze? Juist ...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar hoe past dan het extreem lang doordraaien van eenzelfde plaat hierin, en dat dan ook alleen bij een select aantal artiesten (Krezip, MIKA, Scissor Sisters, Muse, enz.)? Zouden de jongeren dat soms zelf willen...? Ik denk het toch echt niet (en dat zeg ik uit ervaring).
Precies, Stenders' Indecent Proposal is in dat opzicht een erg goed voorbeeld. Bandjes die (nu nog) onbekend zijn zouden veel meer ruimte moeten krijgen, ten koste van de grote Amerikaanse artiesten (zoals Rihanna en Scissor Sisters).quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Krezip en Racoon zijn de bekendste NL-artiesten denk ik op dit moment. Dus gun die andere leuke bandjes 's wat airplay. Wel leuk hoe Stenders dat doet trouwens; airplay verdienen.
Die populariteit begrijp ik dus ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat doet 538? En hoe succesvol zijn ze? Juist ...
Rihanna mag best een keertje vorobij komen hoor, maar om het dan ook nog Megahit te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, Stenders' Indecent Proposal is in dat opzicht een erg goed voorbeeld. Bandjes die (nu nog) onbekend zijn zouden veel meer ruimte moeten krijgen, ten koste van de grote Amerikaanse artiesten (zoals Rihanna en Scissor Sisters).
Ik ook niet. Maar als je niets anders voorgeschoteld krijgt, weet je niet beter. Dat idee heb ik een beetje bij zoiets als 538...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die populariteit begrijp ik dus ook niet.![]()
Ik heb Antiroos even gemaildquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Af en toe best hopeloos inderdaad, alsof er geen andere nummers meer zijn die ze kunnen draaien en daarom maar alwéér een oud nummer dat al compleet doodgedraaid is uit de kast trekken.
Opvallende is alleen dat het 's avonds blijkbaar wel gewoon kan, waarom kan dat overdag ook niet gewoon? Omdat er dan mensen werken die herhaling willen? Ik dacht het niet, ook op het werk is er niets zo vervelend als herhaling...![]()
Antiroos, als je meeleest, zou je dan eens kunnen uitleggen waarom er zoveel platen worden doodgedraaid in plaats van dat er nieuwe/onbekende muziek vaker wordt gedraaid? Ik ben daar toch best wel benieuwd naar.
Voor de verandering komen die eens niet uit de VS of UKquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
Tokio Hotel. Ook zoiets.
Sja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de verandering komen die eens niet uit de VS of UK
* Sirolf zit alvast te luisteren naar Basyl de Groot @ KXRadio.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dalijk weer Coen & Bagger!
Tijd voor Winamp.
Waar ben jij trouwens op het immer bruisende #3FM ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf zit alvast te luisteren naar Basyl de Groot @ KXRadio.
Je kan trouwens ook tussen 16 en 17 Uruzgan.FM opzetten. Misschien is dat nog een alternatief.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar ben jij trouwens op het immer bruisende #3FM ?
RadioDigitaal.nl bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef purplerose het volgende:
ik switch trouwens op nederlandfm site van real rock radio naar powerfm tot het tijd is voor veenstra, ekdom, annemiek of guis ofzo
Goed ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef Sirolf het volgende:
Enrique Iglesias met de Ping Pong Song @ Uruzgan.FM, ik blijf het geweldig bedachte intro/outro vinden, want welke artiest gebruikt daar nou het geluid van een pingpongballetje voor...![]()
Lekker rustig trouwens hier...
Radiodigitaal heb ik me ook aangemeldt dus ik switch een beetje, maar alleen die reclame als je op een zender klikt hequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RadioDigitaal.nl bedoel je denk ik.
Via http://etc.florisd.nl/radiodigitaal.php kan je dat ook beluisteren zonder een half uur te moeten wachten op de videoreclame van die stomme website van ze.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef Againzender het volgende:
Lekkere misser Coen.... Working Class Hero van Greenday staat op een album van Amnesty dacht ik, heeft niets met Live Earth te maken.
Hai sletje!quote:
Echt een muziekkenner, die Coen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:25 schreef Againzender het volgende:
Lekkere misser Coen.... Working Class Hero van Greenday staat op een album van Amnesty dacht ik, heeft niets met Live Earth te maken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt een muziekkenner, die Coen..
Nog nooit een chick een andere chick sletje zien noemen?quote:
Haaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |