Jij wilde nog een Stenders-TT?quote:
Heb je mij nog nie meegemaakt als het om Pearl Jam gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel fanatiek, dat moet ik toegeven! Zulke fanatieke fans heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
Ik zag net het andere topic iddquote:
preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Daar heb je dan weer gelijk in. Ik haat het om het te zeggen, maar Tokio Hotel klinkt toch echt nog stukken beter dan die Jumpstyle- en andere Hardcore-troep.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Ik heb hem niet gehoord...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Alles goed vandaag
Zelfs Beatellica goed gegokt
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
We zijn het met mekaar eensquote:
Kijk, dat is de goede insteekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ach, dat is toch leuk voor die kinderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.![]()
KLB doet het ook wel goedquote:
Doe er dan wat aan!quote:
Euh, ik zit niet te wachten op conflicten hoorquote:
We zijn soft aan het wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn we vaker, komt door de leeftijd
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk voor die kinderen
Ja, dat kan wel leuke flames opleverenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hier, nu
Zullen we het anders over Rihanna als nieuwe Megahit hebben?
Het is toch populair op de basisscholenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.![]()
Giel Beelen doet er ook aan mee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.![]()
Jij wilt Rihanna dus als nieuwe MH?quote:
Mwa, daar zit wel wat in ja..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
* Glacier ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef MutZ het volgende:
Ik vind Tokio Hotel echt niet beroerd klinken nl...
Jij ligt zeker dagelijks in een lachstuip...? Zou ik wel hebben iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn broertje doet er helaas ook aan mee...![]()
Op TMF gaan ze ook helemaal mee met de Jumpstyle-hype.. er is zelfs een programma waar ze laten zien hoe je moet jumpstylen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ligt zeker dagelijks in een lachstuip...? Zou ik wel hebben iig.
Als Rihanna MH wordt, dan wordt het hoog nodig tijd om die Umbrella eens bij de dj's naar binnen te brengen op plekken waar je het liever niet hebtquote:
Als ik bij mn ouders ben niet. Als ik op mn kamer zit aan de andere kant van het land ook niet, dan zit ik alleen maar opgelucht adem te halen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ligt zeker dagelijks in een lachstuip...? Zou ik wel hebben iig.
Coolquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als Rihanna MH wordt, dan wordt het hoog nodig tijd om die Umbrella eens bij de dj's naar binnen te brengen op plekken waar je het liever niet hebt
In hun neusgaten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef MutZ het volgende:
Als Rihanna MH wordt, dan wordt het hoog nodig tijd om die Umbrella eens bij de dj's naar binnen te brengen op plekken waar je het liever niet hebt
Dan moet je maar iets recenters aanvragen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij gaat mijn request niet meer voorbij komen
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar de Editors requesten? die is ook prima![]()
Tofheidquote:
doei doei Marichaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Zeker!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je maar iets recenters aanvragen...
Bijnaquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Waarom had ik deze reactie al verwacht?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Cool
*nu helemaal hoopt dat het Rihanna gaat worden
Het schijnt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik soms voorspelbaar uit de hoek kan komen
Ik ben niet liefquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een zaklamp ook, mits heel en met volle batterijen
Ik had nu iets verwacht met een hartquote:
Jij bent lieverquote:
Daarom ga ik ook m'n bed zo opzoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou begint het een beetje klef te worden hier
sollyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
nou begint het een beetje klef te worden hier
Ik was er net nog, maar ga er nu nét vandoor. Ben al sinds 7 uur wakker en vind het nu toch wel tijd om naar bed toe te gaan, anders stort ik straks midden op de trap neer van vermoeidheid...quote:
Moet een toch een paaaar daagjes "normaal" doen de maatschappelijk gewenste dingen doen en ik moet gewoon ff bijkomen tot donderdag Guis in de nacht weer begint.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
Goh, wat doen we netjes vandaag zeg. Op tijd richting bed enzo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:43 schreef annemic het volgende:
hehe, kl^&%tewachtwoord!! haaaaaaaai
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:43 schreef annemic het volgende:
hehe, kl^&%tewachtwoord!! haaaaaaaai
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:47 schreef annemic het volgende:
zo beter?
Ik WIST dat je het erom doet he!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:47 schreef annemic het volgende:
yep purplerose.. doe hard mn best! haha
Je kan ze zelfs op msn toevoegen heej!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:voor het eerst zie ik een dj nu live meelezen hier
dat is dan weer het voordeel van de webcam zo
Ja, dat bedoel ik dus, ik moet toch ergens nog es op een redelijk tijdstip naar bedquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Marc63 het volgende:
Morgen komt Domien. Die is ook wel goed in het wakker houden van luisteraars
dat kan dan weer hier The Eightiesquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:53 schreef Marc63 het volgende:
Ja dat is ook een goeie. Dan vraag je gewoon ff de favoriete plaat van de dj aan om vervolgens aan de telefoon te zeggen dat je toch liever je eigen favoriete plaat wilt horen
Volgens mij had ie zelfs zn telefoonverbinding nog uit de jaren '80.
Niet bepaald een slaapliedje. Ik zou nog even wachten, anders lig je helemaal te shaken in bed.quote:
Deed ik dat maar vakerquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet bepaald een slaapliedje. Ik zou nog even wachten, anders lig je helemaal te shaken in bed.
Idd gaaf, maar ik vind het ook wel eng eigenlijkquote:
Krezipquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Ekdom constant zit te wiebelen/dansen/bewegen
Dat is het kenmerk van een goede djquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Iiiiiiiiiiiin the morning
hij is misschien nog wel een beetje ondersteboven van Cameronquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Iiiiiiiiiiiin the morning
Dat dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd gaaf, maar ik vind het ook wel eng eigenlijk. Ineens zo op mezelf
. Ik ben bijna 25 en wil het ook echt wel, maar eng/raar blijft het wel
.
Het is trouwens een 2 kamer appartement van 60m2(niet echt veel , maar beter kan ik niet betalen) MAAR met een tuin van 50 M2 en dat zie je niet vaak en trekt me wel(normaal heb je een balkon van 2 M2).
Cool nummer. Toffe beats!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Michael Jackson
In The Closet is echt geweldig, hoor je niet zo vaak
Ah, oké.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef borisz het volgende:
alleen die donkere
Sterke plaat!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Zijn dit de Sugababes ofzo?
Niet echt.quote:
Heb je dat nieuwe Stefani-huppelding al gehoord?quote:
Nee nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
Heb je dat nieuwe Stefani-huppelding al gehoord?
Als ze die maar niet bombaderen tot megahit. Het is weer tijd voor een lekker stevig gitaarplaatje!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Retro Mushroom
hihi. Moest het met jullie delen...
Dat kan niet anders dan brak klinken lijkt mequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef cosmick het volgende:
Staan sowieso van die gave, doch compleet nutteloze items op die site.
Een usb gitaar:
[afbeelding]
![]()
Mijn stem heb je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Bird & The Bee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Megahit komende week? PLEASE?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hebben ze soms nog een hitje van dierekt liggen
Mwah, ik vind het niet zo bijzonder.quote:
Ghosts mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zo bijzonder.
Ik stem voor Ghosts. En stem vooral NIET voor Gwen Stefani.
Oh? Dan ga ik ook maar bij de brievenbus zitten met een vlaggetje.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja, Joram is een goede vriend, dat ben ik namelijk
Eensch.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
Acceptable in the 80's
Dit is geweldig IMHO
U ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
Die mySQL errors bij een poging tot posten waren dan weer minder
Zeker, alleen dat zei ik al evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
Acceptable in the 80's
Dit is geweldig IMHO
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef purplerose het volgende:
en goeiemorgen/middag weer guys en girls
Idd! Ik verslikte me in m'n aardbei toen ik hoorde 'Hij ging er als een BHhaas vandoor'quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Die nooit-grappigs waren vandaag echt meesterlijk
Dat was het bijna half 1 -nieuws maar die was ook erg leuk jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Idd! Ik verslikte me in m'n aardbei toen ik hoorde 'Hij ging er als een BHhaas vandoor'![]()
Over Rob de Nijs. Iets met foto's van het huis van Belinda Meuldijk (zijn ex) die in een roddelblad stonden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Waar gingen de nooit grappigs over? Ik snapte het niet echt.
Staan al online hè. http://www.herenlunch.nl/quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was het bijna half 1 -nieuws maar die was ook erg leuk ja
Dit vind ik pas een vre-se-lijk nummer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef cosmick het volgende:
Wat een vre-se-lijk zeiknummer vind ik dit toch.
Neh, * ik* hoor liever Nena en Kim dan dat zogenaamd gevoelige gejammer van die Damien Rice.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Dit vind ik pas een vre-se-lijk nummer.
Ik was vroeger helemaal weg van Kimquote:
quote:
Hoi Glacierquote:
Justin ftw jeweetzquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
Justin, gelukkig zijn we na zaterdag verlost van al dat gepromoot voor z'n concert.
Ah, was ze weer mooi in beeld?quote:
Hopelijk stappen ze dan over op promotie van Pearl Jam in the parkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
Justin, gelukkig zijn we na zaterdag verlost van al dat gepromoot voor z'n concert.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Toad het volgende:
LL, wat doe je nu! Nu hoor ik het ook.
Ze verzinnen voor volgende vast weer wat nieuws. Vorige week al Faithless (:r) ... komende week vast Pink of John Legend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
Oh kan ik ook mee levenquote:
Private concert in the paaaaajjjjuurrkkk!!quote:
Let's go to the (wester)paaaaaaaarkkkkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze verzinnen voor volgende vast weer wat nieuws. Vorige week al Faithless (:r) ... komende week vast Pink of John Legend.![]()
Ik heb een foto van haar onder de douche.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh kan ik ook mee levenZe is erg knap imo
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar onder de douche.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar onder de douche.
waarom denk je dat ik nu de laatste freaknacht zit te luisterenquote:
producer ziet er ook leuk uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |