Ik was er net nog, maar ga er nu nét vandoor. Ben al sinds 7 uur wakker en vind het nu toch wel tijd om naar bed toe te gaan, anders stort ik straks midden op de trap neer van vermoeidheid...quote:
Moet een toch een paaaar daagjes "normaal" doen de maatschappelijk gewenste dingen doen en ik moet gewoon ff bijkomen tot donderdag Guis in de nacht weer begint.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
Goh, wat doen we netjes vandaag zeg. Op tijd richting bed enzo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:43 schreef annemic het volgende:
hehe, kl^&%tewachtwoord!! haaaaaaaai
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:43 schreef annemic het volgende:
hehe, kl^&%tewachtwoord!! haaaaaaaai
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:47 schreef annemic het volgende:
zo beter?
Ik WIST dat je het erom doet he!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:47 schreef annemic het volgende:
yep purplerose.. doe hard mn best! haha
Je kan ze zelfs op msn toevoegen heej!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:voor het eerst zie ik een dj nu live meelezen hier
dat is dan weer het voordeel van de webcam zo
Ja, dat bedoel ik dus, ik moet toch ergens nog es op een redelijk tijdstip naar bedquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Marc63 het volgende:
Morgen komt Domien. Die is ook wel goed in het wakker houden van luisteraars
dat kan dan weer hier The Eightiesquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:53 schreef Marc63 het volgende:
Ja dat is ook een goeie. Dan vraag je gewoon ff de favoriete plaat van de dj aan om vervolgens aan de telefoon te zeggen dat je toch liever je eigen favoriete plaat wilt horen
Volgens mij had ie zelfs zn telefoonverbinding nog uit de jaren '80.
Niet bepaald een slaapliedje. Ik zou nog even wachten, anders lig je helemaal te shaken in bed.quote:
Deed ik dat maar vakerquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet bepaald een slaapliedje. Ik zou nog even wachten, anders lig je helemaal te shaken in bed.
Idd gaaf, maar ik vind het ook wel eng eigenlijkquote:
Krezipquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Ekdom constant zit te wiebelen/dansen/bewegen
Dat is het kenmerk van een goede djquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Iiiiiiiiiiiin the morning
hij is misschien nog wel een beetje ondersteboven van Cameronquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
Iiiiiiiiiiiin the morning
Dat dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd gaaf, maar ik vind het ook wel eng eigenlijk. Ineens zo op mezelf
. Ik ben bijna 25 en wil het ook echt wel, maar eng/raar blijft het wel
.
Het is trouwens een 2 kamer appartement van 60m2(niet echt veel , maar beter kan ik niet betalen) MAAR met een tuin van 50 M2 en dat zie je niet vaak en trekt me wel(normaal heb je een balkon van 2 M2).
Cool nummer. Toffe beats!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:47 schreef Glacier het volgende:
Michael Jackson
In The Closet is echt geweldig, hoor je niet zo vaak
Ah, oké.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef borisz het volgende:
alleen die donkere
Sterke plaat!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Zijn dit de Sugababes ofzo?
Niet echt.quote:
Heb je dat nieuwe Stefani-huppelding al gehoord?quote:
Nee nog niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
Heb je dat nieuwe Stefani-huppelding al gehoord?
Als ze die maar niet bombaderen tot megahit. Het is weer tijd voor een lekker stevig gitaarplaatje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |