We zijn het met mekaar eensquote:
Kijk, dat is de goede insteekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
Ach, dat is toch leuk voor die kinderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Idd, als er iets compleet idioot is, dan is het wel jumpen.![]()
KLB doet het ook wel goedquote:
Doe er dan wat aan!quote:
Euh, ik zit niet te wachten op conflicten hoorquote:
We zijn soft aan het wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn we vaker, komt door de leeftijd
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk voor die kinderen
Ja, dat kan wel leuke flames opleverenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hier, nu
Zullen we het anders over Rihanna als nieuwe Megahit hebben?
Het is toch populair op de basisscholenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.![]()
Giel Beelen doet er ook aan mee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kinderen, het zijn vaak jongeren die bijna volwassen zijn/worden.![]()
Jij wilt Rihanna dus als nieuwe MH?quote:
Mwa, daar zit wel wat in ja..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef MichielV het volgende:
Ik heb 1000x liever dat kids naar TokioHotel luisteren dan naar jump. Ddit zijn de mensen die later ook doorgroeien naar andere gitaarbands mensen. Niet zo negatief!
* Glacier ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef MutZ het volgende:
Ik vind Tokio Hotel echt niet beroerd klinken nl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |