Idd! Ik verslikte me in m'n aardbei toen ik hoorde 'Hij ging er als een BHhaas vandoor'quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Die nooit-grappigs waren vandaag echt meesterlijk
Dat was het bijna half 1 -nieuws maar die was ook erg leuk jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Idd! Ik verslikte me in m'n aardbei toen ik hoorde 'Hij ging er als een BHhaas vandoor'![]()
Over Rob de Nijs. Iets met foto's van het huis van Belinda Meuldijk (zijn ex) die in een roddelblad stonden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Waar gingen de nooit grappigs over? Ik snapte het niet echt.
Staan al online hè. http://www.herenlunch.nl/quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was het bijna half 1 -nieuws maar die was ook erg leuk ja
Dit vind ik pas een vre-se-lijk nummer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef cosmick het volgende:
Wat een vre-se-lijk zeiknummer vind ik dit toch.
Neh, * ik* hoor liever Nena en Kim dan dat zogenaamd gevoelige gejammer van die Damien Rice.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Dit vind ik pas een vre-se-lijk nummer.
Ik was vroeger helemaal weg van Kimquote:
quote:
Hoi Glacierquote:
Justin ftw jeweetzquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
Justin, gelukkig zijn we na zaterdag verlost van al dat gepromoot voor z'n concert.
Ah, was ze weer mooi in beeld?quote:
Hopelijk stappen ze dan over op promotie van Pearl Jam in the parkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
Justin, gelukkig zijn we na zaterdag verlost van al dat gepromoot voor z'n concert.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Toad het volgende:
LL, wat doe je nu! Nu hoor ik het ook.
Ze verzinnen voor volgende vast weer wat nieuws. Vorige week al Faithless (:r) ... komende week vast Pink of John Legend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Toad het volgende:
Oh kan ik ook mee levenquote:
Private concert in the paaaaajjjjuurrkkk!!quote:
Let's go to the (wester)paaaaaaaarkkkkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze verzinnen voor volgende vast weer wat nieuws. Vorige week al Faithless (:r) ... komende week vast Pink of John Legend.![]()
Ik heb een foto van haar onder de douche.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh kan ik ook mee levenZe is erg knap imo
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar onder de douche.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar onder de douche.
waarom denk je dat ik nu de laatste freaknacht zit te luisterenquote:
producer ziet er ook leuk uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |