Hijs beetje hyper net als die flipperdeflipperquote:
Heul leuk! Heul rockend! Ekdom had een hitsige outfit anquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:14 schreef D.Rose het volgende:
Hoe was Ekstra weekend?
Heeft nu geen zin meer he, het is al na 0:01uquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal zo even kijken ofik uberhaupt KAN upgraden.
[..]
.
Leuk geprobeerd, maar kan beterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
He jongens, wat vinden jullie nou van die TT?
k*t TTquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
Die zijn aan het verpauperen....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
Ik vond hem dit keer de moeite waard. Nance is ook grappig: Leuke uitzending..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:14 schreef D.Rose het volgende:
Moeite van het terugluisteren waard bedoel ik dus?
Zal zo even kijken ofik uberhaupt KAN upgradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef D.Rose het volgende:
DaMook F1 team nog geupdate?
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij is de bbq minder lang geleden: Ik zou de bbq ook laten schieten!![]()
Ach ja zo was ik ooit ookquote:
De vlaagen die ik gehoord heb waren zeker goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond hem dit keer de moeite waard. Nance is ook grappig: Leuke uitzending..
heeft geen zin meer zei ik alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal zo even kijken ofik uberhaupt KAN upgraden.
[..]
Trustequote:
Owquote:
ik weet van nietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:18 schreef DaMook het volgende:
OW en wij zijn traag D. Jij deed best lang over dit nieuwe topic.
Ik ben zo niet hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja zo was ik ooit ook. Zie alleen nu het nut van veel posts niet meer in
. Dat is weggeebt bij de 15k a 20k
.
Alleen als je het zout van me tiet liktquote:
Hier stond eerst wat anders....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een vrouw hierover moet beginnen. De mannen zijn niet zo scherp vandaag.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alleen als je het zout van me tiet likt
Ben ik ook niet een doorsnee meidquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een vrouw hierover moet beginnen. De mannen zijn niet zo scherp vandaag.
Je bekkie staat open, het tochtquote:
Ben hem alweer beu...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Toad het volgende:
oehhh the bird and the beeeeee 14.gif
quote:
Mag het ook Guis zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Toad het volgende:
Giel wilt je misschien wel in het eroportiekje trekken?
Ik heb het volgens mij wel geprobeerd na de laatste f1, maar toen ik ik echt niets kopen wat hoger stondquote:
valt wel in herhaling hequote:
Je ziet de onzin van veel posts nog wel ooit inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben zo niet hoor
Nouja, bij vlagen dan
Ik heb hem ookquote:
iets anders hoeft niet per se duurder te zijn hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel geprobeerd na de laatste f1, maar toen ik ik echt niets kopen wat hoger stond.
Alles wat ik toen kon kopen was iig niet beterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets anders hoeft niet per se duurder te zijn he
Nee, je mag niet naar bedquote:
Ik heb tijden lang maar een paar posts p.d. gehad, soms mag het ietsje meer zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je ziet de onzin van veel posts nog wel ooit in.
Ah, daarom sta jij zo hoog genoteerd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alles wat ik toen kon kopen was iig niet beter.
Mag ik ook een lijntje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb trouwens speed gekocht op de plek van Albers zie ik nu.
niet beter voor Sato kunnen gaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb trouwens speed gekocht op de plek van Albers zie ik nu.
Die had ik alquote:
quote:
Moehahahahahahahaaaaaaaaquote:
De eerste race wel geloof ik hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, daarom sta jij zo hoog genoteerd?
bergafwaards is toch echt de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De eerste race wel geloof ik he, daarna ging het bergafwaarts
.
Ik heb speed gekozen naast sato omdat ie iig een stuk beter eindigde in de laatste racequote:
Wil jij mijn typo's niet zo onopvallend verbeterenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bergafwaards is toch echt de verkeerde kant op
ik had laatste race Hamilton, maar heb 'm verkocht en nu McLaren motorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb speed gekozen naast sato omdat ie iig een stuk beter eindigde in de laatste race. Volgende race hoop ik het chassis of motor te kunnen upgraden
.
was onbewustquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wil jij mijn typo's niet zo onopvallend verbeteren.
Watjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:40 schreef D.Rose het volgende:
anyway, de vrouw wil naar bed, en wie ben ik om haar tegen te spreken he?
tot weer maar weer
Hehequote:
Ik heb het liever over mooie vrouwenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
Kunnen we het weer over tattoos en lekkere kerels hebben ipv motoren en typooooos
Gewoon net als mijn pa doen, heel de week eerder in bed liggen en in het weekend later gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:40 schreef D.Rose het volgende:
anyway, de vrouw wil naar bed, en wie ben ik om haar tegen te spreken he?
tot weer maar weer
quote:
Mijn 8 punt nog wat is beterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
Jaja, Giel had het goed door. Ik had over mijn 6,7 lang zitten nadenken.
Iddquote:
Moet je ook eens proberenquote:
Ik hou het bij me pocket rocketquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen, schijnt lekker te zijn
.
Ach , dat mens zit de dingen te verzinnen waar ze bijzit ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:45 schreef DaMook het volgende:
In een boom, ik heb weleens gezoend in een boom, maar verder
.
Heb wel tattoo`s maar geen webcamquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor Litton-Lane om met een webcam in de uitzending te komen, al die mensen hebben tattoos namelijk.
Giel loopt achter, dat nummer is al maanden oud. Als het al geen jaar is.quote:
quote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat mijn pocket rocket ook vrij is , maar dat is nog onduidelijk dus dat zeg ik niet.
Meer in een boom kan ook haast nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach , dat mens zit de dingen te verzinnen waar ze bijzit ...![]()
Nee, ik niet.. Mook zo heet een maat van me.. Mook uitspraak zoals Moke de band...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef DaMook het volgende:
Giel noemt me DaMook terwijl je het uitspreekt als DaMoek. Ow wacht zo lezen de meeste van jullie mijn naam ook zeker
.
Ik vind dat kei sielugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, een katje doodgereden ...
Spreek je Moke de band dan ook uit als Moek ? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, ik niet.. Mook zo heet een maat van me.. Mook uitspraak zoals Moke de band...
Nikky (admin) heeft ooit een hert doodgeredenquote:
Neee. Moke als Mook, zoals jij het bedoeld! Geen Moekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Spreek je Moke de band dan ook uit als Moek ? Dat wist ik niet. Ik ben iig DaMoek in uitspraak
.
En ik heb al zo een hekel aan drquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nikky (admin) heeft ooit een hert doodgereden.
Truste LLquote:
Maar ik bedoel Mook als Moek en niet als Mookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Neee. Moke als Mook, zoals jij het bedoeld! Geen Moek
Owquote:
Hier blijven jijquote:
En jij ookquote:
Sorryquote:
Wel 6quote:
Stoned een plaatje in een post erbij voegen is ook een langdurig karweitjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry. Ik doe het nu min of meer onbewust
.
Nuchter doe ik ze in een, maar nu wordt dat teveel.
Ik ben niet stonedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Stoned een plaatje in een post erbij voegen is ook een langdurig karweitje
Ja, dat zijn geen drugs hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben niet stoned. Ik doe niet aan drugs
. Alleen alcohol en nicotine
.
Nee want ik maak bier dus dat is mijn product en geen drugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat zijn geen drugs he
en hobje is weekend aan het camperen
Ai denial is a bitsj hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want ik maak bier dus dat is mijn product en geen drug
Ow dat wist ik nietDat ze maar veel plezier heeft op de camping dan
, ik vind camperen ook top
.
Jaquote:
Ik ben 16 en ik zit al de hele vrijdagavond voor mijn pc ihihihihquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef Toad het volgende:
Hihiihihi ik ben een ihihihih meisje
Echt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef Toad het volgende:
Hihiihihi ik ben een ihihihih meisje
Zien zien zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef purplerose het volgende:
Me tieten! me tieten! me tieten zijn oke!!
Ergens in sexie en gewaagd zal er wel wat te vinden zijnquote:
Heej daar kijk ik weleens ooitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ergens in sexie en gewaagd zal er wel wat te vinden zijn
Ik ga nu naar bed en wel in slaap denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef Toad het volgende:
in bed. maar nog niet in slaap.
Ik niet meerquote:
ow thank the goddessquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef Toad het volgende:
o
Truste Toad!!quote:
quote:
Sorry, maar DaMoek klinkt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Spreek je Moke de band dan ook uit als Moek ? Dat wist ik niet. Ik ben iig DaMoek in uitspraak
.
MutZ is zo hier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:30 schreef Glacier het volgende:
Nee, druk bezig...
ff opruimen, MutZ is zo hier
dierowsequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:11 schreef D.Rose het volgende:
Heb het nu van een paar mensen gehoord (oa. Michiel en Maricha) en die 'doen het' op z'n Engels
bewolkt en 22 gradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Maaj
Weinig gehoord van de show van Giel.. was echt te moe
Pffff buiten is het nu al 26 graden en de lucht is strakblauw.![]()
ik zei het ook altijd zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo ja
terwijl het eigenlijk anders is, maar ik heb 'dierowse' nu aanvaardt
da's nog fouterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik zei het ook altijd zohet is die deerosé
ga maar afkortenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
@huize Glacier dus
* Glacier gaat nu afk
Ik hou niet van jazzzzzzquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat is er mis met jazz?En wat voor platen draaide Ekdom allemaal?
Goeiemorgen trouwens allemaal
Altijd zonde van de centen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Gezakt voor rijexamen, ging heel erg fout
Waarom verbaast me dat nietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hier in Maastricht eigenlijk al de hele dag ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
onweerwaar? in Delft is het lekker. Iedereen in jas enzo
ik in ovehrempje en korte broek
ik vind het heerlijk
Jup! lekker veel danceplaten ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uhu. altijd wel tof meestal. top 50.
New Shoesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uhu. altijd wel tof meestal. top 50.
Ik denk dat laatste.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
New Shoesgaaf nummer.
Of komt dat nu omdat ik die nooit hoor op Q-music op mijn werk.![]()
en er is ook al niets op tvquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zaterdagavond stelt niks voor op 3fm, blegh
Wat moeten we dan luisteren op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zaterdagavond stelt niks voor op 3fm, blegh
Dquote:
Concert gaan bezoeken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat moeten we dan luisteren op de zaterdagavond?![]()
nee, da's flauwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
D
De zomer draait door
dan Dit was het nieuws
DZDD is tof, en dit was het nieuws is idd tofquote:
Lucien Voortquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
Wie draait er vannacht eigenlijk?
Er zijn ook dingen die niet tof zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
DZDD is tof, en dit was het nieuws is idd tof![]()
gister ben iknaar comedy theater in a'dam geweest, was erg tof
Geld is op....quote:
Is het wat?quote:
Jup je had het misquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Dus: DaMook = DaMoek. En Moke = Mook (Had ik het mis vannacht.. Ik dacht: Moke = Mook = Damook)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:08 schreef DaMook het volgende:
Goedenavond allemaal.
[..]
Jup je had het mis
Je spreekt het uit als DaMoek. Dus dan wordt het (ik) Dam oek... Dus dat zal het niet zijn. Wel goed verzonnen, thoughquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Misschien doet DaMook wel aan dammen en is het dus:
(Ik) Dam ook.
Das minderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ach, zolang je er zelf maar blij mee bent, toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef oor het volgende:
en mijn petje eindelijk op de foto om te showen aan jullie
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, zolang je er zelf maar blij mee bent, toch?
Nee dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
als je van (deep)house muziek houdt wel
Ik niet he, Tesselquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Das minder
Waarom ging het fout? Zenuwen?
O, dat had ik ff gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik niet he, Tesselje ze kon geen bochten, op de snelweg opeens naar de 2 schakelen enzo
Dan ben je gewoon een domme doosquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
O, dat had ik ff gemist
Oei, naar zijn 2 op de snelweg?Dat is best wel erg ja
blunders wellicht, maar de 2e versnelling zit niet eens in de buurt waar je zou moeten wezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ik megazenuwachtig ben, bestaat de kans ook wel dat ik rare blunders ga maken..
Ben aan het springen/ dansen in de huiskamer. Weinig tijd om te postenquote:
Callgirl?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben aan het springen/ dansen in de huiskamer. Weinig tijd om te posten![]()
Wacht nog op iemand, maar het duurt en het duurt....![]()
quote:
ow, okquote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
*Vind de opmerking grappig, maar nee.
Vrienden van me hebben een reunie van school die is nog niet afgelopen. Daarna zouden we gaan stappen. Maar ik denk dat ik het niet meer vol hou... beetjenu...
goede keuze!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok
Ik gooi ff een pizaatje in de oven
Ben je onafgebroken bezig geweest met die pc van je....quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Glacier het volgende:
Mijn pc problemen hier zijn een nieuw hoofdstuk ingegaan
* Glacier pakt ook maar wat te drinken
Gisteren de hele avond, vanmorgen 3 uurtjes en nu ook alweer 2,5 uur..quote:Op zondag 10 juni 2007 00:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben je onafgebroken bezig geweest met die pc van je....![]()
Tis lang zat toch. PC`s zonder fouten bestaan ook niet..quote:Op zondag 10 juni 2007 00:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gisteren de hele avond, vanmorgen 3 uurtjes en nu ook alweer 2,5 uur..
Het is nu trouwens een andere pc die bokt
geen oven?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
goede keuze!
Ik heb geen oven.... Die is kapot gegaan en te lui geweest om een andere te zoeken....![]()
Ik moet de pc's wel kunnen gebruiken hequote:Op zondag 10 juni 2007 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Tis lang zat toch. PC`s zonder fouten bestaan ook niet..![]()
Snap ik. Dus dat wordt doorprutsen dan. Ziet het er een beetje positief uit?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet de pc's wel kunnen gebruiken heMorgenavond heb ik uitzending en dan kan ik geen niet opstartende pc's gebruiken natuurlijk
Succesquote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef D.Rose het volgende:
mijn pizaatje was niet lekker
*nieuwe gaat maken
Dat had ik geloof ik ook niet gezegdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Snap ik. Dus dat wordt doorprutsen dan. Ziet het er een beetje positief uit?
(ik wist overigens niet dat deze pc`s van de studio waren... )
Dit was een turkse pizza, bij de 2e heb ik er wat meer beleg op gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Succes
Heb je net een kartonnen ding naar binnen lopen werken?
* Glacier heeft een keer een pizza op die naar karton smaakte
mooi, hoef ik daar niet meer naar te vragenquote:En ja, ik had em uit de verpakking gehaald
quote:
Dat doet ie, maar niet genoeg dat het voor herhaling vatbaar isquote:D.Rose: Hopelijk smaakt de tweede beter!![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Ik ga![]()
D.Rose: Hopelijk smaakt de tweede beter!![]()
Nou, het klinkt niet heel geweldig iigquote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef D.Rose het volgende:
Dat doet ie, maar niet genoeg dat het voor herhaling vatbaar is
ook lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nou, het klinkt niet heel geweldig iig
* Glacier heeft vanavond patat met een frikandel en een kroket op
Vroeger was het Mookie (uitspraak Moekie), maar die was al geregd op Fok!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 04:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeger was het Mookie (uitspraak Moekie)(vraag me niet hoe die maat van mij dat bedacht heeft, maar dat was echt ineens), maar die was al geregd op Fok!toen heb ik DaMook genomen en die ben ik eigenlijk overal gaan gebruiken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |