Nee hoor, Hoewel ik niet echt lang online zal blijven. Op lichtsnel zal het wel weer druk worden. Doe ik dit keer niet aan mee... Blijf wel lekker luisteren..quote:
Ik vind 1 of 2 tattoo's wel gaafquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
1. Tribalelfje tot halverwege me rug
2. Pearl Jam de Stickman op de zijkant van me linkerkuit
3. Een hand in een hennatattoo stijl op me linkerbovenarm
4. Een vlindertje op me rechter schouderblad
5. Klavertje vier op me rechter enkel
De laatste 2 wil ik ooit iets overheen laten zetten
De duiveltje/engeltje tattoo komt op me polsen te staan![]()
niet nog, wel weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:53 schreef Toad het volgende:
nee nee ik ben er nog
en het roosje ook, en dat terwijl giel zo gaat beginnen...
Truste Glacierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef Glacier het volgende:
wb DaMook
Ik ga slapen nu
Slaap lekker allemaal voor straks
Blijven jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee hoor, Hoewel ik niet echt lang online zal blijven. Op lichtsnel zal het wel weer druk worden. Doe ik dit keer niet aan mee... Blijf wel lekker luisteren..![]()
En ik ook nog wel evenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:53 schreef Toad het volgende:
nee nee ik ben er nog
Ik moet morgen volgens mij kiezen tussen een verjaardag met bier en BBQ of met een meidje gaan zwemmenquote:
quote:
quote:
Deze hadden trouwens makkelijk in 1 post gekunt jij post krikkerquote:
als je meer gaat doen dan alleen zwemmen zou ik ook voor optie 2 kiezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet morgen volgens mij kiezen tussen een verjaardag met BBQ of met een meidje gaan zwemmen. Ik denk dat ik ga zwemmen
.
Snap ik.. Alhoewel. BBQ....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet morgen volgens mij kiezen tussen een verjaardag met bier en BBQ of met een meidje gaan zwemmen. Ik denk dat ik ga zwemmen
.
Ah gelukkig, daar is iedereen weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:53 schreef Toad het volgende:
nee nee ik ben er nog
dat had ik kunnen doen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze hadden trouwens makkelijk in 1 post gekunt jij post krikker.
oki thx!, maar zo de freaknacht hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Purple: Nu nederland 3. Gaat over tattoo`s dadelijk in het nieuws...
da's toch ook op 3quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
oki thx!, maar zo de freaknacht he
Jamaar ik zit al met me headset op en het is alleen maar in het nieuwsquote:
Ging over de beurs in Amsterdam. Hoge Entree, dus ik denk niet dat ik ga..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
oki thx!, maar zo de freaknacht he
Ah ok, had er idd iets over op fok gelezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ging over de beurs in Amsterdam. Hoge Entree, dus ik denk niet dat ik ga..
Radio staat weer aan! Met een mooie binnenkomer "Thunder!!"
* Gaat ook "weer" de koelkast in..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef D.Rose het volgende:
*nog ff wat te eten pakt
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je meer gaat doen dan alleen zwemmen zou ik ook voor optie 2 kiezen
BBQ is al wel lang geleden (vorig jaar) en ik houd echt van een goede BBQ, maar ik laat hem toch schieten denk ikquote:
Ik ben erg visueel ingesteld.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef purplerose het volgende:
*rondstampt en airguitar meespeelt*
Ik heb geen inloopkastquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Gaat ook "weer" de koelkast in..
Rondhopst zoals die gitarist in dat schoolpakje met 1 been omhoog in de hand vasthoudendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld.....![]()
Voor mij is de bbq minder lang geleden: Ik zou de bbq ook laten schieten!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Het is nog pril he
.
[..]
BBQ is al wel lang geleden (vorig jaar) en ik houd echt van een goede BBQ, maar ik laat hem toch schieten denk ik.
AC/DC - Thunderstruckquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Rondhopst zoals die gitarist in dat schoolpakje met 1 omhoog in de hand vasthoudend
Morge!quote:
quote:
Deze dus ookquote:
Idd ieder zijn smaak en dat moet ook kunnen. 1 collga van mij heeft er ook keiveel en als ik eerlijk ben vind ik het bij hem dan wel weer mooi, maar mij zou het absoluut niet staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar is iedereen weer
Damook, ieder zn smaak he, maar tattoos zijn verslavend
Ik ben nu na mijn AT ook nog even bij aan het lezen op de FP en op games.fokquote:
coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heel mijn keuken is een inloopkast. Heb boodschappen gedaan![]()
He, ehhh, ja, ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
Heej D. dit hadden tig aparte posts kunnen zijn.
Zal zo even kijken ofik uberhaupt KAN upgradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef D.Rose het volgende:
DaMook F1 team nog geupdate?
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij is de bbq minder lang geleden: Ik zou de bbq ook laten schieten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |