LiveSets Radio: A Tribute to DJ Rushquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef borisz het volgende:
3uurtjes even tiesto luisteren en dan weer terug naar Giel
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Glacier het volgende:
OMG
De hele avond aan het testen geweest met een videokaart..blijk ik de monitor niet te hebben aangesloten
Gek he, dat ie steeds geen beeld gaf?
Wat voor idee. Bij mij kriebelt het weer voor de derde...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
Ik probeer de site terug te vinden waar ik mijn idee voor me tattoo vandaan heb maar kan het niet meer trugvinden
dezequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat voor idee. Bij mij kriebelt het weer voor de derde...![]()
slaaplekker!quote:
Snap ik. Die kleuren op het plaatje vind ik sowieso niet mooi...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
deze
[afbeelding]
Uiteraard moet ie nog wat getweaked worden
Ja, dat mag jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Mag ik nog 1 keer zeggen dat ik echt super blij ben met mijn drie dagen oude zelf ontworpen tattoo op mijn kuit!
Ik denk dat ik uitleg nodig heb...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
check de omlijning van der tieten, lijken net uiers
Op het plaatje goed kijken, dan zie je een vorm die lijkt op tieten, ter hoogte van waar de tieten zitten, dat ziet er nu meer als uiers uit dan als mooie pronte borstjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uitleg nodig heb...![]()
Jammer!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Ik zal er vanavond niet zo lang zijn...
Hoeveel heb jij er eigenlijk: Tattoo`s?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Op het plaatje goed kijken, dan zie je een vorm die lijkt op tieten, ter hoogte van waar de tieten zitten, dat ziet er nu meer als uiers uit dan als mooie pronte borstjes
Heej!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Ik zal er vanavond niet zo lang zijn...
1. Tribalelfje tot halverwege me rugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er eigenlijk: Tattoo`s?
Ik heb er 2.![]()
Van welke tattoo? De pearl jam tattoo staat iig in me foboquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef Toad het volgende:LL&PR
krijgen we nog een foto te zien van de tattoo LL?
<-- Snel kijken anders is ie weer weg. Ja, alleen nog een klein plaatje. Foon Foto...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef Toad het volgende:
krijgen we nog een foto te zien van de tattoo LL?
Very very naaisch dude!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
<-- Snel kijken anders is ie weer weg. Ja, alleen nog een klein plaatje. Foon Foto...
Dank u. Het rode is gelukkig al veel minder. Herstel gaat goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:27 schreef Toad het volgende:
Mooi hoor
En waar.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:31 schreef purplerose het volgende:
wil denk wel iets van een kleurtje op de duivelhoorntjes en het engel aureooltje denk
Maargoed, ga er toch mee naar de tattooshop dan kijken we daar wel hoe we hem aanpassen, misschien alleen erop geinspireerd. Gaat goed komen
Waar wat? De tattoo? Duiveltje op de ene pols, engeltje op de andere pols.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En waar.....
Nog 25 minuten trouwens... Hoewel dj Rush ook lekker klinkt over de speakers...
cool!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waar wat? De tattoo? Duiveltje op de ene pols, engeltje op de andere pols.
Of bedoel je de tent? Queen of rings in rotterdam.
Dacht ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |