Ach , dat mens zit de dingen te verzinnen waar ze bijzit ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:45 schreef DaMook het volgende:
In een boom, ik heb weleens gezoend in een boom, maar verder
.
Heb wel tattoo`s maar geen webcamquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor Litton-Lane om met een webcam in de uitzending te komen, al die mensen hebben tattoos namelijk.
Giel loopt achter, dat nummer is al maanden oud. Als het al geen jaar is.quote:
quote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat mijn pocket rocket ook vrij is , maar dat is nog onduidelijk dus dat zeg ik niet.
Meer in een boom kan ook haast nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach , dat mens zit de dingen te verzinnen waar ze bijzit ...![]()
Nee, ik niet.. Mook zo heet een maat van me.. Mook uitspraak zoals Moke de band...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef DaMook het volgende:
Giel noemt me DaMook terwijl je het uitspreekt als DaMoek. Ow wacht zo lezen de meeste van jullie mijn naam ook zeker
.
Ik vind dat kei sielugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, een katje doodgereden ...
Spreek je Moke de band dan ook uit als Moek ? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, ik niet.. Mook zo heet een maat van me.. Mook uitspraak zoals Moke de band...
Nikky (admin) heeft ooit een hert doodgeredenquote:
Neee. Moke als Mook, zoals jij het bedoeld! Geen Moekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Spreek je Moke de band dan ook uit als Moek ? Dat wist ik niet. Ik ben iig DaMoek in uitspraak
.
En ik heb al zo een hekel aan drquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nikky (admin) heeft ooit een hert doodgereden.
Truste LLquote:
Maar ik bedoel Mook als Moek en niet als Mookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Neee. Moke als Mook, zoals jij het bedoeld! Geen Moek
Owquote:
Hier blijven jijquote:
En jij ookquote:
Sorryquote:
Wel 6quote:
Stoned een plaatje in een post erbij voegen is ook een langdurig karweitjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry. Ik doe het nu min of meer onbewust
.
Nuchter doe ik ze in een, maar nu wordt dat teveel.
Ik ben niet stonedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Stoned een plaatje in een post erbij voegen is ook een langdurig karweitje
Ja, dat zijn geen drugs hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben niet stoned. Ik doe niet aan drugs
. Alleen alcohol en nicotine
.
Nee want ik maak bier dus dat is mijn product en geen drugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat zijn geen drugs he
en hobje is weekend aan het camperen
Ai denial is a bitsj hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want ik maak bier dus dat is mijn product en geen drug
Ow dat wist ik nietDat ze maar veel plezier heeft op de camping dan
, ik vind camperen ook top
.
Jaquote:
Ik ben 16 en ik zit al de hele vrijdagavond voor mijn pc ihihihihquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef Toad het volgende:
Hihiihihi ik ben een ihihihih meisje
Echt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef Toad het volgende:
Hihiihihi ik ben een ihihihih meisje
Zien zien zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef purplerose het volgende:
Me tieten! me tieten! me tieten zijn oke!!
Ergens in sexie en gewaagd zal er wel wat te vinden zijnquote:
Heej daar kijk ik weleens ooitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ergens in sexie en gewaagd zal er wel wat te vinden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |