Mag het ook Guis zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Toad het volgende:
Giel wilt je misschien wel in het eroportiekje trekken?
Ik heb het volgens mij wel geprobeerd na de laatste f1, maar toen ik ik echt niets kopen wat hoger stondquote:
valt wel in herhaling hequote:
Je ziet de onzin van veel posts nog wel ooit inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben zo niet hoor
Nouja, bij vlagen dan
Ik heb hem ookquote:
iets anders hoeft niet per se duurder te zijn hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel geprobeerd na de laatste f1, maar toen ik ik echt niets kopen wat hoger stond.
Alles wat ik toen kon kopen was iig niet beterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets anders hoeft niet per se duurder te zijn he
Nee, je mag niet naar bedquote:
Ik heb tijden lang maar een paar posts p.d. gehad, soms mag het ietsje meer zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je ziet de onzin van veel posts nog wel ooit in.
Ah, daarom sta jij zo hoog genoteerd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alles wat ik toen kon kopen was iig niet beter.
Mag ik ook een lijntje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb trouwens speed gekocht op de plek van Albers zie ik nu.
niet beter voor Sato kunnen gaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb trouwens speed gekocht op de plek van Albers zie ik nu.
Die had ik alquote:
quote:
Moehahahahahahahaaaaaaaaquote:
De eerste race wel geloof ik hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, daarom sta jij zo hoog genoteerd?
bergafwaards is toch echt de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De eerste race wel geloof ik he, daarna ging het bergafwaarts
.
Ik heb speed gekozen naast sato omdat ie iig een stuk beter eindigde in de laatste racequote:
Wil jij mijn typo's niet zo onopvallend verbeterenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bergafwaards is toch echt de verkeerde kant op
ik had laatste race Hamilton, maar heb 'm verkocht en nu McLaren motorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb speed gekozen naast sato omdat ie iig een stuk beter eindigde in de laatste race. Volgende race hoop ik het chassis of motor te kunnen upgraden
.
was onbewustquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wil jij mijn typo's niet zo onopvallend verbeteren.
Watjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:40 schreef D.Rose het volgende:
anyway, de vrouw wil naar bed, en wie ben ik om haar tegen te spreken he?
tot weer maar weer
Hehequote:
Ik heb het liever over mooie vrouwenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
Kunnen we het weer over tattoos en lekkere kerels hebben ipv motoren en typooooos
Gewoon net als mijn pa doen, heel de week eerder in bed liggen en in het weekend later gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:40 schreef D.Rose het volgende:
anyway, de vrouw wil naar bed, en wie ben ik om haar tegen te spreken he?
tot weer maar weer
quote:
Mijn 8 punt nog wat is beterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
Jaja, Giel had het goed door. Ik had over mijn 6,7 lang zitten nadenken.
Iddquote:
Moet je ook eens proberenquote:
Ik hou het bij me pocket rocketquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen, schijnt lekker te zijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |