ach, zolang je er zelf maar blij mee bent, toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef oor het volgende:
en mijn petje eindelijk op de foto om te showen aan jullie
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, zolang je er zelf maar blij mee bent, toch?
Nee dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
als je van (deep)house muziek houdt wel
Ik niet he, Tesselquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Das minder
Waarom ging het fout? Zenuwen?
O, dat had ik ff gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik niet he, Tesselje ze kon geen bochten, op de snelweg opeens naar de 2 schakelen enzo
Dan ben je gewoon een domme doosquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef Glacier het volgende:
[..]
O, dat had ik ff gemist
Oei, naar zijn 2 op de snelweg?Dat is best wel erg ja
blunders wellicht, maar de 2e versnelling zit niet eens in de buurt waar je zou moeten wezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ik megazenuwachtig ben, bestaat de kans ook wel dat ik rare blunders ga maken..
Ben aan het springen/ dansen in de huiskamer. Weinig tijd om te postenquote:
Callgirl?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben aan het springen/ dansen in de huiskamer. Weinig tijd om te posten![]()
Wacht nog op iemand, maar het duurt en het duurt....![]()
quote:
ow, okquote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
*Vind de opmerking grappig, maar nee.
Vrienden van me hebben een reunie van school die is nog niet afgelopen. Daarna zouden we gaan stappen. Maar ik denk dat ik het niet meer vol hou... beetjenu...
goede keuze!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok
Ik gooi ff een pizaatje in de oven
Ben je onafgebroken bezig geweest met die pc van je....quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Glacier het volgende:
Mijn pc problemen hier zijn een nieuw hoofdstuk ingegaan
* Glacier pakt ook maar wat te drinken
Gisteren de hele avond, vanmorgen 3 uurtjes en nu ook alweer 2,5 uur..quote:Op zondag 10 juni 2007 00:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben je onafgebroken bezig geweest met die pc van je....![]()
Tis lang zat toch. PC`s zonder fouten bestaan ook niet..quote:Op zondag 10 juni 2007 00:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gisteren de hele avond, vanmorgen 3 uurtjes en nu ook alweer 2,5 uur..
Het is nu trouwens een andere pc die bokt
geen oven?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
goede keuze!
Ik heb geen oven.... Die is kapot gegaan en te lui geweest om een andere te zoeken....![]()
Ik moet de pc's wel kunnen gebruiken hequote:Op zondag 10 juni 2007 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Tis lang zat toch. PC`s zonder fouten bestaan ook niet..![]()
Snap ik. Dus dat wordt doorprutsen dan. Ziet het er een beetje positief uit?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet de pc's wel kunnen gebruiken heMorgenavond heb ik uitzending en dan kan ik geen niet opstartende pc's gebruiken natuurlijk
Succesquote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef D.Rose het volgende:
mijn pizaatje was niet lekker
*nieuwe gaat maken
Dat had ik geloof ik ook niet gezegdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Snap ik. Dus dat wordt doorprutsen dan. Ziet het er een beetje positief uit?
(ik wist overigens niet dat deze pc`s van de studio waren... )
Dit was een turkse pizza, bij de 2e heb ik er wat meer beleg op gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Succes
Heb je net een kartonnen ding naar binnen lopen werken?
* Glacier heeft een keer een pizza op die naar karton smaakte
mooi, hoef ik daar niet meer naar te vragenquote:En ja, ik had em uit de verpakking gehaald
quote:
Dat doet ie, maar niet genoeg dat het voor herhaling vatbaar isquote:D.Rose: Hopelijk smaakt de tweede beter!![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Ik ga![]()
D.Rose: Hopelijk smaakt de tweede beter!![]()
Nou, het klinkt niet heel geweldig iigquote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef D.Rose het volgende:
Dat doet ie, maar niet genoeg dat het voor herhaling vatbaar is
ook lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nou, het klinkt niet heel geweldig iig
* Glacier heeft vanavond patat met een frikandel en een kroket op
Vroeger was het Mookie (uitspraak Moekie), maar die was al geregd op Fok!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 04:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeger was het Mookie (uitspraak Moekie)(vraag me niet hoe die maat van mij dat bedacht heeft, maar dat was echt ineens), maar die was al geregd op Fok!toen heb ik DaMook genomen en die ben ik eigenlijk overal gaan gebruiken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |