Ik hou niet van jazzzzzzquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat is er mis met jazz?En wat voor platen draaide Ekdom allemaal?
Goeiemorgen trouwens allemaal

Altijd zonde van de centen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Gezakt voor rijexamen, ging heel erg fout

Waarom verbaast me dat nietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Gezakt voor rijexamen, ging heel erg fout

Hier in Maastricht eigenlijk al de hele dag ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
onweerwaar? in Delft is het lekker. Iedereen in jas enzo
ik in ovehrempje en korte broek
ik vind het heerlijk

Jup! lekker veel danceplaten ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uhu. altijd wel tof meestal. top 50.

New Shoesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
uhu. altijd wel tof meestal. top 50.

Ik denk dat laatste.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
New Shoesgaaf nummer.
Of komt dat nu omdat ik die nooit hoor op Q-music op mijn werk.![]()

en er is ook al niets op tvquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zaterdagavond stelt niks voor op 3fm, blegh

Wat moeten we dan luisteren op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zaterdagavond stelt niks voor op 3fm, blegh

Dquote:

Concert gaan bezoeken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat moeten we dan luisteren op de zaterdagavond?![]()

nee, da's flauwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
D
De zomer draait door
dan Dit was het nieuws

DZDD is tof, en dit was het nieuws is idd tofquote:

Lucien Voortquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
Wie draait er vannacht eigenlijk?

Er zijn ook dingen die niet tof zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
DZDD is tof, en dit was het nieuws is idd tof![]()
gister ben iknaar comedy theater in a'dam geweest, was erg tof

Geld is op....quote:

Is het wat?quote:

Jup je had het misquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Dus: DaMook = DaMoek. En Moke = Mook (Had ik het mis vannacht.. Ik dacht: Moke = Mook = Damook)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |