abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 14:59:08 #1
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_49819397
Nintendo's nieuwe thuisconsole - Wii - introduceert een nieuw tijdperk voor videogames, waarin iedereen kan meespelen. Wii's draadloze afstandsbediening is bewegingsgevoelig en geeft je meer dan ooit het gevoel zelf onderdeel uit te maken van de games die je erop speelt. Een games revolutie.



De Wii heeft een compact ontwerp dat bij elke televisieset past. Je kunt de Wii rechtop zetten of plat leggen. En dankzij het elegante ontwerp, ongeveer zo groot is als drie dvd-doosjes op elkaar, kun je de Wii eenvoudig aan je entertainment-opstelling toevoegen, zonder dat het systeem meteen alle ruimte in beslag neemt. Met de Wii-afstandsbediening kun je het systeem tevens op veel meer plekken kwijt, zodat het beter past bij je inrichting.

De automatisch ladende diskdrive kan optische disks (12 centimeter, eenzijdig 4.7gb of dubbelzijdig 8.51 GB) voor de Wii evenals Nintendo GameCube-disks (8 centimeter) afspelen. Hiermee is het de eerste Nintendo console die backwards compatible is.

Je kan altijd via het internet communiceren, zelfs als het systeem niet gebruikt wordt. Deze WiiConnect24-dienst zorgt voor nieuwe verrassingen of spelupdates, zelfs als de gebruikers niet op de Wii aan het spelen zijn.

Gebruikers kunnen draadloos verbinding maken via IEEE 802.11b/g of een USB 2.0 LAN-adapter. Tevens kan je met een Wii draadloos communiceren met de Nintendo DS.

Het systeem biedt downloadtoegang tot 20 jaar aan populaire titels die oorspronkelijk zijn uitgebracht voor de Nintendo 64, het Super Nintendo Entertainment System (SNES) en zelfs het Nintendo Entertainment System (NES). De Virtual Console biedt tevens een selectie van de beste titels voor de Sega Mega Drive en de TurboGrafx-console (een systeem dat is ontwikkeld door NEC en Hudson). De Virtual Console biedt ten slotte toegang tot games van onafhankelijke spelontwikkelaars die over meer creativiteit dan geld beschikken.

Ten slotte beschikt de Wii over maar liefst 512 megabyte intern flash-geheugen, twee USB 2.0-poorten en ingebouwde Wi-Fi-mogelijkheden. Via de opening aan het voorkant kunnen spelers het interne flash-geheugen uitbreiden met SD-geheugenkaarten. De specificaties van de rest van het systeem luiden als volgt: Broadway CPU 729MHZ, 64MB GDDR3 (MEM2) geheugen, Hollywood GPU 243MHZ, 24MB geheugen, 88MB totaal geheugen.

Het systeem is ongeveer twee tot drie keer zo krachtig als de Gamecube.


De Wii is verkrijgbaar voor ¤249,99, inclusief Wii Sports.




Een intuïtieve besturing voor iedereen door middel van fysieke bewegingen met de Wii-afstandsbediening, die nog het meest lijkt op de afstandsbediening van een tv.

Via draadloze Bluetooth-technologie kun je maximaal vier Wii-afstandsbedieningen aansluiten. Het draadloze signaal kan binnen een straal van 10 meter rond het systeem worden waargenomen. Zowel de Wii-afstandsbediening als de Nunchuk-controller bevatten een drieassige bewegingssensor.

De Wii-afstandsbediening bevat tevens een luidspreker, trilfunctie en uitbreidingspoort. Daarnaast kun je het binnen 5 meter van het scherm als aanwijzer gebruiken. De Wii-afstandsbediening is voorzien van een aan/uit-schakelaar, richtingsknop, A-, B-, Min-, HOME-, Plus-, 1- en 2-knoppen. De Nunchuk-controller is voorzien van een analoge Control Stick en C- en Z-knoppen.




De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, met name bij de Japanese ontwikkelaars, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Zo kijken wij dus reikhalzend uit naar spellen zoals Super Mario Galaxy (Nintendo EAD), Metroid Prime 3 (Retro) en, mijn persoonlijke favoriet, Dragon Quest Swords (Square-Enix, 8ing):

Met "Virtual Console", zoals eerder genoemd, is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games.




  • Wii.com
  • Officiële Wii-site
  • FOK!games
  • Wii IGN




    MOCHT JE WILLEN




    001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020 021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 026 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040 041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050 | 051 | 052 | 053 | 054 | 055 | 056 | 057 | 058 | 059 | 060 061 | 062 | 063 | 064 | 065 | 066 | 067 | 068 | 069 | 070 | 071 | 072 | 073 | 074 | 075 | 076 | 077 | 078 | 079 | 080 081 | 082 | 083 | 084 | 085 | 086 | 087 | 088 | 089 | 090 | 091 | 092 | 093 | 094 | 095 | 096 | 097 | 098 | 099 | 100 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201

    (OP)


    [ Bericht 9% gewijzigd door RaymanNL op 28-05-2007 11:02:52 ]
  • pi_49820607
    Goede TT
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
      zondag 27 mei 2007 @ 15:42:30 #3
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49820850
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 15:35 schreef Jesse_ het volgende:
    Goede TT [afbeelding]
    Ik ga vrijdag eens een Wii halen
    Als ze nog te krijgen zijn in Amsterdam
    Ik ben inmiddels overleden
      zondag 27 mei 2007 @ 16:07:19 #4
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_49821923
    Ik post dus de laatste tijd vrijwel niet (tot genoegen van sommige mensen hier), en dit zal de komende tijd niet veranderen, maar ik moest toch echt inloggen om het volgende te melden:

    HAAL DAT MEZZIN PRICECOMPARE ONZIN UIT DE OP, AMATEUR!!!

    De eerste plaatje van de OP mag je overigens ook fixen
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 27 mei 2007 @ 16:10:43 #5
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_49822049
    Ok fijn dat je het meld.
    Op elke fokker past een bril.
      zondag 27 mei 2007 @ 16:27:05 #6
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_49822811
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik post dus de laatste tijd vrijwel niet (tot genoegen van sommige mensen hier), en dit zal de komende tijd niet veranderen, maar ik moest toch echt inloggen om het volgende te melden:

    HAAL DAT MEZZIN PRICECOMPARE ONZIN UIT DE OP, AMATEUR!!!

    De eerste plaatje van de OP mag je overigens ook fixen
    Ik was er al mee bezig maar om de een of andere reden krijg ik een blanke pagina (in zowel FF als IE) na het wijzigen van mijn post en laat hij mijn post dus hetzelfde. Misschien dat Bernie ofzo het even kan doen.
    O en al die " " en "" smilies zijn ook niet nodig
    pi_49824632
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik post dus de laatste tijd vrijwel niet (tot genoegen van sommige mensen hier), en dit zal de komende tijd niet veranderen, maar ik moest toch echt inloggen om het volgende te melden:

    HAAL DAT MEZZIN PRICECOMPARE ONZIN UIT DE OP, AMATEUR!!!

    De eerste plaatje van de OP mag je overigens ook fixen
    Frustraties van het mislopen van topic 200
    pi_49824927
    Ik wil Strikers
    pi_49825253
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Ik wil Strikers
    Koop hem dan!

    Eerste game die Wii/DS connectivity heeft
    My word coach
    pi_49825488
    Game Informer / Perrin Kaplan Interview
    quote:
    Game Informer: Are you going to have to move?

    Perrin Kaplan: Well I could choose not to. But we are relocating that part of the division down there [San Francisco, California]. And then also in New York.

    GI: So what’s moving where?

    Kaplan: Sales and Marketing is moving to Silicon Valley – San Francisco. And Online and some of my department is moving to New York.

    GI: Would you take a different position if you didn’t move?

    Kaplan: If I choose to stay in Seattle, I’ll do something else.

    GI: For a different company?


    Kaplan: Yes. The problem is that I love my job.

    GI: Do you love Seattle?

    Kaplan: But I love Seattle, so I have a little bit of a dilemma.

    GI: What’s staying in Redmond, then?


    Kaplan: All 950 other employees. This is just one small division.

    GI: So the Treehouse, warehousing and all that is staying?


    Kaplan: Yes. So not all of Nintendo is moving – the headquarters will stay.

    GI: What prompted the decision to move then?

    Kaplan: I think the desire to be a little closer to entertainment in New York, and the desire to be integrated with Technology in San Francisco. It’s a bit more of a hotbed there, even though this is not bad.

    GI: It’s got to be pretty hard on the employees considering that most of the Nintendo employees I know are “lifers.”

    Kaplan: [They’ve been there] On purpose. And then I say to myself, “Has it been too long?” I really like what I do.

    GI: There’s also some speculation in what’s going to happen with Nintendo Power. What’s the deal with that publication?

    Kaplan: It’s going to be licensed, but it’s going to remain a magazine.

    GI: So it’s going to be licensed and sold to another publisher?

    Kaplan: We will be announcing that soon. Details forthcoming. Nintendo Power’s licensed property is moving to New York. That doesn’t mean that the owner will be in New York. You can connect those dots if you want to. We’ll still own it, but it’s a licensed property.

    GI: For this event, why did you hold back a lot of your games, or the big three as I’d like to call them – Mario, Metroid and Smash Brothers?

    Kaplan: E3 is coming up, and I think we don’t want to get too far ahead of ourselves. I know there’s a difference of opinions on what you all want to see versus what we are wanting to show right now. Soon. I mean, E3 is six weeks away.


    GI: But Sony had a big event last week where they pretty much blew out everything they have outside of one or two games…

    Kaplan: Why do you think they did that?

    GI: Because they had a moment in the sun last week. That’s why everyone else has been doing it. [in the last few weeks]

    Kaplan: Don’t you think they need a little bit of help?

    GI: The PS2 is doing okay.

    Kaplan: The PS2 is doing great.

    GI: PS3, could use some help.

    Kaplan: I think they wanted to reveal all of what they have coming up so everyone would get excited.

    GI: So you think that’s why because you think they need help?

    Kaplan: No, I think they want people to see what they have to offer so everyone can get excited.

    GI: But why not have your moment in the sun now than busting everything out at E3?

    Kaplan: Because E3 is six weeks away. This is our summer line-up, baby.

    GI: In my opinion it seems to be a blown opportunity. So those three titles will be playable at E3?

    Kaplan: We’ll see. I can’t tell you what’s going to be at E3 yet. You’re going to like what we have to offer, though. I can tell you that. We have some additional surprises.

    GI: How does E3 being in July affect how you do things?

    Kaplan: It gives us a couple extra months to do other projects. It doesn’t change much, we have to work on it all, anyway.

    GI: Is Nintendo going to be at TGS this year?

    Kaplan: We don’t know yet. We have not decided. We will literally decide TGS at the last minute – both Japan and us. It’s not an organization that we’re technically a part of. People are sort of TGS members. We just haven’t really been a member. They keep asking Iwata to come speak.

    GI: So Iwata can still speak but you’re really not members?

    Kaplan: Yes, so every year we can reassess if we want to do something there. But that’s why we’ve done things in an ancillary room in a hotel.

    GI: When do you think gamers will be able to go in a store and buy a Wii?

    Kaplan: Do you know that we’re making more of this console than we have with any console, and more than any competitors have made of their consoles? That’s how in demand it is. We’re making more than any other company has and it’s still not enough. Demand – we couldn’t have anticipated it being this big. It’s huge. But we know that people are getting impatient, and we don’t want that to happen. We want people to know that we know they’re getting impatient.

    GI: Is there any projection that you’re going to have enough in stores by this time?

    Kaplan: We’re really hoping that we’re going to have a healthy holiday season. There’s stuff coming in on a constant basis. It just depends on where you are and what time. I just walked into a store the other day and there was a whole stack of Wiis. There was like 7-8 of them. They probably just arrived.

    GI: So you’re pointing to holiday when people will be able to readily get Wiis.

    Kaplan: No, but we’re hoping it will be robust enough. There’s stuff coming in all of the time and the production has been ramped up. We’re producing a lot – it’s just not enough. It’s a hard thing. As a company do you make – at the very beginning – do you make more and then take a huge loss if the thing doesn’t sell? So as soon as it got popular we began ramping up to the maximum of whatever it could be. Which is more than what any other company has done. It’s still not enough – what a compliment.



    GI: Speaking of hardware, there’s a lot of companies that are making light-gun shooters that we’ve been seeing. At E3 last year, you had that gun peripheral. Is that ever going to be released?

    Kaplan: Could be.

    GI: Could be. There’s a lot of games coming that would take advantage of it. Resident Evil, Sega’s got an arcade title coming over.

    Kaplan: I couldn’t agree with you more.

    GI: Some third parties have said you don’t have the guts to release a gun peripheral. Because it’s a gun.

    Kaplan: Well if we don’t call it a gun, is it a gun?

    GI: You mean call it Zapper 2? That would be cool.

    Kaplan: I agree it would be a cool peripheral. Come to E3!

    GI: Come to E3. Wait until Space World. (laughs) We finally got to play online games today, and we’re glad you’ve embraced the Internet, finally.

    Kaplan: In our own way.

    GI: In your own way, absolutely. Are you going stick with the friend code system?

    Kaplan: For the foreseeable future, yes.

    GI: You won’t have an easy way to add a friend?

    Kaplan: It is frustrating to those who are honest and good people. To those that are unsafe, it is built for the heart of the family. That’s our top priority. So the answer is for the foreseeable future it’s going to stay the way it is.

    GI: I mean, with the separate friend code for each game. When it’s a 12-digit code you’re going to be carrying around a phone book of all your friends.

    Kaplan: That I don’t have an answer for.

    GI: We’ve seen a number of third-party games when we’ve been touring the studios that are making games that have characters that look like Miis, but when we ask them why they don’t just use Miis in your games, and they say that Nintendo won’t give them access to them.

    Kaplan: It must be a legal issue. I’ll find out.

    GI: So, this year, we’ve got Metroid, Smash Bros. and Mario all launching. Zelda’s already out. You guys are blowing out all of your big guns this year….

    Kaplan: It’s just the main course. You’re getting dessert coming, there’s a whole lot more coming.

    GI: Are we going to see that at E3 or is it something that we’re going to see later?

    Kaplan: You’re going to see some of that at E3.

    GI: So you’ve got things lined up after holidays…there’s not going to be a drought…

    Kaplan: Noooooo….business ends December 31st, and we have nothing else going on. Yes, of course. We know that we don’t share a lot and it’s really frustrating. But yes we have a lot of great stuff coming.

    GI: Reggie said last year that there would be regular releases through out the calendar year…

    Kaplan: Do you feel like there haven’t been?

    GI: No, I don’t.

    Kaplan: There have been 52 games!

    GI: From first party, I’m talking.

    Kaplan: I think we’ve had quite a few. You don’t think so? Are they ones that you just don’t like?

    GI: No. Paper was great. WarioWare’s good..but…

    Kaplan: So you’re already done with Paper and you’re ready for something next. The average consumer spends a little bit of time with it. You have to remember as a core gamer you have an insatiable appetite. You, at all costs, probably don’t shower or eat until a game is done. You’re a freak. And then you want the next one. I think we’ve launched a lot.

    GI: To put everything into perspective, for the first party releases, you’ve released two games that have had some meat to them – Zelda and Paper. The rest are shorter experiences…

    Kaplan: Have you not enjoyed any third-party experiences.

    GI: Rayman, SSX was fun.

    Kaplan: Have you tried many?

    GI: A lot!

    Kaplan: You’ve already said the big guns are this year. You’re going to be busy. Don’t you think so?

    GI: Starting in August.

    Kaplan: You don’t like Big Brain?

    GI: Big Brain is cool, but it’s following the same mini-game formula. The party game.

    Kaplan: Those products are for me. Those products are for you to enjoy, but for me to really spend time on. Me, meaning an alpha mom. That’s all part of what we’re offering.

    GI: It seems like the core gamer is being left in the dust for this new gamer.

    Kaplan: Reggie would tell you that we’re fully committed to the core gamer. You know it’s interesting. We have these arguments internally. Do we have too much expanded audience and not enough core? Do we have too much core and not enough expanded? Everybody on any given day has one opinion, and they can change their minds the next day. We’re figuring out what that balance is. By December I’d love to know if you still feel this way.

    GI: By December I’d expect to have Smash Bros. Mario and Metroid out the door.

    Kaplan: Tell me by November then
      zondag 27 mei 2007 @ 18:06:22 #11
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_49826198
    dit al gelezen:
    quote:
    Wii's winning formula 27/05/2007 16:03

    San Francisco - Computer game makers and industry analysts agree that Wii is trouncing rival video game consoles due to a captivating blend of ease, fun, family, friends and affordability.

    April US sales of Wii consoles with simple motion-sensing controllers were more than double those of Microsoft's Xbox 360 and quadruple those of Sony's languishing PlayStation 3.

    Demand for Wii consoles has outpaced supply since they debuted in November of 2006. Nintendo has reportedly sold more than 2.5 million Wii consoles in North America.

    French video game giant Ubisoft began working with Nintendo a year before Wii launched and premiered sword-fighting game Red Steel at the console's release.

    Ubisoft embraces the Wii platform that lets game makers get players to jump, swing, thrash and dart, according to Xavier Poix, director of the firm's Paris and Montpellier studios.

    "We were convinced the first time we touched the Wii that it really was a revolution because it was a way to think of games differently," Poix told AFP.

    'Range of creative possibilities'

    "When you look at someone playing an Xbox 360 game you see his face is really hard and both hands are stuck on the controller. When you see someone playing Wii, you always see a smile and movement. Sometimes crazy movement, but it is OK."

    US video game titan Electronic Arts and the game division of entertainment icon Disney have studios devoted to making Wii games.

    The release of the Disney film "Pirates of the Caribbean: At World's End" was accompanied by a Wii game of the same name that lets players use controllers to pretend to be sword-fighting buccaneers.

    The head of the LucasArts, the game division for "Star Wars" series creator George Lucas, told AFP a Wii game that lets players wield virtual light sabers is on the horizon.

    "The Wii opens up a range of creative possibilities for new and innovative game design," said Disney Interactive Studios vice president Craig Relyea.

    "Our Pirates of the Caribbean game for the Wii lets you slash and thrust with the Wii remote just as someone would do using a sword for combat. We wouldn't have been able to offer those controls on any other platform."

    'Something for everyone'

    Japan-based Nintendo is cashing in on a gamble that there is a broad audience beyond the "hard-core gamers" keen on realistic warrior games rife with mayhem and bloodshed.

    "Nintendo let Sony and Microsoft fight it out for the hard-core gamer market and went after all the people who either stopped playing or were intimidated by too many buttons on controllers," said video game researcher Mia Consalvo, an associate professor at Ohio University.

    "It is not just a game system it is something for everyone. Nintendo is crafty."

    Xbox and PlayStation consoles require players to master button and toggle combinations to command onscreen characters.

    "With Wii it is just intuitive," Poix said. "To move a weapon you simply move your arm."

    Wii is, in a way, a family board game for the computer generation because it turns play into a community event instead of just a person versus a machine, according to Poix.

    'Nosebleed territory'

    "Part of the industry was misguided," Poix said. "The question was how to get people other than geeks into the market. Wii really helped us to realize we are not developing games for one type of person anymore but for everybody."

    Nintendo heeded a "historical rule of video games" that consoles are hot sellers in the $200 price range and sales cool quickly as prices rise to "nosebleed territory" above $400, said analyst Rob Enderle of Enderle Group in Silicon Valley.

    Wii is priced at $249, while the PlayStation 3 models are priced at $499 or $599 and Xbox 360 models at $299 or $399.

    "Nintendo knew their audience well - folks whose parents buy them stuff - and hit right on the price point," Enderle told AFP.

    Wii's price makes it enticing not only to parents buying for children, but to people that already have a PlayStation or Xbox.

    "It's pretty, it's fun, it's cheap and kids like it" Enderle said.

    'Wife-o-meter'

    "Plus it's kind of fun to play with the wife when the kids are out of the room. Wii hit it on all cylinders and is chewing up the market."

    Nintendo's vision for Wii is to appeal to everyone ages five to 95, the company's legendary game creator Shigeru Miyamoto said at a recent game developers' gathering in San Francisco.

    Miyamoto joked that he gauged Wii's potential by using a "wife-o-meter," the reaction of his wife at home.

    Miyamoto's creations Donkey Kong and Legend of Zelda scarcely nudged the needle on the wife-o-meter, Miyamoto quipped.

    "On Valentine's Day I got home late from work and found my wife playing Wii," Miyamoto said laughing.

    "Now, my wife is bragging to me that she can beat me at this game, any time. What's worse is she is right. If we can convert my wife, we can convert anyone."
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      zondag 27 mei 2007 @ 20:03:39 #12
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_49829561
    quote:
    Nieuws: FIFA en Madden online voor de Wii
    Bron: Rumor Reporter
    In het Juli nummer van Nintendo Power wordt het gerucht bevestigd dat Madden 08 en FIFA 08 ook online zullen gaan op de Nintendo Wii.
    Het Nintendo online netwerk begint op stoom te komen met de laatste tijd steeds meer games die online mogelijkheden bieden. Vandaag dus Madden en FIFA, maar wat zijn precies de mogelijkheden?

    Madden 08:

    Natuurlijk kunnen er online wedstrijden worden gespeeld, verder een lijst met online rankings en er zal downloadable content komen. Madden werkt waarschijnlijk niet met Friend Codes. De volledige lijst van de website Rumor Reporter:

    - Exhibition match-ups

    - Online lobby with real-time leaderboards

    - EA Locker features

    - EA “My Profile” when online, which includes country of origin, win/loss record, defensive percentage, overall ranking, and 5-star reputation score

    - ESPN ticker updates

    - Promised downloadable content such as roster updates planned for late 2008, early 2009

    - Friend Code Implementation: Possibly none at all, as the interface will be similar from other versions. Wii players will be able to randomly play against an opponent.

    - No voice chat, but will offer EA’s instant-messaging system

    Offline: 22-mini-game party mode, which allows players to play new drills such as the 40-yard dash. Also includes a football-trivia mini-game. Your performance in party mode will also affect your party mode rating, which can go as high as 99. This rating is recorded via your system’s own Mii roster.


    FIFA 08:

    FIFA zal o.a. online toernooien bevatten en online rankings. Ook hier de lijst van Rumor Reporter:

    - Instant head-to-head action with worldwide gamers

    - Up-to-the-moment roster updates

    - Virtual League which will allow players to join online tournaments

    Offline: Full Mii roster functionality with mini-games and more.
    Online games zonder friendcode ftw!
      zondag 27 mei 2007 @ 20:08:04 #13
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_49829713
    nou en dan dit nog:
    De releasedate van batalion wars 2 in the us

    Ik vind wel zielig hoor een dag voor halo 3 :| echt slim is het niet.
    Maar ik denk dat we na juli elke maand een nintendo game kunnen verwachten.
    augustus : metriod prime
    september batalion wars
    oktober: smash brothers
    november/december : mario galaxy/ mario and sonic at the olympics.

    voor eu is dit allemaal een jaar later
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_49830000
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:08 schreef depax het volgende:


    voor eu is dit allemaal een jaar later
    Je kan ook overdrijven! Niet alles komt zo laat uit!
    pi_49830631
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 20:08 schreef depax het volgende:
    nou en dan dit nog:
    De releasedate van batalion wars 2 in the us
    [afbeelding]
    Ik vind wel zielig hoor een dag voor halo 3 :| echt slim is het niet.
    Maar ik denk dat we na juli elke maand een nintendo game kunnen verwachten.
    augustus : metriod prime
    september batalion wars
    oktober: smash brothers
    november/december : mario galaxy/ mario and sonic at the olympics.

    voor eu is dit allemaal een jaar later
    Totaal andere game voor een ander platform, ik denk niet dat er veel overlap zal zijn.
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
    pi_49831949
    quote:
    bron: WiiGamer.nl

    Next Level Games, ontwikkelaar van Mario Strikers Charged Football, heeft verteld dat online spelen op Wii slechts één Friend Code vereist...

    DS-Gamers spelen intussen al meer dan een jaar online games. Zij moeten gebruik maken van Friend Codes, cijfercombinaties die je aan je vrienden (of internetkameraden, uiteraard) moet geven om met hen online te kunnen spelen. Deze codes zijn game-specifiek, dat betekent dat elke game je een andere code aanreikt. Velen waren bang dat dit ook met Wii het geval zou zijn...

    En op het eerste zicht leek dat ook zo met de komst van Mario Charged Football op Wii. Gelukkig vertelde een fijne man van Next Level Games, de ontwikkelaar van de Mario voetbalgame, dat dat niet het geval zal zijn.

    Als je online met Mario wil voetballen, moet je allereerst één van je Mii's kiezen. Jouw gekozen poppetje zal dienst doen als je virtuele identiteit: bij jouw scores zal dus het gezichtje van je Mii verschijnen. Elke Mii die je registreert in Mario Football zal een andere Friend Code hebben: het is dus helemaal geen probleem als meerdere leden van je familie online willen voetballen.

    Maar, en nu komt het, in de toekomst zullen online games opnieuw vragen welke Mii je wil gebruiken als online identiteit. Kies je opnieuw voor de Mii die je in Charged Football ook al gebruikte, zal je dus opnieuw dezelfde Friend Code krijgen. Oftewel: op Wii zullen Friend Codes Mii-specifiek zijn!

    Wij van WiiGamer vinden dit alvast goed nieuws. De online modus van Mario Football wist ons al te verrassen (wat je ook in de review zal kunnen lezen, die als alles goed gaat in de loop van komende week zal verschijnen) qua uitgebreidheid, dit brengt ons echter helemaal in een vrolijke bui. We zijn benieuwd wat Nintendo nog voor ons in petto heeft...

    Gamers: "Hoe werken die Mii-codes dan [in Mario Strikers]"?
    Next Level Games / Justin Dowdeswell (Producer) Elke Mii genereert een eigen Friend Code. Deze code blijft in de toekomst ongewijzigd. Diezelfde code kan je dus ook in toekomstige online games gebruiken.
    pi_49832023
    Goed nieuws zeg

    Ik moet echt Strikers halen
    pi_49832248
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:10 schreef BroesWillems het volgende:

    [..]
    `


    Zou leuk zijn als de friendslist er dan ook meteen bij zit!
      zondag 27 mei 2007 @ 21:38:43 #19
    31048 Tha_Mars
    oh, een naambordje!
    pi_49832965
    vraagje tussendoor.. of verschillende (internationale) sites wordt een verschil gemaakt tussen Wii US en Wii Japan...Hier zitten we toch in europa ?
    Maximaal 4 regels
    pi_49833219
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
    vraagje tussendoor.. of verschillende (internationale) sites wordt een verschil gemaakt tussen Wii US en Wii Japan...Hier zitten we toch in europa ?
    Nee dit is afrika
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_49833522
    Persconferenties E3
    quote:
    10 juli 2007:
    08:30 (17:30) - Persconferentie van Microsoft

    11 juli 2007:
    09:30 (18:30) - Persconferentie van Nintendo
    11:30 (20:30) - Persconferentie van Sony
    14:00 (23:00) - Persconferentie van Electronic Arts (EA)
    15:15 (00:15) - Persconferentie van Activision
    16:30 (01:30) - Persconferentie van Midway
    17:45 (02:45) - Persconferentie van Konami

    12 juli 2007:
    08:30 (17:30) - Persconferentie van Take Two Interactive
    09:15 (18:15) - Persconferentie van THQ
    10:30 (19:30) - Persconferentie van Ubisoft
    13:30 (22:30)- Persconferentie van Bandai Namco
    15:30 (00:30) - Persconferentie van Disney Interactive
    11 juli maar zien of ik een internetcafeetje kan vinden in St Tropez of omgeving.
      zondag 27 mei 2007 @ 21:58:02 #22
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_49833670
    Ik ben best benieuwd of Nintendo iets noemenswaardig op de E3 laat zien
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zondag 27 mei 2007 @ 21:59:29 #23
    31048 Tha_Mars
    oh, een naambordje!
    pi_49833712
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:46 schreef Jesse_ het volgende:

    [..]

    Nee dit is afrika [afbeelding]
    mijn vraag is dus, zijn games uit japan ook te spelen op mijn Wii...
    Maximaal 4 regels
    pi_49834134
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik ben best benieuwd of Nintendo iets noemenswaardig op de E3 laat zien
    Als je Kapla mag geloven in het intervew wel. Aangezien de summit van afgelopen week alleen voor de summer releases waren.
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Tha_Mars het volgende:

    [..]

    mijn vraag is dus, zijn games uit japan ook te spelen op mijn Wii...
    Nopez, regio gebonden.
    pi_49835025
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')