Bijna deel 200quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef Pronk het volgende:
Dit topic blijft toch best wel hard gaan, bijna op deeltje 200 alweer!
TVP
tussen 060 en 061 ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef BMH het volgende:
Er zit geen "|" tussem 140 en 141.
Hmmm dit wordt wel duur, want ik moet hier natuurlijk iig nog een derde controller voor bij kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikanen hebben mazzel deze maand (wij moeten nog tot eind juni wachten)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dus eigenlijk de game waar ik het meest naar uitkijk dit jaar (ik ga er stiekem een beetje vanuit dat Mario Galaxy pas in 2008 in Europa komt).
Ja maar dan meer, groter en leukerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:36 schreef Young_David het volgende:
Hmmm, heb ik de vorige gesloten ...
Dat Mario Party, ik ken het eigenlijk niet echt. Is het een beetje te vergelijken met Wii Play?
Ik zit meer te wachten op Mario Strikers Charged. Ik vind Smash football ook helemaal geweldig op de GC.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel ziet er ook goed uit RoyIk zit ook te wachten op Mario Party
![]()
Het is in principe een bordspel waarin je op vakjes moet komen waarop je sterren moet verzamelen. Degene met de meeste sterren wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:36 schreef Young_David het volgende:
Hmmm, heb ik de vorige gesloten ...
Dat Mario Party, ik ken het eigenlijk niet echt. Is het een beetje te vergelijken met Wii Play?
Ik heb idd ook zin in Voetbalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik zit meer te wachten op Mario Strikers Charged. Ik vind Smash football ook helemaal geweldig op de GC.
Het zal me benieuwen of strikers charged op de wii net zo'n groot succes word.
En ze moeten de release date ook een keer geven van super smash bros brawl.
Orkestquote:- 18 species of monsters, some good some bad. Your path through the game determines which monsters you see
- 2 playable characters (30 year old woman and her son, same ones we mentioned a few months back)
- Female playable character is of Polish-Hungarian descent, and spent her childhood in England.
- Game will have no loading times (I am guessing this means visible loading)
- Somewhere around 20 hours in length
- Majority of the game will have you playing as the female
- Game will have voice acting
- Expect Sadness to have a lot of fog, and to closely match concept images
- Soundtrack will be performed by an orchestra
Hij is goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sadness, doe mij maar Happiness!
[afbeelding]
Uiteraard gejat van NeoGAF
Prima, Rot jij dan ff dat rare ikoontje van je van de site ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou echt eens serieus eens op met Sadness. Heel die shit bestaat niet, wanneer krijgen jullie dat verdomme nou eens door. Elk woord over die mislukte grappenmakers is er 1 teveel.
Tja, ik moet het ook nog maar zien, maar het idee is best interessantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou echt eens serieus eens op met Sadness. Heel die shit bestaat niet, wanneer krijgen jullie dat verdomme nou eens door. Elk woord over die mislukte grappenmakers is er 1 teveel.
?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef remcheese het volgende:
[..]
Prima, Rot jij dan ff dat rare ikoontje van je van de site ?
Ja, een hoop bullshots uitbrengen, foto's met een zwart-wit filter erover heen uitbrengen, zeggen dat het artwork is, nog geen een in-game shots laten zien en dan toch duizenden mensen hebben die in je geloven. Doen ze goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik moet het ook nog maar zien, maar het idee is best interessant
Anders gezegd :quote:
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sadness, doe mij maar Happiness!
[afbeelding]
Uiteraard gejat van NeoGAF
Ja, het is echt leuk. Vooral met meerdere mensen. Je moet niet een leuk potje voetbal verwachten. Maar een lekker chaotisch potje voetbal. Het is echt zo'n tof spel. Iedereen die normaal voetbal leuk vind, vind dit ook geweldig (me pa is ook verslaaft aan de gamecube versie) maar ook iedereen die voetbal niks aan vind (zoals ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.![]()
![]()
![]()
Is dat bij Mario Strikers ook zo? Of iig in Smash Football op de Cube?
Dan zet je die toch allemaal uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.![]()
![]()
![]()
Is dat bij Mario Strikers ook zo? Of iig in Smash Football op de Cube?
Jaja, vertel mij maar hoe je het in de tournament mode uit zet dan. Alleen in de multiplayer kan het uit.quote:
Ok klinkt goed iig. De online multiplayer trekt me wel, het zou leuk zijn een toernooi te organiseren hier op Fok!. Maar heb je nou van die ellendige Power Moves alla Mario Power Tennis of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het is echt leuk. Vooral met meerdere mensen. Je moet niet een leuk potje voetbal verwachten. Maar een lekker chaotisch potje voetbal. Het is echt zo'n tof spel. Iedereen die normaal voetbal leuk vind, vind dit ook geweldig (me pa is ook verslaaft aan de gamecube versie) maar ook iedereen die voetbal niks aan vind (zoals ik) vind het snel een leuk spel. Ze hebben er echt een geweldig spel van gemaakt. Een musthave voor de Wii dus
![]()
Ik geloof er inmiddels ook niets meer van. Je hoort er tijden niets van en dan ineens een fototje of 2 die ze tonen en wat "info" over het spel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Tournament mode is te makkelijk, al die shots zijn namelijk simpel te blokken en de slag erna levert ook geen problemen op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Jaja, vertel mij maar hoe je het in de tournament mode uit zet dan. Alleen in de multiplayer kan het uit.
Cooking Mammaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zit te wachten op:
Bust a Move
eledees
mario party
Dance Dance Revolution
cosmic family
mysims
mama cook
http://www.blackwii.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1216quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ok klinkt goed iig. De online multiplayer trekt me wel, het zou leuk zijn een toernooi te organiseren hier op Fok!. Maar heb je nou van die ellendige Power Moves alla Mario Power Tennis of niet?
Voor mij was het eigenlijk sonicquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef Adelante het volgende:
Tsjah, Mario blijft de reden om een Nintendo te kopen
Cooking Mamaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cooking Mamma
Naja, mij n lijstje:
- Mario Party
- Eledees
- Super Mario Galaxy
- Mario Footbal
- Super Paper Mario
en nog wel meer, maar daar kom ik nu ff niet omGrappig trouwens 4 van de 5 zijn mario titles/spinoffs
![]()
Het gaat er niet om of het moeilijk of makkelijk is, het punt is dat het princiepe van tennis gewoon verziekt wordt door de powermoves. Ballen die normaal gezien niet binnen te houden zijn met een druk op de knop terug te slaan, waar je ook staat. Vandaar dat ik de game amper heb gespeeld, het is gewoon triest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tournament mode is te makkelijk, al die shots zijn namelijk simpel te blokken en de slag erna levert ook geen problemen op.![]()
Bij Mario football kon je die powershots trouwens wel helemaal uitzetten.
Ah thanks, er wordt iid een hoop duidelijk. Vooral "MegaStrike" wat dus soortgelijk is aan "Powermoves", ik wacht het wel even af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
http://www.blackwii.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1216
Kijk hier maar eens op..worden er hopelijk meer dingen duidelijk..
met 8 persoons multi en al die extra's zeker ook dan wil ik hem wel hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:53 schreef Kill_em_all het volgende:
Iets? dat is een understatement. Hier zou je nog geen 20 euro voor mogen vragen. Een student schroeft die game voor een paar euri in het weekend in elkaar en dan durven ze er 45 euro voor te vragentja dat is makkelijk verdienen...
quote:Zo is ook bekend geworden dat Nintendo helemaal niets met de ontwikkeling van doen heeft. In plaats daarvan wordt het geweer, waar overigens een Wii-mote in kan worden bevestigd, gemaakt door Core Gamer. Eerdere producten van de hardware developer zijn onder andere plastic casings voor Wii remotes in de vorm van racesturen en diverse sportaccessoires.
quote:De releasedatum van de Wii Blaster is ook veranderd en staat nu op 26 juni.
Die topt alle bovenstaande posts.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
En de ps3
Kon je toevallig zien wat de lengte van het filmpje was?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
Tijdens het kijken van een film op youtube kreeg ik deze melding
[afbeelding]
Het lijkt dat er gewoon tekort geheugen is
kan dit verholpen worden doormiddel van een SD kaart![]()
heeft iemand dit mee gemaakt?
alvast bedankt
Allemaal leuk en aardig maar daar rechtvaardig je een prijs van 54 euro niet mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef depax het volgende:
[..]
met 8 persoons multi en al die extra's zeker ook dan wil ik hem wel hebben
en wiimote pointer.
Totally agreequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar daar rechtvaardig je een prijs van 54 euro niet mee.
iets van 30/40 minutenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kon je toevallig zien wat de lengte van het filmpje was?
Ik heb het nog niet heel vaak gebruikt maar kon de meeste filmpjes zonder problemen afspelen (ze duurden ook niet langer dan een kleine 10minuten als max. speelduur)
Ik schat zelf ergens in December 2007 ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef WooZ het volgende:
Wanneer komt er nou eens een beetje fatsoenlijk spel uit![]()
25 mei: Mario Strikers Charged Footballquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef WooZ het volgende:
Wanneer komt er nou eens een beetje fatsoenlijk spel uit![]()
Ik zit toch niet te wachten op bionicle heroes, spiderman of wing island![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga overigens van de week aan een nieuw OP werken voor topic 200.
Het is niet te geloven dat er in de tussentijd allerlei josti's de OP hebben verpest. Zo hoort het er dus uit te zien. Nu zie ik ook allerlei troep in de OP. Bijv. Wii pricecompare?????? WTF is dit voor onzin. Voor price compare rot je maar op naar budgetgaming.nl ofzo, maar je gaat niet m'n OP verneuken. JA!!?!?!?!!
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga overigens van de week aan een nieuw OP werken voor topic 200.
Het is niet te geloven dat er in de tussentijd allerlei josti's de OP hebben verpest. Zo hoort het er dus uit te zien. Nu zie ik ook allerlei troep in de OP. Bijv. Wii pricecompare?????? WTF is dit voor onzin. Voor price compare rot je maar op naar budgetgaming.nl ofzo, maar je gaat niet m'n OP verneuken. JA!!?!?!?!!
Dit meen ik trouwens serieus, heel die OP is gewoon verneukt atm.quote:
is toch wel een uniek moment, dat jij het eens bent met ruzbeh. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens serieus, heel die OP is gewoon verneukt atm.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is toch wel een uniek moment, dat jij het eens bent met ruzbeh. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
Dat waren ze al niet op het moment dat Ruzbeh een wii in zijn bezit kreegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is toch wel een uniek moment, dat jij het eens bent met ruzbeh. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
zwaar on eens het ziet er als best wii game op moment uit. ( op de straat na) maar afstand framerate vliegen ect geweldig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Henk-B het volgende:
En weer een flut spel voor de Wii.
Spiderman 3.
Men nemen een PS1 game a la Fighting Force, zet er een Spiderman in en je hebt Spiderman 3.
Dan nog met irritante controls en je hebt weer een flut game!
Huh die release was toch zwaar uitgesteld ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikanen hebben mazzel deze maand (wij moeten nog tot eind juni wachten)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dus eigenlijk de game waar ik het meest naar uitkijk dit jaar (ik ga er stiekem een beetje vanuit dat Mario Galaxy pas in 2008 in Europa komt).
Naja, EA gaat iig de kant van orgineel opquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:15 schreef depax het volgende:
Ik wil dit in europa met controller !
http://www.youtube.com/v/y5KHXWx9PSU
en nog een nieuwe ip van ea:
ea playground volgens mij willen ze de wii weer als kinder console hebben. Al heeft ea canada met playground the intentie om de wii sports uit te brengen van ea.
of te wel racen/dodgeball/tennis/baseball ect een speeltuin dus
http://wii.ign.com/articles/784/784856p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Densha to go en ja is een wii jp launch spel wat waarschijnlijk nooit hier komt. verkoopt slecht ondanks dat je de controller meegeleverd krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef neggix het volgende:
Komt dat soort verstoppertje spel nog een keer uit? Al meer info over ofzo? Of was dat gewoon een beetje helemaal niets?
En hoe heet dat trein spel? Is dat echt voor de wii joh? Jap dangekken
en volgens mij is dit een screenshot van de PC versie:quote:bron: www.gamer.nl
De action-RPG Call for Heroes is een spel dat eerst exclusief naar de PC zou komen, maar volgens Official Nintendo Magazine zal de titel ook voor de Wii verschijnen. Het is zelfs blijkbaar zelfs zo dat ontwikkelaar Quotix Software besloten heeft om Call for Heroes eerst op de console van Nintendo te laten verschijnen nog voordat PC-bezitters met het spel aan de slag zullen mogen gaan. In Call for Heroes mogen spelers met een vrouwelijk of mannelijk personage een magische wereld gaan verkennen vol met mystieke wezens en vreemde plaatsjes. Call for Heroes zou ergens in oktober voor de Wii verschijnen terwijl er rond de releasedate van de PC-versie nog wat onduidelijkheid bestaat.
of te wel meer dan 100 k wii's verkocht in een week. Produktie is op gang :)quote:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11Pos Console Name Publisher Weekly Total
1 Pokemon Diamond / Pearl Nintendo 529,337 1,107,754