quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 is de snelst verkopende console ooit in Engeland:
[..]
Ach ja de Playstation is daar al jaren dé console, niet echt verrassend dus
quote:Official figures for the UK launch of the PlayStation 3 are, frankly, astonishing with the PS3 selling 165,000 units since launch on Friday 23rd adding up to £70,125,000 worth in cash. And there are still 35,000 PS3s in the shops.
Teaserquote:Hele strakke teaser Kingdom Hearts 3
Het lijkt wel de week van de veel te vette trailers. Eerder hadden we al GTA IV, maar nu is er ook een andere titel die door menig (RPG) gamer opgewacht wordt. Natuurlijk heb ik het over Kingdom Hearts 3. Er is nog heel erg weinig over bekend, maar dat hij komt is vrijwel zeker.
Als je goed je best deed in de Kingdom Hearts 2, kreeg je al een kleine teaser door middel van een filmpje. Nu is Kingdom Hearts 2 Final Mix+ in Japan uitgekomen, een KH versie met extra content en een 3D versie van Chain Of Memories. De kans is groot dat die game hier niet uit zal komen. Deze versie heeft óók het vervolg op de teaser. Een Kingdom Hearts-fan was zo aardig om de twee filmpjes achter elkaar te plakken. De trailer is hieronder te bekijken, en hopelijk horen we binnenkort wat concrete informatie. Kun je niet wachten? Dan hebben we ook alvast een paar screenshots voor jullie uit onderstaande teaser.
jawel..hij is ook wel leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:54 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het wel een leuke game om zo af en toe eens te spelen
Sweet Lordquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Laatste post
HOLY CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Teaser
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Bron
Damn dit ziet er lekker uit zeg!Duidelijk een veel volwassener look dan KH 2.
Social of Roy waar zijn jullie? Posten die hap!![]()
Door Cyberia18
Deel 2 is zoveel verbeterd dan deel 1/quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sweet Lord![]()
Jammer dat ik nog steeds vind dat Kingdom Hearts 1 kut speelten 2 daarom niet speel en van 3 dus niets begrijp wat ebtreft verhaal
Ik vind juist van niet. Deel 2 is zo.. saaiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Deel 2 is zoveel verbeterd dan deel 1/![]()
ik wil ook Rub a Duckquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:18 schreef Sixty4 het volgende:
Ik zie een paar updates in de US Store waaronder:
- Major League Baseball demo
- Home trailer
- Rub a Dub trailer
- Warhawke trailer
en nog een paar film trailers.
dat gaat inderdaad niet zo goed neequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
jawel..hij is ook wel leukopzet is heel simpel
![]()
trouwens... samen over 1 bruggetje willen rijden gaat niet zo goed he![]()
![]()
Hier koop ik een PS3 voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Laatste post
HOLY CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Teaser
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Bron
Damn dit ziet er lekker uit zeg!Duidelijk een veel volwassener look dan KH 2.
Social of Roy waar zijn jullie? Posten die hap!![]()
Door Cyberia18
Naja okay, ik had het dan alleen over de gameplay en al. Verhaal in deel 1 is veel meeslepender.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind juist van niet. Deel 2 is zo.. saai. Je doet continu hetzelfde, alleen dan met een andere 'eindbaas'.
Deel 1 was veel meer verhaal en variatie.
Deel 2 vind ik persoonlijk een klasse minder. Het is zó repetitief dat het binnen no-time je strot uit begint te hangen. Nee geef mij maar deel 1, mét Soraquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Deel 2 is zoveel verbeterd dan deel 1/![]()
Staat dat team ook onder de DPC?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:28 schreef Sixty4 het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om een Fok team te maken voor Folding@Home.
Het team nummer is: 63001
Deel 2 is toch ook gewoon met Soraquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deel 2 vind ik persoonlijk een klasse minder. Het is zó repetitief dat het binnen no-time je strot uit begint te hangen. Nee geef mij maar deel 1, mét Sora![]()
op Dimension Plus staat dat de 20gb geen HDMI heeft, als het wel zo is neem ik de 20 gb versie, wat heb je aan 60gb als je toch zeker weet dat je het naast gamen voor niks anders gebruikt, en daarvoor is 20gb al ruim zat lijkt mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:58 schreef rakotto het volgende:
20 GB heeft wel HDMI, alleen de 20GB is nog niet verkrijgbaar in Europa.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:28 schreef Sixty4 het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om een Fok team te maken voor Folding@Home.
Het team nummer is: 63001
Ik heb me bij DPC (92) aangemeld onder PS30CrashCat, aangezien Fokschaap met je username te lang is. Je hebt voorlopig maar 16 karakters.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat dat team ook onder de DPC?
Fok! heeft een DC team onder de DPC, genaamd Fokschaap
Ook doen er al leden mee met Folding @ home onder het Fokschaap team, wat weer onder de DPC valt.
En helemaal toevallig is dat de DPC vanaf morgen massaal Folding @ Home gaan draaien, zie hier.
Als het allemaal abracadabra is hoor ik het wel. Tevens TVP. Mijn PS-je heeft al aardig wat puntjes voor F@H gedraaid
Klopt, komt als het goed is een patch voor. Cool dat je meedoetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:36 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me bij DPC (92) aangemeld onder PS30CrashCat, aangezien Fokschaap met je username te lang is. Je hebt voorlopig maar 16 karakters.
Geniaal.quote:
En de overige stats zijn indentiek?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:37 schreef SocialDisorder het volgende:
20 GB heeft ook een HDMI gekregen. Was eerst niet zo, maar vlak voor de Jap launch besloten ze toch maar HDMI er in te stoppen.
uuh hij komt rond oktober in EU hoor, laat dat net de maand zijn waar GTA IV uitkomt,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef kepler het volgende:
maar die 20GB is helemaal niet te koop in de EU
of ga je er eentje kopen in de US?
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Deel 2 is toch ook gewoon met Sora![]()
dat is voorlopig alleen een gerucht (alhoewel het wel slim zou zijn van Sonyquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
uuh hij komt rond oktober in EU hoor, laat dat net de maand zijn waar GTA IV uitkomt,goede timing.
![]()
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3517
en check dit http://www.consoleshop.nl/product/29427/playstation-3-20gb.html
Het zou mij over de streep trekkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is voorlopig alleen een gerucht (alhoewel het wel slim zou zijn van Sony)
Ow nou dan hou ik van Cyberia en niet meer van jouquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
En, Nebo, Cyberia postte het![]()
.
Nee, ik had gezocht op de folding website naar een team van Fok, maar kon niks vinden, vandaar een nieuwe. Maar nu zie ik dat mijn team een beetje overbodig is, dus meld ik me wel aan bij een al bestaand team van DPC.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat dat team ook onder de DPC?
Fok! heeft een DC team onder de DPC, genaamd Fokschaap
Ook doen er al leden mee met Folding @ home onder het Fokschaap team, wat weer onder de DPC valt.
En helemaal toevallig is dat de DPC vanaf morgen massaal Folding @ Home gaan draaien, zie hier.
Als het allemaal abracadabra is hoor ik het wel. Tevens TVP. Mijn PS-je heeft al aardig wat puntjes voor F@H gedraaid
Team nr. 92 is inderdaad van de Dutch Power Cows.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:35 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Nee, ik had gezocht op de folding website naar een team van Fok, maar kon niks vinden, vandaar een nieuwe. Maar nu zie ik dat mijn team een beetje overbodig is, dus meld ik me wel aan bij een al bestaand team van DPC.
Is dit gewoon een kwestie van mijn naam wijzigen, en team nr 92 invullen? Of komt er nog meer bij kijken?
Dat kan ook, als die patch uitkomt dat je langere teamnamen kunt invoeren schaar ik mij ook weer onder Fokschaapquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Sixty4 het volgende:
Dan doe ik vanaf nu mee. Ik heb gewoon 'fokschaap' afgekort naar Fok.
Holy shit, dan zie je maar hoever ik ben met KH IIquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Deel 2 is toch ook gewoon met Sora![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow nou dan hou ik van Cyberia en niet meer van jou![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is toch de teaser eh? http://www.kh-2.net/?nav=47318 ?
Dat is toch geen KH? Waar is Sora? Waarom wordt het met een muis gespeeld? (je ziet af en toe een handje richting al die zooi onderin gaan)
Ik snap het niet meer![]()
.
Volgens mij is het een heel ander spel.
quote:Nieuwe Kingdom Hearts niet deel 3
Bron: Forever Fantasy
Kingdom Hearts is een mega succesvolle samenwerking tussen Disney en Square Enix. De eerste twee delen boekten groot succes en een derde deel zal dit ook wel doen.
Echter, de nieuwe Kingdom Hearts game is niet deel 3. Dit nummer is nog even gereserveerd voor de echte opgvolger. De Kingdom Hearts waar we inmiddels al een filmpje van hebben kunnen zien krijgt geen nummer. Dit heeft Nomura gemeld in een interview. Inmiddels gaan er al geruchten dat dit deel een prequel betreft.
De personages in de eerste trailer zijn dan ook niet de personages die we kennen uit de eerdere Kingdom Hearts games. Zet dit een deur open tot een multiplatform release? Een probleem met een onbekend verhaal voor een deel van het publiek is door middel van een prequel of spin-off namelijk makkelijk opgelost.
Dan ben je dus nog maar een paar uur aan het spelen. Het begin vond ik ook niet zo boeiend maar daarna veranderde het weer in een heerlijke rpg zoals ik het van KH1 gewend was. Doorspelen dus!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Holy shit, dan zie je maar hoever ik ben met KH IIIk speel dan nog steeds met Roxas
![]()
[..]
![]()
![]()
Dat is niet Roxas, ook al lijkt dat zoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is dit dan?Ja we zijn nog gewend aan het iets wat kinderlijke/kleurrijke characterdesigns van de vorige delen, maar KH III wordt een stuk volwassener zoals je ziet
In het filmpje/teaser ziet ie er heel anders uitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is dit dan?Ja we zijn nog gewend aan het iets wat kinderlijke/kleurrijke characterdesigns van de vorige delen, maar KH III wordt een stuk volwassener zoals je ziet
Ach ja we zien wel johHe enige wat ik kan zeggen is dat dit er verdomde lekker uit ziet
![]()
Maar goed eerst maar eens op FF XIII gaan richten![]()
Nee ik dacht juist dat het Sora wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is niet Roxas, ook al lijkt dat zo![]()
Maar noem het dan gewoon helemaal andersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet boos worden hoor, Square Enix kunnen we dit wel toevertrouwen![]()
PS3onlyquote:Volgende Kingdom Hearts wordt niet genummerd
De geruchten gingen al een tijdje dat het derde deel uit de Kingdom Hearts serie, geen Kingdom Hearts III zal gaan heten. Tetsuya Nomura van Square Enix heeft in een recent interview bevestigd dat de titel inderdaad niet genummerd zal worden, wat betekend dat de titel in ieder geval niet Kingdom Hearts III zal worden.
Ook liet Nomura blijken dat oude personages Sora en Riku niet meer voorkomen in het nieuwe deel. De personages die in de Kingdom Hearts II: Final Mix's extended secret ending waren te zien, zullen wel onderdeel zijn van het nieuwe Kingdom Heats project.
Nee kijk maar naar het kapsel van deze en vergelijk dat met het plaatje uit het filmpje. Als het Roxas of Sora moest zijn dan was het Roxas, maar dat is het dus ook niet. Ik voel weer een hele hoop plottwisters aan komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee ik dacht juist dat het Sora was
Noooooooooo Soraaaaaaaaaaaaaquote:Volgende Kingdom Hearts wordt niet genummerd
De geruchten gingen al een tijdje dat het derde deel uit de Kingdom Hearts serie, geen Kingdom Hearts III zal gaan heten. Tetsuya Nomura van Square Enix heeft in een recent interview bevestigd dat de titel inderdaad niet genummerd zal worden, wat betekend dat de titel in ieder geval niet Kingdom Hearts III zal worden.
Ook liet Nomura blijken dat oude personages Sora en Riku niet meer voorkomen in het nieuwe deel. De personages die in de Kingdom Hearts II: Final Mix's extended secret ending waren te zien, zullen wel onderdeel zijn van het nieuwe Kingdom Heats project.
Uiteraardquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:58 schreef bassieVL het volgende:
komen spellen als Singstar, Guitar Hero en dergelijke ook op de PS3?
quote:Zet jezelf voor lul met SingStar
Ben jij de nieuwe Justin Timberlake, Eminem of Britney Spears (met of zonder haar)? Met SingStar kun jij bewijzen hoe goed je bent, en deze nieuwe aankondiging helpt hier ook aan mee.
Sony heeft bekend gemaakt dat je eigen content kunt uploaden op het PlayStation Netwerk. Onder deze content vallen opgenomen filmpjes waarin je vrolijk mee schreeuwt met je favoriete nummers. Probeer echter nog wel enige kwaliteit te bewaren, anderen kunnen je filmpjes namelijk bekijken en commentaar voor je achter laten.
Hieronder ook nog vijf nieuwe screenshots van het spel.
Of je doet mee met de ps3 subteam.. ps30endanhierjenickquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Sixty4 het volgende:
Dan doe ik vanaf nu mee. Ik heb gewoon 'fokschaap' afgekort naar Fok.
Verder is alles identiek ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
uuh hij komt rond oktober in EU hoor, laat dat net de maand zijn waar GTA IV uitkomt,goede timing.
![]()
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3517
en check dit http://www.consoleshop.nl/product/29427/playstation-3-20gb.html
Ik ga em opzeker halen! lache tijdens feestjes en partijen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Yep Singstar staat voor juni gepland
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat Youtube achtige mogelijkheid lijkt me echt lache!![]()
![]()
Singstar Website
Inderdaad, net als Guitar Hero voor de PS3quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop alleen wel dat die mics draadloos zijn.
uiteraardquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:25 schreef SocialDisorder het volgende:
ik hoop alleen wel dat die mics draadloos zijn.
Daar wil ik ook wel wat meer van weten...en BT keyboards!..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:22 schreef Gstyles het volgende:
[..]
uiteraardwie heeft er al ervaring met bluetooth headset op de PS3?
je kan ook gewoon een USB toetsenbord er aan hangen, USB-verlengsnoertje van een paar meter, en klaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:52 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel wat meer van weten...en BT keyboards!..
De goedkoopste BT keyboard die ik gezien heb is evengoed nog rond de 150 euries...beetje te duur.
Ik wilde eigenlijk gaan voor de mooiste oplossing... toch maar de goedkoopste oplossing kiezen danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een USB toetsenbord er aan hangen, USB-verlengsnoertje van een paar meter, en klaar.
ik heb er 1quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:22 schreef Gstyles het volgende:
[..]
uiteraardwie heeft er al ervaring met bluetooth headset op de PS3?
Je kan toch ook gewoon een draadloos USB toestenbord gebruiken? Gewoon dat kastje inpluggen en draadloos tikken, bijna net zo goed als Bluetooth..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan voor de mooiste oplossing... toch maar de goedkoopste oplossing kiezen dan
Dat zegt wel genoeg iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Holy shit, dan zie je maar hoever ik ben met KH IIIk speel dan nog steeds met Roxas
![]()
[..]
die zijn ook aardig aan de prijs geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een draadloos USB toestenbord gebruiken? Gewoon dat kastje inpluggen en draadloos tikken, bijna net zo goed als Bluetooth..
Maar je gebruikt toch ook al de controller die via BT gaat.. en als je de remote ook wilt gebruiken dan heb je al drie pairingsquote:Op zondag 1 april 2007 01:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je kan trouwens maar 1 bluetooth rand aparaat tegelijk aansluiten
dus stel..je heb al een headset geregistreerd....en je wilt daarna een draadloos keybord registreren
dan gaat die over de headset heen![]()
Aha.. Als de PS3 net zo te kraken is als de PSP dan kunnen er veel meer dingen mee gedaan worden.quote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef SocialDisorder het volgende:
er zijn 8 BlueTooth kanalen. 7 daarvan zijn gereserveerd voor controllers, 1 voor andere apparatuur. Maar van wat ik begrepen heb is Sony daar ook weer van aan het terugkrabbelen. Wellicht dat een toekomstige update er voor zorgt dat je gewoon BlueTooth kanalen zelf kan aanwijzen.
Binnenkort hoef je er niet voor te kraken want Sony komt met eigen software voor homebrew.quote:Op zondag 1 april 2007 03:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Aha.. Als de PS3 net zo te kraken is als de PSP dan kunnen er veel meer dingen mee gedaan worden.
Homebrew![]()
Ja, dat heb ik nu.. maar zodra het keyboard er in zit, doet de controller het niet meer. Alleen nog de PS button.quote:Op zondag 1 april 2007 00:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een draadloos USB toestenbord gebruiken? Gewoon dat kastje inpluggen en draadloos tikken, bijna net zo goed als Bluetooth..
Yep, ik meen dat ik het ergens had gelezen op het internet. Sony had plannen om het te releasen tijdens de launch, maar wegens wat problemen werd het uitgesteld. Het zou ongeveer net als de Yaroze zijn alleen meer gebruiksvriendelijker.quote:Op zondag 1 april 2007 12:12 schreef SToRM81 het volgende:
Is dat zo?
Daar had ik nog niks over gehoord.
wat heb je nou aan 7 controllersquote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef SocialDisorder het volgende:
er zijn 8 BlueTooth kanalen. 7 daarvan zijn gereserveerd voor controllers, 1 voor andere apparatuur. Maar van wat ik begrepen heb is Sony daar ook weer van aan het terugkrabbelen. Wellicht dat een toekomstige update er voor zorgt dat je gewoon BlueTooth kanalen zelf kan aanwijzen.
Ik heb nooit problemen met aanmelden. Sterker nog het aanmelden gaat echt heel snel, als hij is opgestart staat er meestal al gelijk dat ik ben aangemeld. Bij mijn Xbox360 moet ik altijd wel een minuut of 2 wachten voordat hij is aangemeldquote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef Gstyles het volgende:
[..]
wat heb je nou aan 7 controllers.. rare gedachte van Sony.. anyway het zou mooi zijn als de updates snel komen.. wil ook mijn achtergrond eens een keer in een mooie pica veranderen.. die ps3 golf geloof ik nou wel
hebben jullie trouwens ook vaak problemen bij het aanmelden van de PS3 op het netwerk? ik krijg zeer vaak ook een server fout enzo..
![]()
7 controllers voor bijvoorbeeld Little Big Planet.quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef Gstyles het volgende:
[..]
wat heb je nou aan 7 controllers.. rare gedachte van Sony.. anyway het zou mooi zijn als de updates snel komen.. wil ook mijn achtergrond eens een keer in een mooie pica veranderen.. die ps3 golf geloof ik nou wel
hebben jullie trouwens ook vaak problemen bij het aanmelden van de PS3 op het netwerk? ik krijg zeer vaak ook een server fout enzo..
![]()
PS3onlyquote:MGS4 zes maanden later op de Xbox 360 en PC?
Al maanden lang gaan de geruchten dat, mede door de tegenvallende verkoop en twijfelachtige support van third-party ontwikkelaars, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots ook op de Xbox 360 zal verschijnen. Dat was namelijk ook de reden dat Devil May Cry 4 niet langer PS3 exclusief is, en ook de exclusiviteit van Final Fantasy XIII ter discussie staat.
Al veel geruchten en speculaties zijn opgedoken over de mogelijkheid dat MGS4 ook op de Xbox 360 zal verschijnen. Tot op heden werden deze geruchten altijd ontkracht door Konami. Echter is er vandaag opnieuw een gerucht bijgekomen. Een anonieme bron binnen Konami liet het volgende aan website VGRC weten.
Quote:
"Yes, in fact, we are working on putting Metal Gear Solid 4 on the Xbox 360 and PC, which should both come out roughly 6 months after the PS3 release. However, we've been working with Microsoft so the 360 and PC versions will both take advantage of Xbox Live and Games for Windows Live, with such features as achievements and the ability for 360 and PC owners to play against each other in multiplayer.
I'd love to give you some more details, but this is already pushing it. We are making the big announcement July 11th at this year's E3, so you'll just have to wait until then. Sorry!"
Volgens de anonieme bron wordt er momenteel gewerkt aan een Xbox 360 en PC versie van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Beide versies ondersteunen multiplayer via Xbox Live en Windows Live, en zullen ongeveer zes maanden na de PlayStation 3 release uitkomen. Dat zou kunnen duiden op een overeenkomst tussen Sony en Konami om de game tijdelijk exclusief op de PS3 te laten uitkomen. Volgens de bron zal deze aankondiging 11 juli op de E3 worden gemaakt.
Echter moeten we er rekening mee houden dat het vandaag één april is, en er in de gamewereld een hoop 'flauwe' grappen worden uitgehaald. Van onze kant hoef je in iedergeval geen grappen te verwachten. Echter zijn we zijn er niet zeker van of dit wel een grap is van VGRC, aangezien dit nieuws gister, 30 maart, al gemeld werd. Wat denken jullie? Een grap, of toch niet? Zal Sony werkelijk al haar third-party exclusieve gaan verliezen? Zodra er meer bekend is lees je het hier. Houd PS3 Only dus goed in de gaten!
Laat maar komen op de 360quote:
Precies, valt de enige rede om een ps3 aan te schaffen ook meteen wegquote:Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat maar komen op de 360Ik ben er klaar voor!
Same here!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sweet Lord![]()
Jammer dat ik nog steeds vind dat Kingdom Hearts 1 kut speelten 2 daarom niet speel en van 3 dus niets begrijp wat ebtreft verhaal
Kan toch op meerdere DVDtjes uitkomen. of HD-DVDquote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef rakotto het volgende:
Ik zou zeggen onmogelijk.Kojima heeft al gezegd dat hij meer dan 25GB heeft gebruikt. En dat hij de 50 GB te weinig vond.. Dus hij zit denk ik al bij 45GB?
quote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dus...
ik ging net met een zachte stoffen doek mijn Ps3 eens schoonmaken![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dus...
ga ik over de bovenkant heen......... inneens..........KRAKWTF
![]()
Is me L van het Playstation logo eraf en doormiddendus kan hem ook niet meer erop plakken
![]()
Dus nu staat er Paystation![]()
Wel Goffteredomme![]()
ding is net een week oud , morgen gelijk een mail naar Sony sturen
![]()
En dan maar hopen dat ze die letters los kunnen leveren![]()
[afbeelding]
Huh maar wat is er dan fake aan die bron die jij post?quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zeg dat het 1 april is
aangezien dit de bron is: http://uskonami.blogspot.com/
HOLY SHIT!quote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dus...
![]()
Is me L van het Playstation logo eraf en doormiddendus kan hem ook niet meer erop plakken
![]()
Wel Goffteredomme![]()
![]()
[afbeelding]
jij denkt dat konami zo'n mededeling op blogspot gaat doen?quote:
Moet ik een blogspot zien als een soort van dag/fanboek?quote:Op zondag 1 april 2007 21:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij denkt dat konami zo'n mededeling op blogspot gaat doen?
dus ook de medewerkers van Konamiquote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef SocialDisorder het volgende:
werd ook gedaan, maar op de officiële konamisiteblogspot is gewoon een site waar iedereen gratis een weblog kan aanmaken.
kwaliteitje hoorquote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dus...
![]()
![]()
Wel Goffteredomme![]()
![]()
[afbeelding]
Wat heb je als reinigingsmiddel gebruikt btw? WC eend?quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb al het klantenservice nr gevonden
verwacht toch wel dat ze het netjes oplossen![]()
het is sowieso grappigquote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef SToRM81 het volgende:
Ik geloof er niks van
Je schijnt trouwens wel die kap los te kunnen halen, dus in het ergste geval koop je die nieuw en dan kun je die oude leuk modden ofzo
doe eens een foto posten van die losse letter danquote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
en nee..voor de grapjassen..dit is geen 1 april grap![]()
Jij bent vermoedelijk de enigste met een '' Paystation 3 '' in de hele wereld en dat voor maar 600 euroquote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja niksgewoon mijn originele psp doekje
![]()
en nee..voor de grapjassen..dit is geen 1 april grap![]()
Bij deze open ik een bod voor de PAYSTATION 3!quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent vermoedelijk de enigste met een '' Paystation 3 '' in de hele wereld en dat voor maar 600 euro![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zeg dat het 1 april is
aangezien dit de bron is: http://uskonami.blogspot.com/
en van GAF:
[afbeelding]
Ik denk toch echt dat dat nu verleden tijd is.quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Morthill het volgende:
[..]Agh, MGS voor de PS1 was ook 4 cd's of zo en ik had er helemaal geen last van, dus in dat opzicht zal het me eigenlijk aan mijn reet roesten
Als je het leuk vindt kun je daarvoor ook de FOK!wiki voor gebruikenquote:Op maandag 2 april 2007 10:53 schreef Gstyles het volgende:
Misschien een leuk idee:
als iedereen die een PS3 heeft en online zit ff zijn profielnaam noemt dan kunnen we een fok! vriendenclubje bouwen (ook leuk voor in HOME) mijn naam staat alvast onderaan (GDV)
Dat is ook goedquote:Op maandag 2 april 2007 10:58 schreef Gstyles het volgende:
Thanks voor de tip ijs maar tis hier voorlopig misschien iets makkelijker als ze het onder de avatar plakken of tekst onder de ''commentaar balk''
Ik ben wel in voor een avondje MotorStormen met mede-Fokkersquote:Op maandag 2 april 2007 10:53 schreef Gstyles het volgende:
Misschien een leuk idee:
als iedereen die een PS3 heeft en online zit ff zijn profielnaam noemt dan kunnen we een fok! vriendenclubje bouwen (ook leuk voor in HOME) mijn naam staat alvast onderaan (GDV)
ik ookquote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een avondje MotorStormen met mede-Fokkers
Ik weet het niet hoor, straks krijg ik ook een paystation 3quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef RedemptioN het volgende:
hehe ik ook, maar iig, die ps3 wil je wel afstoffen...dat ding trekt gewoon stof aan wanneer je hem aan hebt staan, niet normaal, wordt gewoon helemaal statisch
PS3only/VG Chartsquote:870,000 PS3 units verkocht in Europa
Sony had in de eerste twee dagen na de Europese launch meer dan 600,000 PlayStation 3 units verkocht. Daarmee is de PS3 niet alleen de duurste console ooit, maar ook de snelst verkochte console in de game geschiedenis. Vandaag zijn er opnieuw cijfers binnengekomen.
Volgens de laatste data van VG Charts zijn er al 870,000 PlayStation 3 units verkocht in Europa. De magische grens van één miljoen verkochte units komt daarmee in zicht, wat in zo'n korte tijd een behoorlijke prestatie is van Sony.
Het totaal aantal verkochte PlayStation 3 units komt daarmee op 3,07 miljoen, waarvan er 1,35 miljoen in Amerika rondzwerfen en 850,000 in Japan. De Wii zit momenteel op 6,47 miljoen verkochte units, terwijl de Xbox 360 er 9,86 miljoen verkocht heeft.
Ik heb het al eerder gezegd. Swiffer en constorten doen nu goed zaken!quote:Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik gebruik zelf Swiffer voor tere en breekbare dingen af te stoffen. Bij de Paystation 3 lijkt me dat ook geen overbodige luxe
EEJquote:Op maandag 2 april 2007 17:30 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, straks krijg ik ook een paystation 3![]()
zeker netjesquote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PS3only/VG Charts
Netjes Sony!![]()
Maar hebben we nog wat gehoord van Tigra of bleek het wel een 1 april grap te zijn
Jeumig, wel erg kort dag voor een filmpje + promotie e.d. Schiet me ineens wel een aardig idee te binnen, maar ja, geen tijdquote:Op maandag 2 april 2007 19:42 schreef Crashcat het volgende:
Win een Bravia of Blu-ray dvd's bij GOT
Goed bedacht, zo'n gratis marketingstunt door Gotters.
Heb je Sony al gebeld?quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
moet ik mezelf nog gaan bewijzen ook![]()
letter heb ik de prullenbak in gekieperd... maar vooruit...voor jullie een close up foto![]()
[afbeelding]
en vanwege de bron , ik rij een tigravandaar ook mijn naam eej
![]()
vooruit..ook daar een foto van..voordat jullie dat ook niet geloven![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
tevreden![]()
en nu weer ontopic.. anders ga je maar need for speed underground spelen ofzo![]()
Bronquote:Nieuwe firmware maakt PES 6 spelen op PS3 mogelijk
Binnenkort Pro Evolution Soccer 6 spelen op je PlayStation 3!
Sony had het al gemeld, oudere PlayStation games die nog niet werken op je PlayStation 3 kunnen via firmware updates verholpen worden. En zo te zien zit Sony niet stil. Want men gaat met een firmware update komen die het mogelijk maakt om Pro Evolution Soccer 6 op de PlayStation 3 te spelen. Of de game dan ook online perfect werkt is nog niet helemaal duidelijk.
neequote:
Doe je ze de groetenquote:Op maandag 2 april 2007 20:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nee [afbeelding]
liep een beetje uit op mijn werk vandaag [afbeelding] ,
maar morgen ben ik vrij [afbeelding]
Mogen ze van mij Gran Turismo 4 ook gelijk ff fixen.quote:
Grapje tochquote:Op maandag 2 april 2007 20:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
bedankt voor de support man [afbeelding]
Komt er nog een kleurtje op je auto, of blijf je in een potje tip-ex rijden?quote:
Geweldig dit!quote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
How PS3 Is Really Doing
De PS3 haters gaan nu keihard op hun bek![]()
![]()
Het duurt dan voor een ps3 dan ook 8 uur voordat een work unit klaar isquote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had hem net op folding staan, maar dat schiet ook niet echt op![]()
en ook wel leuk om te zien................dat echt in de verste uithoeken van de wereld 1 ps3 online is![]()
Hier, heb je een filmpje...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:26 schreef Crashcat het volgende:
w0000t Blu-ray movie game met rock, paper, scissors!
[afbeelding]
![]()
![]()
Oi oi oi..quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Damn hoeveel lelijke spleetogen kun je nog wensen
Welke game is dat? Ziet er bijna echt uit...quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
moet ik mezelf nog gaan bewijzen ook![]()
letter heb ik de prullenbak in gekieperd... maar vooruit...voor jullie een close up foto![]()
[afbeelding]
en vanwege de bron , ik rij een tigravandaar ook mijn naam eej
![]()
vooruit..ook daar een foto van..voordat jullie dat ook niet geloven![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
tevreden![]()
en nu weer ontopic.. anders ga je maar need for speed underground spelen ofzo![]()
a2 racer the next gen voor ps3quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:45 schreef Wogg het volgende:
[..]
Welke game is dat? Ziet er bijna echt uit...
WTF, is dit spel nu echt gewoon gokken welke hand je ziet en als je het goed hebt gaan er kledingstukken uitquote:
w00tquote:Op maandag 2 april 2007 18:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
EEJ![]()
![]()
@ Gstyles ... naam staat al onderaan![]()
ik ookquote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een avondje MotorStormen met mede-Fokkers
nee heb een SHITcom (sitecom WL122) maar denk er serieus aan om een kabel aan te gaan leggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
met mijn oude router had ik daar ook steeds last van
niet toevallig een belkin ?
nu met een nieuwe....helemaal geen problemen meer![]()
Een kortingsbon op blu ray DVD's ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
net even sony gebeld![]()
ze vonden het allemaal zeer vervelend voor me, en ze gaan een passende oplossing voor me bedenken
![]()
ik wordt zo snel mogelijk terug gebeld , goede service van Sony![]()
Xbox Live werkt welquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik ookvind die server alleen zo bagger slecht! loopt iedere keer vast.. die van RFOM is prima en doet het bijna altijd
![]()
Dat is zeker goed nieuws, zo heb ik een reden om em alsnog te kopen!quote:
Draadloosquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nee heb een SHITcom (sitecom WL122) maar denk er serieus aan om een kabel aan te gaan leggen![]()
heb ze vanmorgen gebeld..lees paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:02 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws, zo heb ik een reden om em alsnog te kopen!
ben benieuwd op wat voor termijn dat zal zijn.
@: Deacon_Tigra
Ik heb me werkelijk in een deuk gelegen om jouw 'Paystation', enorm bedankt!
Wel lullig voor je, nog niets van Sony gehoord?
Ik snap overigens niet waarom je die letter 'L' weggegooid hebt.
Die had je er toch met een beetje secondenlijm zo weer opgezet....
Ik zou em in elk geval bewaard hebben alleen al om de reactie van Sony af te wachten.
Nou dat ik je eens vertellen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef BMH het volgende:
Net die Kingdom Hearts trailer gezien. Ik moest aan het eind lachen. Hoever kun je afwijken van het orgineel. Hoe alienate je de doelgroep
Zag er wel indrukwekkend uit, maar WTF proberen ze nu met dat spel te doen?
IGNquote:Nomura Talks Kingdom Hearts Sequel
Square Enix planning an all new series.
With Kingdom Hearts II Final Mix + Re: Chain of Memories at last out in Japan, Tetsuya Nomura and crew can now devote all their energy to their next project. And that appears to be another Kingdom Hearts game, or at least another tie-up with Disney. But is it Kingdom Hearts III?
Speaking with Japan's Gemaga and Dengeki PlayStation publications, Nomura gave a few hints on the new project, which he's previously hinted would see formal announcement later this year.
Gemaga asked if the characters who appear in the new CG "secret movie" that has been added to Final Mix are from the new title. "They are people who have some relation to the new series," said the producer. "However the next title won't just be Kingdom Hearts III. If it were III, we wouldn't call it a new series."
Asked if Sora and Riku would make an appearance in the new game, he said with a laugh, "I can't say." He also hinted that the new game would have something to do with Xehanort, the main villain of the Kingdom Hearts series.
He was just as direct when Dengeki PlayStation asked for some details on the new title. "First, it's not Kingdom Hearts III. Of course, because we're calling it a 'new' series, it won't be KHIII. Also, it's a series, so it probably won't be just one title."
Nomura once again promised an announcement of the new game, whatever it may be, some time this year. In the meanwhile, he suggested that players attempt to unlock the Final Mix secret movie and start imagining.
Ah, vandaar dat je em weggegooid had.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb ze vanmorgen gebeld..lees paar posts hierboven
de L was doormidden gebrokendus was ook niet meer erop te lijmen
![]()
PS3onlyquote:Kojima over MGS4 exclusiviteit, rumble en toekomst
Gister benadrukte Konami al dat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots exclusief op de PlayStation 3 zal verschijnen. Kotaku had een zeer interessant gesprek met niemand minder dan Hideo Kojima. Ook hij bevestigde nogmaals dat MGS4 exclusief op de PS3 zal verschijnen. Kotaku vroeg namelijk wat hij ervan vond dat Devil may Cry 4 multiplatform was gegaan.
Quote:
"I think it's up to each project, and the individual producer", he says. "If they want to take it multiplatform, they will". But like I said, MGS4 is aimed for the movie theatre, it's aimed for the PS3, so the game's scenario and graphics need this theatre-type hardware. It's when a producer has a game that can work on the 'DVD level' that a game will go multiplatform".
Kojima denkt dat die situatie bij ieder project en individuele producer anders ligt. Kojima vergelijkt de PlayStation 3 met een film theather. Het scenario en de grapichs van MGS4 zijn gericht op het film theater, gericht op de hardware specificaties van de PS3. Een game gaat multiplatform als deze ook op DVD niveau werkt. Wil Kojima daarmee zeggen dat MGS4 niet op een DVD werkt?
Nu Sony en Immersion een nieuwe deal hebben gesloten, vroeg Kotaku zich af of Kojima de eventuele rumble wilt toepassen in MGS4. Het zal volgens Kojima echter een race tegen de klok worden. Als de rumble in de controllers het op tijd haalt, zal Kojima er graag gebruik van willen maken. Echter heeft Kojima MGS4 tot dusver altijd ontwikkeld zonder rumble, en hij heeft erg goeie ideeën zonder rumble. Dus mocht rumble terugkomen in de controllers, zal Kojima moeten beslissen of ze de nieuwe feature weglaten en vervangen voor de rumble, of dat ze het houden zoals het nu is. Wat de nieuwe feature is, wou Kojima nog niet kwijt.
Kotaku vroeg zich af of MGS4 nou echt het einde was van de serie is? Kojima legde uit dat het aan het publiek ligt of dit het einde wordt, zij mogen het bepalen. Als het publiek meer MGS wilt zien, zal Kojima het wellicht overdragen aan andere producers en zelf toezicht houden. Op die manier kan Kojima ook aan andere projecten werken, iets wat hij al heel lang wilt.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:39 schreef Noax het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je em weggegooid had.
Wel belachelijk dat die letter er zo makkelijk van ging.
Ik neem tenminste aan dat je je PS3 niet aan het afboenen was...
quote:
Overgewaardeerde cutscenes met clichêmatige characters, een instabiel verhaal waar zelfs vampieren bij aan te pas komen, Playstation 1 digitale controls met bijpassende animaties en slechte dialogen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Je weet niet wat je mist, namelijk de koning der stealthgames. Prachtige tussenscènes (iets teveel misschien), een meeslepend verhaal, prachtig/bijpassende soundtrack en een hele stoere character natuurlijk. Snake FTW!
Ok bedankt. Wanneer is de releasedate en zijn er nog meer screenshots of filmpjes van? Ben wel geïnteresseerd.quote:
Nou eerlijk gezegd, dacht ik dat je zoutzuur had gebruikt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
met een schuursponsje en terpentine natuurlijks![]()
Dat zegt mij ook dus ook helemaal niets.quote:
Hoe kom ik in contact met Sony, ik heb ook een cosmetisch probleem met mijn PS3quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
met een schuursponsje en terpentine natuurlijks![]()
Vertel, wat is er met je PS3 aan de hand?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe kom ik in contact met Sony, ik heb ook een cosmetisch probleem met mijn PS3![]()
//edit
Tel. nr. al gevonden.
300! euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef mcintosh het volgende:
Allemachtig
De kap laten vervangen kost 300 euro !!!!! Ik wist niet dat die kap zo waardevol was
Dat is toch écht bizar?? Die kap kan nooit meer dan een paar tientjes kosten!quote:
300 euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef mcintosh het volgende:
Ja niet normaal zeg!
Ik vraag me dan ook af hoe ze die schade bij de console van Tigra gaan fixen...
JESUS! Dan heb ik toch liever Xbox Live's "file complaint" knopjequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef mcintosh het volgende:
Oh tussen het zoeken door tegen gekomen de online-sony-politie: http://nl.playstation.com/help-support/grief-reporting/ voor als iemand gemeen tegen je is online
Vergeet het maar rustig dat ik een nieuwe kap koop voor 300 euro!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
300 euro [afbeelding]
ik vindt alles best..zolang hij maar niet RTM moet [afbeelding]
maar als jij toch een nieuwe kap neemt.. mag ik dan jouw L hebben
![]()
Zal ik m ook ff voor de PS3 doen dan?quote:
Bronquote:Metal Gear Solid 4 blijft op de PS3
Geen MGS4 release voor de Xbox 360 volgens Kojima.
In een interview met Kotaku kwam Hideo Kojima met een opvallend nieuwtje. Metal Gear Solid 4 zal gewoon op de PlayStation 3 blijven. Volgens de beste man is een Xbox 360-versie gewoonweg niet mogelijk. Het scenario en de graphics in MGS4 zijn afhankelijk van de PlayStation 3.
"But like I said, MGS4 is aimed for the movie theatre, it's aimed for the PS3, so the game's scenario and graphics need this theatre-type hardware. It's when a producer has a game that can work on the 'DVD level' that a game will go multiplatform", he says. Sorry kids. Your "OMGMGS4360" banners will have to come out another day.
Daarnaast uit meneer Kojima zich ook nog eens over het feit dat rumble misschien wel een terugkeer kan maken op de PS3.
"I want to use rumble, yes", he says, "but it's a race against time. If it can make it in in time I'd like to use it, yes."
MGS4 zal misschien dus toch nog gebruik maken van rumble als er genoeg tijd over is. Het hele interview kun je hier lezen.
Oeh...dat zijn 2 games die ik echt heul veul op de Ps2 heb gespeeld. Word dus in gaten gehoude.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Aah je bedoeld de tweede screen? Dat is White Knight Story, de makers van Dark Cloud en Rogue Galaxy o.a.
Check dit jawdropping filmpje![]()
Edit: ok![]()
Welk spel is de 6de van boven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet even Roy na:
Me to!! Ik geef de schuld denk ik ook aan Cyberiaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef Morthill het volgende:
Verdomme, na het zien van alles wat er aan komt realiseer ik me maar weer dat ik waarschijnlijk over een jaar gewoon een PS3 in huis heb >_< Damn you Roy en Cyberia
Hopelijk komt dan snel de 500 versie, dat scheelt alweer 100E aan onnodige shitquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me to!! Ik geef de schuld denk ik ook aan Cyberia![]()
Tsja, dat probleem heb ik dus ook. Er zijn zoveel vet gave games die ik wil spelen en die komen op beide systemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik heb het weer gedaan hoor
Sorry jongens, maar ik kan het in ieder geval niet bij een console houden.
PS3 en Xbox 360 is voor mij de perfecte combo![]()
Wii is een overhypte k*t consolequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet de Wiiiiiiiiiiii niet! Mario Galaxy
PSWii60 FTW
Die chick was eerst veel lekkerder. En minder groen.quote:
Om even kort mijn mening te geven, de Wii heeft naast Zelda geen enkele interessante game. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef DJ_ het volgende:
allemaal ziekerds wii zuigt , 360 zuigt , ps3 zuigt , iedereen heeft wel ergens commentaar op
terwijl ze gewoon alle 3 hardstike vet zijn
wees geen mietje koop ze alle3 , je bent geen mietje/overloper als je ook een andere console hebt
( voor de diehard fanboys van 1 systeem die doen alsof de wereld vergaat als je ook een ander systeem hebt dan het merk waar je "voor bent" )
ieder systeem heeft games die zeker de moeite waart zijn om te spelen
vooralsnog is maar een console die echt zuigt: de Phantom. Verder moet je gewoon de console kopen die de leukste games voor jou in huis heeft. En niet alle drie de consoles hebben is geen kwestie van "mietje" zijn, maar meer van het gebrek aan een geldboom in de tuin.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef DJ_ het volgende:
allemaal ziekerds wii zuigt , 360 zuigt , ps3 zuigt , iedereen heeft wel ergens commentaar op
terwijl ze gewoon alle 3 hardstike vet zijn
wees geen mietje koop ze alle3 , je bent geen mietje/overloper als je ook een andere console hebt
( voor de diehard fanboys van 1 systeem die doen alsof de wereld vergaat als je ook een ander systeem hebt dan het merk waar je "voor bent" )
ieder systeem heeft games die zeker de moeite waart zijn om te spelen
Tof zo'n 'standaard'quote:
'Wijziging blu-ray veroudert bestaande spelers'
Door Mick de Neeve - dinsdag 3 april 2007 21:20 - Bron: Daily Tech - Submitter: aliencowfarm - Views: 14.941 - Permalink
Blu-ray-spelers die na 31 oktober op de markt komen, moeten BD Java ondersteunen. Door de wijziging zal een aantal eerstegeneratiespelers wellicht niet alle features van hd-films meer kunnen weergeven; de rolprenten zelf kunnen evenwel gewoon afgespeeld worden.
Omdat de methode voor het bijwerken van firmware niet is gestandaardiseerd - bij de hd-dvd-standaard gebeurt dat via een speciale ethernetport - zal een aantal oudere blu-ray-spelers mogelijk niet aan de nieuwe standaard kunnen voldoen. De BD Java-programmeertaal wordt gebruikt voor bepaalde special features zoals het kunnen weergeven van beeld-in-beeld. Hoewel de early-adopterblues ook bij bezitters van hd-dvd-spelers optreedt, is er bij dat formaat met HDi wel zorggedragen voor een gestandaardiseerde programmeertaal. De standaardisatieperikelen bij blu-ray noopten Warner er al toe om enkele grote titels alleen in het hd-dvd-formaat uit te brengen, en met de blu-ray-release te wachten tot de opname van BD Java is geformaliseerd. Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
Van Ling, die voor veel populaire dvd's de menu's en andere extra content maakte, uitte eerder zijn ongenoegen over het gebrek aan standaardisatie bij blu-ray, en stelde dat sommige fabrikanten enkel het minimum aan mogelijkheden bieden terwijl anderen hun machines volstouwen met alle mogelijke features. 'Ik zou niet moeten hoeven te weten wat iedere afzonderlijke speler kan. In plaats van mijn creativiteit in te binden tot het niveau van de minst toegeruste speler wil ik gewoon content kunnen maken die blu-ray's mogelijkheden ten volle benut'.
Is er ook maar een bedrijf dat zijn zaakjes wel goed op orde heeftquote:
VET! mijn dag is gemaakt!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:19 schreef Gstyles het volgende:
LB werkt prima! no shit!
Onnodig? Die 40 gb extra harde schijf is wel handig hoor. En mogelijkheid tot draadloos internet is ook altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hopelijk komt dan snel de 500 versie, dat scheelt alweer 100E aan onnodige shit
Wat lul je zwak? Die chick waar jij het zogenaamd over hebt ziet er nu een stuk gedetailleerder uit, dus dit is een grote stap vooruit ten opzichte van de E3.quote:Op woensdag 4 april 2007 05:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die chick was eerst veel lekkerder. En minder groen.
Wat lul ik zwak? Toen jij je nog op Lara Croft liep te rukken in Tomb Raider 1 zat je toch ook niet over de graphics te zeiken?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat lul je zwak? Die chick waar jij het zogenaamd over hebt ziet er nu een stuk gedetailleerder uit, dus dit is een grote stap vooruit ten opzichte van de E3.
omFgquote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VET! mijn dag is gemaakt!
wat is LB?
Ik loop te rukken van Lara Croft? Please dude hou toch opquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat lul ik zwak? Toen jij je nog op Lara Croft liep te rukken in Tomb Raider 1 zat je toch ook niet over de graphics te zeiken?
Ik had het over de chick, niet de graphics. Die op een groene filter na vrij weinig verbetering laten zien trouwens.
Vind jijquote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Onnodig? Die 40 gb extra harde schijf is wel handig hoor. En mogelijkheid tot draadloos internet is ook altijd wel fijn.
Verschil is wel dat je veel spellen van de PS3 voor een gedeelte op de HD kunt installeren(en wie weet komen er zelfs spellen waarbij het moet).. En dan is die 60GB toch wel handig. Op de 360 is die 20GB inderdaad meer dan genoeg, of je moet het vol proppen met demo's en filmpjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind jijIk gebruik de 12gig van de 360 al bij lange na niet en ik heb mooi een draad naar mijn router lopen, dus draadloos is echt totaal niet interessant voor mij.
gebeurt ook bij de 360 erg iritant iddquote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
morgen update van de Ps3 store![]()
ow wat hoop ik op de Rub-a-dub & Lair trailer![]()
wel jammer dat als ik Ps2 spellen ga spelen, ik gelijk afgemeld wordt van Psn![]()
smash bros , en resident evil chronicles zijn toch echt wel vette games , ja zijn nog niet uitquote:Op woensdag 4 april 2007 08:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Om even kort mijn mening te geven, de Wii heeft naast Zelda geen enkele interessante game. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Spellen moeten installeren zou gewoon een kutstreek van Sony zijn omdat je daarmee je klanten benadeeld. Net zoiets als Microsoft als ze plots HD-DVD-games toe gaan staan of zo. Ik ga echt niet 100 euro neer leggen voor 40gig extra ruimtequote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat je veel spellen van de PS3 voor een gedeelte op de HD kunt installeren(en wie weet komen er zelfs spellen waarbij het moet).. En dan is die 60GB toch wel handig. Op de 360 is die 20GB inderdaad meer dan genoeg, of je moet het vol proppen met demo's en filmpjes.
Hoezo benadelen, er zit toch een schijf in. En met 20 gig kun je ook gewoon spellen erop zetten alleen niet zoveel te gelijk. Als Microsoft spellen zou maken die je moet installeren is dat pas een kutstreek want dan word je verplicht een HDD te kopen. En die 100 euro zit hem niet alleen in de 40gb extra ruimte heh, je krijgt ook wel wat meer mogelijkheden en aansluitingen(of je die gebruikt en nuttig vind is een andere zaak).quote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Spellen moeten installeren zou gewoon een kutstreek van Sony zijn omdat je daarmee je klanten benadeeld. Net zoiets als Microsoft als ze plots HD-DVD-games toe gaan staan of zo. Ik ga echt niet 100 euro neer leggen voor 40gig extra ruimte
quote:Binnenkort meer Ratchet & Clank info
Eén van de redenen om een PlayStation 3 in huis te halen is natuurlijk Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Binnenkort horen we meer over deze game.
Op de community pagina van ontwikkelaar Insomniac Games lezen we het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
There is some exciting unannounced Insomniac news coming in April, so keep checking back here and don’t miss out on one of the most rewarding projects we’ve had a chance to be a part of in our company’s history. Sorry, gotta keep that one secret for now…
That’s all for this month’s edition of the Buzz, but remember to check back throughout this month for new screens of Ratchet & Clank Future, our new podcasts, as well as info on our big project! --------------------------------------------------------------------------------
Oftewel: nog deze maand krijgen we nieuwe screenshots en informatie over het project. Wij kunnen alvast niet wachten.
I likequote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef RedemptioN het volgende:
mijn eerste userreview ooit:
F1:CE http://games.fok.nl/userreview.php?urid=17147 =]
morgen weer gamen(tentamenweek over =])
Wat zeg ik nu de hele tijd, de grote versie zit vol functies die IK niet gebruikquote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hoezo benadelen, er zit toch een schijf in. En met 20 gig kun je ook gewoon spellen erop zetten alleen niet zoveel te gelijk. Als Microsoft spellen zou maken die je moet installeren is dat pas een kutstreek want dan word je verplicht een HDD te kopen. En die 100 euro zit hem niet alleen in de 40gb extra ruimte heh, je krijgt ook wel wat meer mogelijkheden en aansluitingen(of je die gebruikt en nuttig vind is een andere zaak).
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu de hele tijd, de grote versie zit vol functies die IK niet gebruikVervolgens probeer je mij aan te praten dat het topfuncties zijn. Dat zal allemaal wel, maar ik heb er geen hoer aan, dus koop ik het niet. Begin er dus niet over dat dat ding het heeft.
Ik ben overigens sowieso tegen het installeren van spellen op consoles, ga dan op PC gamen of zo
ik ben zo blij dat het op de 360 niet kanquote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook niet
Opzich vind ik het installeren van games op de console ook wat te pc achtig, maar aan de andere kant leverd het wel alleen voordelen op. En op een console hoef je altijd nog niet druk te maken of je systeemeisen het wel trekken. Het trekt sowieso een beetje dichter naar elkaar toe, console en pc gamen. PC games beginnen steeds meer ondersteuning voor controllers te krijgen en consoles beginnen langzaam aan toetsenbord en muis ondersteuning.
realife boksers en basketball neequote:Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef Crashcat het volgende:
Ik zat zo bijj GT:HD naar de replay van andere spelers te kijken en ik kwam tot een ingeving.
Later kan je thuis op je PS3 via Home inloggen en gaande battles en wedstrijden toeschouwen.
Een nieuw vorm van kijksport. xD
Wie wilt er nu real life boksers, basketball of F1 kijken!
Ik zeg ook niet dat die 40gig het enige is, het is het enige waar ik nog voor zou betalen. En dat is me geen 100E waard.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook niet
Opzich vind ik het installeren van games op de console ook wat te pc achtig, maar aan de andere kant leverd het wel alleen voordelen op. En op een console hoef je altijd nog niet druk te maken of je systeemeisen het wel trekken. Het trekt sowieso een beetje dichter naar elkaar toe, console en pc gamen. PC games beginnen steeds meer ondersteuning voor controllers te krijgen en consoles beginnen langzaam aan toetsenbord en muis ondersteuning.
Bij MS krijg je 20 GB voor 100equote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die 40gig het enige is, het is het enige waar ik nog voor zou betalen. En dat is me geen 100E waard.
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij MS krijg je 20 GB voor 100e
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat het op de 360 niet kanConsole-gamen moet gewoon met de controller. Daarbij komt ook nog eens het voordeel wat je met de muis hebt online...
Nut van console -5, als je WASD wilt ga je toch op je PC spelenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.
mensen die het echt willen zullen wel gewoon op de PC gaan gamen dan. Zeker online is het gewoon competitie-vervalsingquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.
PCquote:Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
tekstinvoer is zoveel malen beter met een toetsenbord. En internetten is zoveel relaxter met een muis.
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nut van console -5, als je WASD wilt ga je toch op je PC spelen
je moet niets. Er wordt ondersteuning geboden. Je kán het gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
PCWTF meot ik met een toetsenbord en muis op mijn bank.
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet niets. Er wordt ondersteuning geboden. Je kán het gebruiken.
Ik vind de ondersteuning niet negatief, zoals ik dus hierboven al zei snap ik totaal niet wat de meerwaarde ervan is en waarom mensen er uberhaupt interesse in hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.
voor online FPS-games kan je het dus wel iets negatiefs noemen. Tenzij ze de gameplay hebben aangepast, maar dan heb je weer niks aan de muisquote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.
Gewoon even een concreet voorbeeld: je zit met je vrienden op de bank, en je hebt het over "dat" toffe YouTube filmpje. PS3 is sneller opgestart dan een PC en TV scherm is groter dan PC monitor (over het algemeen) dus je hoeft niet met z'n allen om zo'n TFT-schermpje gebogen te staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.
a) niet iedereen heeft een grotere tv dan gamescherm, maar goed, dat wisselt dus per persoonquote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon even een concreet voorbeeld: je zit met je vrienden op de bank, en je hebt het over "dat" toffe YouTube filmpje. PS3 is sneller opgestart dan een PC en TV scherm is groter dan PC monitor (over het algemeen) dus je hoeft niet met z'n allen om zo'n TFT-schermpje gebogen te staan.
Ik zeg niet dat het een koop-doorslaggevende feature is, maar het is wel een feature die soms verdomd handig kan zijn. Net als de camera op GSMs. Ik gebruik het amper (digitale camera levert altijd nog betere kwaliteit), maar in sommige gevallen is het verdomd handig om te hebben. Maar het is geen feature waar ik de aanschaf van een telefoon vanaf zou laten hangen.
Als je een wireless toetsenbord hebt met een touchpad, dan kun je perfect met je toetsenbord op schoot zittenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |