abonnement bol.com Coolblue
pi_47993284
quote:
Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef DJ_ het volgende:
allemaal ziekerds wii zuigt , 360 zuigt , ps3 zuigt , iedereen heeft wel ergens commentaar op
terwijl ze gewoon alle 3 hardstike vet zijn
wees geen mietje koop ze alle3 , je bent geen mietje/overloper als je ook een andere console hebt
( voor de diehard fanboys van 1 systeem die doen alsof de wereld vergaat als je ook een ander systeem hebt dan het merk waar je "voor bent" )

ieder systeem heeft games die zeker de moeite waart zijn om te spelen
Om even kort mijn mening te geven, de Wii heeft naast Zelda geen enkele interessante game. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_47993569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef DJ_ het volgende:
allemaal ziekerds wii zuigt , 360 zuigt , ps3 zuigt , iedereen heeft wel ergens commentaar op
terwijl ze gewoon alle 3 hardstike vet zijn
wees geen mietje koop ze alle3 , je bent geen mietje/overloper als je ook een andere console hebt
( voor de diehard fanboys van 1 systeem die doen alsof de wereld vergaat als je ook een ander systeem hebt dan het merk waar je "voor bent" )

ieder systeem heeft games die zeker de moeite waart zijn om te spelen
vooralsnog is maar een console die echt zuigt: de Phantom. Verder moet je gewoon de console kopen die de leukste games voor jou in huis heeft. En niet alle drie de consoles hebben is geen kwestie van "mietje" zijn, maar meer van het gebrek aan een geldboom in de tuin.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_47994225
quote:

'Wijziging blu-ray veroudert bestaande spelers'
Door Mick de Neeve - dinsdag 3 april 2007 21:20 - Bron: Daily Tech - Submitter: aliencowfarm - Views: 14.941 - Permalink

Blu-ray-spelers die na 31 oktober op de markt komen, moeten BD Java ondersteunen. Door de wijziging zal een aantal eerstegeneratiespelers wellicht niet alle features van hd-films meer kunnen weergeven; de rolprenten zelf kunnen evenwel gewoon afgespeeld worden.

Omdat de methode voor het bijwerken van firmware niet is gestandaardiseerd - bij de hd-dvd-standaard gebeurt dat via een speciale ethernetport - zal een aantal oudere blu-ray-spelers mogelijk niet aan de nieuwe standaard kunnen voldoen. De BD Java-programmeertaal wordt gebruikt voor bepaalde special features zoals het kunnen weergeven van beeld-in-beeld. Hoewel de early-adopterblues ook bij bezitters van hd-dvd-spelers optreedt, is er bij dat formaat met HDi wel zorggedragen voor een gestandaardiseerde programmeertaal. De standaardisatieperikelen bij blu-ray noopten Warner er al toe om enkele grote titels alleen in het hd-dvd-formaat uit te brengen, en met de blu-ray-release te wachten tot de opname van BD Java is geformaliseerd. Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.

Van Ling, die voor veel populaire dvd's de menu's en andere extra content maakte, uitte eerder zijn ongenoegen over het gebrek aan standaardisatie bij blu-ray, en stelde dat sommige fabrikanten enkel het minimum aan mogelijkheden bieden terwijl anderen hun machines volstouwen met alle mogelijke features. 'Ik zou niet moeten hoeven te weten wat iedere afzonderlijke speler kan. In plaats van mijn creativiteit in te binden tot het niveau van de minst toegeruste speler wil ik gewoon content kunnen maken die blu-ray's mogelijkheden ten volle benut'.
Tof zo'n 'standaard'
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_47994483
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:21 schreef Tain het volgende:

[..]

Tof zo'n 'standaard'
Is er ook maar een bedrijf dat zijn zaakjes wel goed op orde heeft
  woensdag 4 april 2007 @ 10:19:10 #255
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_47995700
LB werkt prima! no shit!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_47996256
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:19 schreef Gstyles het volgende:
LB werkt prima! no shit!
VET! mijn dag is gemaakt!

wat is LB?
pi_47996312
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hopelijk komt dan snel de 500 versie, dat scheelt alweer 100E aan onnodige shit
Onnodig? Die 40 gb extra harde schijf is wel handig hoor. En mogelijkheid tot draadloos internet is ook altijd wel fijn.
pi_47997086
quote:
Op woensdag 4 april 2007 05:02 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Die chick was eerst veel lekkerder. En minder groen.
Wat lul je zwak? Die chick waar jij het zogenaamd over hebt ziet er nu een stuk gedetailleerder uit, dus dit is een grote stap vooruit ten opzichte van de E3.
pi_47998846
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat lul je zwak? Die chick waar jij het zogenaamd over hebt ziet er nu een stuk gedetailleerder uit, dus dit is een grote stap vooruit ten opzichte van de E3.
Wat lul ik zwak? Toen jij je nog op Lara Croft liep te rukken in Tomb Raider 1 zat je toch ook niet over de graphics te zeiken?

Ik had het over de chick, niet de graphics. Die op een groene filter na vrij weinig verbetering laten zien trouwens.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 4 april 2007 @ 12:34:11 #260
75736 Gstyles
pi_48000206
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

VET! mijn dag is gemaakt!

wat is LB?
omFg
  woensdag 4 april 2007 @ 15:08:47 #261
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_48005654
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:34 schreef Gstyles het volgende:

[..]

omFg
nou tell us
PSN: diTani
  woensdag 4 april 2007 @ 18:39:41 #262
75736 Gstyles
pi_48013776
LB = Lekker belangrijk... is over het algemeen bekend
pi_48014128
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Wat lul ik zwak? Toen jij je nog op Lara Croft liep te rukken in Tomb Raider 1 zat je toch ook niet over de graphics te zeiken?

Ik had het over de chick, niet de graphics. Die op een groene filter na vrij weinig verbetering laten zien trouwens.
Ik loop te rukken van Lara Croft? Please dude hou toch op

Of je hebt een plaat voor je kop of je bent scheel, ze ziet er nu duidelijk beter uit dan de E3 demo. En who cares about the zogenaamde ''groene filter'', het spel is nog verre van af.

Andy Skerkis Motion-capturing Video

Mooi hoor!
pi_48014812
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef Nielz. het volgende:

[..]

Onnodig? Die 40 gb extra harde schijf is wel handig hoor. En mogelijkheid tot draadloos internet is ook altijd wel fijn.
Vind jij Ik gebruik de 12gig van de 360 al bij lange na niet en ik heb mooi een draad naar mijn router lopen, dus draadloos is echt totaal niet interessant voor mij.
  woensdag 4 april 2007 @ 19:12:43 #265
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_48015005
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Vind jij Ik gebruik de 12gig van de 360 al bij lange na niet en ik heb mooi een draad naar mijn router lopen, dus draadloos is echt totaal niet interessant voor mij.
Verschil is wel dat je veel spellen van de PS3 voor een gedeelte op de HD kunt installeren(en wie weet komen er zelfs spellen waarbij het moet).. En dan is die 60GB toch wel handig. Op de 360 is die 20GB inderdaad meer dan genoeg, of je moet het vol proppen met demo's en filmpjes.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 4 april 2007 @ 19:24:32 #266
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_48015549
morgen update van de Ps3 store

ow wat hoop ik op de Rub-a-dub & Lair trailer

wel jammer dat als ik Ps2 spellen ga spelen, ik gelijk afgemeld wordt van Psn
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_48016260
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:

ow wat hoop ik op de Rub-a-dub & Lair trailer

wel jammer dat als ik Ps2 spellen ga spelen, ik gelijk afgemeld wordt van Psn
gebeurt ook bij de 360 erg iritant idd
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_48016390
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Om even kort mijn mening te geven, de Wii heeft naast Zelda geen enkele interessante game. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
smash bros , en resident evil chronicles zijn toch echt wel vette games , ja zijn nog niet uit
en dit beantwoord ook gelijk de reactie van de post hieronder
je hoeft ze ook niet gelijk bij de release te kopen maar sommige gamers doen echt
of de werekd zak vergaan als ze een systeem van de andere fabrikant in huis halen
dat vind ik gewoon zeer triest
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_48016729
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Verschil is wel dat je veel spellen van de PS3 voor een gedeelte op de HD kunt installeren(en wie weet komen er zelfs spellen waarbij het moet).. En dan is die 60GB toch wel handig. Op de 360 is die 20GB inderdaad meer dan genoeg, of je moet het vol proppen met demo's en filmpjes.
Spellen moeten installeren zou gewoon een kutstreek van Sony zijn omdat je daarmee je klanten benadeeld. Net zoiets als Microsoft als ze plots HD-DVD-games toe gaan staan of zo. Ik ga echt niet 100 euro neer leggen voor 40gig extra ruimte
  woensdag 4 april 2007 @ 20:02:10 #270
145074 Diablos79
pi_48017219
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Spellen moeten installeren zou gewoon een kutstreek van Sony zijn omdat je daarmee je klanten benadeeld. Net zoiets als Microsoft als ze plots HD-DVD-games toe gaan staan of zo. Ik ga echt niet 100 euro neer leggen voor 40gig extra ruimte
Hoezo benadelen, er zit toch een schijf in. En met 20 gig kun je ook gewoon spellen erop zetten alleen niet zoveel te gelijk. Als Microsoft spellen zou maken die je moet installeren is dat pas een kutstreek want dan word je verplicht een HDD te kopen. En die 100 euro zit hem niet alleen in de 40gb extra ruimte heh, je krijgt ook wel wat meer mogelijkheden en aansluitingen(of je die gebruikt en nuttig vind is een andere zaak).
pi_48017422
quote:
Binnenkort meer Ratchet & Clank info
En van de redenen om een PlayStation 3 in huis te halen is natuurlijk Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Binnenkort horen we meer over deze game.

Op de community pagina van ontwikkelaar Insomniac Games lezen we het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
There is some exciting unannounced Insomniac news coming in April, so keep checking back here and don’t miss out on one of the most rewarding projects we’ve had a chance to be a part of in our company’s history. Sorry, gotta keep that one secret for now…

That’s all for this month’s edition of the Buzz, but remember to check back throughout this month for new screens of Ratchet & Clank Future, our new podcasts, as well as info on our big project!
--------------------------------------------------------------------------------

Oftewel: nog deze maand krijgen we nieuwe screenshots en informatie over het project. Wij kunnen alvast niet wachten.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:23:30 #272
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_48018159
platform games

maar hij ziet er wel mooi uit
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_48018285
Hij heeft het naar mijn idee over een project dat losstaat van R&C, dus ik gok op een PSN game
PSN id: NL_SToRM
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2007 @ 21:30:41 #274
159915 -Menn0-
MNO
pi_48021117
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
I like

Hoop op leuke demo's van wat adventure games ofzo niet alleen maar van die sport dingen
,,/
  woensdag 4 april 2007 @ 22:08:08 #275
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_48022975
mijn eerste userreview ooit:

F1:CE http://games.fok.nl/userreview.php?urid=17147 =]

morgen weer gamen (tentamenweek over =])
PSN: diTani
  woensdag 4 april 2007 @ 23:17:53 #276
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48026020
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef RedemptioN het volgende:
mijn eerste userreview ooit:

F1:CE http://games.fok.nl/userreview.php?urid=17147 =]

morgen weer gamen (tentamenweek over =])
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_48028247
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Hoezo benadelen, er zit toch een schijf in. En met 20 gig kun je ook gewoon spellen erop zetten alleen niet zoveel te gelijk. Als Microsoft spellen zou maken die je moet installeren is dat pas een kutstreek want dan word je verplicht een HDD te kopen. En die 100 euro zit hem niet alleen in de 40gb extra ruimte heh, je krijgt ook wel wat meer mogelijkheden en aansluitingen(of je die gebruikt en nuttig vind is een andere zaak).
Wat zeg ik nu de hele tijd, de grote versie zit vol functies die IK niet gebruik Vervolgens probeer je mij aan te praten dat het topfuncties zijn. Dat zal allemaal wel, maar ik heb er geen hoer aan, dus koop ik het niet. Begin er dus niet over dat dat ding het heeft.

Ik ben overigens sowieso tegen het installeren van spellen op consoles, ga dan op PC gamen of zo
  donderdag 5 april 2007 @ 00:32:23 #278
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_48028632
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=54173

alvast 1.

Kekekekeke.

filmpje 2:

http://www.youtube.com/watch?v=E5GzaHQyufQ

[ Bericht 21% gewijzigd door rakotto op 05-04-2007 00:48:53 ]
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
  donderdag 5 april 2007 @ 00:46:22 #279
145074 Diablos79
pi_48028965
quote:
Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat zeg ik nu de hele tijd, de grote versie zit vol functies die IK niet gebruik Vervolgens probeer je mij aan te praten dat het topfuncties zijn. Dat zal allemaal wel, maar ik heb er geen hoer aan, dus koop ik het niet. Begin er dus niet over dat dat ding het heeft.

Ik ben overigens sowieso tegen het installeren van spellen op consoles, ga dan op PC gamen of zo
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook niet

Opzich vind ik het installeren van games op de console ook wat te pc achtig, maar aan de andere kant leverd het wel alleen voordelen op. En op een console hoef je altijd nog niet druk te maken of je systeemeisen het wel trekken. Het trekt sowieso een beetje dichter naar elkaar toe, console en pc gamen. PC games beginnen steeds meer ondersteuning voor controllers te krijgen en consoles beginnen langzaam aan toetsenbord en muis ondersteuning.
pi_48029274
fapperdefap. Hij is binnen

SD_NL is m'n PSN nick.
  donderdag 5 april 2007 @ 01:12:08 #281
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48029418
quote:
Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook niet

Opzich vind ik het installeren van games op de console ook wat te pc achtig, maar aan de andere kant leverd het wel alleen voordelen op. En op een console hoef je altijd nog niet druk te maken of je systeemeisen het wel trekken. Het trekt sowieso een beetje dichter naar elkaar toe, console en pc gamen. PC games beginnen steeds meer ondersteuning voor controllers te krijgen en consoles beginnen langzaam aan toetsenbord en muis ondersteuning.
ik ben zo blij dat het op de 360 niet kan Console-gamen moet gewoon met de controller. Daarbij komt ook nog eens het voordeel wat je met de muis hebt online...
The line is a dot to you!
pi_48030370
Ik zat zo bijj GT:HD naar de replay van andere spelers te kijken en ik kwam tot een ingeving.
Later kan je thuis op je PS3 via Home inloggen en gaande battles en wedstrijden toeschouwen.

Een nieuw vorm van kijksport. xD

Wie wilt er nu real life boksers, basketball of F1 kijken!
なんだっけ
pi_48030738
quote:
Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef Crashcat het volgende:
Ik zat zo bijj GT:HD naar de replay van andere spelers te kijken en ik kwam tot een ingeving.
Later kan je thuis op je PS3 via Home inloggen en gaande battles en wedstrijden toeschouwen.

Een nieuw vorm van kijksport. xD

Wie wilt er nu real life boksers, basketball of F1 kijken!
realife boksers en basketball nee

real life F1 ..... Oh Yeah
pi_48032597
quote:
Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die 40gig het enige is, het is het enige waar ik nog voor zou betalen. En dat is me geen 100E waard.
pi_48033218
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die 40gig het enige is, het is het enige waar ik nog voor zou betalen. En dat is me geen 100E waard.
Bij MS krijg je 20 GB voor 100e
pi_48033430
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Bij MS krijg je 20 GB voor 100e
Maar anders krijg je niks, de PS3 geeft je tenminste nog 20gig
  donderdag 5 april 2007 @ 10:06:58 #287
145074 Diablos79
pi_48033507
quote:
Op donderdag 5 april 2007 01:12 schreef kepler het volgende:

[..]

ik ben zo blij dat het op de 360 niet kan Console-gamen moet gewoon met de controller. Daarbij komt ook nog eens het voordeel wat je met de muis hebt online...
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.
pi_48033551
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.
Nut van console -5, als je WASD wilt ga je toch op je PC spelen
pi_48033713
tekstinvoer is zoveel malen beter met een toetsenbord. En internetten is zoveel relaxter met een muis.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:19:19 #290
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48033889
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

mensen die het echt willen zullen wel gewoon op de PC gaan gamen dan. Zeker online is het gewoon competitie-vervalsing
pi_48033938
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
tekstinvoer is zoveel malen beter met een toetsenbord. En internetten is zoveel relaxter met een muis.
PC WTF meot ik met een toetsenbord en muis op mijn bank.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:32:51 #292
145074 Diablos79
pi_48034296
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nut van console -5, als je WASD wilt ga je toch op je PC spelen
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.
pi_48034491
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

PC WTF meot ik met een toetsenbord en muis op mijn bank.
je moet niets. Er wordt ondersteuning geboden. Je kn het gebruiken.
pi_48034589
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

je moet niets. Er wordt ondersteuning geboden. Je kn het gebruiken.
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.
pi_48034604
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.
Ik vind de ondersteuning niet negatief, zoals ik dus hierboven al zei snap ik totaal niet wat de meerwaarde ervan is en waarom mensen er uberhaupt interesse in hebben.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:45:55 #296
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48034696
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

voor online FPS-games kan je het dus wel iets negatiefs noemen. Tenzij ze de gameplay hebben aangepast, maar dan heb je weer niks aan de muis
pi_48034813
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.
Gewoon even een concreet voorbeeld: je zit met je vrienden op de bank, en je hebt het over "dat" toffe YouTube filmpje. PS3 is sneller opgestart dan een PC en TV scherm is groter dan PC monitor (over het algemeen) dus je hoeft niet met z'n allen om zo'n TFT-schermpje gebogen te staan.

Ik zeg niet dat het een koop-doorslaggevende feature is, maar het is wel een feature die soms verdomd handig kan zijn. Net als de camera op GSMs. Ik gebruik het amper (digitale camera levert altijd nog betere kwaliteit), maar in sommige gevallen is het verdomd handig om te hebben. Maar het is geen feature waar ik de aanschaf van een telefoon vanaf zou laten hangen.
pi_48035077
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gewoon even een concreet voorbeeld: je zit met je vrienden op de bank, en je hebt het over "dat" toffe YouTube filmpje. PS3 is sneller opgestart dan een PC en TV scherm is groter dan PC monitor (over het algemeen) dus je hoeft niet met z'n allen om zo'n TFT-schermpje gebogen te staan.

Ik zeg niet dat het een koop-doorslaggevende feature is, maar het is wel een feature die soms verdomd handig kan zijn. Net als de camera op GSMs. Ik gebruik het amper (digitale camera levert altijd nog betere kwaliteit), maar in sommige gevallen is het verdomd handig om te hebben. Maar het is geen feature waar ik de aanschaf van een telefoon vanaf zou laten hangen.
a) niet iedereen heeft een grotere tv dan gamescherm, maar goed, dat wisselt dus per persoon
b) het is een situatie die ik gewoon niet ken. Youtube kijk ik wel op het werk
c) camera op GSM's gebruik ik vrijwel nooit (eens per maand of zo). Om daar nu een telefoon voor te kopen zou zonde van mijn geld zijn.
d) om nu een toetsenbord en muis aan te schaffen voor een bedrag rond de 40-50 euro puur om af en toe iets te kunnen laten zien is gewoon zonde van het geld.
pi_48037838
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als je een wireless toetsenbord hebt met een touchpad, dan kun je perfect met je toetsenbord op schoot zitten
PSN id: NL_SToRM
  FOK!fotograaf donderdag 5 april 2007 @ 12:40:43 #300
159915 -Menn0-
MNO
pi_48038470
Resistence doet het niet met muis en toetsenbord...
,,/
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')