Nou eerlijk gezegd, dacht ik dat je zoutzuur had gebruikt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
met een schuursponsje en terpentine natuurlijks![]()
Dat zegt mij ook dus ook helemaal niets.quote:
Hoe kom ik in contact met Sony, ik heb ook een cosmetisch probleem met mijn PS3quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
met een schuursponsje en terpentine natuurlijks![]()
Vertel, wat is er met je PS3 aan de hand?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hoe kom ik in contact met Sony, ik heb ook een cosmetisch probleem met mijn PS3![]()
//edit
Tel. nr. al gevonden.
300! euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef mcintosh het volgende:
Allemachtig
De kap laten vervangen kost 300 euro !!!!! Ik wist niet dat die kap zo waardevol was
Dat is toch écht bizar?? Die kap kan nooit meer dan een paar tientjes kosten!quote:
300 euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef mcintosh het volgende:
Ja niet normaal zeg!
Ik vraag me dan ook af hoe ze die schade bij de console van Tigra gaan fixen...
JESUS! Dan heb ik toch liever Xbox Live's "file complaint" knopjequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef mcintosh het volgende:
Oh tussen het zoeken door tegen gekomen de online-sony-politie: http://nl.playstation.com/help-support/grief-reporting/ voor als iemand gemeen tegen je is online
Vergeet het maar rustig dat ik een nieuwe kap koop voor 300 euro!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
300 euro [afbeelding]
ik vindt alles best..zolang hij maar niet RTM moet [afbeelding]
maar als jij toch een nieuwe kap neemt.. mag ik dan jouw L hebben
![]()
Zal ik m ook ff voor de PS3 doen dan?quote:
Bronquote:Metal Gear Solid 4 blijft op de PS3
Geen MGS4 release voor de Xbox 360 volgens Kojima.
In een interview met Kotaku kwam Hideo Kojima met een opvallend nieuwtje. Metal Gear Solid 4 zal gewoon op de PlayStation 3 blijven. Volgens de beste man is een Xbox 360-versie gewoonweg niet mogelijk. Het scenario en de graphics in MGS4 zijn afhankelijk van de PlayStation 3.
"But like I said, MGS4 is aimed for the movie theatre, it's aimed for the PS3, so the game's scenario and graphics need this theatre-type hardware. It's when a producer has a game that can work on the 'DVD level' that a game will go multiplatform", he says. Sorry kids. Your "OMGMGS4360" banners will have to come out another day.
Daarnaast uit meneer Kojima zich ook nog eens over het feit dat rumble misschien wel een terugkeer kan maken op de PS3.
"I want to use rumble, yes", he says, "but it's a race against time. If it can make it in in time I'd like to use it, yes."
MGS4 zal misschien dus toch nog gebruik maken van rumble als er genoeg tijd over is. Het hele interview kun je hier lezen.
Oeh...dat zijn 2 games die ik echt heul veul op de Ps2 heb gespeeld. Word dus in gaten gehoude.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Aah je bedoeld de tweede screen? Dat is White Knight Story, de makers van Dark Cloud en Rogue Galaxy o.a.
Check dit jawdropping filmpje![]()
Edit: ok![]()
Welk spel is de 6de van boven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet even Roy na:
Me to!! Ik geef de schuld denk ik ook aan Cyberiaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef Morthill het volgende:
Verdomme, na het zien van alles wat er aan komt realiseer ik me maar weer dat ik waarschijnlijk over een jaar gewoon een PS3 in huis heb >_< Damn you Roy en Cyberia
Hopelijk komt dan snel de 500 versie, dat scheelt alweer 100E aan onnodige shitquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me to!! Ik geef de schuld denk ik ook aan Cyberia![]()
Tsja, dat probleem heb ik dus ook. Er zijn zoveel vet gave games die ik wil spelen en die komen op beide systemenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik heb het weer gedaan hoor
Sorry jongens, maar ik kan het in ieder geval niet bij een console houden.
PS3 en Xbox 360 is voor mij de perfecte combo![]()
Wii is een overhypte k*t consolequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet de Wiiiiiiiiiiii niet! Mario Galaxy
PSWii60 FTW
Die chick was eerst veel lekkerder. En minder groen.quote:
Om even kort mijn mening te geven, de Wii heeft naast Zelda geen enkele interessante game. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef DJ_ het volgende:
allemaal ziekerds wii zuigt , 360 zuigt , ps3 zuigt , iedereen heeft wel ergens commentaar op
terwijl ze gewoon alle 3 hardstike vet zijn
wees geen mietje koop ze alle3 , je bent geen mietje/overloper als je ook een andere console hebt
( voor de diehard fanboys van 1 systeem die doen alsof de wereld vergaat als je ook een ander systeem hebt dan het merk waar je "voor bent" )
ieder systeem heeft games die zeker de moeite waart zijn om te spelen
vooralsnog is maar een console die echt zuigt: de Phantom. Verder moet je gewoon de console kopen die de leukste games voor jou in huis heeft. En niet alle drie de consoles hebben is geen kwestie van "mietje" zijn, maar meer van het gebrek aan een geldboom in de tuin.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef DJ_ het volgende:
allemaal ziekerds wii zuigt , 360 zuigt , ps3 zuigt , iedereen heeft wel ergens commentaar op
terwijl ze gewoon alle 3 hardstike vet zijn
wees geen mietje koop ze alle3 , je bent geen mietje/overloper als je ook een andere console hebt
( voor de diehard fanboys van 1 systeem die doen alsof de wereld vergaat als je ook een ander systeem hebt dan het merk waar je "voor bent" )
ieder systeem heeft games die zeker de moeite waart zijn om te spelen
Tof zo'n 'standaard'quote:
'Wijziging blu-ray veroudert bestaande spelers'
Door Mick de Neeve - dinsdag 3 april 2007 21:20 - Bron: Daily Tech - Submitter: aliencowfarm - Views: 14.941 - Permalink
Blu-ray-spelers die na 31 oktober op de markt komen, moeten BD Java ondersteunen. Door de wijziging zal een aantal eerstegeneratiespelers wellicht niet alle features van hd-films meer kunnen weergeven; de rolprenten zelf kunnen evenwel gewoon afgespeeld worden.
Omdat de methode voor het bijwerken van firmware niet is gestandaardiseerd - bij de hd-dvd-standaard gebeurt dat via een speciale ethernetport - zal een aantal oudere blu-ray-spelers mogelijk niet aan de nieuwe standaard kunnen voldoen. De BD Java-programmeertaal wordt gebruikt voor bepaalde special features zoals het kunnen weergeven van beeld-in-beeld. Hoewel de early-adopterblues ook bij bezitters van hd-dvd-spelers optreedt, is er bij dat formaat met HDi wel zorggedragen voor een gestandaardiseerde programmeertaal. De standaardisatieperikelen bij blu-ray noopten Warner er al toe om enkele grote titels alleen in het hd-dvd-formaat uit te brengen, en met de blu-ray-release te wachten tot de opname van BD Java is geformaliseerd. Naast de programmeertaal is ook een minimum geheugencapaciteit van 256MB verplicht gesteld. Voor spelers met netwerkmogelijkheden wordt dat 1GB, zodat die ongestoord films kunnen downloaden terwijl er tevens eentje wordt afgespeeld. Dat laatste betekent dat Sony's Playstation 3 met zijn 256MB niet aan de nieuwe specificatie voldoet.
Van Ling, die voor veel populaire dvd's de menu's en andere extra content maakte, uitte eerder zijn ongenoegen over het gebrek aan standaardisatie bij blu-ray, en stelde dat sommige fabrikanten enkel het minimum aan mogelijkheden bieden terwijl anderen hun machines volstouwen met alle mogelijke features. 'Ik zou niet moeten hoeven te weten wat iedere afzonderlijke speler kan. In plaats van mijn creativiteit in te binden tot het niveau van de minst toegeruste speler wil ik gewoon content kunnen maken die blu-ray's mogelijkheden ten volle benut'.
Is er ook maar een bedrijf dat zijn zaakjes wel goed op orde heeftquote:
VET! mijn dag is gemaakt!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:19 schreef Gstyles het volgende:
LB werkt prima! no shit!
Onnodig? Die 40 gb extra harde schijf is wel handig hoor. En mogelijkheid tot draadloos internet is ook altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hopelijk komt dan snel de 500 versie, dat scheelt alweer 100E aan onnodige shit
Wat lul je zwak? Die chick waar jij het zogenaamd over hebt ziet er nu een stuk gedetailleerder uit, dus dit is een grote stap vooruit ten opzichte van de E3.quote:Op woensdag 4 april 2007 05:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die chick was eerst veel lekkerder. En minder groen.
Wat lul ik zwak? Toen jij je nog op Lara Croft liep te rukken in Tomb Raider 1 zat je toch ook niet over de graphics te zeiken?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat lul je zwak? Die chick waar jij het zogenaamd over hebt ziet er nu een stuk gedetailleerder uit, dus dit is een grote stap vooruit ten opzichte van de E3.
omFgquote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
VET! mijn dag is gemaakt!
wat is LB?
Ik loop te rukken van Lara Croft? Please dude hou toch opquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat lul ik zwak? Toen jij je nog op Lara Croft liep te rukken in Tomb Raider 1 zat je toch ook niet over de graphics te zeiken?
Ik had het over de chick, niet de graphics. Die op een groene filter na vrij weinig verbetering laten zien trouwens.
Vind jijquote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Onnodig? Die 40 gb extra harde schijf is wel handig hoor. En mogelijkheid tot draadloos internet is ook altijd wel fijn.
Verschil is wel dat je veel spellen van de PS3 voor een gedeelte op de HD kunt installeren(en wie weet komen er zelfs spellen waarbij het moet).. En dan is die 60GB toch wel handig. Op de 360 is die 20GB inderdaad meer dan genoeg, of je moet het vol proppen met demo's en filmpjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind jijIk gebruik de 12gig van de 360 al bij lange na niet en ik heb mooi een draad naar mijn router lopen, dus draadloos is echt totaal niet interessant voor mij.
gebeurt ook bij de 360 erg iritant iddquote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
morgen update van de Ps3 store![]()
ow wat hoop ik op de Rub-a-dub & Lair trailer![]()
wel jammer dat als ik Ps2 spellen ga spelen, ik gelijk afgemeld wordt van Psn![]()
smash bros , en resident evil chronicles zijn toch echt wel vette games , ja zijn nog niet uitquote:Op woensdag 4 april 2007 08:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Om even kort mijn mening te geven, de Wii heeft naast Zelda geen enkele interessante game. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Spellen moeten installeren zou gewoon een kutstreek van Sony zijn omdat je daarmee je klanten benadeeld. Net zoiets als Microsoft als ze plots HD-DVD-games toe gaan staan of zo. Ik ga echt niet 100 euro neer leggen voor 40gig extra ruimtequote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Verschil is wel dat je veel spellen van de PS3 voor een gedeelte op de HD kunt installeren(en wie weet komen er zelfs spellen waarbij het moet).. En dan is die 60GB toch wel handig. Op de 360 is die 20GB inderdaad meer dan genoeg, of je moet het vol proppen met demo's en filmpjes.
Hoezo benadelen, er zit toch een schijf in. En met 20 gig kun je ook gewoon spellen erop zetten alleen niet zoveel te gelijk. Als Microsoft spellen zou maken die je moet installeren is dat pas een kutstreek want dan word je verplicht een HDD te kopen. En die 100 euro zit hem niet alleen in de 40gb extra ruimte heh, je krijgt ook wel wat meer mogelijkheden en aansluitingen(of je die gebruikt en nuttig vind is een andere zaak).quote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Spellen moeten installeren zou gewoon een kutstreek van Sony zijn omdat je daarmee je klanten benadeeld. Net zoiets als Microsoft als ze plots HD-DVD-games toe gaan staan of zo. Ik ga echt niet 100 euro neer leggen voor 40gig extra ruimte
quote:Binnenkort meer Ratchet & Clank info
Eén van de redenen om een PlayStation 3 in huis te halen is natuurlijk Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Binnenkort horen we meer over deze game.
Op de community pagina van ontwikkelaar Insomniac Games lezen we het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
There is some exciting unannounced Insomniac news coming in April, so keep checking back here and don’t miss out on one of the most rewarding projects we’ve had a chance to be a part of in our company’s history. Sorry, gotta keep that one secret for now…
That’s all for this month’s edition of the Buzz, but remember to check back throughout this month for new screens of Ratchet & Clank Future, our new podcasts, as well as info on our big project! --------------------------------------------------------------------------------
Oftewel: nog deze maand krijgen we nieuwe screenshots en informatie over het project. Wij kunnen alvast niet wachten.
I likequote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef RedemptioN het volgende:
mijn eerste userreview ooit:
F1:CE http://games.fok.nl/userreview.php?urid=17147 =]
morgen weer gamen(tentamenweek over =])
Wat zeg ik nu de hele tijd, de grote versie zit vol functies die IK niet gebruikquote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hoezo benadelen, er zit toch een schijf in. En met 20 gig kun je ook gewoon spellen erop zetten alleen niet zoveel te gelijk. Als Microsoft spellen zou maken die je moet installeren is dat pas een kutstreek want dan word je verplicht een HDD te kopen. En die 100 euro zit hem niet alleen in de 40gb extra ruimte heh, je krijgt ook wel wat meer mogelijkheden en aansluitingen(of je die gebruikt en nuttig vind is een andere zaak).
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu de hele tijd, de grote versie zit vol functies die IK niet gebruikVervolgens probeer je mij aan te praten dat het topfuncties zijn. Dat zal allemaal wel, maar ik heb er geen hoer aan, dus koop ik het niet. Begin er dus niet over dat dat ding het heeft.
Ik ben overigens sowieso tegen het installeren van spellen op consoles, ga dan op PC gamen of zo
ik ben zo blij dat het op de 360 niet kanquote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook niet
Opzich vind ik het installeren van games op de console ook wat te pc achtig, maar aan de andere kant leverd het wel alleen voordelen op. En op een console hoef je altijd nog niet druk te maken of je systeemeisen het wel trekken. Het trekt sowieso een beetje dichter naar elkaar toe, console en pc gamen. PC games beginnen steeds meer ondersteuning voor controllers te krijgen en consoles beginnen langzaam aan toetsenbord en muis ondersteuning.
realife boksers en basketball neequote:Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef Crashcat het volgende:
Ik zat zo bijj GT:HD naar de replay van andere spelers te kijken en ik kwam tot een ingeving.
Later kan je thuis op je PS3 via Home inloggen en gaande battles en wedstrijden toeschouwen.
Een nieuw vorm van kijksport. xD
Wie wilt er nu real life boksers, basketball of F1 kijken!
Ik zeg ook niet dat die 40gig het enige is, het is het enige waar ik nog voor zou betalen. En dat is me geen 100E waard.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het topfuncties zijn. Alleen oepen dat die 100 euro verschil in de extra 40gig zit slaat ook nergens op. Ik was trouwens ook voor de 20GB versie gegaan als ze die hier hadden gehad. Want die extra functies van de 60GB versie gebruik ik ook niet
Opzich vind ik het installeren van games op de console ook wat te pc achtig, maar aan de andere kant leverd het wel alleen voordelen op. En op een console hoef je altijd nog niet druk te maken of je systeemeisen het wel trekken. Het trekt sowieso een beetje dichter naar elkaar toe, console en pc gamen. PC games beginnen steeds meer ondersteuning voor controllers te krijgen en consoles beginnen langzaam aan toetsenbord en muis ondersteuning.
Bij MS krijg je 20 GB voor 100equote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die 40gig het enige is, het is het enige waar ik nog voor zou betalen. En dat is me geen 100E waard.
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij MS krijg je 20 GB voor 100e
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat het op de 360 niet kanConsole-gamen moet gewoon met de controller. Daarbij komt ook nog eens het voordeel wat je met de muis hebt online...
Nut van console -5, als je WASD wilt ga je toch op je PC spelenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.
mensen die het echt willen zullen wel gewoon op de PC gaan gamen dan. Zeker online is het gewoon competitie-vervalsingquote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van toetsenbord en muis besturing maar er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel willen hebben, dus dat het ondersteund word is dan alleen maar een pluspunt.
PCquote:Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
tekstinvoer is zoveel malen beter met een toetsenbord. En internetten is zoveel relaxter met een muis.
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nut van console -5, als je WASD wilt ga je toch op je PC spelen
je moet niets. Er wordt ondersteuning geboden. Je kán het gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
PCWTF meot ik met een toetsenbord en muis op mijn bank.
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet niets. Er wordt ondersteuning geboden. Je kán het gebruiken.
Ik vind de ondersteuning niet negatief, zoals ik dus hierboven al zei snap ik totaal niet wat de meerwaarde ervan is en waarom mensen er uberhaupt interesse in hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.
voor online FPS-games kan je het dus wel iets negatiefs noemen. Tenzij ze de gameplay hebben aangepast, maar dan heb je weer niks aan de muisquote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Tja je weet niet wat mensen willen he. Als ik een spel op de PC speel wil ik ook een controller gebruiken, dus er zullen ook mensen zijn die op de console(sommige) spellen met toetsenbord en muis willen spelen. En voor het surfen op het web is het ook wel handig. Maar je kunt de ondersteuning ervan niet iets negatiefs noemen vind ik.
Gewoon even een concreet voorbeeld: je zit met je vrienden op de bank, en je hebt het over "dat" toffe YouTube filmpje. PS3 is sneller opgestart dan een PC en TV scherm is groter dan PC monitor (over het algemeen) dus je hoeft niet met z'n allen om zo'n TFT-schermpje gebogen te staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.
a) niet iedereen heeft een grotere tv dan gamescherm, maar goed, dat wisselt dus per persoonquote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon even een concreet voorbeeld: je zit met je vrienden op de bank, en je hebt het over "dat" toffe YouTube filmpje. PS3 is sneller opgestart dan een PC en TV scherm is groter dan PC monitor (over het algemeen) dus je hoeft niet met z'n allen om zo'n TFT-schermpje gebogen te staan.
Ik zeg niet dat het een koop-doorslaggevende feature is, maar het is wel een feature die soms verdomd handig kan zijn. Net als de camera op GSMs. Ik gebruik het amper (digitale camera levert altijd nog betere kwaliteit), maar in sommige gevallen is het verdomd handig om te hebben. Maar het is geen feature waar ik de aanschaf van een telefoon vanaf zou laten hangen.
Als je een wireless toetsenbord hebt met een touchpad, dan kun je perfect met je toetsenbord op schoot zittenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
het was ook geen moet in de zin van moeten aanschaffen, maar meer van, wat heb je er in Godsnaam aan. Ik snap niet dat het voor zoveel mensen een meerwaarde heeft om op de bank te gaan zitten en vervolgens voorovergebogen met je toetsenbord op je salontafel gaan zitten internetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |